- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Dell notebook topic
- Mini PC
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
Srácok, egy kicsit nem vagyok, és egyből elkanászodtok. Na várjatok csak, ha lesz időm, fogom reagálni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
rbalint88
addikt
Aposnak is a 131 lovas 1.9pdtdi A4 valoszinu meg van irva, mert szolidan “sututu”-zik valtaskor
Szerencsere nekem az 1.8t is tusszog, miota tavaly ki lett rendesen kormolva az Alpokban.
Valoszinu ha majd fel kell ujitani a turbot, akkor okosabb lapatozasu kerekeket fog kapni. Nem nagyobbat, csak ugyesebbet, ami gyorsabban porog fel. -
veterán
válasz OPiiPO #217054 üzenetére
cserébe leírom én is a szenvedésem, bár nem várok tanácsot, csak pörögjön kicsit a topik ugye lassan egy éve nincs autóm, azóta próbálom megszülni mit is szeretnék, egyelőre nem sok sikerrel. elvagyunk nélküle is, amikor kellett akkor béreltem, vagy használtam autómegosztót. de azért jó lenne saját, legkésőbb a síszezon kezdetére, enélkül elég macera elmászkálni. meg persze az is benne van a halogatásban, hogy az utóbbi pár évben a 0 ft-os céges autó után nem esik jól semennyit sem autóra költeni, hogy keret van rá. amik most épp a fejemben vannak:
1. szeretek magasan ülni, jó lenne valami suv/crossover. itt elsősorban formentor/tiguan vonalat nézem, a fiatal, jól felszerelt példányok olyan 38-40k eur környékén futnak. újat nem rendelnék, nem akarok várni rá. esetleg kicsit olcsóbban pug 3008 (de melyik motorral), vagy c5 aircross. meg persze kicsit drágábban x1, q3 esetleg cx-5. xc60 már nem nagyon fér ebbe bele.
2. de ennyi pénzt kicsit azért sajnálok rájuk, 5-6 ezer euróval olcsóbban ki lehet fogni jól felszerelt leon cupra sp-t, golfot, octaviát.
3. viszont ha már nem vag, akkor tetszenek nagyon az 508-as pug-ok (kombi és sedan is), szerintem az astra remek kocsi, főleg az új, de akár még egy jól felszerelt K-ba is beleülnék budget megoldásként
4. viszont nem sokkal drágábban vannak szép a4-ek, 3-as bmwk is.
5. vagy ugye nagyon megtetszett a tesla, 40k eur környékén, olcsó finanszírozással bele lehet ülni már egy model 3-ba. vagy pedig nagyon jó a finanszírozása most az i-s bmw-knek, akár egy ix1 sem elvetendő.2-en vagyunk, szeretünk pakolni, hosszabb időre is elmenni autóval, de tanulva a korábbiakból lehet, hogy már egy 5-ajtós is elég lenne. gyerek azért remélhetőleg lepottyan 2 éven belül, miatt viszont inkább a kombi felé mozgok, illetve a magasabb kocsik felé, ezért van elöl a tiguan meg a formentor. utóbbira kértem már két ajánlatot, ezek megállnának 36k eur környékén 1.5 tsi-vel, de a 2.0 tdi sem elvetendő.
a fő követelmények az automata váltó, minél kényelmesebb ülés, minél csendesebb beltér. adaptív tempomat, meg minél több vezetéssegéd. meg persze a led mátrx, de ezt saját pénzből hajlandó vagyok elengedni már
igazából kérdésem nincs csak strukturáltam kicsit a gondolatokat persze ha valakinek vannak más szempontjai, szívesen fogadom azt is.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
szuksegem egyszer se. fizikai nehezseget sem okoz a beszallas, de tetszik/kenyelmes nekem a suv. vagy akar egy emelt kombi. en felultem a trendvonatra plusz azt el tudom kepzelni, hogy ha beesik egy baba, akkor ot konnyebb betenni a suv-ba.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
diegho
nagyúr
Az Insignia miért ennyire olcsó? Van pár 1-2 éves 8M körül [link]
-
zgospel
őstag
válasz bandus #217062 üzenetére
"ha beesik egy baba, akkor ot konnyebb betenni a suv-ba."
Az én tapasztalatom az, hogy a hátsó ajtó és a C oszlop íve számít a leginkább. Az S80-ba általában a bekarikázott részen ütöttem be a gyerek fejét. Szerencsére amióta egyedül száll ki-be azóta nincs ilyen gond A kombiknak általában egyenesen fut a hátsó ajtó íve, azokba a gyerek ki- és berakása sosem ütközött semmiféle malőrbe nálam.
Az új SUV-ok többsége azért már nem olyan magas felépítésű mint a kétezres évek elején voltak, ezért ez már kevésbé számít, legalábbis én nem éreztem óriási könnyebbséget amikor olyanba ültettem be a gyereket. Most a nagy batár Q7-X5 az nyilván más kategória, az továbbra is elég magasan van.
Aztán olyan 2,5 - 3 éves kora körül úgyis elkezd egyedül ki-beszállni, neki is egyszerűbb lesz egy hagyományos felépítésű autóba bemászni mint valami magasba.
Amúgy ezt a SUV-os magasabban ülő érzetet az egyterűek is tudják, csak az kevésbé divatos.Nekem a Formentor élőben eléggé tetszett, és bár ülni nem ültem benne, de képekről és videókról nagyobbnak tűnt.
Az új 508 pedig gyönyörű és jóval fantáziadúsabb az egyedisége miatt, mint a német vonal.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #217066 üzenetére
Kar, pedig ez mar belulrol is vallalhato kinezetu.
#nincsbennetarcsi
-
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #217066 üzenetére
Ez a nem a psa féle 1.5hdi igaz? arról tudni valamit?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #217069 üzenetére
Nem ez GM fejlesztés és bajos tud lenni vezérlése ha nem megfelelő olajat kapott.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz molnarpeter #217024 üzenetére
there is no replacement for displacement
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
válasz TrollBalint #217077 üzenetére
"Megszűnt", idézőjelbe kellett volna tennem. Mint márkanév tovább él.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #217077 üzenetére
10 évig kötelesek biztosítani az alkatrészellátást, szóval annyira nem kell kapkodni.
#nincsbennetarcsi
-
-
zgospel
őstag
-
veterán
válasz imyourfriend #217082 üzenetére
A Stellantis előtt még a PSA-ba. (A GM része asszem 1928-2017-ig volt.)
És mit gyártatok ma abban a szép emlékű gyárban; fasza 3 hengeres Pözsó motorokat?
-
veterán
válasz imyourfriend #217084 üzenetére
Akkor készül már 4 hengeres Pözsó motor is. A lényeg, hogy nem zárt be a gyár!
-
diegho
nagyúr
Ma jártam pár kereskedésben. Ford 1.5 ecoboost mennyire jó? Új Kuga ST-Line demó autó egy rakás extrával 9,9M. Mennyire jó ez a kombináció?
Próbáltam Formentort, Leont, Atecat, T-crosst, T-roc-ot, Taigot, Kamiqot, Scalat, Karoqot, Octaviat, de a Kuga egyszerűen jobbnak tűnik. -
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #217088 üzenetére
Pár hónapos, 3 hengeres, 150ps. Többit nem tudom.
-
veterán
válasz szőröscica #217090 üzenetére
szerintem semennyire. legalabbis amiben en ultem sokat az teljesen rendben volt, bar ez meg K astra. a hasznaloka pedig nem kimeli, sok palya, akkor jellemzoen 170-180, birja azt is siman.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
diegho
nagyúr
válasz szőröscica #217090 üzenetére
Ez a Kuga konkrétan elég fullos.
Panoráma tető
Head up display
Elektromos csomagtartó nyitás
Fűthető szélvédő
Biztos nagyon szuper gép, pláne ennyi pénzért, de még át kell gondolni, mert nem fócvágen -
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #217094 üzenetére
Olajban fut igen. Olvastam róla, hogy figyelni kell rá.
Alapvetően a motor nagy hibáit elég jól kijavították már. -
diegho
nagyúr
Kuga foglalva. Januári forgalombahelyezés. 4500km-el és kb fullos ahogy írtam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #217095 üzenetére
Alapvetően a 4 hengerestől jobban fáznék, azért is érdeklődtem ott 2019-re készült el egy picit módosított blokk ha jól tudom, ami talán nem hajlamos repedni, de valódi teszt majd az lesz ha 10-20 évet elketyegnek hiba nélkül. Abból pl egy hibásan vett és hüvely cserével javított példányban jobban bíznék, mint egy gyáriban. A 3 hengeres simán túl új konkrét tapasztalatokat illetően, kevés a sok km-es példány ami alapján lehetne okosat mondani, azért próbálok a konstrukciós jellegzetességek alapján saccolni. Szubjektív, szíj legyen szárazon, olajban meg legyen lánc, 1.0-nál már úgy tűnik a Ford is láncra állt át, de ha későbbiekben kifejezetten figyelsz a szíj állapotára és cserélteted az előírt periódusnál gyakrabban, azért el lehet lenni vele, csak máshogyan kell viszonyulni hozzá mint eddig a többihez. Igazából kicsit bosszant, hogy ennyire ebbe az irányba mentek a gyártók, de ha ez a kisebbik rossz, akkor evvan. Inkább szíj csere sűrűbben, mint hogy gépműhely kelljen hengerfal repedés miatt.
-
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Létezik olyan roadster, ami hasonlóan kezes és élvezetes, mint egy MX-5, de legalább 4 üléses? 5 millió alatt
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen