- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Micro Four Thirds
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
- Google Chromecast topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Gyengült az uniós autópiac januárban
Érdekes ,hogy Portugália mennyivel többet zuhant mint pl a Görög.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Ismét van 4 jelölt Tudnátok véleményt mondani ?
Egyik lehetséges jelölt
Ez van talán a legjobb állapotban kívülről képek alapján
Harmadik jelöltem
Ami jó benne hogy vezetve vannak a cserélt alkatrészek, csak kicsit idősKöszi
[ Szerkesztve ]
-
-
Bandi18
tag
Hát Amit ezekről tudok hogy a futóművük elég jó plusz ezek a motorok elég sokat kibírnak, kasztni mindegyiken korrodál ezt tudom. Európai autót azért nem szeretnék mert volt a családban Opel (újonnan volt véve) és csak a szopás volt vele. Télen 1 évesen nem indult, a fékbetétet ette, és mindig nyikorgott benne valami. Ezzel szemben második kocsinak Toyota, vagy Suzuki páros volt, amivel soha semmi baj nem volt. Mindkettő ugyanúgy volt hordva kötelező szervizbe. De ha van valami ajánlatod más típusra szívesen fogadom.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Balupapa #8007 üzenetére
Hy nekem 19 eves dizel Fiat Tipom van, ilyen megbizhato es olcson fentarthato kocsim meg soha nemvolt, megis bantam hogy nem hamarabb vettem ilyet.
Cirka 2 ev alatt tobb mint 50.000KM raktam bele es eddig nincs 1Ft/km a fentartasa, csak az uzemanyag piszok draga.
Elotte 323as mazdam volt, azon mindig volt valami ami epp elhanyta magat, es koromnyi alkatresz is mocskos draga volt. -
#10726912
törölt tag
válasz Bandi18 #8004 üzenetére
Kb annyit tudnék mondani, hogy ha japánt veszel és hozzá kell nyúlni, akkor nagyon költséges. Mivel nem bölcsi korúak, ezért várhatóan hozzá kell nyúlni. (kipufogó, vezérműszíj, bármi. Cserében viszont japán kocsid van (nem túl hajlamosak a meghibásodásra, jól teszik a dolgukat, aránylag kényelmesek, szerethetők) A felsoroltjaidból a 3-ik jön be kinézetre és beltér szempontjából (bár nálam nem ez a stílus a némbörvan). Az első két civic nekem olyan mint egy maréknyi zöld orrváladék, kivűl belül és vezethetőségre egyaránt, volt a családban 94-es, a hátamon felállt a szőr, inkább egy FIAT TEMPRA, (ha valaki nekem adna egyet, úsznék szegedig örömömben a tiszán. A jég alatt ) A toyo meg eléggé régi darab.
Szűkszavú magánvélemény. -
giigz
veterán
Azt miért felejtitek el ezekről a régi japó autókról, hogy törésteszt kb. 0, míg egy Fiat Punto 2-nél 4 csillagos...
-
Toomy
senior tag
Nekem is a 2. autóm egy 91-es 1.9-es szívó dízel TIPO volt ami most a páromé. 220.xxx km van benne , de a motorját még soha nem kellett megbontani, valamint kuplungcsere sem volt még soha. 5éve vettem egy idős kuncsaftól 154.xxx km-el aki max. csak 110-el ment vele.
Elnyűhetetlne egy autó az egyszer biztos. A kaszniján egy rozsda nincs sehol, csak az első toronynál kezd már porladni. Szinte a szívem szakad meg, hogy a kasznija szét fog menni pár éven belül. Mert ha lehetne akkor életem végéig megtartanám.
A mostani verdám egy 96-os LANCIA DEDRA ez is csak azért mert már régóta szerettem volna egy TD-s dízelt.
A mai full elektronikás autóktól már a tököm tele van és a kuncsaftjaimnak is[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Jó lenne soklufis sok csillagos jármű, aminek a fenntartására is lenne nem mellesleg anyagim, de mivel nincs se ez, se az, ezért ezt kedvelem oszt csá...
Nem szeretnék temprát. inkább a diesel kombiavant 80-as.. Esetleg olasz, meg francia meg a többi németmeg a satöbbi helyett is diesel kombiavant 80-ast. De ez már annyira az én bajom, hogy csuhaj Nem kell alapnak venni, akinek nem volt legalább 5 évig, az úgyse érti, miért[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz #10726912 #8013 üzenetére
Nem csak sajat hibas baleset letezik am.
Pl kijon eled 20m-rel a tanyarol jozsibacsi -me múúúttkóósemgyöttsenki...-, aztan 90-l ugy beleallsz, mint a szog.Belelepsz a fekbe is kb annyi idod van lassulni, hogy 90 helyett 79-l utkozol bele.
Azert azt jo tudni, hogy korabeli japo vasak azert mentek jobban az europaaikhoz kepest, mert a kasznijuk ropibb anyagbol van/volt vmivel, meg a motorjuk egy picit erosebb e melle, es a ebbol fakado jobb tomeg/LE aranyuk miatt gyorsultak jobban.
több drón kell ;P
-
#10726912
törölt tag
válasz Bandi18 #8017 üzenetére
Az audim nem sokat kell szerelni és nagyon olcsó hozzá az alkatrész. Amit csinálni kell rjta, azt itthon is meg lehet(fékpofa, vezérműszíj, féltengely, gömbcsukló, egyén), motor bírja, váltó szintén. Cserében fapados a mostaniakhoz képest( mégcsak szervó sincs benne, törésteszt gyök kettő, optikai tuning ráférne és emellett nem ez a legkevesebbet fogyasztó darab a piacon a 10literes téli vegyessel). De üzemben tudom tartani és ez nagy előny. Jobb lenne kisebb menetzajú szervós (a motor lovai elegendők) de ez van.
Azt is írtam, hogy nem gyakori, hogy hozzá kell nyúlni, de előfordul, olyankor húzósabb, cserébe kevesebbet esznek, jobb komfort, stb. A 16 éves CIVIC jó választás lehet, ha nagyjából rendben van.
hobizoli: Írtam, hogy kéne a sokcsillag meg a lufi, de nincs rá keret, tehát marad a CSÁ! Ettől egyszerűbben hogy írjam le??? -
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #8022 üzenetére
Elég nagy baj az...
-
nagyúr
Miért? Nem mindenki ezt nézi. Egy kamionnál az 5*-ot is a hajadra kenheted. Vagy ha valami sokkal nagyobb döggel (pl mai pickupok) találkozol.
Most mindenki csak a csillagokat nézze? Nem mellesleg nézd meg a mostani EURO NCAP csillagosztást. Már ilyen figyelmeztető szövegért is pont jár. Az szerinted mennyire védi ténylegesen az utasokat?Szóval szerintem válts te is H1-es Hummerre mert az ugyan a jégen nem áll meg de a Puntot kilapítja.
Més que un club!
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #8024 üzenetére
Köszönjük
-
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #8026 üzenetére
Én meg veszek egy quatro IFA-t, oszt gyöhet a tanyajózsi
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #8024 üzenetére
Ja, úgy tudom nekem is a megane2-ben az egyik csillagom azért van, mert pittyeg majd sípol ha nincs bekötve az öv --> szuper.
Egyébként én is nagyjából ezt a véleményt osztom amit te, ezzel a témával kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
nagyúr
Köszi akkor lehet mégse vagyok helikopter. Csak belegondoltam egy átlagember mit mérlegelhet vásárláskor. Persze megértem ha valaki biztonságos autót akar mindenáron de nem minden szituban védi az se meg az életét. Az EURO NCAP pontozásról meg volt már cikk hogy elég vicces lett a változtatás óta. Persze valami minimális alapot adhat.
De hát minden ember más és különböző dolgokat preferál például autóvásárlásnál.Més que un club!
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #8030 üzenetére
Egy balesetben az autónak kell megvédeni a testi épségedet, tovább megyek az életed. Ott sem az ima sem a tükrön lógó műanyag jézuskrisztus nem segít. Csak a vas ami körülötted van. A fentebb linkelt autók picsa vékony lemezkasznija egy nagyobb balesetben konkrétan szarrá gyűrődik. A kormányoszlop a mellkast keresztül szakítva az ülés háttámlájában áll meg a tető meg koponyát lékel. Lehet fikázni a ncap rendszert de egy pár évvel fiatalabb 4-5csillagos kocsiban törésekkel vagy zúzódásokkal megúszod ugyanazt az ütközést amiben egy papír kocsiban (pl: seicento/civic/swift/saxo) garantáltan ott pusztulsz. Ez a nem mindegy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
Van olyan szitu ahol ez igaz és van ahol nem. De nem mindenki engedheti meg magának az 5*-os autókat. Én is marha szívesen ülnék mondjuk egy A8-as Audiban de esélyem nincs rá.
Így marad más. Aztán ha gebasz van vagy túlélem vagy nem ezen nem tudok variálni.Off ugyan de azért megkérdezném: a motorosokkal mi van? Ők inkább felejtsék is el a motorozást?
Minden autós, motoros kockázatot vállal mikor közlekedik. Oké lehet csökkenteni a csúnya dolgok esélyét de kizárni még egy über csillagos NCAP-os autóval se tudod.
Hidd el nagyon örülnék ha itt mindenki annyit keresne hogy a csillagokat nézegethetnénk autóvásárláskor és nem kellene 5 alá adni (bár ugye min írtam ez nem feltélen releváns mutató).Remélem senki nem bántottam meg az okfejtésemmel.
Més que un club!
-
dabadab
titán
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
"nem mindenki engedheti meg magának az 5*-os autókat"
Nem is errol volt szo, hanem arrol, hogy amikor valaszt az ember a szoba joheto autok kozott, akkor erdemes ezt a szempontot is figyelembe venni.
Egyebkent meg pl. elso generacios C5-ot, otcsillagos toreszteszttel, hat lufival, ABS-szel, ESP-vel, mindenfele extrakkal telepakolva lehet kapni millio alatt is, szoval annyira nem elerhetetlenek ezek.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
Rengeteget változott a baleset technika. Kivédeni semmiképp sem lehet sérülést, de valóban életet menthet. Akkor lehet ez nézőpont, ha van pénzed a biztonságos autó fenntartására is, épp ezért írtam, hogy se a kocsira, se a fenntartásra nincs. (Bár az is igaz, hogy a garázsban álló hibás verda az egyik legbiztonságosabb és nem is fogyaszt túl sokat ). Lehetett itt olvasgatni horribilis összegeket bizonyos típusokkal kapcsolatban alkatrész miatt..
Nem csekély irónia vegyült a szövegembe: de lerövidítve kb ez a lényege: biztonságos és jó autót vegyél, ha van rá pénzed. Ha nincs, akkor legalább megbízható legyen és olcsó alkatrészekkel...nekem az utóbbi van.
De a sok csillag fontos! A totálkáros kocsikból kihúzott húscafatoknál nem kell rosszabb látvány...legalább egy halvány esély a túlélésre.
De kb ugyanezt mondja mindenki, (pl Te is) csak az egyik fél megengedheti, a másik meg nem.
Szerk: Nem tudnék C5-öst fenntartani, ha lenne pénzem megvenni, ott forgolódnék álmatlanul: Jaj, csak le ne rohadjon valamiért[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
Viszlát
addikt
És egy 16 éves Civic-ben nincs légzsák? Csak azért kérdem, mert már a 95-ös Astrámban is volt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
-
m3tr0
senior tag
válasz dabadab #8034 üzenetére
Ja lehet kapni, nagyobb eséllyel éled túl a baleseteket, csak lehet agyérgörcsöt kapsz a szervizszámláktól.
Amúgy igen szép is a 4 csillag, csak baromira nem mindegy, hogy egy Punto 4 csillagos vagy egy Audi A6, mert ugye nem mindegy mekkora a kategória..szóval ha Puntoval csattansz egy nagyobb kategóriás autóval akkor a négy csillag inkább csak 1 vagy 2.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Viszlát
addikt
válasz Napfénysüti #8040 üzenetére
Az tényleg komoly probléma...
Én egyébként már régóta mondom, hogy a biztonsági "extrákért" ne szabadjon plusz pénzt kérni. Persze, nem azt mondom, hogy mindent pakoljanak ugyanúgy bele egy 1.2-es Punto-ba mint egy 750i-be, de légzsákok, négy tárcsafék és ehhez hasonlók legyenek már alapból benne minden autóban.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #8040 üzenetére
A japók egy orosz baltából belemezelik a verdát?
(#8042) Viszlát: +1 -
k.
őstag
válasz Napfénysüti #8036 üzenetére
Az a baj alapvetően szerintem, hogy sokan nincsenek tisztában a kocsijuk képességével.
Tehát vesz egy 95ös swiftet, vagy Saxot, vagy Seicentot, aztán nyomja neki. Csak míg egy modernebb, komolyabb autó az ütközés esetén megvéd, az nem.
Szóval ahelyett, hogy odafigyelnének, túlbecsülik az autójuk képességeit aztán könnyen jön a baj.
Semmi baj, ha szegényebbek és gyengébbet vesznek, de nem 1 swiftet látok ezerrel ugrándozni a forgalomban-könnyű kasztni, relative erős motor- ahelyett, hogy odafigyelne az autó képességeire. -
nagyúr
-
AMD Power
titán
válasz Viszlát #8042 üzenetére
Igen én is úgy gondolom ,hogy sok mindennek alapnak kéne lennie egy autóban. Főleg ami a biztonságot illeti. Ha nekem lehetne választani két oldallégzsák vagy egy digit klíma között akkor én inkább a két oldallégzsákot választanám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Zewa
senior tag
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
"Van olyan szitu ahol ez igaz és van ahol nem"
Hagyjuk már ezt a Kamion dumát könyörgöm. Persze így is, úgy is megdöglesz ez már csak ilyen viszont ez hála az istennek ritka. Mondjuk egy pillanatra bealszol és beleborítod az árokba a vasat. Szerintem nem mind1 hogy napokat vagy heteket/hónapokat lábadozol..Te is választhattál mi fontos neked te egy megbízható dinamikus de ropi vas kellett.
Hasonló pénzből vehettél volna egy sokkal biztonságosabb de klasszisokkal lomhább gépet is. (pl Gastra). Kinek, mi a fontos..Szerintem meg kell találni az arany középutat. Legyen egy fenntartható, igényeket kielégítő kellően biztonságos vas. Általában a kor oldalán kell(ene) pár évet áldozni. Amire sok magyar képtelen pedig ez szerintem óriási faxxág.
ps.: Persze megint már kérdés hogy valaki egyedül városban keveset utazgat vagy családdal évente sok ezer km-t....
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
A példa szélsőséges volt hogy jól érzékeltessen. De ennyi erővel vehetjük úgy is hogy valaki soha a büdös életben nem szenved semmilyen balesetet és neki meg fölösleges dolog az x csillagos töréstesztű autó.
Persze ez nem így van csak az is benne van a pokliban hogy jó esetben sose lesz szükslged semmilyen biztonsági eszközre (légzsák, stb.). Ne is legyen.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #8033 üzenetére
Oké de nem is A8-ról beszélünk. A kolléga linkelt egy 1988-as Corollát és egy 1993-as, egy 1994-es és egy 1996-os Civicet. Közel annyiért lehet találni fiatalabb biztonságosabb autót is. Pl: 1, 2, 3. Egyik sem patika állapotú de ennyi pénzért szerintem jobb vétel mind. Nekem az a véleményem, hogy adott összegből mindig törekedni kell a lehetőség szerinti legbiztonságosabb bódéra. Én hiába vezetek biztonságosan ha más nem.
(#8046) AMD Power: nem csak te gondolod így. Az évszámban nem vagyok biztos mert nem tegnap olvastam de talán 2015 vagy 2016 január 1-től nem lehet majd ESP nélküli új autókat forgalomba helyezni az EU-ban.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Ez a mondat angolul?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Alkoholista nevelde
- BestBuy topik
- BestBuy ruhás topik
- fűnyíró traktor
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest