- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Projektor topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Morris #142005 üzenetére
Nagyobb, mint egy swift vagy egy corsa, a magasabb építésű kaszninak és a középkonzol hiányának köszönhetően, és 2 személlyel szinte kombikent funkcionál a nagy csomagtér ajtó és a teljesen sikba dönthető hatso üléseknek köszönhetően.
Persze ha 2 embernél több fogja használni hosszú távon, akkor már nem ajánlom, persze egy-egy alkalmat 4-en is ki lehet benne bírni.Ja, passat csere esetén ne ezt vedd, mert rokon szúrod magad.
Passat után bármivel szerintem.Egyébként raneznek helyedben az 1.6 de inkább 2.0 focus 2-re, lehet kicsit meg kell tolni a keretet, de kintről akár még ennyiből is megvannak.
[ Szerkesztve ]
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok
Az szeretném kérdezni tőletek hátha tudjátok, hogy egy Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm 20V mennyire megbízható vagy megbízhatatlan illetve kb mik a fenntartási költségei ?
Előre is köszönöm !
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Maxell014 #142011 üzenetére
Én is ilyet akartam, de nem sikerült találni normálisat. Jó motorok, fenntartási költsége nem több mint bármi hasonló kategóriájú másnak, városba 10 litert bekapja simán azzal számolj, illetve a súlyadó se 20 ezer lesz rá a 200 ló miatt (~65 ezer körül). Viszont itthon kifogni jó példányt nagyon nehéz, főleg ha 2 milla körül nézegetsz, mindegyik behozott leütött sz@r, vagy van valami baja. Illetve állapotfelmérésre mindenképpen vidd el ha megvan a kiszemelt, bár ez minden kocsivásárlás előtt javasolt márkától függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #142020 üzenetére
Amúgy ja., Vagy egy fiatal alsó kategóriás swift, splash, lina, corsa, gasztra, ami kb koltsegmentes vagy egy régi kozepkat/öreg prémium cserébe benne van a rollerfaktor. . Mivel nekem nincsennek beltérre óriási igényeim én az első lehetőséget választanám de másnak ez kizáró ok is lehet ugye., ..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
molnarpeter
nagyúr
-
MDRobertB
csendes újonc
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a Mazda 2.0 benzines skyactiv motorjaival milyen hosszú távú tapasztalatok vannak? Itt visszaolvasva konkrétumokat nem igazán találtam. Olyan 4 éve már a piacon vannak, úgyh lennie kell 150-200 ezret futottaknak is. Ennyi táv alatt meg azért kiderül 1-2 dolog.
Egyébként a Mazdák szervizköltsége kb mennyibe van pl egy Fordhoz, VW-hez képest?
[ Szerkesztve ]
-
szaki1986
tag
Ez az Astra szerintetek ennyiért (sztem 8000-ért el lehetne hozni) jó vétel lenne?
https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
-
veterán
válasz MDRobertB #142027 üzenetére
Valószínűleg a kor legjobb benzinesei. Biztos, hogy ezek lesznek azok a 2010 után gyártott motorok amikből még 2030 körül is látunk majd az utakon. Sajnos konkrétummal nem tudok szolgálni, ajánlom keresd föl Gebrielt (Csepeli Mazda bontó és szerviz, 1214 Budapest Csepel, Mag u.3. 06-30-323-2-626) ez egy független jó és olcsó Mazda szerviz, talán tudnak valamit mondani.
Rendszeres olajcserével és odafigyeléssel rendkívül tartós autók és szívó benzinmotorok.
A karbantartásuk és az alkatrészek egyáltalán nem olyan drágák a Mazdákhoz, mint ahogy mondják, hogy milyen drága a japán autókhoz. 2004-es dízelem van, csak néhány példa:
Hátsó féktárcsák (Feodo) + fékbetétek(Textar) 25ezer (ebben a szerelés is benne volt, mert hatalmas kedvezménye van a szerelőmnek az Unixnál)
Vízpumpa, gyári GMB 25 ezer (nem kell vezérléssel cserélni, de nemsokkal később ki kellett)
Generátor-szabadonfutó kedvezménnyel INA 13500
Vezérlés csere márkaszervizben:
- Dayco szíj 13687
- Görgők jó minőségű utángyártott: 9175+12336
- Feszítő gyári 27369
- Ékszíj 9505 (azóta cseréltem mert a generátor-szabadonfutó elkoptatta, az már csak 5 volt)
- A munkadíj 111 volt de mást is csináltak, kb a 2/3-a lehetett a vezérléscsere.
Ez így kb 145 számlával márkaszervizben 120 ezer kilométerenként, de a benzinsek láncosak, az elmegy 2-3szor annyit egy vezérléssel.
Olajcsere ismerősnél gázolajszűrővel picivel 20 felett, anélkül 20 alatt.
Szóval ezek nem hiszem hogy magas árak.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Integrale
veterán
válasz rasotamas #142029 üzenetére
Rendszeres es rendes karbantartassal es uzemeltetessel egy turbos "komplikaltabb" motor is orok elet, nem az auto hibaja, hogy a tulajdonosa szarik ra.
Pllusz gondolom gyarilag a SkyActive motornak is 30e koruli csereperiodusa van, szoval igazan hosszueletu az sem lesz (sajnos)."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #142025 üzenetére
vki annyira ruppotlan, hogyha 50k-t kell kolteni a romjara 2 ev alatt mar agyfaszt kap attol is, es fuubazzeg le kell cserelni ezt az autot (atiratasa meg a "leszervizelese" a 2-3x-a ennek az nem baj)
gyujtokabel keszlet 15k az uj keszlet hozza, inkabb elmegy a bontoba venni 1db-t...
több drón kell ;P
-
tresh
addikt
válasz Kakaduku #141991 üzenetére
Mindenki másképp gondolkodik e téren. Új autót szerintem úgy van értelme venni, hogy 3-4 évesen lecseréled. Nyugaton se viccből csináljak ezt. Normál használat mellett ugyanis akkor kezdődnek a komolyabb kiadások az autóra. Nálam az új autó alapból felejtős. Nem azért mert nem tudom megvenni, hanem mert van egy összeghatár ami felett nem venném meg. Alapjában én nem fogom tudni neked mi kell de az biztos hogy pl én hamarabb vennék mondjuk 4 misi ért egy fullos használt mondeot, accordot, mazda 6 stb mintsem egy uj Vitarat. Nem azért mert a Vitara rossz lenne, pusztán a minőség, felszereltség kevés annyi pénzért. De ez az én igényem nem a tiéd. Írd össze mik az igények, mely autók tetszenek olvass utánuk. Neked kell dönteni mi tetszik itt pedig elég sokan tudnak tapasztalatot, véleményt mondani róluk.
-
Lokids
addikt
Szerintetek ez a Fiesta ST?
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Atomgeszi
veterán
2000 körüli Megane-ok, 1.6-os motorral(1598ccm - 107Le). Mennyire megbízható?
-
kezman
őstag
Véleményetekre lennék kíváncsi urak, én nem vagyok elég tapasztalt, adott több HR-v a Hahu-n évjárat 2002-2003, futás az egyikbe 120 000 a másikba 270 000 km, szerintetek melyik áll közelebb a valósághoz?
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dömpingárakkal rúgja rá az ajtót a magyar piacra a BYD
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Háztartási gépek
- Fogyjunk le!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen