- Projektor topic
- OLED TV topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Erről az Astra J kombiról (2013, 1.6, Enjoy) mi lenne az egyöntetű vélemény?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
Valami ilyesmi Golffal kibékülnék.
-
HKorn
addikt
válasz Tothgera30 #160001 üzenetére
1400Kg
1.4T már oké lenne, de az meg nem eszik, hanem zabál.
Run&Ride
-
HKorn
addikt
válasz Tothgera30 #160004 üzenetére
Az biztos alacsonyabb fenntartású az 1.6, de hogy menetdinamika zéró az is biztos. Cserébe nem fog keveset enni az se.
Run&Ride
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #160001 üzenetére
Nem a csöves alap ülés van benne ami egy hatalmas plussz pont.
1.4-t nek a váltója is szereti megadni magát, az ebben levő 5-s váltónak nincs baja. -
Qru
MODERÁTOR
válasz HKorn #159999 üzenetére
Igen, a City-ből csak a második generációsnak emészthető a formája.
#nincsbennetarcsi
-
-
sasa134
addikt
válasz tboy93 #160021 üzenetére
De itt most egy 3(!!) gyermekes családnak ajánlod épp, miben add többet egy City egy kombi Focushoz/ C-Maxhoz/Zafirához képest? Siralom ahogy kinéz, olyan mint egy levetett zokni, de funkcionálisen sem ad semmit ahhoz, amilyen igényekkel a kolléga autót keresett. Rendben van keveset eszik és olcso fenntartani, de ez a Jazzről meg a Fordokról is elmondhato (de a fogyi nem is volt kritikus szempont) - és azokba be lehet csomagolni 3 gyereket meg a cuccokat. Sztem.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
e=mc²
őstag
Meg mindig automata valto kerdes:
Azt mondjatok meg, hogy szabad-e venni 15 eves automata valtos autot 200e+ km feletti futassal, ha nem volt valtoolaj csere az ismert idoben.
Ha en megveszem es csereltetek olajat az mar karbantartasnak szamit? Ha nem rangat sebessevaltasok koztt, vagy nem magas a fordulatszam, akkor kijelentheto, hogy a valto "rendben" van? Mire figyeljek?
Ambulimax Provider
-
Srácok!
JáCCunk mán egy kicsit: Mi van ha Tar(há)lós igazat szólt és kitiltják az EUR3 dízliket idén q3-tól és egy évre rá az EUR4 dízliig mindent? Érdemes ezért autót cserélni hosszabb távval számolva? Egyáltalán érdemes még EUR4 bármiben is gondolkodni ezek után, hisz Merkelországban nem csak arról megy a könyöklés h határértéken felüli napokon, hanem végleg és még csak nem is a dízliket egyedül de minden EUR6 alattit (vagy ezt rosszul silabizáltam vóna?)? Azt ugye tuGGYuk h itthon majmolni fogják a nyugatot bármennyire is haldoklik ott minden.
A kérdés nem az h ez meg fog-e történni vagy mikor fog megtörténni - ezt tekinthetjük fixnek.Tanácstalan vagyok, mert itt van Teddy akit imádunk, és most lenne is lehetőségem költeni rá valamicskét. De lehet a fentiek tekintetében jobban járnék egy áron aluli értékesítéssel és egy benzines SUVba üléssel? De valóban jobban járnék-e ha ott is max EUR4-5 amit megvehetek hitel nélkül, amivel nem biztos h lehet hosszabb távon számolni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Kickass #160033 üzenetére
A dolog megindult. Már a német próbálgatásokra is előbújtak a méregzöldek itthon. Megint megismétlem: nem az a kérdés h lesz-e, vagy h mikor, hanem hogy érdemes-e ennek tekintetbevételével dönteni a marad+ költök rá, vagy benyálas csere között.
Te csak nyugodtan várd meg amíg kapkodva rád szakad a dolog, én szeretek előre tervezni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #160034 üzenetére
Én is gondolkoztam ezen. De egyelőre nem ugrálnék, megvárnám, hogy tényleg tiltják-e az eu3-at itthon idén ősztől és ha igen, akkor pontosan milyen feltételekkel. Utóbbi egy-két hétben telefonáltam egy-két dízeles gépsárkány eladójával, de kb. mindegyik elég durva marketinggel akarta rámsózni az autóját. Szóval kezd állni a balhé, ahogy látom. Most, egyelőre dízelt nem vennék már, de eladni csak emiatt a meglévő, rendben lévő dízelt még nem adnám.
-
válasz BigBlackDog #160035 üzenetére
Na erről van szó. A magyar autóvásárlóról tudjuk, hogy hülye de nem is csak úgy hanem háromszorosan (lsd TIR). És már most sejtem h ajtón lévő nyitási festéksérülés hirtelen 500k alkualapot fog képezni, de az hogy adok a kocsi mellé egy 90ks android fejet, új kompresszort, új szeleptömböt stb-stb az meg természetes és nem érték növelő tényező. Lehet még most kellene megelőzni ezt a marhaságot még ha bukóval is. Lehet később agyvérzést kapok a sok arcátlan paraszttól aki természetesen jobban ért hozzá (pedig soha nem volt még hasonló kocsija sem) és majd látatlanban telefonon jól megalkudGGYa.
Akkor most nem költök Teddyre, hanem menjen 5000€ oszt csőváz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #160031 üzenetére
Itt egy hasonló okfejtés. Valószínűleg a hibrid rendszerekkel, később pusztán elektromos üzemű szgk.-kal váltják meg az Eu-t. A teherautókat pedig nem érdemes belekeverni, mert fater se fogja a T25-ből kibontani az adagolós dieselt hogy a villanynak helyet csináljon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mike81
senior tag
válasz Peterhappy #160000 üzenetére
Ha már a kinéztet is belevontuk a képletbe akkor ne felejtsük ki a Fiat Multiplat sem🤣👍👌✌️
Igazi rondaság de mondjuk minden követelménynek megfelel amit felsoroltál. Nem hosszú el fér benne vígan a 3 gyerek is. Meg grátisz az ülés pozició is magasabb.[ Szerkesztve ]
-
Cseri0058
őstag
Sziasztok
Erről mi a véleményetek? [link]
Elég ígéretesnek tűnik. -
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #160040 üzenetére
Egyértelműen az előbbi. Ráadásul neki már a második, cirka 30 év alatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz molnarpeter #160037 üzenetére
Nem fogok az amúgy is jelentős utazási időmre pakolni plusz befektetést. Szerintem az lesz mint pl Koppenhágában: kimenekül a valós gazdasági élet a városokból , lesz egy bazi erős turisztika pár elcseszettül drága brand üzlettel, és marha sok biciklis pár taxival.
Jobban izgat a sógorMerkel vonatkozás, mert oda járok tárgyalni elsősorban. Persze itthon nem mellékes h az idős szülőket tudom -e segíteni, vagy kiszámlázzuk az államnak a fszságát.(#160038) Tothgera30: butaságnak tartom a leírtakat, már olvastam. A szennyezés helyének eltolódása nem fogja megoldani a környezetszennyezés kérdését. Éppen elég álszent megoldás a dízel bsztatása, nem kell a zŐd villany szöveg a totálkártól - nekem. Pláne annak tekintetében h néven nem nevezhető, de szemmel jól látható összegeket költök az autóim műszaki állapota kapcsán, még ha öreg dízel is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #160045 üzenetére
Azért kissé keverve vannak itten a dógok. Naszóval, ebbűl a videjóbűl elég sok minden meg is tudható. Kishazánk nagy részében pedig atomerőművekből csalják a villanyt.
Ui.: Ettől függetlenül ha adott egy jó autó, amivel elégedett vagy, akkor kár/felesleges lecserélni. De valljuk be, pár éven belül személyszállításban elhúzzák a belső égésű motorokat, mindenféle normák betartása miatt. Az már mellékes hogy lehet itt védeni a környezetet, miközben az idióta droid gumit/rézkábelt éget a kertben, miközben az e.u.-s szabályok csak őslakosokra érvényesek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #160047 üzenetére
Rézkábelt biztos nem, évek óta nem vehetik át az égetett rezet.
-
válasz Tothgera30 #160047 üzenetére
Az atomerőmű ugyan olyan környezetszennyező mint a fosszilis üzemanyag. Csak lehet mi már nem élünk amikor sugárzó jókedve lesz a fél országnak a nem megoldott hulladékkezelés és a híresen pöpec orosz megoldások+a "nem" elcsalt kivitelezés miatt.
Az akksikhoz meg meg olyan fémek kellenek amik kinyerése szintén kevésbé nevezhető környezetbarátnak, ráadásul nem is áll végtelenül rendelkezésre tudtommal. Erre azt mondani h megmenti az országot...Tehát azt mondod h mindenképpen villanyban gondolkodjak? Na szép lesz. Iza már közölte h modelautóba nem hajlandó beülni. Marad a benzines. A méretet szintén meghatározta: csak nagyobb lehet Teddynél. Hát asszem feladok egy lottót.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest