Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
b3Ro
senior tag
-
veterán
válasz sagesz93 #217596 üzenetére
Van egy Auris / Corolla kombid, amellé nem vennék egy mezei hothatch kompaktot. Nincs sok értelme. Valami elborultabb kell, kevésbé praktikus.
Írtam a kompresszoros Mini Cooper S-t, jó ötlet a WRX, STi. Akár az Abarth is, hozzáteszem az én volt Abarthom 14 hónapja egy helyben áll, várva a megváltást. Clio 3 RS-t vezettem, nem rossz, de nem tépi le a fejedet.
Nagy motoros BMW E46? Az legalább hátul kapar.
Valami japppán kupé, Toyota GT86? -
Qru
MODERÁTOR
-
Paxker315
addikt
Nincs jó híre amúgy a típusnak annyira. [link] Hazai felhasználói sztori, és COnsumer reports ismét
What Car? UK oldalán megbízhatóságról pár sor (meg van valami adatbázisuk is)
Ez ugyan a friss CLA, de itt sem bíztató a kép. The Car Expert UKnem véletlen mondtam, hogy én próbálnék lexinél maradni
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
sagesz93
addikt
válasz focvis #217605 üzenetére
Minit nem mernék venni, úgy ahogy Subarut sem. Az Abarth egy okés kompromisszum lenne, az "ős" T-JET motorral biztos, hogy nem lenne akkora gond mint a te volt spideredben lévő multiairrel. A szívó motoros "erős" autóktól pont ezért félek, amit te is írsz a Clionál. A GT86 drága és ott is ez a félsz, hogy nem tud elegendő mosolyt csalni az arcomra mert lomhaszívó.
A BMW-vel megfogtál, örök kedvenc az E46, főleg a kupé, szerintem elmebeteg ára lehet már egy jónak, de azért ránézek HaHun mi a helyzet. A fenntartási költségektől félek azért ennél is, de mindenképp utánajárok, hátha jobb a helyzet mint gondolom. De a cél nem annyira foglalkozni ezzel az autóval, amennyire a videókból átjön, hogy egy ilyen korú BMW-vel mennyit kell
A keresett autó lényege: a két dögunalom japán mellé valami kis izgalom 1-2 évig, mire be tudom teljesíteni a fő célt (V8). Nem mindenáron van erre szükség, csak az autóbuzériámat kellene kielégíteni egy kicsit. Gondolj bele egy autós talin, vagy egy pályanapon, vagy akármilyen autós rendezvényen megjelenni egy Suzuki Swace-el, alapvetően érdekes mindenkinek, hisz ritka autó, de maga mint autó nem éppen ilyen helyekre való... -
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217616 üzenetére
A régi abarthoknál hallottál hasonló problémáról, mint ami a spidernél volt? Pl. a MiTonál sem olvastam ilyen jellegű gyakori meghibásodásról. (a multiairt csak azért írtam, hogy ne a régi T-Jettel keverjük )
A mai friss MiTo hirdetés: [link] A tetőablak és a bőrbelső jó volna bele, meg nekem jobban bejönne a 17"-es felnivel ami neked is van.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz sagesz93 #217617 üzenetére
Ez a háromágú is 17-es.
Szívesen cserélek veled, ha az kevésbé van megpadkázva. Én szebb állapotot kapok, te meg azt a formát, ami jobban tetszik neked, win-win.Nem tudok komoly hibáról, de annyira nem is ástam bele magam az Abarthokba. Ja, a MiTónál nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sagesz93 #217615 üzenetére
GT86 hurka gyenge azzal max a parton parádézhatsz a Velencei tónál a 30-as övezetben és kész.
Subaru (ezt min tulaj írom): nagy a mellényúlás esélye, ha vmi lerúgott szrt veszel a nevedre, rengeteg projektautó bukást láttam már az elmúlt 10+ év Subaruzás alatt. Minden drága hozzá (ha érdekel írok pontos árakat de akkor még a keresési előzményekből is törlöd a Subarut mint márkát) és vannak alkatrészek amik nehezen beszerezhetőek (pl karosszériaelemek) a régebbi típusokhoz. Ráadásul Pesten kívül nem sok igazán hozzáértő szerelő van. A vidéki Subarusok folyton ezzel küzdenek a csoportban ha olajcserénél vmi komolyabb dolog lenne.
Jó autó, sok élményt ad (ha van tarcsi benne) de bizony megkéri az árát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
én sokáig lobbiztam a CX5 helyett egy jó XV-ért mint ez, de a feleségem nem volt hajlandó megnézni sem
pedig amikor elkezdtük az autó keresést, azt mondta valami pasis autót szeretne. itt felcsillant ám a szemem aztán kiderült, hogy amire gondol az nem az, amitől én pasisnak gondolok egy autót, így többek között az XV is kiesett. (meg hát kisebb is, mint a CX5 bár ketten a gyerekkel abban is elférnének, hiszen nem SOKKAL kisebb)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217618 üzenetére
[link] én azt hittem ez a felni csak 18"-ban volt, mint itt a hirdetésben, van belőle 17" is? hmm, a formájával nincs bajom, csak a mérete ne legyen nagyobb mint 17", szerintem már az is overkill szinte.
QRU: pont ezt akarom elkerülni, nem keresek akkora élményt, de valami más behatás legyen mint egy hibrid tucatautó, költségekben pedig kibírható legyen, olcsón beszerezhető legyen hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #217619 üzenetére
Az a 30d.
18-20d kiégésről még nem hallottam.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
sagesz93
addikt
válasz focvis #217626 üzenetére
Csak a monza kipu, az egyértelmű [link] nekem ez a legjobb kombó hahun, csak a kereskedés hulladék, valószínű a kocsi sem 100%, mert hónapok óta fent van, pedig nagyon olcsó.
tboldi: ez a felni teljesen ok, nekem bejönne rajta ez is. Anno a régi alfámon lévő GT felni után nem lenne kihívás a sok küllős felni
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #217628 üzenetére
Eddig csak a 30d-ről hallottam, de akkor legyen így.
Én a Lexus-t venném, vagy esetleg egy 2.0CRTDI/2.0TSI VAG-ot (ebben a kategóriában A4 kombi/A5 Sportback). Ha már prémium kéne.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz sagesz93 #217627 üzenetére
Ja, én is szeretem a sok-sok küllőt, bármennyire is nem praktikus.
A 18-asat már én se vállalnám be, még a 17-es is határeset ezeken az utakon (215/45-tel).
Amúgy egy valamit elfelejtettem említeni a talinkon, gyárilag is 100-as benyával működik 100%-osan a 155-ös T-Jet, 95-össel nincs meg a tejes ménes (ezt írja a kezelési) + vannak hidegindítási problémák a kollektív tapasztalatok szerint. Én eddig csak OMV MM100-ast tankoltam a sajátomba, semmi rendellenesség.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
bbubby00
őstag
Hali.
Egyik rohangalos MX5ot cserelnek le Fiat Pandara, abbol is inkabb 100hp.
Megbizhatosag a lenyeg, kell nekem az az 1.4, vagy jobb az 1.2?! 1M korul gondoltam raszanni.
Mas alternativa? Asszony hasznalna javareszt, unja a foldreulest.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
tboldi
nagyúr
válasz bbubby00 #217635 üzenetére
Szokásos faék egyszerűségű FIRE motor, nem szokott nagy gond lenni egyikkel se. A legjellemzőbb talán a kormyányszervó hibája.
Lancia Ypsilon, esetleg Musa? Stílusosabb és a kellemesebb anyagoknak hála nem érződik annyira olcsónak, puritánnak, mint a Fiat megfelőiben.
Vagy ha 2 millióig is elmentek, akkor MiTo.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bbubby00 #217635 üzenetére
Egy motorcsalád az összes, nagy különbség nem lesz. 1.2-1.4 8V egyszerűbb nyilván, 1.2 16V volt nyűgösebb, 1.4 16V oké - bár a légszűrőházat megeszi a hő például. Panda esetén meg ugye csak a két véglet játszik (1.2 8V vagy 1.4 16V), gyári gázos verzióban létezett csak az 1.4 8V motorral, szerintem az lenne a legjobb alapvetően, de a gáz cucc ellensúlyozhatja az előnyt. Kicsi az olaj töltet, ha eszi akkor hamar csökken kritikus szint alá, erre érdemes figyelni esetleg. Jellemző a leömlő tőcsavarok törése.
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #217640 üzenetére
Bár nem teljesen fekete, de én már beletörődtem ebbe.
-
hobizoli
nagyúr
válasz bbubby00 #217642 üzenetére
volt 1x egy fekete autom, de aaaa....ha lehet valasztani akkor az a szin inkabb nem
fa alatt all az utcan, a farol racsopogott a gyanta, abba beleragadt a por...
3-4 nap utan ugy nezett ki az auto, mintha honapok ota nem ment volna sehova, foleg majus-juniusban, amikor a nyárfa elkezd szöszölni
ugyanott all a VR651 szinkodos "metál porszinű" 147 , azzal nincs ilyen gondtöbb drón kell ;P
-
-
imyourfriend
őstag
Minap hajtottam egy Opel Grandland-ot céges úton, 1200km alatt kényelmes ülés várt jóféle kezelőpult, mondhatni kiváló 6 sebességes váltó. 1.2 eb gen2-vel van szerelve, mely motort minimálisan lehet hallani pályán 130-nál egyébként nagyon csendes szerkezet. Csomagtér lehetne picivel nagyobb, 4 személynek megfelelő az, kényelmes a hátsó ülés is, fogyasztása 130-as pályatempónál + autóút 7 liter.
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #217648 üzenetére
es nem konyokolt ki kozben?
3liter sor6 rajongok szerint ezek 130-nal 6000-t forognaktöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen