- Zeneszerkesztő és DJ topic
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyenesmartin
őstag
válasz szőröscica #217949 üzenetére
Én még nem ültem nem zörgős VW-ben.
-
LK
addikt
válasz tboldi #217951 üzenetére
[link] , ezt a tesztet találtam róla
Sokszor rövidebb utakra mennék. Az nem nyírja ki a turbót hosszú távon?
Többii típust is véleményezzétek légyszi, ha van vmi ismeretetek róluk
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #217944 üzenetére
Manapság már minden zörög. 2005-2010 között volt az autógyártás a csúcson. Akkor még visszafogottabb volt a környezetvédelem, így jobb minőségű anyagokból lehetett építkezni, és a fejlesztésekre fordítható pénzeket sem kellett alternatív hajtásra költeni ilyen mennyiségben.
Talán a nagy igyekezett miatt még a koreaiak tudnak valamit, de kötve hiszem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
2millaig nincs ertelme masra cserelni, tenyleg.
Dacia sincs 2 milla alatt ertelmes.HUNNIA1920: ha szeretnel egy privat Trianont, hajra…
gyenesmartin: szvsz felesleges lecserelni, ha amugy nincs baja. Corolla eleg szuk tud lenni, ha hsd, en rav4-re mennek, az mar csaladinak is jo.188 centi vagyok, mogottem a Corollaban csak lab nelkuliek rugnak labdaba…
vzsryl: szerintem az mar pont a csunya alkony kora, inkabb az elotte levo 10 ev, ami tartossagban meg merce tud lenni , 95-05 kozott kb.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz gyenesmartin #217952 üzenetére
Toyota is zörög, ha ez megnyugtat.
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #217956 üzenetére
Ott még nem jött össze rendesen a rozsdavédelem, használtak plüss kárpitot ( ), és úgy csavarodtak a bódék, hogy külön vette be a kanyart az autó eleje meg a hátulja. Pl.: a B6-os Passat fényévekkel merevebb a B5-nél, de a G5 is a G4-nél stb… Tudom, hogy a példáim megjelenése 2005 előtt volt 1-2 évvel, de mire a többiek is beérték, addigra már 2005 után voltunk.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
Fiatban az az 1.4 8V szívó kb a legjobb választás ha nem kell extra kraft, próbáld ki, de rövid utak mellett ez neked leginkább ajánlható szerintem. Ha nem ez, akkor a 120 lóerős T-Jet volna jól sikerült erősebb motor még. A 0.9 illetve az 1.4 MultiAir turbósak drágább hibalehetőségeket rejtenek, kihagynám.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gyenesmartin #217952 üzenetére
Igen es egy alsopolcos Japo gepnek elnezem de azert egy Passat-nal mar gaz szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
LK
addikt
válasz molnarpeter #217960 üzenetére
Köszi srácok. Az az igazság hogy 14 évig, 24 éves koráig hajtottunk egy fiat uno 1.5 ie-t. Alváza makulátlan volt, a szerelő sem értette 😃 Az egész család szívéhez nőtt. Nagyon szerettük. Ment rendesen, gyorsulás 100-ra 11 sec volt, de az utasbiztonság mint olyan, értelmezhetetlen volt.
77 lovas kicsit ritka sajnos, ki kell fogni. Ha találok kipróbálom."óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #217959 üzenetére
Pusztan tartossagrol beszelunk, egyebkent persze tobbet adnak az ujabb autok, csak sokkal tobbet is kernek cserebe.
Szvsz aminek a fejlesztese 00-10 kozott zarult le, ott bejott nagyon sok uj technologia, uj anyag, ami tok jo lett volna, csak kicsit tulszaladt a vegeselemes modellezes, aztan a tartossaguk finoman szolva nem az igazi.
VAG peldanal maradva: fsi, biciklilancos vezerles, gagyibb belteri muanyagok - ezek pont a B6 Passat es Golf 5 nemzedek “vivmanyai” es Golf6 illetve B7 Passat idoszakra oriasi kapalozas volt, hogy igyekezzenek javitani, legalabb azt, ami latszik -
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #217964 üzenetére
Pont beszélgettünk róla itthon, hogy az SDI km költségét talán egy D6 tudná nagyjából - a nagyobb beugró költség nagyjából a színvonal ugrást fedi, de azért sokkal bonyolultabb is. Máskülönben meg szerintem fixen nagyobb egy mai autó fenntartása, mint régebben, lásd finomabb technológia (common rail) és plusz alkatrészek (dpf)...
-
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #217967 üzenetére
"Melyik az az autó amelyik nem zörög"
Újabb típusok között nem igazán találkoztam ilyennel, igaz inkább csak népszerűbb márkák, középkategórirás modelljeit próbáltam. Mondjuk Mazda 6 nem tűnt rossznak, illetve a Camry tesztautóban sem tűnt fel, hogy zörögne (bár zajszigetelés szempontjából szerintem a Passat alatt vannak). Én kipróbálnék néhány Lexust, azokban még nekem megvan a reményem.
-
Gombinyó
őstag
válasz gyenesmartin #217967 üzenetére
Nem ezt írtam, sokaknak az egyik legjobb választás.
Én nem találkoztam mostanában olyan autóval ami ne zörögne, de nem is ültem mindenben. Corolla után most Skoda van, az is zörög itt-ott. -
saen
veterán
válasz gyenesmartin #217967 üzenetére
Szerintem ülj bele egybe és nézd meg. Személy szerint nincs baj a Corollával, de tény, hogy egy olcsóbb kategória. Szerintem a Passat sem valami extra, szóval ülj bele, nézd meg és döntsd el.
-
őstag
válasz Gombinyó #217969 üzenetére
Nekem minden autóm zörgött valahol a budapesti aknamezőn eltöltött bizonyos idő után. Mondjuk érzékeny vagyok rá, úgyhogy sajna lehet kis dolgokat is észre veszek. És sajna nem volt máshogy a régi szép időkben sem, mind zörgött előbb utóbb (iq-n kívül mind újonnan véve):
corsa b 2000-2009
stilo 2004-2007
i30 2007-2018
iq 2015-2017
scross 2017-2022
jazz 2018-
rav4 2022- -
pit stop
addikt
Mercedes W176 (3. Generációs A osztály), 2013-as évjáratú - 122 lovas, 1,6-os benzines A180 az mennyire betegágy?
Alternatíva jelenleg az Audi A1/A3 1.4-es tfsi-vel. Arra azt mondták, hogy kellően átnézve vehető.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
grizlisandor
addikt
válasz pit stop #217972 üzenetére
Audi A1 autót 2015-től vennék (FL) azokba már szíjas vezérlésű 1.4 TSI került, ez A3 esetén (8V/3. gen) 2013-tól igaz.
Az említett évek előtt még láncos vezérlésű volt az 1.4 TSI, ott arra kell figyelni, hogy 2012 utáni autó legyen, mert azokban az újabb, módosított láncot és lánckereket alkalmazott a gyár.
Vagy igazoltan cserélték a gyári utolsó cikkszámos vezérléskészletre a vezérlését, vagy vételnél beleszámolod az esetleges vezérléscsere összegét, mivel 2012 előtt nem igazán voltak stabilak ezek a vezérlések. -
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #217958 üzenetére
Azt leszámítva, hogy kerülendő (MultiAir ez is), a Fiat 500-ban és az arra épülő későbbi Lancia Ypsilonban még talán elmegy, a Punto Evo és a MiTo már túl nagy hozzá szerintem.
De van, amiben kifejezetten jól működik 9 tized liter és 2 henger.
[ Szerkesztve ]
-
olajbogyo
aktív tag
válasz szebe #217931 üzenetére
Én is akkoriban rendeltem a toyotámat. Voltam több autókereskedésben, sok márkát meglátogattam, a kiánál is jártam, de mindenhol elmondták, hogy sokat kell várni, és az ár is változni fog. Nem azt mondom, hogy a nem történhetett meg amit a levélíró mond, és a kereskedések is kellően nagyf...k, de én akármerre jártam mindenhol tájékoztattak. Én is ráfizettem az eredetileg megállapodott árra 250eFt ot. Nem értem egy 21 milliós autót megvenni tudó, és akaró embernek miért jobb pereskedni, mint 1,2 millióval többet fizetni a szeretett autóért. Mert elég jó árat kapott végül...Ennyi pénzt a perre+ügyvédre is ki fog fizetni, főleg ha veszít. De az ő dolga. Mindenesetre sok sikert neki a továbbiakban.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
batai15
félisten
A mazdákban található automata váltó ( elvileg saját fejlesztés) mennyire kell félni ?
[link]
Erről mi a vélemény ? -
footy
addikt
válasz olajbogyo #217975 üzenetére
Nem értem egy 21 milliós autót megvenni tudó, és akaró embernek miért jobb pereskedni, mint 1,2 millióval többet fizetni a szeretett autóért.
A penz es az elvek miatt. Ausztriaban sokkal kisebb dolgokert is pereskednek. Egy demokraciaban nem fogadjak el kussban az emberek hat atverik oket...Mert elég jó árat kapott végül...Ennyi pénzt a perre+ügyvédre is ki fog fizetni, főleg ha veszít.
Nem feltetlenul. Nekem is van jogbiztositasom ami fedezne az ilyen ugyeket. -
Bondix
tag
2004-es Daewoo Kalos 1.4 83 LE 8V Vélemény?
Amit szereztem 2000-es Seat ibiza 1,4 Select menne el és ez jönne helyette
Daewoo: Egy ismerősöm rokonáé idős már és... A kocsi garázsba tartott vigyáztak rá 160ezer km van benne csak.
Ami a lényeges lenne a fogyasztás.
Azt olvastam a Daewoo városba 10l is lehet. Átlagfogyasztasa 7l
A Seat az most nálam olyan 7l eszik városba.De voltam vele erre arra így az Átlagfogyasztas 6l volt
Én inkább városba használom 90% majd.Viszont a Daewoo és a Seat km óra állás az nagyon a Daewoo javára van.
Belső kinézet is Daewoo.Igazából nem gondolkoznak h a Daewoo jöhet, egy ami kérdés az a fogyasztás.
Átlagfogyasztas az jó lenne ha országúti sok lenne de ugye nekem inkább városi.
Viszont a km óra miatt hosszú távon a Daewoo mindképpen jobbVan itt akinek volt vagy van Daewoo vagy saját tapasztalat fogyasztás téren?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bondix #217979 üzenetére
Spritmonitoron keress rá az adott típus + motor párosra!
-
KoVee84
senior tag
-
batai15
félisten
válasz KoVee84 #217982 üzenetére
Jelenleg is aisin arf80sc van a peugeotom alatt .
Nekem is úgy rémlett hogy aisin váltó (legalábbis tutira a Mazda 6 2.5 tesztben mondták hogy 6-os aisin váltó) de a net szerint a mazda 3ban fs6a-l típusú váltó van . De sok mindent nem találtam róla.
Az általad linkelt Wiki oldal is 2012-ig írja hogy addig volt szerelve aisin váltóval.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
footy
addikt
válasz batai15 #217996 üzenetére
Kuldj egy linket. A Mazda tudomasom szerint a legtobb modelljeben 6gangos hidrodinamikus valtot hasznal.(A regebbi valtozatok aisinnel kozosen voltak fejlesztve, az ujak mar nem biztos.) Az USA piacon van nehany modell CVTvel.
En most rakeresve is csak hidrodinamikusat talalok.
Nem az zavart meg hogy nehol emlitik az athidalo kuplungot? (ez a felelos a lockupert) -
itouchfan
senior tag
Városi benzinesnek (többnyire 10-15 km távolságra) Fiat Panda 1.2 8V (nem az újabb gömbölyű, hanem még a régebbi), 2013-as jó választás lehet? Kormány szervó hibát találtam mint típushiba, de azon kívül elég pozitív dolgokat olvastam róla.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Gyúrósok ide!
- Formula-1
- Robot fűnyírók
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óra topik
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest