Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Ügyfélkapunk keresztül kb 5 kattintás és vissza van helyezve. Onnantól meg azonos az ügymenet.
#nincsbennetarcsi
-
Csabroncka
addikt
Ok, tehát csak nekem tűnik bonyolultnak, hogy amíg nincsen forgalomban nem viszem sehova, de előtte kifizetem a teljes vételárat, de még előtt kötelező, és eredetiség vizsgára, hogy gurulok ...stb
Bocs hogy hülyeségeket kérdezek, vagy nem értem, de tök kezdő vagyok benne...
"in medias res"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #167003 üzenetére
Nepper? Kérd névre írva az a legegyszerűbb. Én is így csináltam. Adtam 10% foglalót aztán a többit megkapta mikor ott volt a nevemre szóló forgalmi a kezében. Indulás előtt kötöttem netrisken biztosítást és már hoztam is haza.
#nincsbennetarcsi
-
válasz Csabroncka #167006 üzenetére
Azért ha lehet te magad is legyél ott minden fázisánál. Nekem egyszer nepper íratta névre és kiderült h nem lehetett volna, mert elidegenítési bejegyzést kapott, csak valahogy sok volt az ismerőse. Igaz ma már minden elektronikus így sokkal nehezebb de ki tudja mire képesek emberek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#94529552
törölt tag
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Általában csak annyi, hogy megírjátok az adásvételit(szabályos legyen, ne előre aláírt az eladó részéről), meghatalmazást, stb., megkötitek a kötelezőt, és ezután mindent elintéz a nepper, x előleg átvétele után, majd 1-2 nap múlva az átadáskor kifizeted a maradékot. Megvan erre a rutinjuk, van amelyik pár óra alatt mindent elintéz.
[ Szerkesztve ]
-
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok
Majd autót szeretnék vásárolni, és kérnék egy kis tanácsot
amivel kezdeném, hogy a fogyasztás miatt dieselre hajlok, de sokan mondják hogy kis távra ne, viszont sok ismerősömnek van és 2-3 km re is használják már sok éve, persze ez nem azt jelenti hogy nem fog bedögleni
viszont nálam is lenne hogy pár km-t mennék, de fő célra egyik városból a másikba való eljutás a cél, ami 30 km ,sőt évente pár kirándulás amikor messzire is mennék
amik a fő csapás irány lenne nekem
Passat B5/5.5 vagy B6
ezek tetszenek, B5 öt tudnám megfizetni, B6 ra meg gyűjtenem kellene, de B6 ot sok helyen szidják, illetve a motort se tudom mi az ajánlott, B5 esetén 1.9 TDI vagy 1.8T de ez már eszik is rengeteget
mobile.de-n nézelődök, nem tudom mennyire divat kint a km órát csavargatni, de 1 milka körül vannak 150k km el autó, persze nyilván ez számít a legkevesebbet, de jó lenne ha kevés lenne benne és jól is menne
Xbox One: bandymnc
-
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Kinéztem ezt a kis csoda Nissan Almera-t. Átolvastam a topicot, 1-2 információt találtam róla pl. lomha az autó a váltónak köszönhetően. Viszont a karosszériáról nem esett szó, mennyire rohadnak, és hogy hol. Ez július óta fent van a jóautókon , ennyire nem kedvelt típus,vagy arra is lehet gondolni, hogy meglepi vár a megnézésnél? Átnézve a kínálatot az ár még reális is lehet. -
vzsryl
nagyúr
válasz Rison77 #167018 üzenetére
Lomha, de ha nem zavar a 9-10L-es fogyasztás, akkor oda kell engedni a 4000-es fordulat környékére, és klímával is jól ugrik. Nem rohadós fajta. Nehéz eladni, ráadásul ez egy háromajtós kivitel, de pl. Golf 4-esnél jobb autónak tartom, főleg facelift után.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Rison77
senior tag
válasz vzsryl #167020 üzenetére
Közben átolvastam az összes totalcaros népítéletet róla, kicsit érthető, hogy nem nagyon kapkodnak utána. Nem vagyok túl fiatal már, de lehet ez nem éppen az a tanulós kocsi. Eddig maximum 300-ig nézelődtem de kínálat 90%-a már eléggé az időzített bomba utolsó harmadában jár már, ezután rászántam magam emeltem a keretet 500-ig csak az autóra. De ilyen kis összegekben úgy pörög a piac, hogy eszméletlen szerencse kell kifogni valamit .Amit eddig nézegettem, civic, escort, corolla, de gyakorlatilag ha valaki reális árat szab meg neki, több ideig tart megírnia a hirdetést az eladónak mint eladni magát a kocsit. Eddig mindig vakvágányra futottam, még kb 20-25 perccel felrakás után is, elvitték 10 perce... utána persze hetekig fent van még a hirdetés, de ezeknek biztos ez a fétise, hogy óránként 2x elmondják egy vadidegennek, hogy már nincs meg .
-
Darksiders84
aktív tag
válasz Rison77 #167021 üzenetére
Na igen én is vadásztam jó ideig pár hónap nem volt sűrgős mert volt mivel járni de először csak egy típust néztem Suzuki Splash t akartam mindenáron de meguntam ami közel volt 100 kmnél nem messzebb és nem kereskedés vagy kereskedő jó árban jó állapotú ahogy írtad egyből már lefoglalták vagy már mennek megnézni és már el van adva ezért elkeseredve néztem 1,2 sőt már jóval 1 M alatt rengeteg típust de a lényeg tényleg ha eldölt milyen melyik lesz lekell rá csapni egyből menni én is mentem új hirdetés aznap másnap szerelő után írtuk a papírokat de már mondta hogy rengetegen hívták két nap alatt és ha nem elsőre néztem volna meg akkor nem lenne meg most valószínűleg a 10 éves Swift. Amúgy szerintem a 4-5-6 éves 2-3-4 milliós autók is hamar gazdára találnak ha jó árban jó állapotban vannak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Lacy6
senior tag
Automata váltós autót szeretne venni egy családtag.
Létezik valami bevált típus úgy 1 millióig?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #167031 üzenetére
E39 525d
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #167032 üzenetére
Legalább tds?
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
A KGFB kötést intézheti a párom az én nevemre (jelenlétem nélkül)? Vagy megfordítva: Kötheti a sajátjára, ha az adásvételi az én nevemen van?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Executioner
tag
válasz pocokxx #167034 üzenetére
Persze. Amennyiben írsz neki egy meghatalmazást! Viszont ajánlott lenne interneten megkeresni a legolcsóbb ajánlatot és azt megkötni!
A kötelező biztosítást szabályozó törvények értelmében a biztosítási szerződéssel minden esetben annak a személynek kell rendelkeznie, aki a forgalmi engedélybe be van jegyezve. Ez a személy lehet a tulajdonos, vagy az üzembentartó. Tehát az, hogy ki fizeti a kötelezőt, az üzembentartó vagy a tulajdonos, az a bejegyzéstől függ. Amennyiben a tulajdonos más személyt jelöl meg üzembentartóként és ez a forgalmi engedélybe bevezetésre kerül, akkor mindenképpen az üzembentartónak kell a kötelező biztosítás költségeit is állnia.
[ Szerkesztve ]
Exec
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Executioner #167035 üzenetére
Megkerestük a legolcsóbbat, de személyesen kötném meg, tartva attól, hogy online picit nehézkesebb.
Vagy tévednék? (Insuráról van vélemény?)"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
8th
addikt
Többen is rákérdeztek. Nem elírás. [kép]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
arpii
aktív tag
Sziasztok. A témaindító kérdés az adott, bár nem érzem szükségét a cserének, ezen lassan el kell gondolkodnom, mert idővel gazdaságtalanná válik a mostani üzemeltetése.
A jelenlegi, örök és elnyűhetetlen:
1994-es Opel Astra Classic 1.4 C14NZ a 60 lovas, 5 ajtós. Külsőleg felületi rozsdásodás, a tipikus jelek már rég megvannak, a motorja gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Km állás ~300e. Városi ~6l , vegyes-országúti: ~5.2l százon.Egy lehetséges utódján gondolkodom, bár alapvetően nem érdekelne, hogy egy kicsit gyorsabb, kényelmesebb, erősebb valami legyen, mert tudom, hogy a mostanitól megbízhatóbb nem létezik sajnos.
-Ez utóbbi lenne az elvárás a lehetséges utódnál, hogy ne hagyjon az út szélén, soha.
-Francia és Olasz autó teljes mértékben kizárva.
-Lehetőleg minél újabb, talán olyan 2004 alá már nem akarok menni.
-Csak és kizárólag benzines.
-Nem érdekelnek a kisköbcentis 125 lóig gyárilag tuningolt vackok, hagyományos 1.6-1.8 környéke lenne gazdaságos, olyan 100LE körül.
-Az ár dinamikus, 1M körül érdekelne, mik a lehetőségek, de egy jobbacska darab megérne nekem 1,5-et is.
-Nem lenne nagy baj, ha alacsony szervizköltsége lenne.
-Persze nagyon szép és jó lenne egy 150e alatti példány, de értelemszerűen állapotot tekintve jó legyen, az óra bármit mutathat.Eddig számításba vett gyártmányok/modellek:
-Astra G (olajevő, emiatt nemigazán érdekel, pedig elég kiforrott technika ez is, kivéve EGR cserebere és egyéb gyermekbetegségek, másrészt kiesik a preferált 2004+ évjáratból)
-Vectra C, tetszik, de fogalmam sincs milyenek a tapasztalatok ill. szerintem ez ki is esne az árból
-Focus MK1 nagyon preferált, van vele tapasztalat és igen kedvező paraméterekkel rendelkezik, hosszútávú üzemeltetés terén.
-Focus MK2 nincs vele tapasztalatom, de preferáltnak mondanám
-Focus MK3 nincs vele tapasztalatom, de gyanítom, hogy ez nem férne bele az árba, bőven nem.
-Mondeo MK4 nagyon tetszik, de ez nem az az árkategória, amit keresek, egyelőre.
-Bora/Jetta & Golf MK5-ösök fogalmam sincs, de biztosan jók, persze nem a "jól sikerült" TSI motorral.
-Japán autókról sajnos nem tudok sokat, Toyota-kat mondják még rendkívül megbízhatónak sokan.BMW, Merci, Audi nem kell csak azért hogy jampizzak, aztán meg fél miilió egy olajcsere.
Külföldi kínálattal kalkulálva is érdekelne a dolog, értelemszerűen ott "hihetőbbek" a dolgok általában. -
-
nagyúr
-
veterán
válasz arpii #167045 üzenetére
Vegyél Toyota Corolla 1.6-ot. Esetleg Astra H belefér 1.6-tal, az se fog igazán fickósan haladni.
-VW-nek eleve drágább a fenntartása. Értelmes állapotú TSI-t ne is keress 2 millió alatt, Golf V-ben eleve foscsi az a motor. Golf IV & Co. már rohad szinte mind, vagy ha nem akkor túlárazott.
-Focus korrodál, drága a hátsó futómű.
-Mondeo, Vectra fenntartása magasabb költség; komolyabb = érzékenyebb futómű, nagyobb gumik, magasabb fogyasztás, stb.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz BigBlackDog #167047 üzenetére
A megbízhatósággal 1ütt!
2018_WhatsaCar...
1-4 éves autók megbízhatósága, márkák
1 Suzuki 97.7%
2 Lexus 97.5%
3 Toyota 96.8%
=4 Kia 95.8%
=4 Mitsubishi 95.8%
=4 Subaru 95.8%
7 Skoda 95.6%
8 Alfa Romeo 95.5%
9 Hyundai 95.4%
10 Seat 95.2%
=11 Mazda 94.6%
=11 Vauxhall 94.6%
13 Dacia 94.1%
14 Fiat 94.0%
15 Honda 93.8%
16 BMW 93.4%
17 Volkswagen 92.9%
18 Ford 92.7%
19 Renault 91.7%
=20 Audi 91.5%
=20 Volvo 91.5%
22 Mini 91.2%
23 Porsche 90.9%
24 Peugeot 89.4%
25 Citroen 88.1%
26 Mercedes-Benz 88.0%
27 Nissan 87.1%
28 Jaguar 84.9%
29 Jeep 82.7%
30 Land Rover 76.5%
31 Tesla 57.3%
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Renault, Dacia topik
- Projektor topic
- Xbox Series X|S
- Google Pixel 6/7/8 topik
- OLED TV topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Futás, futópályák
- Google Chromecast topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen