- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
- Google Chromecast topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
=Thor=
tag
-
-
Kornel
veterán
egy ilyen langot elfogadnék
-
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #127007 üzenetére
de, azért nem kell
karbantartásra biztos nem maradnabitpork: semmi, csak mindig tetszett az S klasse, főleg az egyel újabb, mint amit linkeltem, már 4M-tól indul, évről évre bukja az árát... de nem nekem való a fenntartása, az biztos.
egy 2006-os S500L pedig tetszene[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
no.
visszatérve a realitások talajára.
tesóm szerint ha veszek egy egyedi autót (pl. typeR), tuti el fogják vinni, a SS-nál is megmondta
elkezdtem gondolkozni, hogy mik azok az átlag autók, amik még tetszenének is.
ugye az egyik vonal az alfa, még nincs elvetve...
amik még tetszenek, az a J astra sports tourer, illetve talán még az insignia.
kint van bőven választék...
ezek csak dízellel jönnének szóba, nincs egy értelmes benzinmotorjuk...2.0 CDTI-ről mit kell tudni? Semmit nem tudok róla, minden érdekel.
Gondolom amúgy az opel nem egy betegágy, úgy alle zusammen.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #127012 üzenetére
szűk (nekem elég lenne kb., ha az alfába elférnék, akkor abba is), meg nehéz.
ezen kívül semmi rosszat nem olvastam róla.
astra sports tourer meg kifejezetten tetszik.
csak fogalmam sincs, hogy milyen a 2.0 CDTI...
1.7 meg gondolom nem túl virgonc hozzá, tekintve, hogy 1600+ kgbitpork: nem... de azzal kezdte, amikor meglátta, hogy ezt el fogják vinni...
mondjuk a szemlén is azt mondta anno a muki, hogy krva szép, ilyet még nem látott
valószínű ezért vitték ezt, nem másik szakadt fst.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #127010 üzenetére
Kezdésnek: [link]
Amúgy a súlyuk miatt nem fogyasztásbajnokok de gyengének nem érzed, mert padon mérve erősebbek mint a gyári vállalás.
Tartós tapasztalat nincs de egyszer horvát tengerpatra egy Insignia kombi (160 lovas 2.0 cdti-vel) mentünk nyaralni, szóval inkább csak benyomásaim vannak róla.
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz Kornel #127010 üzenetére
Tudtommal Fiat motorok ezek, típus hiba a turbo cső gyors halála, amit nagyon nehez szerezni es nem is olcsó. (1 éve még nehéz volt szerezni).
Az 1.9 dízelük viszont nagyon jó volt, ismeros a zafiraba már 400k km felett jár. Dpf adta meg magát 200k km alatt azt kiiktatta meg egyszer cserélt egr szelepet más nem volt a kopó alkatrészeken kívül nagyon kifogta azt az autót.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
a turbo csöves témát ismerem.
nem nagy kaland, szerzek bele, alkatrész fronton van pár kör, munkámból kifolyólag.
igazából a 2.0 CDTI tartósságára, nyűgösségére vagyok kíváncsi, nagy rollert nem akarok...
egyébként szívesen meghallgatom a benyomásaid rólaSzlobiG : turbo csövet megoldanám, akár egy utólagos nem típusspecifikus, oda gyártott darabbal is...
az a baj, hogy ezek nincsenek csak 1.7 vagy 2.0 CDTI-vel.
Ha jól tudom az 1.7 nem egy beteges darab, de ilyen súlyokhoz gondolom kell már a 2.0(#127017) MunezXBK : a 2.0 CDTI-t nem számoljátok be, vagy magát az opeleket?
1.7 jobb lenne?
honda elment, vagy maradt?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én vezettem H és J Astrát, ugyanazzal az 1.7es dízellel, és a H-ban imádtam, a J-t meg utáltam. Nekem azaz autó volt életem egyik csalódása. Azóta kerülöm az Opeleket nagy ívben...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
Van itt Audi szakértő?
Ezek a 120 lovas tipusok csak szoftveresen vannak butitva a 143 lovashoz képest, vagy mas a motor? Meg ugye ezek mar CR Tdi-k ugyi?
-
válasz Tsebacsi #127018 üzenetére
Én a J-t az 1,4-es benzines turbómotorral vezettem, az egészen élhető, jól autózható kombinációnak tűnt. Szerk.: Nekem amúgy a beltere is bejött, kívülről az én ízlésemnek egy kicsit túl olaszos, de amíg a kolléga itt az Alfákkal együtt nézegeti, addig ez gondolom nem hátrány.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
greyslay
aktív tag
az rosszat jelenthet ha motorcsere volt egy autóban ?
"embertelen ember munka"
-
nagyúr
válasz parandroid #127020 üzenetére
A J valamiért nagyon nem adta. Lehet mert kölcsönzős autó volt, de kb. a gyárból gurult ki, vadiújan kaptuk. 5 nap alatt vagy 30x fulladtam le vele, utáltam, semmi se esett kézre. Pedig akkor még Punto-m volt. Brrr ne is gondoljunk rá...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #127027 üzenetére
(#127017) MunezXBK : a 2.0 CDTI-t nem számoljátok be, vagy magát az opeleket?
1.7 jobb lenne?
honda elment, vagy maradt?roberto: tuti megunnám, csak nézelődök, mindenfele, kivéve VAG
más: gondolkoztam, hogy ha veszek egy FL-es 1.8 UFO-t, 2,5M+két szett gumi, és az alap szervizek, összes folyadék, szűrő, gyertyák, adott esetben 1-2 pár féktárcsa, szíjak, etc., akkor alap esetben is 3M-nál vagyok, és még semmi baja nem volt, amire költeni kéne.
Ezért gondolkoztam most el, hogy mégis az új felé kéne orientálódni, 4M-ért kitolok egy jól felszerelt vitarát vagy scrosst (utóbbihoz téli gumit is adnak), és elfelejthetem a szervizeket jó ideig, a kötelezőn felül... -
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #127026 üzenetére
Költség csökkentés miatt ne kelljen másik motort fejleszteni. Több gyártó is ezt csinálja pl a ford is a 143vs163 lovas tdcinel csak szoftveres különbség van.
Ezért kérdezem, hogy az Audinál is ez van-e az említett lóerő között. 170 nem érdekes. De akkor guglizok azt hittem tudja vki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #127016 üzenetére
Szűkös a beltere. Komolyan a Jazz-ben sokkal jobban elférni széltében pedig marhára nem egy méret kategória...
A fogyija 8.5 volt (pálya oda-vissza), miközben a B6-unk elvolt 6,7-ből (óra szerinti fix 150 tempomat végig). Igaz, hogy a kombi jobban meg volt rakodva kicsivel de ez a bő +1,5 liter sztem elég durva különbség...
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #127035 üzenetére
En is inkabb ezt mondom. Elhiszem nagy a varázsa type-r nek meg 1,8 sportnak de vitara szerintem optimalisabb lenne neked. Nyilvan nem egy sss vagy civic sport de nem is erre van Es nem kellene 5evig kb semmivel sem szamolnod.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #127038 üzenetére
ja, az zavar, hogy mire az igényeim szerint leszervizelek egy sima 1.8 szívó hondát, akkor 3M-ba áll meg, és van egy 8 éves autóm...
ez az úgyis fog jönni.
ha mondjuk megvadulok, és veszek egy dízel alfát, vagy hondát, akkor ugye más is előfordulhat... tudom, sok mindenkinél nem fordult, de soknál meg igen. és én annyira allergiás vagyok mindenre, hogy az utolsó csattogás is idegesít, ha nem gyári valaminek az állapota, akkor addig nem nyugszom, amíg az nem lesz.1,95M 3 évre havi 60,010 HUF, ~200k a kamat felár...
ha csak 1,56M-t finanszíroztatok meg, akkor 48,008 HUF 3 évre, így se sokkal kevesebb a kamatfelár, ~170k.
és ez 8 évesen is 2M körül fog érni, tehát bukok kb. évi 250k-t az értékvesztésen.meggondolandó ez is.
Qru, Munez: thx
tboy: nem hinném, hogy megunom...
ha meg igen, kiszállok 200-300k bukóval, nézd meg mennyiért mennek használtan... scross/vitara.
az első szervizre elköltenék ennyit egy használtnál, magamat ismerve[ Szerkesztve ]
-
-
-
Kornel
veterán
érdekesek ezek a fogyasztási adatok...
kicsit hitetlenül állok ezek előtt...
olyanok, mint a gombóc swift (stock 1.3) 8-9 literes értékei
hogy, mivel?
nekem sose evett 7-nél többet, inkább 6 fele volt...
egy-egy fórumtársnak van vitara és scross (M16A), és 6, nagyon max. 7 literes fogyasztásról számoltak be...
városban is (vitara)
kétlem, hogy az a 9 liter ésszerű, normális vezetési stílusban jönne ki, a fentiek fényében.spritmonitor:
vitara: 7,25 (beleértve az összkerekest is...)
tsebacsi: csak 1075 kg a vitara, igaz így is csak 11,5 mp a 0-100, szóval nem egy rakéta, de ez van, egy új honda 5+M lenne
-
válasz Kornel #127047 üzenetére
Mi garantálja hogy minden tulaj a spritmonitoron vezeti -ha vezeti- a fogyasztását? Egy ötletnek jó, de nem kőbe vésett. A Domival is tudtam hozni az átlag alatt, és senki nem hitte el. Ugyanakkor nekem egy 1.4i corolla fogyasztott 9 litert. Egy Szeged-Dunaújváros-Szeged viszonylatban.(béreltem kocsit Herz-nél.) Ezt meg én nem akartam elhinni, de ennyi lett.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen