- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen széket vegyek?
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
Hirdetés
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
Újabb platformokra érkezik a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!
gp Jelenleg csak Switch-en érhető el a játék, a nyár folyamán azonban PC-re és egyéb konzolokra is befut.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz gzbotii #111992 üzenetére
Punto alapokra épül, csak az 1.8-as változó szelepvezérlésű motorral szerelték, elég fürge, bár annyira nem ügyes pl. szerpentinen mint egy mx-5, de kárpótol az igazi dolce vita érzés. Alkatrészek nem drágák, a vezérlésmódosító elhalhat, olyankor kerepel, vezérléssel együtt szokták cserélni kb 40-50k.
-
Csaby25
senior tag
válasz roberto211 #111998 üzenetére
Nem a presztizs miatt, csak latom ujabban mar nem olyan mereg dragak, es gondoltam kenyelmesebb megbizhatobb es biztonsagosabb mint egy Octavia...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
válasz gzbotii #112005 üzenetére
A4 cabrin nem ázott be és szigetelt is rendesen. Mondjuk magyarhonba én nem venném meg, mert olyan irigyek az emberek hogy hip-hop csikket dobnak bele. Jobb esetben. Nemtom nálatok mi a helyzet ezen a téren.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#16514048
törölt tag
válasz Csaby25 #112002 üzenetére
Ez már a 140 lóerős változat, szerintem ezzel már vállalható lehet. A hátsókerékhajtás se olyan vészes télen, ha óvatosan vezetsz. Sierrával 14 év alatt nem volt balesetünk, pedig annak semmi biztonsági felszereltsége nem volt, a hárombetűsekről még csak hírből sem hallott, és sajnos légzsák sem védett volna minket ütközéskor.
Az más kérdés, hogy az árat nagyon alacsonynak találom egy jó állapotú, rendszeresen karbantartott példányért.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #112000 üzenetére
De most ezt nem értem. Egy 10-13 éves volt "presztízsmárkát "meglehet venni 1,5-2,2m ért.
Ezt megtudja venni az is aki kicsivel jobb fizetéssel rendelkezik az átlagnál.
Akkor mi ebben a "presztízs "?
Egy pár éves modell az valóban az már. Szerintem.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Morris
veterán
válasz roberto211 #112009 üzenetére
Akkor mi ebben a "presztízs "?
A fenntartása és annak költségei.
-
szőröscica
addikt
válasz Morris #112010 üzenetére
Ebben a másfél-két milliós kategóriában BMW terén jellemzően a szebb E46-ok és E39-ek mennek, azoknak pedig tapasztalataim szerint nincsenek szignifikánsan magasabb alkatrészárai, mint egy hasonló árban megkapható középkategóriásnak.
Egy E60 már más dolog, de abból 4 millió alatt elég lefingott darabok vannak csak.
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #112011 üzenetére
Ennyi pénzért én csak olyan bömbiket láttam, amiknek hiányzott a törődés.
-
válasz roberto211 #112009 üzenetére
Segítek: az ex főnököm, többször nagyon büszkén előadta hogy miért is jó a 2003-s a4 cabrio. Olcsójé megvehető, és nagyot "mutat". Hogy pontosan mit jelent, nem tudom, de gyanúzok hogy arra utalt hogy drágának néz ki, amitől aki meglátja benne sokat fog felőle tartani.Na ez a presztízs amit keresnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
válasz Morris #112010 üzenetére
Szerintem egy auto nem attol lesz "mas " vagy "presztízsben" nagyobb mert drágábbak a fenntartásai költségei. Ez csak egy velejáró maximum.
Amúgy e46hoz amúgy sem kiemelkedően drága az alkatrészek maximum drágább az átlagnál.
bitpork: Magyarországon valóban ezt jelenti a presztízs ebben igazad van De máshol nem annyira
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
gzbotii
veterán
Na szóval, most nyáron megyek melózni Németországba, amit pénzt keresek az a jelenlegi kocsim lecserélésére lenne szánva.
Dilemma a következő: utóbbi időben nagyon birizgálja a fantáziámat egy roadster gondolata. Itt a városban is rengetek a cabrio, nagyon elkapott ez az életérzés. Ezért is kezdetem Barchettában gondolkodni.
Ez k..ra kompromisszumos lenne, tudom. Ugyebár ezt nem is kell fejtegetni (2 fő, jelképes csomagtartó, szoft tető).
Jelenleg 70% városban használom a gépet, havonta-másfél havonta megyek egy hosszabbat (220km x 2) haza, jellemzően 2 utassal - osztódjon a költség. A kocsiban szinte csak ekkor üll 3 ember, amióta nálam van, egyszer ült benne 5, 4en se voltak benne többször mint 3 alkalom, az biztos. Sőt, az idő 80% csak egyedül utazom vele. Egyetem-munkahely-bevásárlás, többnyire ide járok vele, max egy hátizsák utazik velem.
24 éves vagyok, egyelőre család sincs kilátásba.Így, ezek mellet, ti bevállanátok elsődleges - és egyetlen autónak egy Barchettat?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz roberto211 #112014 üzenetére
Mert máshol mit jelent?
(#112015) gzbotii
Simán. Bár inkább egy MX5.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #112017 üzenetére
"A legtöbb ember ugyanis ezt a villantás faktort keresi"
Na pont erről beszélek és ezzel megis válaszoltad a "kérdésed".
Az hogy ki mekkorát es mivel tud villantani, az nem egyenlő a presztízsértékkel.
Lehet egy tizeneves volt presztízsértékű autoval villantani de SZERINTEM ettől MAR nem az.
Ha rakeresel googlen mit jelent a presztízs (tekintély ,befolyás ,hatalom) akkor rájössz arra ,hogy ezt nem egy tizenéves prémiummárka tudja megadni ha a szó VALÓDI jelentésével próbáljuk összehozni s nem azzal h ki mekkorát tud villantani.
Kint mit jelent a presztízs ? Ugyanezt ,csak itt máshogy értelmezik a hunok. Kint mikor képvisel valaki presztízst egy autoval ? Es milyen autoval ? Nem tizenevesekkel hanem ha kimész tegyük fel nemetbe ott Bugattit,Ferrarit,Lambot,legújabb BMW ket Audikat Merciket stb vel érik el hogy nekik presztízs autójuk van. És erre ra is lehet mondani.
Itt valahogy máshogy értelmezik ezt a szót Magyarországon. Lassan mar az 500euros e36 compact is presztízsnek számít. Mert BMW.
Ez nem jelenti azt h egy tizenéves volt prémium nem lehet jó mert eleg komfortosak,kényelmesek ,szépek,es akar meg is nézhetik még az emberek sőt még jól is mehet de akar elvezet is lehet vezetni. De ezek nem a presztízs jellemzői.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz fi:zi'k #112016 üzenetére
"Bár inkább egy MX5."
Vagy egy Mini Roadster. De nekem személy szerint bejönnek a különböző Golf szériák kabrióváltozatai is - a hagyományos formában nem mind tetszik, de kabrióban szinte mindegyik jól néz ki. No meg ott van az 1-es BMW kabrió (118i pl).
Persze nem tudjuk, hogy a kolléga mennyi pénzből milyen állapotú / korú autót keres, de nekem speciel a fentiek közül bármelyik előbb, mint egy Barchetta. És kivételesen nem azért mert olasz, bár az, hogy szerintem mennyire csúnya szegény, nyilván abból adódik. Ettől még, ha neki az tetszik, akkor hajrá!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #112019 üzenetére
2000€ korul (plusz beiratas, elso szerviz, stb)
Ahogy neztem, ennyibol kapni epkezlab BarchettatWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz parandroid #112019 üzenetére
Én most a megane2 kabriókra vagyok ráfagyva...mondjuk egy 2.0T adná nagyon. Egyik kollégámnak van egy 1.6-os nagyon tetszetős.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hdman
őstag
Eladó hátsókerekes 1.6-os 16 szelepes szopó benzines Suzuki Swift!
Toyota Suprát beszámítok, de törpenyulat, keverőtárcsás mosógépet, szopós malacot, cigaretta csikket, használt óvszert, nem kérek köszönöm.
Igen 4x4-böl lett csinálva, de nekem már egyrészt gyenge, mert 4-esbe már nem tudok vele driftelni száraz aszfalton, másrészt mindennapi használatra annyira nem élvezetes ahogy pattog meg ordíííít!Csak Castrol olajjal volt hajtva, a diffibe is Castrol Limited Slip olaj van, de lehet azért nem bírta mert az volt ráírva a dobozra, hogy Nissan GT-R-be való. Van a kocsiban tucc tucc is, de úgyse hallod mert ugyebár az 50-es rendszer elnyom minden külső hangot, de még az asszony sikítását sem hallod. Recaro ülések amik fűthetők mint kiderült, de még nem kötöttem be, de megmutatom hogyan működik ha szeretnéd, poppoló és derékfűtés. Nagyon király!
4 zónás klíma, szóval mind a 4 ablakot letudod húzni a vezető oldalról, attól függ hol hány fokot szeretnél! Állítható a kormány magasság is ha pl akkora combod van mint Ronnie Coleman-nek, akkor beférjen a lábad a kormány alá kényelmesen. Hát nagyjából ennyi.
Ja igen a lényeg mint céloztam rá pár sorral feljebb, hogy a difi feladta a harcot, szóval hajtás az nincs. De veszel bele egy difit, levarrod és mehet tovább, max 10e ft és 2 óra szabadidő szükséges hozzá, ha gondolod még segítek is persze ha utána elviszed innen. 2 küszöbre ráférne egy kis purhab+farmernadrág, mert egy-két lyuk van rajta, de nem mai autó ugyebár.
Gyere El indítsd be, csinálj egy képet a hangjáról, akaszd rá a kötelet és szabadíts meg tőle, hogy ne itt álljon hanem a te kertedbe vagy a te házad eljött. Az árból tudunk egy kicsit faragni pl kiveszem a rádiót belőle mert úgyse fog az kelleni neked, esetleg.
De ha felhívsz megtudjuk beszélni. Ha érdekel hívj fel, visszahívós smst légyszíves ne küldj, mert nem tudlak visszahívni, nincs egység a telefonomon, a fél életem a kocsiba van.
Toyota Suprát bal kormányos manuál váltóst beszámítok, esetleg Honda S2000-et, de csak ha turbós. Esetleg még arra rá is fizetek! Törpenyulat, keverőtárcsás mosógépet, szopós malacot, cigaretta csikket, használt óvszert, kemping biciklit, 4 személyes sátrat, antik széklábat nem kérek köszönöm. Az előző kocsimat is ilyenekre cseréltem, és még nem bírtam eladni őket.Ezem felsírtam, főleg a vége haláli. Ezt a legközelebbi autóeladásomnál elsütöm
Sopron city :)
-
-
8th
addikt
válasz Bati0501 #111974 üzenetére
Szép kilátások. Előbb utóbb csak elterjednek a kéthengeres fűnyírómotoros autók közvetlen befecskendezéssel dpf-el kettőstömegűvel hengerenként egy turbóval. És ilyen hangjuk lesz: Eco Polo G40 Di
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
rbalint88
addikt
válasz mycso #112030 üzenetére
lehetőleg másik kasztniban, ha gyorsabb kanyarételeket is tervezel. libeg az egész kasztni nyitott tetővel, csavarodik, nem tempózásra való.
gzboti: haver januárban 1500ajróért vett szinte hibátlan (minimál rozsda), KLÍMÁS MX-5 NB-t. párszáz euro különbség van ott egy ilyen és egy NA között, viszont ha el akarod adni, akkor itt többszázezres különbség van, de gondolom Erdélyben is.
-
válasz gzbotii #112029 üzenetére
Pont a mai merítésben volt egy borzasztóan igényesen megírt népítélet róla, érdmes elolvasni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #112033 üzenetére
9,5 liter?! Akkor már Domi inkább Az 8ből is elvan.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #112034 üzenetére
Hát, ha egy élményautónál elkezded a fogyaszást méricskélni, akkor neked igazából nem hiszem, hogy akkora élmény lesz az autózás.
Amúgy ha már autós topik, és az élmények kerültek szóba, tegnap végre adódott alkalom kicsit megcibálni a Cooper bajszát: 400 km, szinte végig autópálya. Persze nem meglepő, hogy viszonylag jól megy, 122 ló az 1100 kilóhoz, valahol itt kezdődik az egészséges súly-teljesítmény arány. 140-nél diszkrét 3200-at pörög (és GPS szerint kicsivel 130 fölött fut), 160-nál (még mindig óra szerint) forog 4000-et, még kényelmesen gyorsul, nincs tövig nyomva a pedál. Elég nagy volt a forgalom, óra szerint 180-ig szépen felment, de ezt a részét nem is forszíroztam. Nagyobb tempónál kicsit hangos amúgy, úgyhogy az ember önkéntelenül beáll 140 körülre, de ha letolnak, és beszorulsz egy lassabb jármű mögé, azért onnét is fürgén ki lehet ugrani. Amúgy is igaz rá, hogy elég munkás kocsi, követeli a visszaváltást, ahogy esik a fordulat, ellenben 2000 RPM körül már megjön a nyomaték, szóval azért lehet vele tempósan és lendületesen autózni. Nem egy kislány-autó egyébként sem, kemény a kuplung és a váltó is (különösen az ebből a szempontból teljesen steril Mazda 5 után), és finoman fogalmazva a kormány sincs túlszervózva. Nyilván jót tenne még a vezetési élménynek, ha nem 175-ös gumik lennének alatta, de ez a gyári még, és ahogy nézem, még legalább két szezont kibír, utána majd azért nézek rá egy legalább 195-öst (tényleg, a felniről hogyan lehet megtudni, hogy engedi-e a szélesebb váltóméretet?). És ha már olyan kényes témánál vagyunk, mint a fogyasztás, természetesen az út előtt és után is teletankoltuk, az odafelé állatkodásokkal és az alapvetően nagy forgalom miatti gyakori lassításokkal-gyorsításokkal, a viszonylag rövid útépítős szakaszokkal, ráadásul keresztül az észak-rajna-vidéki hegyeken kijött 6,3 l/ 100 km alapvetően egy biztató érték, talán még bitpork is elégedett lenne vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok, van valakinek tapasztalata Astra H TwinTop-al, akarok egy benzinest (1.6,1.8) a nyárra, 2009 környékén volt GTC-m azt nagyon szerettem, igaz az 1.9-es dízel volt. Tetőnyitó mechanika tartós? Télen jól szigetel? 6-8 év után is?
Ami feltűnt a 2010-es és a 2006-os autókaban is 147-190e között van a kilométer! Be van lőve épp emészthetőre! -
deicide
veterán
válasz parandroid #112036 üzenetére
Na igen, az élmény és a fogyasztás teljesen ellentétes relációban állnak egymással. Tőlem is mindenki kérdezi, hogy nem fogyaszt sokat? De igen, viszont nem érdekel, mert cserébe ad annyit, hogy ne érdekeljen. Pont tegnap léptem át a 10.000km-t, 11.8 a teljes távra vetített átlag a computer szerint.
140-nél 3200, elég hosszú váltója van akkor neki is, hol lehet a vége?
Meg a letolásról jutott eszembe, hogy sokan szidják a "presztizs" autósokat, nekem viszont pályán pont fordított a tapasztalatom. Ha nagy sebességgel érkezem meg a 130-140-el poroszkáló mögé a belsőben, a nagy batárok, X5-ök, Audik simán behúzódnak még kisebb helyekre is, míg sok olyan van, aki miatt bele kell állni a fékbe, mert akkor is alig akar lehúzódni, amikor senki sincs a külsőben. Pedig tükör mindegyik autóban van. Nyilván nem szabályos gyorsan menni, de ha látom a tükörből, hogy valami nagyon közeledik, próbálom elengedni. Na, ez nem mindenkinek megy, de jellemzően a presztizstermékben ülőknek igen.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
válasz deicide #112039 üzenetére
"Audik simán behúzódnak még kisebb helyekre is, míg sok olyan van, aki miatt bele kell állni a fékbe, mert akkor is alig akar lehúzódni, amikor senki sincs a külsőben. Pedig tükör mindegyik autóban van. Nyilván nem szabályos gyorsan menni, de ha látom a tükörből, hogy valami nagyon közeledik, próbálom elengedni. Na, ez nem mindenkinek megy, de jellemzően a presztizstermékben ülőknek igen."
Ezen már én is gondolkoztam, valószínűleg az is közrejátszik a dologban, hogy a nyomatékos turbódízelekkel nem okoz gondot kicsit lelépni a gázról és lelassulni, majd utána egy szolid gázfröccsel újra felvenni a 140-es utazót, ha viszont a jóember (mint akár én a Mazdával) egy éppencsak 100LE fölötti, nem túl dinamikus, de legalább nagy és nehéz szívóval beszorul két kamion közé, és nagyobb a forgalom a belső sávban, akkor gyakorlatilag csak úgy tud megint kijönni, ha besorolásnál feltartja egy időre a gyorsabb sort, mert azért 90-100-ról ha visszaváltok sem ugrik fel olyan hirtelen 130-140-re. Szóval ilyenkor azért én is megnézem, hova menekülök be, különösen ha látom, hogy mögöttem többen is jönnek gyorsan, a külső sávban pedig kamion(ok) lesz(nek) nemsokára. Arra a pár percre ki fogja bírni a 140-et, bár tapintatból ilyenkor azért egy kicsit oda szoktam lépni neki, a 160-at még azért a Mazda is bírja.
Az agyamra akkor mennek, amikor előttem is tömött sor a belső sávban, mögöttem is sor, a külső is tele van, de a delikvens a prémiumautójával csakazértis ott villog, hogy takarodjak ki. Ki szoktam persze menni, hadd menjen, tolja inkább az előttem levőt, ne engem, a két gyerekkel, meg a két kutyával semmi kedvem a leállósávban várni a helyszínelés végét, meg amíg megjön a tréler, meg a csereautó, még ha úgyis a tolakodós köcsög biztosítója fizetné az egész mókát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #112041 üzenetére
Nagyon rossz ha nagy sebességkülönbség van pályán amikor nagy a forgalom ... a nyomulók is meg a tötymörgők is rosszak, ha mindenki 130 körülre beállna sokkal egyenletesebb meg biztonságosabb lenne a forgalom ... agyam eldobom ettől is, kurva tömött 2 sor, erre megjössz valaki mögé aki 90-100 -al megy .. megjegyzem nem trabant, hanem opel astra mittudomén, értelmes autó. Fékeznem is kell jócskán, persze jönnek már akkor rögtön a seggembe, ki kell kerülni a szerencsétlent, persze akkor vagy visszaváltogatok padlózgatom mert a gyökér nyomulógépek meg mennének, hiába nem lehet ... szerintem kurva veszélyes mindkettő, értem én hogy spórol de nem fölvenni a forgalom ritmusát tök veszélyes, megy a legtöbb ember 130 körül és akkor a 90-100-al tötymörgőknél meg így mindig ilyen para helyzetek alakulnak ki, 30-40 km/h sebességkülönbség elég sok, na meg persze van aki meg nyomja neki ezerrel, nem mintha lehetne menni ... ha mindenki ahelyett hogy okoskodna hogy ő most spórol, meg okoskodna hogy ő most aztán halad azt nézni hogy mi a forgalom ritmusa, mindenki megy szépen 120szal beállok arra mert nagy a forgalom aztán haladhatna mindenki.. akkor eskü tök jól lehetne közlekedni, de akkora gyökerek az emberek... nyomul a 3 sávoson is a középsőben 110-el...
-
deicide
veterán
Melóba menet siessen akinek 6 anyja van, felfelé 120 tempomat, meg sokszor viszem Édesanyámat is ide-oda, akkor meg nem lehet.
Cserébe munkából hazafelé azért szerintem megvan a 16-17-es átlag, mert akkor sietek, hogy hamar indulhassak edzeni. Szóval igyekszem nyomni, a 11.8 az emelkedő tendencia, 5000km-nél még csak 11.4 volt.Tegnap meg a Kékesre mentem futni egy haverral, aki Pilisszentivánon lakik, így kicsit megrángattam a bajszát Csobánka környékén is, meg Szépjuhásznénál, kapaszkodott a "majrévasba" rendesen. Annak ellenére, hogy orrnehéz, azért nem viselkedik rosszul szűk kanyarokban sem. De a legjobban a turbo hangja tetszett neki.
Meg a dinamizmusa egész 230-ig.És még "presztizs" autó is, leparkoltunk Mátrafüreden és arrébb mentünk bemelegíteni a verseny előtt, volt egy fiatal pár, aki még le is fényképezte, de szinte mindenki megállt mellette nézegetni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz parandroid #112041 üzenetére
Ebben mondjuk igazad lehet, az F Astra-val szorultam be én is így, hogy félreálltam, aztán várhattam a soromra a kamion mögött.
Viszont a nagyobb vadban ülve sem villogok senkire, nem megyek a seggébe, várok türelmesen, míg lemegy. Na jó, kétszer már előfordult, hogy elfogyott a cérna és elmentem jobbról, mert akkor sem húzódott le, amikor nagyon hosszan sem volt senki a külsőben. De azok külföldiek voltak.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Posta, csomagküldés
- Microsoft Outlook topic
- Windows 10
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Futás, futópályák
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs