Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
válasz rbalint88 #108999 üzenetére
Én meg egy kolléga javaslatára választottam ezt, kiprobalva.
A kolléga gépe ugyan az mint az enyém ugyan akkor gyártottak és neki már 295ezer van a kocsiban és semmi baja nincs... Szintén automata, a te ismerősödnek véletlen nem manuális van és nyírta ki a motort?A többi kérdésemre akkor nincs válasz, valamint reggel a hideg motort járatni kell egy kicsit diesel esetében...
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz tboy93 #109002 üzenetére
Új Swift esetében is láttam már pár tíz ezer km után meghalt motort, szóval más gyártmány esetében is előfordulhatnak hasonló hibák szerintem, minden csak törődés kérdése és nem kell padlogazzal menni mindig. De látom a többi kérdésemre itt nem kapok választ, csak hogy szar a kocsi, elnézést, mikor kérdeztem a dolgokat a 2.0PD re hivtatok fel a figyelmem semmi másra...
De itt megint erre kapok majd választ és nem a konkrét kérdésemre, de már nem is kell, elnézést...
-
belaazallat
addikt
válasz Criton #109001 üzenetére
Kollágámnak szintén ilyenje van. Először motor csere, majd fél évet küzdött váltó cserével, DSG elektronikája cserélve, majd a hidraulikát is cserélni kellett. Persze lehet ő nyult mellé.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #109000 üzenetére
győrben van hibastatisztika erről is, mivel itt gyártják. 20-30ezer km körül volt szinte az összes meghibásodás, utána gyakorlatilag nincs róluk információ/meghibásodás. Egyébként megbízhatónak számitanak, nemcsak a kis TSIkkel szemben.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TaaT
veterán
válasz belaazallat #109004 üzenetére
"Persze lehet ő nyult mellé."
A fenét minden dízel VW szar, ezt már rég kitárgyaltuk.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Criton #109003 üzenetére
"De itt megint erre kapok majd választ és nem a konkrét kérdésemre, de már nem is kell, elnézést..."
Itt sokan nem látnak tovább hogy 2.0 vw dízel.
"Az ESP mennyire érdemes használni"
Nagyon.
"valamint mikor van kikapcsolva? Ha a műszerfalon sárgán világít?"
Igen.
"Mikor a "P" bol a "D" be rakja az ember, akkor a feket nyomni kell igaz?"
Igen. Javaslom ennek az áttekintését a hasonló kérdések megelőzésére. [link]
Give them hell Ukraine!
-
roberto211
őstag
válasz Criton #109003 üzenetére
Nem azt mondjak ,hogy xart vettél hanem azt,hogy olyan típust amivel többször fordulhat elő probléma megtörtént esetek szerint. Lehet nálad semmit nem kell szinte rakolteni, másnál meg fél milliókat.
Erre próbáljak felhívni a figyelmed senki nem szarozta le.
Pd se minden esetben rossz csak ide is kell a szerencse. Gumis cimborám vett magának kintről egy Audi a3 2.0 pdtdi t. Semmit nem kolt ra szinte csak a kötelezőket ,kettostomegunek mar van kicsi hangja de kicseréli majd télen. Pedig pdtdi nek eleg rossz híre van itt ahogy olvasom de látod neki bevált. Lehet neked is befog.
Szuuusza
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
1eve megvan neki. Gondozza ápolja , időben kicserél mindent. Nem padlótól padlóig nyomja a dízelt es eddig semmi baja pedig nem mai csirke. Ahogy mondtam kettostomegunek mar van kicsi hangja de gondolom nem okoz neki kicsengetni 100+t ra egy gumis vállalkozás mellett ahol folyamatosan meloznak
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
#24440320
törölt tag
Én OPEL Corsa c 1.2 autót vettem anno, Miskolcon az OPEL Sajó-tól. Új áron vettem meg.
Amikor elhoztam egy vizsgálatkor kiderült hogy az autó balesetes, a motorház tető újra volt festve és szerelve. (Vajon mi lehetett még??) Persze az új árat kifizetteték velem, elhallgatták hogy a kocsi sérült volt. Amikor írásban reklamáltam elhajtottak. Ennél a cégnél soha többé nem vennék autót, de az Opelből sem kérek többé, ahol így át b*****k az embert és nincs tisztesség!!!!. -
footy
addikt
válasz roberto211 #109012 üzenetére
PD elemek még siemensek? Az olajszivattyú tengelyét is kicserélte már?
-
őstag
válasz bajnokpityu #109000 üzenetére
Köszi az infót. Igen azok még sima 1,8t-k voltak (150 lovasak).
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Mágus2 #109018 üzenetére
Egy kis helyzetjelentés az Audi A3 1.6 benzin 1999-esemről:
Megvolt az olajcsere, Alpine Long Lyfe 5W40-et kapott. Aztán mentem vele pár száz km-et, majd németből haza és onnan vissza, mindkét úton 4 személy plusz poggyász, 140-150 km-es utazóval. Összesen mentem vele 3000 Lm-et, megevett 6 deci olajat. Azóta megvolt az utántöltés, hamarosan megyek vele megint haza, otthon le akarom cserélni az olajat. Mit tegyek e helyett bele? 10W40 félszintetikust? Márka, javaslat? Ha lehet, ne csak egyet, az se baj, ha nem a legdrágább, amíg nem tudom kideríteni, mi a végleges, amivel már el tudok járni (30 euróig mehet, annyi belefér 5 literért). Vagy vegyek Castrol Edge-t 40 euróért?
Egyébként nem füstöl, nem érezni a kipuffon az olajszagot, gondolom a 4000 feletti fordulat óránként a terheléssel együtt nem a kedvence, legközelebb már óvatosabban bánok vele. -
szőröscica
addikt
válasz #10726912 #109020 üzenetére
Ne tegyél bele 10W40-et, az rosszabb olaj mint az 5W40. Az első szám mindig a lehető legalacsonyabb legyen, mert egy 0W vagy 5W olaj sokkal jobban ken hidegindításkor, amikor a legjobban kopik a motor. Az olajfogyasztás viszont nagy terheléskor jelentkezik, nem hidegen. Melegen pedig egy 5W40 és egy 10W40 gyakorlatilag ugyanolyan.
Én egy jó 5W40-el próbálkoznék, pl. az általad említett Castrol Edge biztosan sokkal jobb minőségű mint az az Alpine micsoda.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz #10726912 #109020 üzenetére
Olajból azt kell beletenni amit a gyár enged,tehát megfelel a gyári szabványnak,jóváhagyásnak.
Ha 5W40 akkor az ha engedi a 10W40-et akkor próbáld meg azt.
Nem tudom Audinál mit ír a kézikönyv, de VW-nél ha jól tévedek némelyik típusnál elfogadhatónak írja az 1L/1000km -es olajfogyasztást is.mod: könyörgöm ne kezdjétek el,hogy igazából minden autóba 0-5W -s olajat kéne rakni mert tökön szúrom magam.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
TaaT
veterán
válasz #10726912 #109020 üzenetére
Alpine Longlife 5W40
Ilyenről sem hallottam még.
"1.6 benzin 1999"
Jól sejtem hogy 8V?
"Mit tegyek e helyett bele? 10W40 félszintetikust? Márka, javaslat?"
Ez [link] meg ez [link] jó lehet pl, de nagy a választék.
"gondolom a 4000 feletti fordulat óránként a terheléssel együtt nem a kedvence"
Ezeket a motorokat (beleértve a 16V-s változatot) a rövid váltóval nem pályázásra találták ki igazából.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #108992 üzenetére
Kis szépség
Bár nekem fekete-bordó jobban bejön, mint a szürke. A szürkét meghagyom a német vonalnak
(Bordót ma is láttam, szerintem jól áll neki) -
rbalint88
addikt
No, ha már újra az olaj a téma: adott ugye az Avensis, 2.0 D4D, óra szerint 291e km, bontatlan motor, turbó. Két éve és 30ezer km-rel ezelőtt, mikor vettem, mondta az előző tulaj hogy 5000km-re kér kb egy liter olajat, ez számomra elfogadhatónak tűnik. Viszont most már 5ezerre 2liter olajat kér, illetve ismi jött mögöttem emelkedőn és mondta, hogy szaga is van, illetve hidegindításnál is van füstje, ezt látom reggelente. Kérdés: próbálkozzak vastagabb" olajjal (10W40 helyett 15W40) vagy ebből rövid távon is motorfelújítás lesz?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #10726912 #109020 üzenetére
Nem szabad annyira hajtani. Az említett felhasználás mellett normális az ilyen olajfogyasztás.
Amint nem fogod hajszolni pályán, rögtön normalizálódik. 150-es utazó nem való neki. A 130-at jobban szereti, benzinből és olajból is kevesebbet kér, az a megspórolt idő nem ér ennyit.
-
TaaT
veterán
válasz rbalint88 #109027 üzenetére
"mondta az előző tulaj hogy 5000km-re kér kb egy liter olajat, ez számomra elfogadhatónak tűnik."
Sokan már akkor a hajukat tépik ha 2 csere között (10-15k km) lemegy minimumra.
"Viszont most már 5ezerre 2liter olajat kér. próbálkozzak vastagabb" olajjal (10W40 helyett 15W40) vagy ebből rövid távon is motorfelújítás lesz?"
Esélytelen a "vastagabb" olaj téma, ez felújítás lesz.
Give them hell Ukraine!
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Mágus2 #109030 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a válaszokat
Akkor maradok az 5w40-nél, és váltok Castrolra, vagy hasonlóra, illetve visszafogom a tempót (120-al akarok utazni majd, ez az olajfogyás eléggé elvette a kedvem a taposástól ). Bentin fogyás 1300 Km, 140 átlaggal, egy óra poroszkálás dugóban 4 személlyel 90 liter össz, ez nem sok szerintem, elfogadható, bár gondolom, visszajön 6 literre, 120 utazónál. Majd kiderül.
Az Alpine 5W40-et dajcslandban tették bele, nem tudom honnan, de ott volt a hordó a műhelyben.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #109028 üzenetére
a pdtdi-k 1l/1000km-éhez képest bakfitty volt turbós benzinesem, az fele ekkora futással, igaz chipelve is kérte az olajat.
az az igazság, hogy az eredeti terv szerint is legkésőbb jövő november-decemberben lecserélném az autót. viszont ha most rá kell költeni egy jelentősebb összeget, akkor az boríthatja a tervet és/vagy a költségvetést. márpedig ugye az Avensis Toyota lévén örök, mint a nyomorúság, így ha felújítom, akkor megint benne van 10-15 év, de azalatt felvágom az összes erem Igazából 2-3 év alatt is, amíg megint egálra ki nem jön a motorfelújítás. -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #109039 üzenetére
a gyári előírás szerinti olaj megy bele. lehet, hogy most így hasból rosszul tudom és 5w40, lényeg, hogy a gyári előírás szerinti olajat kapta.
a kérdés továbbra is az, hogy számoljak azzal, hogy gyűrűzés-új dugó-hengerfej-turbófelújítás? -
nesa
veterán
válasz rbalint88 #109040 üzenetére
Ez az olaj fogyas nem a vilag vege szerintem, en biztos nem boritanam szet ezert a motort, megeshet hogy nem lesz jobb, az is lehet hogy szelepszar szimering szar, ill leszoktak koxosodni a gyuruk, erre van alitolag hatekony adalek.
En ilyenbol egyszer kiprobaltam olajcsere elotti verziot, hat nem volt semmi, az elso 30mp be semmi nem tortent utanna az 5. percig kb egyre jobban fustolt kb ugy mint 6kamaz egy hideg reggelen es eszmeletlen budos volt, a 8. perc utan mar allig volt fust, 10perc utan megszunt a fustoles azt hiszem 15 percig kellet jaratni. -
#03969024
törölt tag
válasz szőröscica #109039 üzenetére
Érdekes, bár az enyém csak 60 pacis szívódízel, de szinte egész életében a sokat szidott 15W40-es olajat kapta. Óra szerint 470k, de szerintem min. 100k-val több lehet benne. Olajat nem kér két csere közt, s pöccre indul. Persze, ezt a sok puccos olajat valahogy rá kell sózni a népre...
-
TaaT
veterán
válasz #03969024 #109046 üzenetére
Mi ebből a tanulság? Az hogy a szívóD nem igényes annyira az olajra mint turboD.
Vegyen mindenki szívóD-t, topik zárható.
Mondjuk abban én sem hiszek hogy a 15k km-enként ledobott 10W40 annyival rosszabb legyen mint egy 15k km-enként cserélt 5W40. Persze azt feltételezzük hogy a 10W40 is teljesíti az előírt olaj szabványt.
Give them hell Ukraine!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz #03969024 #109046 üzenetére
Nemtudom felfigyeltél e a hszedben lévő "szívódízel" szóra...
igen abba borithatsz bármilyen olajat, pancsolt üzemanyagot... modern dizellel meg nem teheted ezt meg.
rbalint88: Én tuti körbeolvasnák, hogy mi szokta olajfogyást okozni, sokkal egyszerübb célirányosan elindulni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen