- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Raspberry Pi
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Hobby elektronika
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Hiába van szerelő ismi ő max csak kiszedni tudja az injektorokat és a magasnyomású szivattyút, utána el kell küldeni felújíttatni az a drága mert csak erre specializálódott műhely tudja ezt megcsinálni szóval amit mondtam számolj vele. Mivel a kuplung cserélve volt így más ekkora költségű dolog nem hinném hogy lenne, ebbe még nincs dpf. Simán jöhet a malacfarok a műszerfalon ennyi km után is az a motor egy igazi orosz rulett.
Én amúgy kételkednek abban a kmben is. Magyarországi, vagy külföldről hozták be vmikor?
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz SzlobiG #143003 üzenetére
Nyilván nekem sem félár, plusz a speciális dolgokat nem úszom meg, de segítség ez is. Plusz arra hajlandó vagyok, hogy megcsináljam a problémás területeket, csak azt nem szeretném, hogy ugyanazok a többszáz k-s hibák jöjjenek elő évente. Egyszeri ráköltés rendben, a folyamatos szopórollert nem szeretném.
Az autó magyarországi, nem neppertől van, banki árverésből került a jóbaráthoz. Szóval én elfogadom a kilométer valósságát.
[ Szerkesztve ]
-
-
juve600
nagyúr
-
juve600
nagyúr
-
lenko
aktív tag
válasz juve600 #143011 üzenetére
Akkor az öregbácsi is kamu. Csak, mert ha az használta volna, akkor reális lehetett volna az ülőlap párnáján a gyűrődés ennyi km-nél. Így lehet benne simán 2x annyi is.
Szerintem még mindig jobb lenne, ha a keretet felhozod 2M-ra, vagy nézel 10-12 éves autókat 1.5-ért...Pl. Ez sem rossz. volkswagen_golf_iv_variant_1.6_sportline_mo-i_szkonyves
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
piqla
őstag
sziasztok,
Szereted az állatokat?
-
batai15
félisten
sajnos sogórnak köszönhetően ugrott a kis pug, 11kor kelett volna szabolcsbol indulni,de még ithol rohadok. mondanom se kell full ideg vagyok,mert már sötétbe mit nézzek a kocsin. jobban jártam volna ha vonattal el megyek, és inkább valami szervizbe be be megyünk at nezetni.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz lenko #143013 üzenetére
Ez a golf tényleg patika, de már árulják egy jó ideje 1 hónapja néztem én is.
Vélemény? A km-t ne nézzétek nem érdekel azon kívül mit tudni ezekről az utolsó szériás accordokról? Automata váltója milyen, megbízható?
Erősen elkezdtem nézegetni az Accordokat sima 2.0 benzinnel és elsődlegesen manuális váltóval, de esetlég még az automata is szóba jöhetne.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz SzlobiG #143021 üzenetére
Szerintem csak félnek a km-től, pedig lehet jobban jár az ember vele, mint egy 150e-t futottal.
Ennél valószínűleg már cseréltek kuplungot féket szilenteket, így még egy időre olcsóbb is lehet a fenntartása, de akit komolyan érdekel úgyis megnézi, ott kiderül...Az accord jónak tűnik, most még be lehet vállalni ennyi km-el, ha többnyire pályán futotta, az más kérdés, hogy beletekersz akár csak 80e-t. Majd 400e-el csak nagyon nyomott áron fog elmenni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #143025 üzenetére
Én nem tudom, pont ezért kérdezem.
Nem ismerem annyira hondakat, de az accord bejön és a 2.0 szívó benzinnel mi baj lehet?
-
Integrale
veterán
-
SzlobiG
félisten
Akkor inkább a manuál 6 gangos lenne a nyerő számomra.
Olyan nagy vissza lépés sztem nem lenne a 2 literes dízel után csak gondolom pörgetni kell mint a szemét hogy menjen. Néztem a 2.4-es már jól megy, de az meg sokat eszik elég lenne nekem sztem a 2 literes.
(#143029) Integrale Dízel nem játszik a sok rövid táv miatt, csak benya.
[ Szerkesztve ]
-
Y72
aktív tag
válasz molnarpeter #142999 üzenetére
Kösz a tippet, a kérdésem végül is az volt, hogy az említetteken kívül milyen típust érdemes még keresni.
Mondeo, Insignia tetszik, habár itt kompromisszum, hogy fehérhátúnál nem tudnám berakni a bringát. De akkor tetőre megy majd.
Évi 15-20e km-t mennék, de csak benzinesben gondolkodom, esetleg hibrid-ben. -
rwin5
őstag
Csak városi használatra ahol nem lényeg a pakolhatóság, de hosszú távra tervezek, folyamatos használat mellett (konkrét távot még nem tudok de szerintem 50-100km/nap és csak város, viszont a gyorsaság nem lényeg, hogy A-ból B-be mennyi idő alatt jutok el) inkább dízelt érdemes nézni vagy ilyen benzinest, mint a toyota aygo? Max 1m ft-ig akarok ilyet nézni, meló váltás miatt. [aygo]
-
rwin5
őstag
válasz BigBlackDog #143033 üzenetére
Nem nagyvárosi a forgalom azt kihagytam, maximum a reggeli és a du 2-4ig szokott nagy lenni. Folyamatosan használva lesz reggel 8tól-4ig max 5-10 perces kihagyásokkal, amíg ügyintézés miatt leállítom. Semmilyen elvárt dolog nincs az autóval szemben, egyedül a fogyasztás, plusz, hogy ne kelljen sokat költeni rá éves szerviz szinten. Ezért láttam pont szponzor hirdetésben ezt az aygot akkor jutott eszembe, hogy valami kis autó is elég volna
-
Tothgera30
Ármester
Ez mennyire lehet valós?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #143030 üzenetére
Amit én tudok a 8 gen accordokrol.
Hasonló tipushibai vannak, mint a civicnek, ez mar made in UK.
Kormánymű mar itt is loghat, és lógni is szokott.
Beltér ugyanolyan karcolodos es kopogos, mint a civicnel.
A 2.0 benzinnek nincs nagyon baja.
A 2.4 benzinnek a 8 gen-nek volt valami bugja, sok motort gariban cseréltek kompletten, mindezt úgy, hogy a 7 benne ugyanez a motor örök élet plusz egy nap. -
-
Nestor16
senior tag
Sziasztok!
Na az első autó után jön a második a családba.
A képen látottakra szűrtük le. Elvárások: jó állapot, klíma, közepes méret, elegáns - aránylag mutatós autó, benzin, 1.6 körüli motor, lehetne benne elég sok extra.
Még a Lagunát dicsérték apámnak, de én úgy tudom drágábban fenntartható. Egyébként az is bele vehető a listába. Az Avensis-t kéne még megnéznünk, mert az tartós, csak nincs a közelbe példány (Miskolc).
Ezekkel kapcsolatban tanácsok, előnyök-hátrányok?Üdv, Dávid
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #143042 üzenetére
Ha nagyon log, akkor kopog.
Ha alamesz, akkor a kormányösszekötőket mozgatva hallod a fogaslec holtjatekat.
Enyemben pár tized mm logas lehet, elvileg ezzel nem kell foglalkozni még. -
Nestor16
senior tag
válasz Nestor16 #143043 üzenetére
A közelben ezeket találtuk, ami szimpatikus is:
Üdv, Dávid
-
Nestor16
senior tag
válasz BigBlackDog #143049 üzenetére
Nem is volt benne a számításba (bár a kényelem miatt csábító lenne) de nem, drága mulatság lenne szerintem is.
Üdv, Dávid
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- NBA és kosárlabda topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mercedes topic
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Fogyjunk le!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen