- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- TCL LCD és LED TV-k
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Léghűtés topik
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
válasz Gombinyó #216896 üzenetére
Korábban volt szó a Scenicről. Amiket én néztem, abban mind kisebb volt a középső ülés hátul. A legrégebbikben talán egyforma. Nem tudom az általad mutatottban milyen. Lehet rá kellene mérjek. Bár egyelőre semmi mást nem tudok ezekről az új Scenicecről.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
AssAssynn
őstag
Ja ott nincs olyan különbség persze. Kivéve, ha hibrid lenne. De amúgy ezek mind egyformán zabálnak szinte, 1-2 liter különbséggel. Esetleg még dízel enne kevesebbet, de senki se ajánlja.
Kivéve azt a néhány embert, aki szerint nekem is 1.9 PDTDI Sharan kellene erre a felhasználásra. Abba elférnénk és keveset enne és a pályán is menne. Elvben a 2.0 nagyon nem bírja, de az 1.9 igen a várost. Kételkedem benne különben. Lehet volt itt már téma, de valaki írhatna erre valamit.[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Na mindegy, visszatérve a Hondára, mert még mindig ez a mai napom fő témája. Említettem a sztorit egy rokonomnak, aki úgy, ahogy ért az autókhoz. Bár nem kértem rá, de ő felhívta 2 autószerelő barátját, akik hozzáteszem a legjobbnak számítanak a környéken.
Mindkettő szerelő azt mondta, hogy idézem: "nem baj a 10W40", sőt volt, amelyik azt is mondta, hogy az jó bele, és annak jó a kenése, ez nem teszi tönkre a motort, hanem még halkabb lesz tőle és szebben jár, stb, szóval még így dicsérték.
Ezzel nem azt mondom, hogy ti, vagy a Honda mérnökei tévednek. Csak azt írom, hogy így gondolkodnak az autószerelők. Így aztán várhatom, hogy bármelyik használtautóba, főleg ennyi idősen majd gyári olaj legyen pakolva. Simán lehet, hogy egy ilyen szaki tett 10w40-et az általam nézett kocsiba is."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #216899 üzenetére
"Ajánlottál egy dízelt, ami nekem egy nap 8x beindítva, végig hideg motorral járva 1-2km-re nem tudom mennyire jó megoldás hosszútávon"
Látod, nem figyelsz Egyrészt a leírt felhasználás egy modernebb benzinest ugyanúgy gatyára tesz, amire te gondolsz, az az egyszerű szívóbenzinre igaz, de arra is inkább úgy lenne a megfogalmazás a helyes, hogy jobban tolerálja a leírt felhasználást, mint egy bonyolultabb motor.
Másrészt ez a régi 2.5-ös öthengeres Audi dízel kb mindent bír. Mint írtam, az atomtámadást is."Épp az imént írtam, hogy kb. egyik használtautónál sem tudod, hogy milyen olajat tettek bele, még az elmúlt pár évben sem, nemhogy kezdetektől."
Akkor felejtsd el a használt autót, de komolyan, és keress egy pszichológust.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
AssAssynn
őstag
Mondjuk wiki alapján úgy látom, hogy nagyon sokféle 1.9 TDI motor volt. Hát így nem könnyű ezeken sem kimenni, hogy melyik lehetne jó.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz zgospel #216906 üzenetére
Szívóbenzineseket nézek kezdetektől fogva, nem "modern benzineseket".
Ha szerinted jó ez a dízel városban, akkor melyik kocsikba rakták még, nem tudod? Mondom, nekem kell hátra 3 gyerekülés, meg mögé a cumók.Ne ajánlgass ilyeneket, mert én se rosszból írom ezeket. "Látod, nem figyelsz" - ahogy te írnád. Épp most volt róla szó, hogy nem jó a motornak, ha rossz olaj volt benne, most, ha én mégis agyalok kicsit ezen, hogy vajon milyen kerülhetett bele, máris pszichológus. Akkor mi a jó választás?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
#214
tag
válasz AssAssynn #216892 üzenetére
"Akkor lehet be kell vállaljam a rozsdásat, az olajevőset, stb."
De mégsem vállalod be, mert itt ugyan jogosan, de félig-meddig látatlanban lebeszélünk róla. Ördögi kör.
Pusztán csak attól, hogy 20k km óta van benne 10w-40, és hozzáadva azt, hogy a jelenlegi autód 1l-t eszik 1000 km-en, ez a Honda még nem lesz rossz/ rosszabb szerintem.
De potenciálisan olajevős autót amúgy is nehéz venni, nem fog egyhamar kiderülni, hogy eszi az olajat, utána meg az autó árának szemmel látható hányadáért lehet perelni, bizonygatni az igazad. -
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #216909 üzenetére
Valószínűleg befér a 3 gyerekülés, bár nem tudom hogy konkrétan milyen, abból is van keskenyebb, szélesebb. Az S80 kombi verziója a V70, annak a csomijába kényelmesen elfér 3 hulla meg a csomagok. Ez egy nagy autó. A példa kedvéért linkeltem, hogy ilyen kevés futáshoz és ennyire rideg felhasználáshoz bőven elég 20 évesnél idősebb autókat is nézni, csak rozsda ne legyen.
A 2.5 TDI egy Audi motor, Audikban és Volkswagenekben is volt, de konkrét típusokat meg évjáratokat nem tudok fejből. Ezt a Volvot ismerem, használtam is ilyet, rokonságban a mai napig megy egy ilyen akkora ridegtartásban és olyan kevés pénzből, hogy elszörnyednél
Nem a Volvora akarlak rábeszélni, hanem hogy a 20 évvel korábbi dízelek még sokkal igénytelenebbek voltak és valamivel jobban tolerálták a leírt használatot.Az olajtémádhoz azért kell a pszichológus, mert ha minden autóhoz úgy állsz hozzá, hogy félsz tőle mit raktak bele és mikor, akkor ő fog tudni segíteni a félelmeid feldolgozásában, nem ez a topik Vagy egy új autó. Ez máshogy nem fog menni.
Az említett Hondával kapcsolatban örülj neki, hogy már ennél a legalapabb dolognál elhasalt, így a konkrét darabot el lehet felejteni és tovább keresgélni.
Ez az eset nem jelenti automatikusan azt, hogy minden autóba rossz viszkozitású és/vagy minősítésű olajat töltenek, azért többnyire ezt a szintet még megugorják az emberek. Alapból abból kéne kiindulnod, hogy megfelelő karbantartást kapott, de a kínálat közepétől általában már fel tudnak mutatni számlákat a szervizekről, vagy legalább az alkatrészekről.
Továbbá az olaj specifikációja nagyon fontos még, de erről továbbra sincs információ, így a találgatás helyett egyszerűbb elengedni azt a példányt.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
szebe
őstag
válasz OPiiPO #216849 üzenetére
Ennyi pénzből én nem merném ajánlani az 1.4T-t.
M32, turbó, egyéb apró dolgok ilyenkor már előjöhetnek. Akkor inkább legyen kicsit lomhább."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #216905 üzenetére
tehát az 1m, 14-15éves autokról feljebb léptél árban?
Mivel nem igazán találsz semmit, szerintem nem a piaci kínálattal lesz itt a probléma.Ismerősnek h astra kombit keresünk, 1,8m alatt nem nagyon látott még olyan példányt, amibe szívesen beleülne, pedig ez se nem fiatal, se nem túl nagy, se nem túl ritka autó...
-
szabonagyur
félisten
Esélyesen érdemes lenne kerettől függetlenül mi az ami megfelel minden szempontból és az alapján dönteni, hogy belefér e a keretbe vagy sem. Mivel eléggé specifikus igényei vannak azért keret nélkül is eléggé leszűkül a piac.
Eléggé ördögi kör lesz az övé. Ami jó állapot az drágább lesz az átlagtól, akkor majd jön, hogy annyit nem ér, annyiból már újabbat kellene venni, amiből nem lesz jobb.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
-
AssAssynn
őstag
Igen, ördögi kör, mert egyrészt észben tartom a sok jót, amit hallok és olvasok, de ha azt mind betartom, akkor nem marad semmi. Pontosan ez a helyzet. Vagy persze lehet, hogy évente egy ilyen járgány felkerül, csak az pont elkerült engem.
Elvben ez a motor nem hajlamos az olajevésre. Ugye simán benne van a pakliben, hogy mivel behozataláig márkaszervízbe járt, ott a 0w20-at adták ott neki, és csak itthontól kezdve, 4-5 éve jár, 20e km óta a 10w40-el. És ugye erre írták, hogy már ez a 20e km se jó neki ezzel.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szebe #216912 üzenetére
Igen, előtted ajánlották az imént. Majd rájuk lesek. Nem ismerem mi a jó motor abban, vajon mind nemajánlott VTi, vagy van belőle "jó" is. Eddig Scenic 2 volt porondon, az kicsi volt hátul.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz zgospel #216913 üzenetére
Kedvedért utána olvasok ennek a Volvo-nak azért, bár érdekes mód - csak hogy lásd a dolog másik felét - pont te bántottál azért, hogy túl sok időt töltöttem a vásárlással, most viszont bedobtál egy új típust, aminek megint utána kell olvasni, és el kell menni megnézni párat. Látod, a többi eset is így alakult.
Az olajtémához: eddig csak te beszélsz itt rettegésről és pszichológusról. Én eddig ezzel a kérdéssel abszolúte nem is foglalkoztam, hanem itt az imént vezettek rá, hogy a nem megfelelő olaj kárt tesz a motorban. Én pusztán erre fel írtam, hogy na vajon, akkor mi van a többi autóval, amibe nem tudom, hogy mit tettek.
Magyarán (csak hogy mindenki értse), kérdés, hogy vajon el kell-e vetni egy olyan autót, amibe nyilvánvalóan rossz olajat tettek, hogy aztán majd megvegyen egy másikat az ember, amiről nem tudja, hogy milyet tettek bele, de lehet, hogy abba is rosszat. Ez nem rettegés, ez egy kérdésfelvetés, amire valakinek annyi a válasza, hogy "vegyél újat". Ez persze logikus válasz, és kizárja a hibalehetőséget, de ettől még használtautó vásárlás a téma.
Az meg, hogy ezeket ide leírom, és téged, vagy valakit zavar. Hát épp, hogy az egész topik az autóvásárlásról szól. Hová illik ez a felvetett témakör, ha nem ide?"Alapból abból kéne kiindulnod, hogy megfelelő karbantartást kapott, de a kínálat közepétől általában már fel tudnak mutatni számlákat a szervizekről, vagy legalább az alkatrészekről."
Na, ez az, ami marhára nem igaz![ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
OPiiPO
addikt
válasz AssAssynn #216922 üzenetére
"most viszont bedobtál egy új típust, aminek megint utána kell olvasni, és el kell menni megnézni párat." - ugye mennyire durván bánik veled ez a topic, ajánlanak egy új típust aminek megint utána kell nézned, stb.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
AssAssynn
őstag
Egyrészt gond, hogy sokat írok ide, de másrészt minden második ember ugyanazokat kérdezgeti.
Ahogy korábban is írtam, kezdve a 800 ezres autóktól nézegettem már 4-5 millásakat is.Ha nem a piaci kínálattal van a probléma, akkor mivel?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216898 üzenetére
Oda alacsony hamu tartalmú olaj kell igen, arra figyelni kell. Egy régebbi benzinesnél nagyobb a mozgástér én pl évekig használtam A3/A5 helyett C2/C3-as olajat. Fordítva már nem lenne oké.
#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216916 üzenetére
Ha nagyon le akarnám egyszerűsíteni, akkor azt mondanám, hogy pusztán azon a kritériumon, hogy férjen el hátul 3 gyerekülés, már az új/használt autók skálájának 95% elbukik.
Utána a maradékra rátesszük azt a szűrőt, hogy bírja-e a rövidtávokat, és hogy ajánlható motor-e, és a maradék 5%-nak a 70%-a, vagy akárhány része szintén kiesik. És akkor marad kb. 1%, amit nézegetek élőben, de azoknál meg belefutok azokba a hibákba, amiket itt sokszor leírtam.
Tehát ez az alap probléma. Az más kérdés, hogy ha mindenben tökéletes, de tényleg mindenben tökéletes autót találnék 10 milláért, akkor vajon évi 5e km-re tényleg kell az, vagy ott jön el a pillanat, hogy azt mondja az ember, hogy ennek töredékéért veszek kompromisszumosat és kész. Na tehát ez az ördögi kör, de itt igazából az ilyen "tökéletes" megoldás se jött igen elő. Még a Prius+ volt hozzá legközelebb, de ott se három egyforma ülés van.
Amúgy a legkompromisszumosabb megoldás, ahogy írtam is már sokszor egy Xsara Picasso lenne. Ne tévesszen meg senkit az ára, mindent egybevetve ez a legjobb. Mégha messze nem is tökéletes. Csak ebből meg nem találtam jó állapotú példányt.
De mivel örökké sem várhatom, ezért nem várhatok örökké egy jó Picasso-ra se, ezért nézelődök mást is. Ördögi kör, kapizs?
Amúgy, ha a Xsara Picassot gyártanák még mind a mai napig valami, úgy, ahogy anno abbahagyták, akkor egyszerűen csak néznék egy 10 évest belőle és kézcsók."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz Vismajor01 #216917 üzenetére
Nem sok márka van, amit kizárnék, de épp a Dacia egy ilyen. Ennek vannak más okai is. Mondjuk az se tökéletes, de tény, hogy új. Hozzáteszem, több ismerősöm - a szintén új kocsijáról - jó véleményen van. Ettől még ezt a kártyát egyelőre kihagynám.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216923 üzenetére
Van az FR-V-nek olasz szervizkönyve, ott van vezetve az 160e km-ig, 20 ezrenként van benne bejegyzés. De pipák vannak, meg aláírás, pecsét, meg olaszul se tudok, nem rémlik, hogy viszkozitást írtak-e volna benne. Igazából nyilván fogalmam sincs se ennél, se másnál, hogy mi a múltja, meg láttam már több hamisított szervizkönyvet is. Ezé éppen eredetinek tűnt.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
szabonagyur
félisten
-
AssAssynn
őstag
Elfogadom, amit írsz. De akkor arra mondjatok nekem kérlek valamit, hogy mivel én is ugyanazzal a felhasználással használnám a kocsit, mint az előző gazdája, akkor most mi van? Hát akkor ennyi erővel nálam is hamar kinyíródik majd.
És ezt még megspékelem azzal, hogy az összes ilyen mamataxit ilyen felhasználással nyomják, csak valamelyiket jobban meghajtják néha.
Ha meg ezt a motorolaj miatt írod csupán, akkor megint feljön az a kérdés, hogy ennyi erővel bármelyik általam nézett kocsi szintén ugyanezzel a motorral volt itatva, de nem tudok róla. Akkor azokat hogy hanyagoljam? Vagy "jogos"-e, hogy most ezt a példányt dobom az olajozása miatt, de a másikat meg megveszem, ami ugyanebben szenved, csak nem tudok róla.
Ez most nem kötekedés, csak remélem érted, hogy mit akarok mondani ezzel. Ettől függetlenül igaz az, amit az első mondatomban írok, hogy "elfogadom, amit írsz"."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216932 üzenetére
Írták már, hogy semminek nem tetszik a folyamatos hidegüzem, sok indítással. De egyszerűen ilyen felhasználásra kell, szóval ezzel nem tudok mit kezdeni. A villanyautó meg méregdrága, és évi 6e km-re big big overkill.
Azt már rég elengedtem, hogy eredetileg gázos autót keressek. Persze olyat szeretném, de régóta nem erre szűrök. Ezt amolyan bónusznak tartanám meg. Most, hogy ez az FR-V már gázos, ez csak ilyen véletlen egybeesés. Persze örülnék, ha jó lenne.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
szabonagyur
félisten
válasz AssAssynn #216940 üzenetére
Akkor vegyél valamit, aztán bírja ameddig bírja.
De ugye neked ez sem megoldás, mivel annak ellenére, hogy gyilkolni fogod mondjuk 5 évig (20 éves kor rémlik) napi pár km-el el akarod adni jó áron, hiszen te azon nem bukhatsz.
És gondolom meg is sértődnél ha nem vennék meg tőled jó áron majd ilyen felhasználás mellett.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216935 üzenetére
Az a baj, ha megnyitom az "új autót is lehet" könyvet, az túl sok új kérdést vetve fel.
De ha nem muszáj, és talán azért még egyelőre nem muszáj, akkor azért mégsem az új autók árkategóriájában nézelődöm. Most ne kezdjük újra a pénzt témát, csak egyszerűen évi 6e km-re, hidegmotoros járatra, a gyereknek ütni-vágni bőven jó az olcsóbb is.
Vagy érted, az árkülönbségből megveszem a hahu legrusnyább szarát, feltupírozom kívül-belül, mint az új, és az üzemanyagköltség többletet is fizetem, és még mindig olcsóbbra kijöttem, mint az újjal. "de az nem olyan lesz, mint az új" - írja mindjárt valaki. Lehet, de még mindig olcsóbban kaptam egy jól működő és szép autót. Na, ezért nem gondolom, hogy az új kellene nekem. De ha valaki nem is értené, csak annyit kérek, hogy ezt a kört inkább tegyük most félre. Köszönöm."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Az a baj, hogy támadsz, pedig vagy nem tudod, hogy mi jár a fejemben, vagy azt se ismered, amit már korábban leírtam. Nem akarlak bántani, ne haragudj, csak mindig ilyenekkel áll belém egy-két alak tök indokolatlanul.
Elfogadom, hogy neked az a véleményed, hogy csak újban létezik olyan, amit én keresek. De te is fogadd el azt, hogy amikor új autót ajánlasz, akkor tulajdonképpen egy kompromisszumot kínálsz, amiben azt mondod, hogy az ár az a dolog, amiben engednem kell. Most te fogadd el, hogy más meg azt írja, hogy "köss kompromisszumot", de ne az árban, hanem mondjuk abban, hogy mennyire tesz jót a kocsinak a rövidtáv, vagy bármi hasonló. Érted. Mindkettő kompromisszum. Egyikben én kötök kompromisszumot a kocsi javára, a másikban úgymond meg a kocsit teszem szenvedő alannyá az én irányomba tett kompromisszum érdekében."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #216937 üzenetére
Ezt a kérdés már egyszer tutira feltetted nekem!
Fogadd el, hogy kell, ennyi a lényeg.
Gondolkodtam már benne, hogy amint elér a gyerek egy bizonyos kort, átültetem egy kis magasítóba, és úgy utazzon, de akkor meg a gyerekem épsége a kompromisszum. Na, talán pont nem ezt kellene meghozzam."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216941 üzenetére
"Akkor vegyél valamit, aztán bírja ameddig bírja."
Tekintve, hogy milyen évjárat és árkategóriában kezdtem el a nézelődést, ez volt az alap koncepcióm. Persze nyilván nem mindegy, hogy 1, vagy 5 évig bírja még. Azért ezt is el lehet fogadni szerintem.Az amortizációt ne keverjük most ide. Ott egyébként pont az volt a lényeg, hogy egy olcsóbbal nem bukok szinte semennyit, még egy jóval újabb példányon igen. De most itt nem ez a fő kérdés. Persze az amortizáció az egy ténykérdés, és igaz, és nem elhanyagolható, de most nem erről volt szó. Azt nem írtam, hogy "én nem bukhatok", mert mindegyikkel bukni fogok.
Az eladásnál majd pedig, ha egyszer oda jutok, pont ott leszek, mint a mostani eladók. Ha kérdezik egyébként el fogom mondani mire használtam, de nem látom, hogy bármelyik hirdetésben ez lenne részletezve, úgyhogy nem gondolom, hogy most már így látatlanba rosszabb eladó lennék majd.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Igen, de akkor ez lenne az a kritérium, hogy "ismert előéletű autó", amit szintén sokan támadtak. De amúgy a hirdetett kocsik jelentős többségéről semmi valós előéleti infó sincsen. Még a jóval drágább autók esetében sem sokszor.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #216933 üzenetére
Nem kell megsértődni, nem a személyed kritizáltam, bántó szándékom meg aztán végképp nem volt, hanem ez egy tipikus esete annak, amikor nézelődésre költjük a pénzt és az időt ahelyett, hogy autót vettünk volna.
"nézegettem már 4-5 millásakat is.
Ha nem a piaci kínálattal van a probléma, akkor mivel?"
Ne is haragudj, de ha 4-5 millából nem sikerül autót venni, akkor veled Ez nem bántás, hanem ténymegállapítás.
Ennyiből 2x is kijön egy szép állapotú, faceliftes, relatív keveset futott B Zafira a 140 lovas benzinessel, ami az általad vázolt felhasználásnak tökéletesen megfelel. Sőt, még az 1.6-os is simán elég, ha nyugisan vezetsz és elfogadod hogy országúton tele kocsival nem lesz egyszerű megelőzni egy kamiont.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
AssAssynn
őstag
válasz zgospel #216949 üzenetére
De hogy vegyek autót, ha nem nézelődök?
Az a baj, nem látsz az én szememmel, hanem a magad nézőpontjából írsz. Igen, nem vettem 4-5-ért se, és tudod miért? Mert nem fért el bennük a 3 gyerekülés. Zafira is kicsi hátul, a régi és az új is. Néztem, lemértem, feljegyeztem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Formula-1
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- EA Sports WRC '23
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Ukrajnai háború
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen