Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
Ahogy írtam 4 éve biztosan 10w40 van benne a matricák szerint, és ez alatt kb. 20e kilométert futott a kocsi. Ennyi idő alatt a "rossz" olaj tönkre tehette a motort? Ha visszaváltanék jó olajra, az már késő lenne és az fogyna belőle?
Most 190e van benne, 170e-től kezdődött ez az okosság, előtte olasz volt, ott vezetve van a szervizkönyv 160 ezerig, de 20 ezrenként van benne bejegyzés. Talán addig még jót kaphatott. Ez gázos, ha számít.
Az a baj nálunk ez ilyen standart, hogy:
"- milyen olajat tegyünk bele?
- jó lesz ebbe is a 10w40"Amúgy ez felveti bennem azt a kérdés, hogy honnan a francból tudjam akkor ezek alapján egy bármilyen használt autónál, hogy jó olajat kapott-e élete során, vagy végig/nagyrészt rosszat? Ugye általában rá sem írják. Ez most pont makk, hogy a magyar tulaj rámatricázta.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216854 üzenetére
Hát igen, ezt vásárlásnál nem tudom kiszűrni, hogy milyen olaj volt/van benne, mert a legtöbb hirdetett példányra nincs ráírva semmi. Ez pont véletlen, hogy erre meg ráírták. Nem örülök neki igazából. De itt legalább tudom. Lehet más autó meg az elejétől ezt kapta. És próbaúton úgy se látom, hogy "eszi-e". Jó gáz szitu.
Gondolom még mindig az a legjobb megoldás, ha egy ilyen motor később visszakapja a gyári olajat, aztán, ha eszi, akkor inkább után tölt az ember. Nem? Vagy akkor már mindegy neki, mehet a vastag?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
szabonagyur
félisten
-
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #216855 üzenetére
Itt a balkánon a zsiguli-érából bevett szokás az öreg szakiknál, hogy ha eszi a motor az olajat, akkor belerakják a "vastagabbat". Mintha leukémiád lenne aztán kapsz rá aspirint hogy ne fájjon a fejed annyira. A tünetet elfedi ideig-óráig, mert kevésbé lesz látványos az olajfogyás. A probléma attól még fennáll.
Aztán az is jó kérdés még, hogy az a 10W40 milyen specifikációjú olaj, megfelel-e az előírtnak.
Az ilyen autó vételén még elgondolkodni is felesleges, tovább kell lapozni.
"honnan a francból tudjam akkor ezek alapján egy bármilyen használt autónál, hogy jó olajat kapott-e élete során, vagy végig/nagyrészt rosszat?"
Sehonnan. Ezért kerül annyiba a használt amennyibe. Ezeket a kockázatokat úgy tudod minimálisra csökkenteni, hogy új autót veszel, vagy elektromosat.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #216857 üzenetére
Ja meg azért ha tényleg 0W volt benne azért ennyi km-nél nem igazán kéne még enni az olajat annak a motornak.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216857 üzenetére
Igen, értelek. Hát akkor nem tudom mi legyen.
- nem tudom, hogy ezzel most mennyire károsodott a motor
- azt sem tudom, hogy előtte volt-e már baja
- azt se tudom, hogy a többi hirdetett autóba mit pakolásztak eddig
- kérdés az is, ha eszik is ezek az olajat, attól még vállalhatók maradnak-e, vagy alapból felejtőssé válnak.Ezek alapján kb. lehetetlen jó használtautót lőni, ha csak nem tudom pontosan az előéletét, de kb. csak 1000-ből 1-ről tudod, de még olyat se találtam azok között, amiket keresek. Vagy, ha találtam, azok a tulajok is rosszul csinálták, és el volt hanyagolva a kocsi.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #216851 üzenetére
Ha a kenési köre úgy van megtervezve, ha agyártó engedi a 0W20-as olajat akkor csak előnye van (könnyebben pumpálható kevésbé fogja vissza a motort, kevesebb a fogyi és a CO2 kibocsátás, gyorsabban épül fel az olajnyomás és gyorsabb is kering az olaj ezáltal jobban is hűt (az olaj nem csak ken hanem a motorhűtésben is segít).
Esetleg nagy melegben versenypályás használat mellett el lehet melegíteni a vékonyabb olajat, kb ennyi a hátránya.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #216855 üzenetére
4 év alatt 20 ezer? Akkor ez vagy garázsdísz volt vagy sok rövidtávot mentek vele. Ha utóbbi akkor az nagy baj, mert pont hidegen nem megfelelő a kenés amikor a legjobban kopik a motor, amikor a legfontosabb lenne.
Ha megkopott akkor azon már csak a felújítás segít. Vagy a még sűrűbb olaj, azt nem fogja enni egy ideig de az tüneti kezelés csak.
Igen régi rossz berögződés, hogy egy sokat futott motorba vastag olaj kell. Nem nem kell, azzal csak ártanak neki.
Sehonnan, ezért nagy lutri a használt autó vásárlás.
Ha gázos akkor lassabban szennyeződik el az olaj mint benzines üzemben de sajnos ez a helytelen viszkozitásválasztást nem befolyásolja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
Egy öreg fickó használta boltba, meg ide-oda, ezért ment vele keveset, de elárulom, hogy én is csak évi 5-6 ezret megyek, szóval az 4 év alatt ugyanúgy 20-25 ezer. De azt mondják "végig gázzal használta". Az meg, hogy átváltson, kell vele menni egy kb. 2km-t, szóval ez alapján lehet ő ritkán ment közepes távot, és nem sokszor kicsit.
Na, majd nálam fognak ezek kopni, végig hideg motorral járok, rövid távot, csapatva.Az a baj minél többet olvasok, kérdezek, annál bizonytalanabbá válik ez a helyzet. Inkább valami bátorítót írjatok má'. Kb. az összes autó, amit néztem, abból vagy folyt az olaj, vagy ütött-kopott volt, vagy rozsdás. Ja és csak egy lett volna első, magyar gazdás tulajtól, de épp az volt a legrosszabb állapotban.
Ezek alapján nem veszek semmit, de mivel pénz sincs újra, meg matematikailag is kb. egy csődöt jelentene az én felhasználásommal, ezért járjak gyalog? Valami csak kellene. De már egyértelműen látom, hogy ebben az árkategóriában ezt el kell fogadjam, hogy nincs megvigyázott, újszerű. Persze lehet, hogy van egy-egy megvigyázott Ignis, vagy valami, de az ritka, mint a fehér holló és/vagy horror áron megy."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
saen
veterán
válasz AssAssynn #216866 üzenetére
Szerintem már leírtak többiek mindent 5x. Ha használt autót veszel az mindig rizikó, ha olcsó használt autót veszel akkor meg nem az a kérdés, hogy lesz-e baja, hanem az, hogy mi és mikor.
Mindent ki akarsz számolni, minden kockázatot ki akarsz szűrni, mindenből a legjobbat akarod, így évekig nem lesz kocsid. Persze biztos van ezer évben egyszer egy-egy jó deal, de el kell dönteni, hogy kocsit akarsz vagy egy új hobbit, hogy nézegeted a használt autókat.
Egyébként meg az autó drága dolog. El kell dönteni, hogy tudsz-e nélküle élni. Nálunk család miatt kell, gyerekkel rohangálni, stb. -
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #216866 üzenetére
Évi 5-6 ezer km-re kb teljesen mindegy mit veszel, de amíg a kínálat alján nézelődsz addig nem értem mire számítasz. Vagy csak simán élvezed, hogy terápiás jelleggel használod a topikot hónapok óta?
A-tól Z-ig ajánlották már neked mindent, mégsem tudsz dönteni. Mennyi autót néztél már meg eddig élőben, és az mennyi idődbe és útiköltségedbe került?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
Kell az autó, ebbe most ne menjünk bele pls. Létszükséglet.
Nyilván igyekszem mindent kiszűrni, de látod, hogy nem csak én vagyok így vele hiszen a többiek is írják egy-egy helyzetre, hogy "ezt felejtsd el", szóval ez már csak az én összefoglalóm, hogy lassan már mindent elfelejthetek és nem marad mi."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
TrollBalint
addikt
Megvolt az első nagy útunk a Skodával, kis élménybeszámoló
Szlovéniába mentünk a múlt héten, és nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz vezetni hosszú úton is az autót. 4-en mentünk, 1 hétre csomagokkal, és nem volt gond neki a pálya. Az egy hét alatt összesen 1330 km-t mentünk, ebből 1200 km volt az oda meg a vissza út, az ugye végig autópálya. Hazafelé néztem, 5,7 l/100km volt a fogyasztás, amit még mindig nem tudok megszokni, de tetszik. Hazafelé csak 1 pihenőt tartottunk és az út vége felé mintha jobban bejelzett volna a "nem-tudom-mi"*
Appartmanban szálltunk meg, ahol egy elég meredek kocsibeálló volt, ez azért annyira nem tetszett, főleg mikor rájöttem, hogy néha elfelejtettem manualba rakni a váltót és úgy mentem fel, de szerencsére nem váltott sehol kettesbe. (innentől kezdve gondolom mindey, milyen módban mentem fel, ugye?)
Azt nem gondoltam volna, hogy ennyire nem fog hiányozni a váltás, bár manuális váltós autóba se sokat váltok pályán, de akkor is
Az külön plusz pont, hogy hátul ült a haverom, akinek megrokkant a dereka az utazás előtt nem sokkal és lefelé menet csak picit érezte, mikor kiszálltunk, viszont mikor jöttünk hazafelé egyáltalán nem érezte. Én abszolút kényelmesen elvoltam a 600 km alatt. Kipróbáltam a távolságtartó tempomatot is. Egy kezemen meg tudom számolni szerintem, hogy az előző két autónkban hányszor használtam a tempomatot (akár alkalom, akár percet számolunk, elég az egy kéz ) De mostantól lehet rá fogok szokni, nagyon kényelmessé tette az utazást.
Nem tudom a váltóolajcsere miatt-e, vagy az aksi levéltel miatt, de mintha a váltó jobban váltana, mármint néha előbb felvált meg tovább hagyja pörögni a motort. Főleg városban, meg pályán előzéskor vettem észre. Pályán régebben nem igazán akart visszaváltani 7-ből, de most többször visszarakta 6-ba, vagy néha 5-be is. Ilyet nem csinált korábban.
Piranba látogatáskor kinéztem egy szép felszíni parkolót, de odaérve közölték, hogy ide bizony én be nem állok, menjek szépen vissza a mélygarázsba. Ahova nem akartam, mert azt írták, hogy szűk. Hát tényleg az... 3 szintet mentem le, mire találtam egy szimpatikus helyet úgy hogy az autó ott is kirámpázhatta magátÖsszességében nagyon elégedett vagyok az autóval, örülök, hogy erre esett a választás Ja igen, hátul nem teljesen tart jól a spoiler, mint észrevettük. Ehhez van valami spéci ragasztó? Vagy jó bármilyen minőségibb pillanatragasztó?
*vészfék asszisztens talán? Piros autó az ikonja körülötte mindenféle vonalakkal
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
szabonagyur
félisten
válasz AssAssynn #216866 üzenetére
Kollégával este beszéltük ezt, hogy nincs vagy csak nagyon drágán normálisabb használt autó a piacon.
Ugye 2008 körül a válság miatt kevesen vettek autót, tehát abból az időből nincsenek autók nagyon használtan. Elmúlt pár évben megint kevés új autót vettek, szóval a pár éves használt piacán sincs sok minden.
A végén eljutsz oda ahol Te is vagy, hogy amit nézel 2002-2006 körül az már ilyen. Kapott az élettől.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
AssAssynn
őstag
válasz zgospel #216869 üzenetére
Nézd, nem akarom újra leírni a korábbi kisregényeimet.
Nem mindegy mit vesz az ember sem 5-6e km-re, sem alacsonyabb összegért. Ez úgy hangzik, mintha valaki kiszólna egy luxus villából, hogy 20 milla alatt mindegy milyen házat vesz az ember, úgy sem számít. Akinek meg annyi pénze van, nyilván neki is számít, hogy mit vesz a pénzéért.
De leírtam már azt is, hogy mentem följebb árban, bejártam ezer típust, de ott is ugyanezen hibákba ütköztem.Azt elismerem, hogy sokat írtam már ide, kicsit ég is a pofám, készülök is a ban-ra, de bevállalom.
A-tól Z-ig mindent megnéztem már. Élőben kb. 100 autót, ebből volt vagy 15-20 amihez úgy mentem, hogy ha jó lesz megveszem, de mindet csalódottan hagytam ott. Ehhez hozzáteszem, hogy nem az autókereskedés bölcsőjében lakom.
Csak a netes utánaolvasások szerintem 1 hónapomat vették el, éjszakába nyúlóan, és legalább 15-20 munkanapom elment már erre. Útiköltségre is kiadtam már szerintem vagy 100e forintot.
De ez mit is számít? Lett autóm?
Vagy megnyugodtál tőle?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216874 üzenetére
Az a vicc, hogy én alapból 2008-től nézelődnék, mert az ez alattiakból kb. az összes alapvetően felejtős még hirdetés alapján is.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #216873 üzenetére
"Piros autó az ikonja körülötte mindenféle vonalakkal"
Ha ilyen volt, akkor Front Assist.
-
AssAssynn
őstag
válasz tboy93 #216877 üzenetére
Várok, keresek tavaly ősz óta. De igazából nem tudom, hogy meddig tudok és akarok várni. Indul az ősz, bejön ezer plusz feladat, sokkal kevesebb időm lesz, ráadásul a Corsa sem örök élet már. Persze rosszba ugrani se jó, de az se, ha végleg tönkremegy a Corsa, vagy nem lehet már műszakiztatni, mert akkor meg tényleg az lesz, hogy másnak kötelező jelleggel meg kell vennem az első autót, ami elfogadható.
Abszolút nem az aljáról nézelődik egyébként, bár hozzáteszem, hogy az ár sokszor nem tükrözi a valóságot. Néha a kétszer annyiba kerülő autó is ugyanolyan, mint az olcsóbb, ez személyes tapasztalat nem az első esetben már."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216879 üzenetére
Nem, nem. Először típusokat nézek ki, és ha ajánlott, akkor elkezdem nézni hahut és a legjobbakat kinézem, elmegyek megnézem, és ha nem jó (nem voltak jók) akkor megyek tovább, engedek a követelményeimből, megyek lejjebb árban, évjáratban, és azok is különben ugyanolyan állapotban vannak kb, de nyilván azok se jobbak.
Mondom, nem találtam még se jó Xsara Picassot, se FR-V-t, se semmit igazából. Jó, Prius+-ból egyedül nem nézegettem a csúcsot, de az árban is 8x annyi, mint ezek."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz Gombinyó #216882 üzenetére
Olyan autót, amiben elfér hátul három gyerekülés, ez fix dolog. Ezen kívül minden bizonnyal benzin kell nekem, és igen, a felhasználásomat sokszor leírtam, rövid távon rohangálok sokat, hideg motorral, néha pálya, hosszabb utak, évi kb. 6e km. Árban igyekszem lentebb maradni, de a felhozatalt látva néztem már 5-6 millás autókat is. Igazából nem az ár a legmeghatározóbb, de azért nem akarok akármeddig elterjeszkedni, mert a felhasználásom miatt egyszerűen nem éri.
Most az előző kollégára reagálva megint kényelmetlenül érzem magam, hogy magamról írok."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #216876 üzenetére
"De ez mit is számít? Lett autóm?"
Hát pont ez az, elvertél egy csomó időt és pénzt feleslegesen, ahelyett, hogy ezt az időt és a nyugalmadat forintosítottad volna, hozzáadod az útiköltséget, és nem a kínálat alját túrod.Én egy kb 800-900 ezret érő H Astrából ugatok amiben van 355 ezer km és ronda a fényezése, nem luxusvillából. Mivel évi 10 ezer km-t sem autózom, ezért tudom miről beszélek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
TrollBalint
addikt
válasz BigBlackDog #216880 üzenetére
Igen, ez volt az, köszi
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
#214
tag
válasz AssAssynn #216883 üzenetére
"legjobbakat kinézem, elmegyek megnézem, és ha nem jó (nem voltak jók) akkor megyek tovább, engedek a követelményeimből, megyek lejjebb árban"
Mármint ha a kategóriában az általad felállított mérce szerinti legjobbak nem jók, akkor az olcsóbbak, még az igények leengedése után is, miért lennének jobbak? Főleg, hogy mostanában sokat beszélsz műszaki állapotról, aminek romlása sokszor együtt jár az ár csökkenésével. Szerintem ezt a részét fordítva csinálod. -
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216886 üzenetére
Őszintén nem értem, hogy ez miért oldaná meg a helyzetet.
Sőt, ez teljesen új lapokat nyit. Mármint teljesen új típusokat kell nézzek, az összesnek utánaolvasni, kérdezni, megnézni. Alapból nem tudom, hogy 7-9 személyesben lenne most olyan bestbuy, ami tökéletesen illik az általam leírtakra?
És akkor még mindig ott leszek, hogy valószínűleg egy még nagyobb kocsi még többet zabálna, ráadásul annak ugyanúgy nem tenne jót ez, annak ugyanúgy nem tudod az előéletét. Persze ötletet, tippet, ajánlást, ha van konkrét, azt meghallgatok.
Néztem újabb Touranokat is, mert elviekben abban van 3 gyerekülés, de azok kb. 7-8 millák, és TSI vagy FSI motorral vannak szerelve, ha jól rémlik, ami szintén nem városba való."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Egyrészt írtam is, hogy az ár szerintem sokszor egyáltalán nem tükrözi a valóságot.
Másrészt, ha fordítva csinálom, ha nem, a lényeg ugyanaz marad, hogy se itt, se ott nem találtam jót.
Igény leengedése meg részben erről szól. Nincs jó? Akkor lehet be kell vállaljam a rozsdásat, az olajevőset, stb. Nem találok hibátlan megoldást, akkor már rég azt megvettem volna."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Azért valamit csak számít a fogyasztás, írtam erről is korábban, táblázatot is betettem. Évi 1-200e különbség még így is kijön a fogyiban. Gondolj bele a mostani autóm eszik 6-7 litert, ezek meg 10-12 litert, pont a dupljára. Ez számít. Persze, ha vennék egy 10 millás autót, ez elenyészne, de ezért beszéltem múltkor az értékvesztésről, aminél ugyanúgy bukod a pénzt.
De most nem is ez a lényeg. Sőt, a fogyasztás most csak mellékes témaként jött elő. Nézd meg, hogy így is Honda FR-V a téma 1.8 benzinmotorral. Ha a fogyasztás "annyira érdekelne" alapból nem is foglalkoznék ezzel a típussal, ami nálam soha nem is lesz 10 liter alatt.Itt egyelőre arról volt szó, hogy vállalható-e a Honda annak dacára, hogy milyen olajat pakoltak bele.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #216888 üzenetére
Amibe 0W20 helyett 10W40-et raknak az biztosan a kínálat alja
Parancsolj, ha rozsda nincs akkor ez 10 év múlva is autó lesz, és a leírt felhasználást zokszó nélkül bírja. Még az atomtámadást is: [link]
Hogy a leírt 2 millió mire lett költve az jó kérdés, mert annyiból ennek az autónak minden műszaki dolgát gatyába lehet szedni. A megmaradt pénzedből pedig bőven jut még a későbbi szervizekre, akár nagyobbakra is.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
szabonagyur
félisten
válasz AssAssynn #216890 üzenetére
De egy 7 személyes vagy 9 esetében legalább a legkritikusabb rész, a hátsó méret meg lenne oldva. Elfértek benne.
Ilyen távon semmi sem fog keveset fogyasztani, valahol engedned kell.
Amúgy néznék 5008, C4 Grand Picasso, Lodgy 2,5M-ig.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
_drk
őstag
válasz AssAssynn #216890 üzenetére
Nincs ismerős autókereskedő? Vagy ahol ismerős ismerőse van?
Vagy legalább egy olyan hely amit sokan ajánlottak már?
Itt is olvastam már párat.
Nekem Miskolc környékén 2 ilyen van, utolsó nagy kiránduláskor Pesten már az volt tervbe véve, hogy hagyom az egészet a francba és onnan kihozok valamit másnap.Egyébként több kereskedésben is felajánlották, hogy intéznek autót. Csak mondjam mi kell és majd hívnak.
-
AssAssynn
őstag
válasz zgospel #216894 üzenetére
Épp az imént írtam, hogy kb. egyik használtautónál sem tudod, hogy milyen olajat tettek bele, még az elmúlt pár évben sem, nemhogy kezdetektől.
Ajánlottál egy dízelt, ami nekem egy nap 8x beindítva, végig hideg motorral járva 1-2km-re nem tudom mennyire jó megoldás hosszútávon. Ráadásul azt se látom, hogy ebbe hogy férne be hátra három gyerekülés. Bár tény, hogy élőben nem méregettem, de tippelek, hogy nem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216895 üzenetére
Franciák ebben a kategóriában THP/VTi motorokkal szereltek, ami nagyon nem ajánlott. Dáciát, ha nem muszáj nem nézegetem.
Különben van a családban egy 1.9 PDTI Sharan 2002-es évjárat. Ugyanez a rokon mindig mondogatja, hogy vegyek én is ilyet, de gondolom megölném hamar a városozással, feltéve, ha találnék belőle vállalható, nem fél milliót futott, nem rozsdás példányt.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs