- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #216349 üzenetére
áh, csipszelve tud az a motor 135 ló körül "konzervatívan", leghosszabb utam vele 3 személlyel Db-Nemesvámos volt, és nem éreztem tohonyának. Nyilván nem a belső sáv takarítására való, de elkocsigázgatni vele teljesen legit . a fogyasztás amúgy. Nem jó. Ilyen téren az 1.5 TSI "shines brightly", míg az 1.0 TSI "mehh". Konkrétan olyan 5-6 deci eltérés van köztük nálunk, cserébe az 1.0-es csak 3 henger és gyengébb is. Ez volt az eladás fő oka, hogy nem takarékos, de nem is erős.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #216328 üzenetére
Csak az a fránya M32 váltó ne lenne, mondjuk ha lenne Mito-m és vezetném, lehet a vezetési élmény kárpótolna és nem kárognék annyit a váltófelújításon.
Az az ülésdöntő műanyagot jól kiszívta valami, meg ez a rézsprayvel letüsszentett akkusaru se szép.
(#216330) Qru:
Nem szép dolog acélfelnin leszólni a másikat!(#216352) tboldi:
Én egy szett nyári gumit néznék a 0-100 méréshez! -
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #216354 üzenetére
Saru így legalább nem lesz "virágos", mi zsírral szoktuk alaposan bekenni
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #216354 üzenetére
Az én dísztárcsám eltakarja a kerékanyát szóval...
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #216354 üzenetére
Majd egyszer megejtem a második generációsra fejlesztést, meg akkor egy short shiftert kap.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #216355 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #216360 üzenetére
-
tibbike01
őstag
Azért annyira nem kell félni a száraz kuplungos DSG-től. Tény, hogy alapvetően jobb szerkezet az olajos DSG, de mégis van egy halom pozitív user tapasztalat a száraz DSG-vel (elég rendesen körüljártam a témát annó).
Illetve nagy előnye, hogy nem kell 60ezer kmenként 150ezret rákölteni az olajcserére, hanem félre lehet rakni a felújításra, illetve ha valaki szarul használja a váltót (mozgásközben vált, vontat, rámpázik, csúsztat...stb) annak az olajos is bedöglik hamar. -
őstag
válasz adalbert1 #216347 üzenetére
Kamiq-ot én 1.0-ával nem vennék főleg ha pályán is használod. 800k-t nekem megérne az 1.5.
szerk: ha kérsz ajánlatot írd már le hány %-ot adnak a listaárból, kíváncsi vagyok. Durva ilyet mondani de a 9 milla körüli ár egy élhető modellért egész jó manapság...
szer2: mondjuk kár, de én csak karoq-nál látok mátrix ledet, azzal és parkolási csomaggal az is megvan 10,5-es listáron
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #216341 üzenetére
nem kell attol beszarni
C630-s valto 300Nm-re van tervezve elvileg, a dizelesek elegge megkuldik 500+ -ra is
mondjuk a Manky-nal 720Nm-nel mar volt, hogy lefogazta a 4.-t...
a PuntoGT-ben meg a C514-s van asszem es gyarilag 204Nm volt
azt felokositgattuk 360-400Nm korulre...meg 1.6-s motorral vki fole is
akkor derult ki nekunk, hogy 215mm-s kuplungtarcsa kevlar vagy szinter az mar tok mind1 a szeterositett agyig tunnerolt szoritoeros kuplungszerkezettel is 430-440Nm-t tud max atvinni
felette megcsuszik, a motor tudott volna tobbet is,
de a valto akkor sem potyogott meg fogazodott le
mondjuk azt a szinkrongyuru nem kifejezetten szerette, amikor 8000-8300-nal izombol be volt rakva fokozatba, ha "akadt"... akkor az eleg hamar kettetort par ilyen muvelet utantöbb drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #216364 üzenetére
Simán. Persze egy jó Honda cvt nyomába sem ér.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
imyourfriend
őstag
Még szerencse nem DSG-s auto jott szembe ~1 eve mikor vettem a bodet, etetni kell a majmot foleg amelyikben ilyen luxus van mit az automatavalto.. nyilvan lehet gond az MWW valtoval is ami az 5 seb es 1.6 cr-ben van azert baratibb aron lehet felujitani illetve felujitottat venni.
-
adalbert1
veterán
válasz gergo5991 #216348 üzenetére
Tök jó technológiának tűnik, de ahogy nézem a készletes autókat, az olcsóbb felszereltségi szintek közül egyikbe se került bele, hiába volt opció (közben rájöttem, hogy a drágábbaknál is csak valamilyen adaptív led az opció, nem a mátrix led, az talán most jön majd az új verziónál).
imyourfriend: az 1.0-t akkor venném, ha nagyon jó ajánlat lenne, vagy esetleg 1.5-ből nincs készleten. Eddig amúgy a legerősebb autó, amit huzamosabb ideig vezettem, az egy 110 lóerős 206-os volt (az talán valami 1100 kg körül volt), szóval ekkora teljesítménnyel is ki tudok egyezni. Az, hogy 200k km-t nem megy el, annyira nem zavarna, elég, hogy mondjuk egy 120-150-et elmenjen, és akkor használtan még el lehet adni talán értelmes áron.
Qru: hmm, egy 10% körüli alku szerintem már jónak tűnik, köszi!
Tom1939: igen, alapvetően a cél az 1.5, de mint írtam, ha úgy alakul, az 1.0-val is kiegyeznék. Kamiq-nál is írnak opcióként valamilyen adaptív led-et, akkor ezt benéztem, hirtelen azt hittem, hogy itt úgy hívják a matrix led-et, de ezek szerint nem.
Ja, amúgy ezért nézem ezeket, mert a jelenlegi piacon kb. még ezek a legolcsóbb, már használhatónak tűnő új autók, amik némi kompromisszummal élhetőnek tűnnek.
Ha lesz valamilyen konkrét ajánlat, akkor megírom. -
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #216370 üzenetére
nem mondanám luxusnak, van aki kizárólag azzal tud menni, mert nagyon elvonja a figyelmét a 3 pedál meg kar, aztán pánikol-kapkod, nem vesz észre gyalogost, miegymás. Válasszon mindenki az alapján, mit szeretne. Én spec kevésbé félnék egy szárazkuplungos DSG-től, mint manualtol, ha forgalomban kell használnom NB: 18-19 évesen MT-n szereztem jogsit, de ~10 év nemvezetés után MT-n újratanulva úgy döntöttem, nekem nem kell. Nem szeretem, így is megterhel a vezetés és sokszor szorongok tőle, minek bonyolítani? rengeteg dologra odafigyelni meg koordinálni még AT-n is, spec parkolókba nem szívesen tévednék be 3 pedállal
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #216375 üzenetére
Akkor még midig csak a fele árnál jársz mint a száraz DSG-vel.
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
A száraz DSG-nél sem 1 millióba kerül a javítás, többféle fokozat van a javítási szintek között. Csak a teljes kupung csere kerül nagyjából 1 millióba.
Az olajosra mindenképp ráköltesz legalább 500ezret 240kmig, míg a szárazra csak, akkor ha annak valami baja van. De mondom van 150ezer ftos javítás is.Persze jobb konstrukció az olajos, de a több mint 10 éve piacon lévő száraz DSG sem ördögtől való. Nagyon jó tapasztalatok vannak vele.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Paxker315 #216373 üzenetére
+1, minek bonyolítani az életet, én se szeretem, annak ellenére, hogy nehézséget nem okozott sosem. nem találni erre pontos adatokat, de eu-ban 60-80%-ra teszik a manuális autók értékesítését, míg az usában ez 3%.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #216377 üzenetére
A mechatronika csere az 500k fölött van, ha elkopik a kuplung (márpedig elkopik surlódástól bárhogy használod) annak a cseréje szintén 500k fölött van.
A szárazd DSG előnye, hogy könnyebb mint az olajos és az első vevőt nem terheli karbantartási költség. Cserébe aki használtan megveszi...
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Kickass #216381 üzenetére
Erre egyébként őszintén kíváncsi lennék, de magam nem próbálnám ki. Magam esete ugye azt jelentené hogy hölgynek venni aki eddig hondához volt szokva (megy azt kész) és nem lehet neki (vagy lehet csak felesleges ) olyan instrukciókat adni hogy ne csúsztasd sokat, rámpák és egyebeknél meg ez és ez. Aztán használja 5-6 évig és 50-70 ezer kilométerig. A teszt fő kérdése hogy lenne e millás javítás ("karbantartása" a dsg-nek) közben több nap időigénnyel (meg hogy el lehetne jól eladni e 5-6 évesen száraz dsg-vel). Simán elhiszem hogy kibírná de előbb szeretném másnál látni...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #216381 üzenetére
De nem is neki írtam a tartóssági gondról. A kérdezőnek csak azért írtam a manuális opciót, mert az a megfontolandó tény, hogy ha egy váltónak rossz híre van (attól függetlenül hogy vélt vagy valós), akkor azt beárazza a piac ami 4-6 év múlva fogja érinteni esetleg amikor megválik tőle.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
-
_drk
őstag
válasz bandus #216378 üzenetére
Az automata váltó nem kemény férfias macsó eszköz!
Amúgy itt eu-ban mindig is fontos volt a jó konstrukció, az automata váltó meg nem is jól működött és nagy hiba forrás volt mindig.
Meg hozzá tenném hogy itt gyengébb gépek vannak mint az usa-ban. Itt a vissza kettő igen is működött mindig!
Ott a V8 mindent megoldott. -
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216385 üzenetére
Legkésőbb a villanyautós átállással végleg kihal a manuális váltó. Akkor már tényleg kuriózum lesz egy kéziváltós kocsi. Már ha egyáltalán lehet még használni akkor robbanómotoros autókat.
Amúgy az USA-ban annyira nem elterjedt a kézi váltó, hogy: Tizenéves autótolvajokon fogott ki a kézi váltó
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
-
veterán
válasz Tom1939 #216388 üzenetére
az első automata váltós élményem manchesterben volt, direkt ilyet kértem a cégtől, úgy voltam vele, hogy elég lesz megszokni a másik oldalon közlekedést egy akkori audi a3 volt, tetszett. usa-ban dodge grand caravanokat béreltünk, az is szuper volt, így elindultam a lejtőn. semmiképp nem kéne már manuális.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz bandus #216392 üzenetére
Nekem máltán volt automata picanto Mondjuk az még hagyományos 4-es aisin volt, teljesen jó. De a másik oldalon vezetés mindig akkor szívatott meg amikor megnyugodtam hogy megy ez (rutin öl ).
ui, Qru: Echo= Yaris? Az durva lehetett én az ami csőrös kamionok között még a Muranoval is féltem, az meg kicsit nagyobb mint a rav4...
u.i2: ha bárki kap smart for four 1.0 (szívó...) robotváltós bérautót NE próbáljon meg meredekebb hegyre felmenni. Egyszerűen nem megy neki (Palermói hétvége tapasztalata az élet iskolájában).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- BMW topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs