Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #216449 üzenetére
Ismét hátrahúzod és visszamegy D-be, ha jól rémlik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216449 üzenetére
Huzd hatra ujra es vissza rakja D-be. A Superbunkben sokat hasznaltam.
#nincsbennetarcsi
-
szabo.csabi
tag
Sziasztok!
Szakértelem és különösebb műszaki affinitás híján, rövid távra (pár év) olyan megbízható és üzembiztos használt autót keresek, amire 1 éven belül várhatóan nem kell a vételárat vagy annak többszörösét pluszban rákölteni és a fogyasztása is vállalható. Természetesen nem konkrétumokra lennék kíváncsi, hanem tapasztalat alapján márka / típus tanácsot szeretnék kapni tőletek, esetleg hogy mik az adott márka / típus előnyei / hátrányai, mire figyeljek vásárlásnál, mik a tipikusan elforduló hibák, stb.
Amire használnám: agglomeráció és (P+R) parkoló / belváros között, bevásárlás-kisebb dolgok szállítása (költözés), vidéki megbízások esetén (többnyire autópályán) ügyfélhez kiszállás (fotózással foglalkozom),
Keret: 500 eFt + járulékos költségek, maximum 1 mFt
Vásárlás időpontja: 1-2 hónapon belül
Köszönöm!
-
TrollBalint
addikt
Most pályáztunk egy kicsit, kipróbáltam. Alapból sport mode-ban használom, úgy nem csinált semmit (gondoltam nyilván). Most átraktam comfortba, majd az egyik faluba, mikor traktor ment előttünk, hátrahúztam, egyből felpörgette a fordulatszámot, D helyett S-t mutatott... Meg is lepődtem. Sőt, eddig hiába volt sport mode-ra állítva, 51-nél már váltott 5-be. Viszont így, hogy a váltóval tettem sportba, még 58-nál is 4-be hagyta. Nem ugyanaz a két sport mode?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
szabonagyur
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabo.csabi #216453 üzenetére
Bérelni kell.
-
AssAssynn
őstag
Most kicsit megint olvasgattam az FR-V face csoport bejegyzéseit, és újfent oda jutottam, hogy nem biztos, hogy jó ez. Kb. minden alkatrészre, amit keresnek valami ilyesmi válasz érkezik: "nincs belőle csak a gyári 200 ezerért", "típushiba, csere 100 ezer", "nincs belőle, csak ritkán a bontókban", stb.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #216458 üzenetére
Golf 4 - ez úgy néz ki, hogy van 20 utángyártott, nyilván gyári is, aliexpress kínálat szintén adott (itthon újonnan kb 40 ezres cuccot megvettem valami 20 dollárért), bontó kifejezetten típusra vagy márkára specializálódott plusz háztáji minden megyében, és ott van a Darkside és hasonló lehetőségek OEM+ és tuning dolgokra.
-
AssAssynn
őstag
válasz szabonagyur #216458 üzenetére
Ennél a típusnál azért ilyen rossz a helyzet, mert csak néhány évig gyártották, és kevés van belőle.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #216457 üzenetére
Érdemes bújni az eBay-t, Litvánia kb. bontó nagyhatalom, nagyon sok mindent lehet találni ritkább típusokhoz is. A Jazz-be pl. én éppenséggel egy FR-V-ből származó ablaktörlő kapcsolót rendeltem onnan.
(Nem azért, mert elromlott volna, hanem mert azon szabályozható a szakaszos törlés időköze, és plug&play működik, az összes ehhez szükséges elektronika a bajuszkapcsolóban van.)
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
válasz tboldi #216461 üzenetére
Hát ezek az FR-V face csoport tagjai biztos átbújták előttem az ebayt és hasonlókat, de mégis olyan megállapításokat tettek, amiket írtam. Épp olvastam, hogy az index relé szereti megadni magát, és korábban lehetett ebayről rendelni, de már nem kapni sehol. Szóval vagy veszel bontottan, ami kitudja megint mennyi ideig fogja bírni, ráadásul külön nem árulják a relét, hanem csak egyben az elektronikával. Vagy újként vehetsz olyan relét, ami a gyári élettartalmának tizedék bírja kb, úgy meg évente cserélgetheted. De ez csak egy dolog. Az ilyen bosszantó dolgoktól eltekintve tényleg szimpatikusnak tűnik az autó. Bár nálam valószínű inkább a mérete miatt lesz elvetve. 4-en vagyunk egyelőre, 6 személyesben eléggé elveszünk, főleg, hogy nagyrészt egyedül járnék vele. Bővülni (ha fogunk) legkorábban 2-3 év múlva tesszük, gondolom annyira előre meg felesleges megvenni a nagy autót. Mármint addig biztos változnak az árak is, meg sok minden. Persze azért nem vetettem el teljesen, mert ha meg nem lesz jó Xsara Picasso, akkor muszáj lesz alternatívát nézni.
Azért durva, hogy a Picasso 400 ezertől 1,5 millióig megy árban.
Az FR-V meg 1,5-től 3 millióig.
Évjárat ugyanaz."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #216461 üzenetére
Boldi, megvan még a link, ahonnan rendelted? Mert a CRZ-ben nekem sincs szabályozható szakaszos törlés és akkor cserélném. Főleg hogy a CRZ is Jazz alapú, szerintem menne a dolog...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #216462 üzenetére
Ebben nem lennék olyan biztos, a tipikus FB csoport látogató képtelen “outside the box” gondolkodni. Szokott lenni minden csoportban néhány bontós arc, aki eleinte nagyon reklámozza magát, aztán ha már bejáratott a neve, mások is mindig megjelölik őket kommentben, és ennyi. Ha náluk nem találnak valamit, akkor meg is állt a történet. Legalábbis a Jazz csoport 100% ilyen.
Pedig nem kellene, hogy így legyen, én több európai országból rendeltem már mindenféle bontott és új alkatrészt, sőt Japánból is importáltam már 2x. A lehetőség adott mindenki számára.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #216466 üzenetére
A CR-Z CAN-buszos, nem? Szerintem már nem lenne ilyen egyszerű a történet.
De amúgy sem lennél kisegítve a linkkel, egyrészt a formája is más a kapcsolónak, másrészt a bontott alkatrészeknél általában csak 1-1 darabokat árulnak, ha eladásra kerül, törlik is a hirdetést.
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #216464 üzenetére
Javítással meglenne 400-ból, mi? Gondolkodtam rajta, hogy veszek egy ilyen olcsót, aztán ugyanúgy hajtom, és ha széthullik pár év múlva, még akkor sem buktam vele többet anyagilag, mintha vennék egy 2-3 millás jószágot, ami ennyi idő alatt ugyanennyit veszít az értékéből.
De apám azt mondta "nem kell még egy bontószökevény az udvarra".
De viccen kívül most már valami üzembiztos járgány kellene, ártól függetlenül."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz tboldi #216467 üzenetére
Minden autós csoport ilyen. Ahány autóm volt, mindnél beleégett a fejembe annak a fickónak a neve, akinél van hozzá bontottan minden.
De amúgy jobb helyen van 1-2 "okostóni" is, jó értelemben. Akik átnyálazzák a manuált, meg linkelik, hogy melyik más gyártó alkatrésze kompatibilis és így tovább. Itt ilyen értelmesebb emberek közreműködésével olvastam, hogy mik a kétséges alkatrészek."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #216469 üzenetére
Nem ismerem a típust, de újonnan vették, és nemrég kellett csak komolyabban belenyúlni talán üzemanyag rendszerbe bő 300e km után, common rail viszonylatban ez már a tartós kategória szerintem, nameg akkor már egy darabig nincs rá gond. Nem beszélnélek le róla, nagyon rá sem, de igazából az a fő kérdés, mennyire szokott széthullani a motor mögötti összes többi rész, ahhoz meg már konkrétabb ismeret kéne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz AssAssynn #216469 üzenetére
De viccen kívül most már valami üzembiztos járgány kellene, ártól függetlenül.
Lehet, hogy gonosz leszek, de Astra F, x16szr motorral. (És mintha nem ezt a kategóriát keresnéd.)
Egyterűnél Galaxy/Sharan/Alhambra/S-Max (legalábbis nekem bejövősek)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #216468 üzenetére
Nem tudom, hogy can buszos-e. Az biztos, hogy mechanikailag közel Jazz, az 1,5-ös motor is az benne mint a Jazzé, amit Európában nem árultak. De a hibrid miatt lehet...
Ja, azt hittem van a bontónak valami linkje, vagy elérhetősége. Na mindegy, beugrok majd a közeli márkakereskedésbe és rákérdezek..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #216471 üzenetére
1.6 HDI-t jó motornak mondják különben, így a km nem meglepő, de azért ezek nem fognak kimenni a világból 2x.
A rozsda a legnagyobb ellensége, meg hátsó híd, ilyenek. De mintha ezeket pont tőled olvastam volna az elején."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz cappa72 #216472 üzenetére
Köszi. F Astra valóban nem játszik, Opelből max a H Astra, de az sem túl széles hátul, így egyelőre nem nézegetem őket.
Sharan van a családban, jó is, meg nagy is, de nekem túl nagy, és régit már nem mernék venni belőle, az új meg drága, de a mérete miatt egyelőre tényleg nem hiszem, hogy kell nekem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Szasztok!
Legnagyobb tisztán elektromos hatótávval rendelkező hybridet keresem. E-F-J szegmens csak. Aki segít megtalálni, az így járt - de azért előre is köszönöm szépen nekihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #216478 üzenetére
Itt lévő táblázatot átnyálaztad már esetleg? Kiindulásnak talán jó lehet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
AssAssynn
őstag
válasz rbalint88 #216477 üzenetére
Igen, a keresőmezőmbe került a B Zafira, 1.8 benzinmotorral. Állítólag ez a típus a jó belőle. Bár megoszlanak a vélemények, hogy mennyire ajánlott.
Élőben még nem néztem meg egyet sem, de fura, hogy hátul egyben van az üléssor. Ránézésre, mintha ez is kicsit nagynak tűnne a számomra. Picassotól legalábbis "ránézésre" nagyobb. CNG sajnos nem jó nekem.
Ez a Zafira téma egyelőre függőben volt hagyva eddig, mert nem tudtam, hogy most akkor jó-e vagy sem. Lehet ennek is utána kellene járni, az megint nem kevés idő lesz. Valakinek tapasztalat róla? Bár még azt sem tudom, hogy jobb/rosszabb-e, mint amiket eddig néztem.
Most rászűrtem a B Zafirára, 1.8 benzinnel, azokkal a paraméterekkel, amikkel más autókra is szűrni szoktam. Így 2-3M-ig dobálta be őket.Mindenesetre köszönöm, hogy bedobtad, lehet rájuk nézek akkor jobban. Ha valaki tud véleményt írni róla, megköszönöm.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #216482 üzenetére
Úgy rémlik a merivában pont, hogy keskeny a hátsó üléssor. 3 gyerekülésnek el kell férnie egymás mellett. Xsara Picasso és az FR-V ezt hozza. Zafirát nem tudom megítélni az egyben lévő ülése miatt.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
vzsryl
nagyúr
válasz AssAssynn #216481 üzenetére
A Picasso 4470, a Grand Picasso 4590 mm. A B Zafira 4467 mm, tehát még egy picit kisebb is. Amúgy mindkettő kompakt egyterű, tehát kompakt autó padlólemezre épített, felfújt lufi. A Picasso C4 alapokon nyugszik, a B Zafira pedig H Astra alapokon.
A 140 lovas 1.8-as (Z18XER) nagyon megbízható, jól megy (B Zafira-hoz is elfogadható) és még a fogyasztása sem extrém. Opel topikban keress rá, rengeteg szó esik róla. Az őskövület C16NZ motor után a legjobb Opel benzinmotor. Ezenkívül a Z16XER (1.6@116Le) is nagyon jó, de az már gyenge a kasztnihoz. Az R nélküli, 105 lovas híresen olajzabálós. Az utóbbi időben a B Zafira ára nagyon elszállt, mert sokan rákaptak. Amikor elkezdődött az árrobbanás, akkor a H Astra megmaradt a kb. 1,5M-s kategóriában, de a Zafira elment 2M fölé (mármint a jobb példányok).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #216454 üzenetére
Nem, nem ugyanaz, a váltón aktiválod az igazi sport módot. A másik azt hol aktiválod? Nekem még a tempomatot lehet eco/comfot/sportba rakni (ez azt jelenti, hogy az előre beállított értéket milyen gyorsan érje el).
#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
válasz vzsryl #216484 üzenetére
Köszönöm, ez a leírás nagyon kellett. Sok mindent megmagyaráz.
----
Más: hirdetnek egy taxit, régi sárga taxirendszámmal, hahu leírás alapján okmányok nélkül, jszp szerint hivatalból ideiglenesen kivonva. Elég olcsó ráadásul. Majd felhívom persze az eladót, de azért érdekelne, hogy mi lehet ez, mert ha tényleg nincs okmánya, akkor elvben rendszám se kellene rajta legyen - gondolom én."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz BigBlackDog #216479 üzenetére
Nem beszélem Merkel nyelvet
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
AssAssynn
őstag
Az a baj, most rátaláltam, hogy a Zafirából van ilyen, hogy OPC.
Ilyet nem szabad venni, ugye?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Na még egy kérdés, (bocs az ömlesztésért):
lehet abból bármi hátrányom, ha CNG-s autót veszek? Lehet rosszul látom, de mintha még ezek olcsóbban is mennének. Valószínűleg sosem használnám a CNG-t, mert a legközelebbi kút is 40km-re van, nem járnék be oda érte. Gondolom minden ilyen autó valójában benzin/cng, és nem "csak cng". A hahus hirdetések nem mindig egyértelműek ebben.
Gondolom műszakinál lehet még gond, ha elhanyagolom és amiatt nem megy át. De csak ki lehet ezt szerelni, bár biztos azt is papírozni kell. Mintha azt olvastam volna egyszer, hogy nem olcsó kiszerelni a gázt.[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
hobizoli
nagyúr
válasz AssAssynn #216489 üzenetére
LPG-s autonal az aktualis muszaki vizsga elott kell egy gazbiztonsagi szemle, ami 8k, meg kb 5perc alatt keszen van
egy gazdetektorral korbeszagoltatjak a tartalyt, a reduktort meg az alapjaraton jaro motornal az injektoroknal nincs-e szivargas, es ennyi
az a kiallitasa napjatol 30 naptari napig ervenyes, azon belul kell a muszakinak megtörpénnie
egyebkent nagyon nincs mas dolgod vele
2-3 evente vagy 30k km-kent ajanlott egy gazszuro csere
meg 10(?) evente nyomasprobaztatni kell a tartalyt
CNG nem nemtom ettol mennyire ter(het) el, de LPG-snel ennyi az extra dolog
az LPG 306 fabatka, a 95-s meg 600
OK, hogy tobbet zabbant belole literben, de azert nem dupla annyittöbb drón kell ;P
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #216490 üzenetére
Igen, ezt olvastam korábban. Kérdés mennyire drága.
Közben rájöttem, hogy létezik "csak CNG"-s autó, legalábbis jszp írt ilyet.
De gondolom létezik benzin-cng is ettől függetlenül, csak olyanból még nem találtam rendszámot, amire kereshetnék."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz hobizoli #216491 üzenetére
Köszönöm, hogy leírtad összefoglalóan ezt. LPG-vel már nagyrészt tisztában vagyok, azért is szeretnék olyat.
CNG-t nem szeretnék, csak most a keresett Zafirák közt sok az olyan, és ezért nem tudom, hogy milyen hátrányom származna belőle, ha lenne, de nem használnám.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
b3Ro
senior tag
Sziasztok
Feleségemnek kineztuk egy uj Kia Ceed GT-line-t. A motorral kapcsolatban nem jutottunk meg dűlőre. Van belőle 1.0 T-GDi benzines, es 1.6 CRDi dízel.
Feleségem általában munkába járásra hasznalna, ami fel ora, kicsi varos, főleg autóút es motorpálya.
Arban van a ket tipus között 3600Euro különbség, ami meg eri e? (Dízel dragabb) -
-
b3Ro
senior tag
válasz vzsryl #216498 üzenetére
Írországban elunk, es itt az autók nagy tobbsege dizel. Azért Kia-t akarunk, mert 7 ev vagy 150e km garancia van rajuk. Terv az, hogy kb 5 ev múlva eladni, meg garanciaval.
Ha a dizel a legjobb motor, akkor szerintem kifizetjük az extra arat, de ismerősök közül van aki ezt, van aki azt javasolta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs