Hirdetés
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Vesztor87 #174000 üzenetére
Fb csoportba érdemes benézni, rengeteg tag van és rengeteg apróbb -nagyobb hiba. (Hardveres, szoftveres)
Én le is tettem róla hamarEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tibbike01
őstag
A Ford 1.0 Ecoboost 125Le motorokról mi a vélemény? 6-os váltóval 20-50 ezer kmrel jó vétel lehet? Leginkább városba és 1-2 havonta pályára.
[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
válasz Core2duo6600 #173990 üzenetére
Nehéz kikerülni a 3-4 évnél nem régebben gyártott kocsiknál.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Core2duo6600
veterán
válasz footy #173991 üzenetére
De szeretem, de eggyel kevesebb szar van benne ami elromolhat, ha nincs benne turbo, ha a nyomatékot szereti valaki, akkor elektromos, az ver majdnem mindent, 70 km/h -ig legalábbis, még akkor is ha a Teslakat nem számítjuk bele, hisz az sokunknak elérhetetlen jelenleg még használtan is, nem beszélve róla, hogy nincs hazai képviselet.
(#174004) cintula187
Hát igen, ezért én most pl kivárok, és majd egy elektromos, ha elérhető lesz anyagilag.
Ha nagyon muszály autó, akkor esetleg egy Toyota hybrid, azokban nincsen.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Declare
őstag
válasz footy #173991 üzenetére
egy jo kis V8-as M3 as bmw szivo motor azert jöhetne(#174005) Core2duo6600 ilyen gondolkodassal, akkor bicikli . Vagy akkor kerüld a klimat, az elektromosablakot az ABS-t, radiot....ez mind el tud romlani.
(+azert nezd meg az elektromos auto arakat....egy kis fis fos nissan leaf 10 millio felett van....szerinted hanyszor csereled ki a turbot a motorral eggyüt egy mostani kis turbos benzinesben, mire elered a 10+ milliot? Az elektromos auto araiba bele van epitve a relative alacsony szervizigeny)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Core2duo6600 #174005 üzenetére
Ez turbopara valami totalcaros fakenews lehet. Egyebkent egy tubofelujitas minimalis tetel egy auto vetelarahoz kepest. Bar en nem nagyon hallottam hogy kellene, persze ha nem nemetbol behozott "tuti" vetelrol van szo. A parasak felezhetik az olajcseret sok varosozas eseten es semmi gond nem lesz. Vagy lehet venni suzukit is 10 ev garival. Annyi minden elromolhat egy mai autoban, nem ertem miert ez az altalanos fosas a turbotol, amikor szinte csak elonyei vannak.
Az elektromos auto egyelore csak a gazdagok jatekszere. Az olcsobb modellek pedig korlatozottan hasznalhatoak.
A Toyotat hibridet adom, de ok is csak mostanaban kezdtek az europai izles szamara is emesztheto autokat gyartani.(#174006) Declare
A V8at adom, de inkabb valami mustangra voksolnek, vagy meginkabb egy stingerre 3.3V6 turboval.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174005 üzenetére
Turbóra lehet vigyázni, nem igényel túl nagy odafigyelést.
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #174007 üzenetére
En egy altalanos kijelentest lattam csak töled de arányaiban szvsz ugyan az a helyzet....a villanyos valszeg kb ugyan annyival lesz dragabb 5 evesen, mint az 5 eves benzines.
Teljesen felesleges ez a turbo para....egy esetet tudok megerteni, ha valakinek ugy kell auto, hogy tenyleg nincs ra penze, meg fenntartani se, de valami extrem elethelyzet miatt mégis s.o.s. hogy legyen auto. Na akkor ok, akkor kerüljön el mindent amit csak lehet es vegyen az ember valami full fapad kis benzines autot.
Normalis esetben, amit irtak a többiek is, több 100 ezer km ig semmi gond nem szabad, hogy legyen egy turboval, csak ha valami gyökér hasznalja az autot (de az meg tönkretesz mast is...). Legroszabb esetben meg 150-300k km között turbofelujitas kb 100k huf, vagy tenyleg a legroszabb eset egy uj turbo kb 300k huf.
Csereben van egy autod, amit dinamikusan lehet vezetni, több elvezetet nyujt, egyszerübben elözöl es nem kell padlogazon 4000 es fordulaton huzatni, hogy felmenjen klimaval az erdi emelkedön
-
prsq
tag
válasz theooracy #173995 üzenetére
Szívócsőbefecskendezéses benzineseken még nincs részecskeszűrő, hogy szeptembertől lesz-e, nem tudom.
Viszont ilyen jellemzően a kisebb autókban van még.
Kiánál van kivétel pont, Ceed 1.4 MPI, Optima 2.0.De hogy olyasmiket említsek, ami az általad megjelöltek kategóriája:
Mitsubishi ASX és Outlander, Toyota RAV4, Ssangyong Tivoli, Subaru Forester és XV, Nissan Juke. Ezekben se turbó, se direkt befecskendezés, se részecskeszűrő. Egyelőre. -
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #174010 üzenetére
Én 30 Km -et mennék csak városban naponta.
Reggel be a céghez, este haza, na erre a felhasználásra értelmetlen egy erős turbós, úgy gondolom.
Erre a felhasználási módra egy elektromos lenne a legjobb, ugyanakkor még elég drágák használtan is
Bár azt is hozzá kell tenni, hogy a 2-3 éves benzinesek sem éppen olcsóak, ilyen focus fiesta golf méretre értem, nem a 7 es bmw méretkategóriájára értem, mert az a méret teljesen felesleges városi 1 személyes használatra.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
venom8888
őstag
Sziasztok most bukkantam erre a topikra. Volna 3 millio ft om. 190cm magas es 100kg vagyok. 23 eves. Olyan autot keresek amiben kenyelmesen elferek,fiatalos,dinamikus, es megbizhato. Tudnatok ajanlani valamit? Idaig honda accord 2.2 diesel ,es insigniat neztem,de az utobbirol nagyon panaszkodnak hogy nem jo,csak szep kenyelmes. Mondjatok valami
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #174017 üzenetére
Ezzel nincs baj, csak akkor ne irj olyan altalanos megmondasokat, amiböl az jön le, hogy huuuu na a turbot azt kerülni kell, mert huuuu. Igy elrettentesz valakit a turbotol, aki lehet, hogy sokkal boldogabb lenne egy kis nyomatektöblettel (en pl agyverzest kapnek egy kis szivo benzinben, mert szeretek dinamikusan vezetni....nem vagyunk egyformak).
-
molnarpeter
nagyúr
-
venom8888
őstag
Egy 23 eves stra kombim van,kb le gyorsuljak egy biciklivel. Kulfoldje jarok mar dolgozni, egyenlore mas visz,de majd en is szeretnek kimenni sajat autoval. Igen a fordot en is nezegettem,nem hallottam rola se jot,se rosszat idaig. De attol szerintem jobb egy accord nem? Octaviat is nezegetem.
-
tboldi
nagyúr
válasz alázógyík #174026 üzenetére
Oké, hogy nem egy kategória, de az Accord:
- Megbízható? Igen.
- Dinamikus? Fogjuk rá.
- Fiatalos? Háááát...Félreértés ne essék, jó autó az Accord, de ha ezek a kritériumok a legfontosabbak, akkor szerintem egy Swift Sport jobban megfelelne.
szerk.: Eddig arról nem volt szó, hogy külföldre menne vele dolgozni, így már valóban nem jó választás a Suzuki.
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
válasz molnarpeter #174025 üzenetére
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_digitklima-14135407
Erre gondolsz? Ez mondjuk tetszik nekem, es eleg jo paci elosztas .
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #174028 üzenetére
Mondeo vs. Accord viszonylatban azt lehetne például kiemelni, hogy egyrészt nem 10 éves autót kapsz ennyiért, hanem 5 éveset, és nem 200 ezret futottat, hanem közelebb a 100-hoz. Másik, hogy ha komolyabb baja van, azért elég erős japán szorzó van egy kuplungon, vezérlésen, plusz a kis darabszám felára is megnyomja (azt a 2.0 motort rakják mindenbe már lassan 20 éve). Insignia motorja egyrészt szeret hajtókarcsapágyas lenni, ha nem cserélik az olajpumpa tömítést, belül jóval szűkösebb a külső látszathoz képest, és a konstrukció jellegéből adódóan túlsúlyos a konkurenciához mérten. A Fordnak az automata szokott baja lenni (kézit kell venni), és a benzinmotorok hosszútávon rejthetnek pár aknát. El szokott romlani hátsó lámpa és duda, amiket gyakran látok, nem drága tétel egyik sem. Octavia is nagyon jó egy 2.0 dízellel, de az más méret, inkább nagyra nőtt kompakt (ellenfele inkább a Golf és Focus, csak több benne a hely).
Szerintem az lenne a legjobb, ha keresnél a környéken néhányat, és kipróbálnád őket, melyik kényelmes, melyik szűkös, stb Az említett FL jelentése facelift, a modell élettartama közepén történt ráncfelvarrás, néhány változtatás történik (általában előnyükre).
Linkre: ilyesmire gondoltam, lóerőre szerintem ne szűkíts, van rá ember, aki olcsón felhúzza a 163 gyári verzióra a gyengébb 140/116 lovasakat, vagy van bevált 180-190 ló körüli szoft is hozzá. AAA autót nem szokták ajánlani mondjuk, de sok az autó, meg tudsz nézni náluk sok típust (csak nem szabad az első ajánlatra bedőlni, írtak már róluk pár cikket).
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz venom8888 #174032 üzenetére
2013-ban volt az Insignianak egy Faceliftje(modelfrissites) utana mar nem problemasak a motorok. A fenszorok formajarol es a hatso kromcsikrol a legkonnyebb felismerni.
Nekem A20DTE motorral van. Ez a 140 loeros valtozat, miota joido van 5L-es fogyasztassal jarok. (18-as kerekek) -
venom8888
őstag
válasz molnarpeter #174034 üzenetére
Koszonom az osszefoglalodat,kedves toled. 80% ban mondeora hajlok mar,de az accord sincs kilove, skoda azert nem tetszik,mert oreg papás,nem igazan fiatalos. Es insignia is johrt 2013 utani,
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #174036 üzenetére
Lehet tudni, mi változott FL után? Tényleg érdekel, egyszer nézegettem egy motorhibás FL előttit, arról találtam csak infót akkoriban. Netán más cikkszám, eltérő tömítés alapanyag, más pumpa kialakítás, vagy csak még újak? Ducato&tsai körökben, és Alfásoknál is jól bírja a motor, csak a GM-nél láttam ezt a problémát, kíváncsi lennék a megoldásukra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #174038 üzenetére
Még annyi jutott eszembe, hogy nagyrészt flottás piacról származnak ezek az autók, szóval leinformálható kell legyen mindegyik. Népszerűség szerint viszont az Insignia és Mondeo esetén nagy a kínálat és sok az import, ami folyamatosan nyomja le az árakat. Honda ritkább és japán, Octavia pedig VW csoport, így jobban tartják az értéküket hosszútávon.
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #174039 üzenetére
Mas csapagyak es olajpumpa(legalabbis tomites). Ebben a forumban erdemes szetnezni.
A motoron kivul meg volt par kisebb dolog amit javitottak.(#174040) venom8888
A hirdetesben nem valoszniu hogy igy benne lesz.
Alul balra a Facelift jobbra pedig a Facelift elotti. -
venom8888
őstag
Es hogy tudok egy autot leinformalni 100% osan vagy ahogy csak lehet,penzbe kerul, mi a modja a jarmu leinformalasra? Azt nem hiszem el amit a gazdaja vagy az auto ker es mond.
-
venom8888
őstag
Tehat hogy ellenorizhetem egy koxsi elo elletet? Alvaz szamot nem hinnem hogy meg engedig nezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest