Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Gombinyó #113391 üzenetére
Focus nagyon jo, nem szokott vele kulonosebb problema lenni. Stilonak nagyon-nagyon sok elektromos nyugje van, de a motor-valtorol meg nem hallottam panaszt. Amit meg tudok javasolni az az uj gombolyu swift, opel astra G, regebbi corolla. Swiftnel valtora kell fokozottan figyelni, opelnel a motorra, az ecotech-nel jellemzo a jelentos olajfogyasztas.
-
válasz Gombinyó #113391 üzenetére
DeFranco a BP fórumban Fókusz tulaj, kérdezz tőle üzemeltetéssel kapcsolatban! Úgy szoktam mondani hogy jó állapotú nem nagyon akad milla alatt.
A Leonba az 1.4 motor kicsi. Még az 1.6 105Le.-s is éppen éppen.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dorien
veterán
válasz Gombinyó #113391 üzenetére
Ez a Focus jó vétel lehet, még ha valójában 2x ennyi km-t futott is. Meg kell nézni, el kell vinni egy próbakörre. Ha meg valami nagyon nem kóser, akkor szívfájdalom nélkül ott kell hagyni és keresni egy másik Focust.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
válasz Gombinyó #113391 üzenetére
"Még szóba jöhet bármi, de le szeretném szűrni a megnézendő autók listáját 1, maximum 2 modellre."
Rosszul teszed. Lehet, hogy te Focust szeretnél, vagy Astrát, vagy Alfát, vagy akármit, de ha szembe jön a szomszéd bácsi Avensise, vagy új Swiftje, ami tökéletesen ellenőrizhetően szervizelt, és egyértelműen jó állapotban van, akkor azt kell venni. Ugyanígy lehet, hogy az orrod előtt adnak be egy alkalmi vételt az egyik kereskedésbe, akkor arra azonnal le kell csapni. Pont az a kereted, amikor fokozottan érvényes az, hogy állapotot veszünk, nem km-óra állást, vagy színt, vagy akár gyártmányt. Persze ha valami nagyon nem tetszik, akkor inkább ne vedd meg, mint hogy utána évekig undorodva ülj bele, ez egyértelmű, de remélem átjön, hogy mit akarok mondani.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz Gombinyó #125110 üzenetére
Amit megsporolnal uzemanyagon (1,5 liter), azt beletolnad a szervizelesbe, jo esellyel kocsid se lenne napokig, hetekig, ha elojon egy komolyabb hiba.
Havi 1100 km lenne akkor, az 16,5 liter benya, 300 ft-al 5000 ft-al kerul tobbe a mostani.
Csak egy kezdo szerviz(vezerles, folyadekok, szurok) plusz az atiras siman lehet 150 ezer ft is.
Abbol 30 honapig kijon a plusz fogyasztasod.
Nem beszelve arrol, hogy a tiedbe nincs mi elromoljon (az elektronikan kivul, hisz francia )
Turbo, befecskendezo rendszer, kettostomegu, egyenkentnis szazezres hibalehetosegek egy dizelnel.
Persze vagy elojon, vagy nem, de ennyi penzert altalaban igen, mert nem mai darabok mar, es a km is csak papiron van ezekben 200k alatt. -
8th
addikt
válasz Gombinyó #125110 üzenetére
Ha amúgy nincs vele semmi bajod akkor gázosítsd el. Úgy ugyanannyiból eljársz vele mint egy dízellel, az átalakítás sem sokkal fájdalmasabb mint egy autócsere az összes járulékos költségeivel ilyenkor kötelező szervizeléssel együtt ráadásul a gázosítás értéknövelő tényező. Ha egyszer majd eladod jobban szállsz ki belőle mert ugye nem lesz mindig 300 Ft a benzin az emberek meg basszák a fillért. A jelenlegi autódnak ismered minden rezdülését az "újról" pedig ha nem ismerőstől veszed nem tudni semmit. Kb. azt hazudnak be róla amit akarnak. Járt utat járatlanért?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gombinyó #134056 üzenetére
H astrát én hanyagolnám ekkora keretből, G-nél maradnék inkább. Illetve általánosságban is érvényes, hogy hiába van annyiért az újabb modellből, szerintem nem éri meg az ársáv aljából választani.
Ahogy észrevettem az a baj, hogy egy típuson belül elég nagy a szórás árak tekintetében. Egész pontosan a normálisabb állapotú, kvázi hibátlan példányoknak megkérik rendesen az árát. És hiába lehet feleannyiért is megkapni ugyanazt a típust, ugyanazzal a motorral, szerintem szinte biztos, hogy ott van valami turpisság.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Gombinyó #134070 üzenetére
Egyet értek ezzel a szemlélettel, ha valami gond van, azt minél előbb tegyük rendbe, mert esetleg nagyobb bajt okoz. Ha nincsenek meg a feltételek az otthonodban a javításokhoz, akkor persze máshoz kell vinni, ami +idő és pénz, de ez van, ha használtat veszünk. Aztán meg minden használt autó életkor, km, és állapot függő, nincs mit tenni. Autózni meg muszáj. Astra H-ból van 1.3, 1.7, és 1.9-es dízel is, akkor melyiket miért, vagy miért ne? Már ez a kérdés se egyszerű, és benzinesből is van variáció bőven.
-
Declare
őstag
válasz Gombinyó #134063 üzenetére
Minden dizelben megvannak az 1.7 cdti jo, en jobbakat olvastam rola, mint az 1.9 röl (annak ellenere, hogy az is jo)....cserebe nyilvan kicsit gyengebb. A 6 sebesseges valtoval szerelt H astraknak viszont a valto egy problemas pont, sok esetben csapagyhibas, ami ha csereltetve lett, akkor ok, ha nem az 200k s tetel.
Szoval a dizel az egyik oldalon olcso, mert jol fogyaszt es olcsobb a gazolaj, viszont ha szerelöhöz kell betolni, akkor gyorsan olvad az elöny
-
Integrale
veterán
-
Gergőke88
addikt
válasz Gombinyó #137781 üzenetére
Nekem 1 éva van lassan ilyenem, tehát hosszutavu tapasztalataim meg nincsenek vele.
Reszecskeszuro nincs benne, csak az erosebben, de kettos tomegut a gyengebbe is tett bele a Ford, a franciak viszont nem.
Nekem eddig bevalt, keveset fogyaszt, normal kozlekedeshez eleg ez a motor.
Talan egy 6-os valto elfert volna benne.
Mi erdekelene vele kapcsolatban?[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Gombinyó #137784 üzenetére
Arra figyelj, hogy ezeket eloszeretettel vettek flottas/ceges/taxi uzemre.
(Enyem is a Tesco flottabol szarmazik..)
Mivel a motor szijas ezert erdemes csereltetni vetel utan, ilstve a szokasos olaj, szurok csere is erdemes vetel utan. Erre siman elmegy 150e Ft kb. ha gyari alkatreszekkel szamolunk. -
-
félisten
válasz Gombinyó #150299 üzenetére
A 2004-ig gyártott modellekben van ez az 1.6 NFU?
Igen, a régebbi modelleknél meg a váltót olvastam ergyának...És hogy ment az 1.4-es benzin?
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Gombinyó #150305 üzenetére
Nem vagyok az az idegbeteg, bevágós, "okosanhaladós" típus, nem akarok mindenki elé befurakodni.
1 kezemen meg tudnám számolni, hányszor tervezek az évben pályára menni, de gondolom, ha ott besorolok egy busz/kamion mögé, vagy beállok fix 120-130km/h-ra, azzal lehet még haladni.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Gombinyó #150307 üzenetére
Aha... hát, az nem túl jó. Bár ugye annyival ritkán fogok száguldozni...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
válasz Gombinyó #152047 üzenetére
És mi a garancia hogy nem lesz? Mi a garancia hogy a mittoménhol olvasott századra beírt fogyasztást hozza az autó? Mi a garancia, hogy a piac nem alakul át 1 éven belül és az értéke a belsőégésű motoroknak nem zuhan? Mi a garancia arra, hogy nem lesz balesete, ami tervezetten felüli amortizációval jár?
Egy táblázat? Valamit egyszer és mindenkorra tisztázzunk: soha semmi garancia nincs h nem ugrik be költség. Lehet citálni statisztikákat, de ez nem több mint remény.
Ismét meg kell említenem a könyvelőmet a toyotájával ami sohaelnemromló kategória, oszt a lámpánál induláskor a felesége alatt jobb oldalon az erőátvitel dezintegrálta magát, egy csekély 150K-s számlát termelve.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gombinyó #152052 üzenetére
Az a baj, hogy egy darab hibával sem számolt az emberünk. Pedig hibátlan használt autó nincs. Mi lesz, ha majd kell fék, futómű, vezérlés, gumi... Ezek csak kopók, nem romlott el semmi. Hmm?
Amúgy mi ez a sok off? Szerintem ez hozzátartozik az autó vásárláshoz. Nem kell ezt offba rakni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gergőke88
addikt
-
diegho
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest