Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
ph A GD01 talán az első megoldás, ami nagyon komolyan vette a külcsínt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
válasz tibbike01 #215891 üzenetére
Nem ételfutár. Egyszerűen csak több emberrel kell egy nap egyeztetnem, több helyre kell elmenjek aláírni, ügyet intézni. Mindezt többségében egy településen belül. Lehetne persze gyalog is, meg bicajjal is mindezt, csak akkor a napomból 2, néha 3 óra menne el sétálgatásra. Aztán hidegben, esőben, meg most melegben tök jó lenne csatak izzadtan egy öltönyben megjelenni valahol. Úgyhogy az autógyűlölők kedvence vagyok, aki csak 1-2 km-re is autóval jár, ahogy szokták mondani "még a wc-re is (amúgy igaz) autóval viszi a fenekét, mert annyira kényelmes ember", holott nem is a lustaság, hanem egyszerűen ezt a munkát így lehet praktikusan végezni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szőröscica #215902 üzenetére
Családi autó kell. Vannak gyerekeim, és még esélyes, hogy lesz több is. Két autót meg nem akarok fenntartani. Ráadásul a hátsó sorban az asszony vezetésével mindig evés-ivás, és mindennek az össze-retkezése megy, ezért nem akarok "jó" autót, mert sajnálnám, hogy azt cseszik szét.
Jelenleg Citroen Xsara Picasso-kat nézek 1.6 benzinmotorral. Gázos lenne az igazi, de olyanból nem találok jót (sőt, nem is nagyon van belőle)."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Ott biztos nem. Viszont dacára annak, hogy a hónap 30 napjából 28-ban a fentebb vázolt módon közlekedem, a maradék 2 napban meg a családdal megyünk messzebbre. És a havonta autóba tett kilométer (kb. 5-600) több, mint a fele is ezekből a hosszabb utakból származik, ahol már szépen át tudna kapcsolni gázra.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Ezért vadászok olyat, amibe az előző tulaj beletette már. Általában nem kérik (annyival) drágábban. Nagyon régiből, lelakottból láttam is már gázosat, csak épp újabb évjáratból nem. Bár biztos van, csak senki nem adja el, mert tudja, hogy milyen faja.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz Gombinyó #215909 üzenetére
Aki évi nagyon sok kilométert megy, az mindig ezt mondja, de kiszámoltam, és azért ez nem igaz. Ha évi 1-200 ezer a zsebembe marad nekem már az is nagyon jó.
Jelenleg a Corsám eszik max 7-et. A Picasso fog kb. 10-11-et a rohangálás miatt. Gáz most pont nagyon olcsó. Nézd meg, hogy egy év alatt még havi 500 km futással is mekkora különbségek vannak a különböző fogyasztások között. Persze kinek mi a sok pénz, de én spórolós vagyok. Évi 1-200 ezernek van jobb helye is.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Nincs se Picasso-hoz, se máshoz szerelőm itt, ahol lakom.
Indexkar úgy tudom filléres tétel, és inkább gond a kormány kábellel szokott lenni (nem tudom mi a neve), drága, kb. 100k, de ha kicseréled sokáig jó lesz újra. Hátsó hidat, rozsdát nézem nagyon vásárlásnál. Apróbb, elektromos hibák meg tudtommal tipik francia dolgok, de amíg megy az autó, addig nem fogok vért izzadni miattuk."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #215916 üzenetére
Indexkar ára felszereltség-függő, a p307 esetében 30k volt a bal kapcsoló cseréje, budapesten (akkori márkaszervizes ár 136k). a kormányátvezető szalag 20k körül van utángyártottban, de ki tudja, meddig lesz jó sajnos.
Az összes olyan pikacsu küszöbe rohad az első ajtók alatt, ahol nem volt az első kerékíveknél a küszöb elején felrakva a "sárfogó gumi", pont oda veri fel a kavicsokat, dzsuvát a kerék.[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Picasso indexkar google alapján 10k. 28-ért már van a "körrel" együtt mindkét oldali.
A szalagnak nem tudom a pontos nevét, de egy nem régi cikkben is 100ezret írnak, meg anno rákeresve is tényleg annyi.
Mondom, a rohadást mindig nézem rajtuk, az az első, hogy alábújok és körbenézem fél méterenként az egészet. Sokat hagytam már ott emiatt. Meg sok már le van kenve ilyen fekete cuccal, az alatt is kitudja mi van, otthagyom az ilyet egyből.
Tudom, hogy van hibája, de elég tágas és olcsó. A maga kategóriájában szerintem ez most egy bestbuy autó. Nekem olyan kell, ahol hátul három egyenértékű, rendes ülés van, és csomagtere is van (család miatt). Ezt nem tudja más ebben a kategóriában. Versok-nak középső ülése csökevényes, csomagtere kisebb, meg drágább is jóval a Toyota. Szóval körbenéztem eléggé, de nincs más alternatíva."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #215919 üzenetére
Családtagomnak van egy 2003 körüli 1.9 pdtdi Sharanja. Szereti nagyon.
De úgy érzem 2 gyereknél még egy kicsit túllövök vele a célon. Meg ahogy írtam, egy hónap 30 napjából 28-ban csak helyben rohangálok vele, egész nap hideg motorral, 1-2 kilométereket megyek, vagy 6-8x egy nap. Nem hiszem, hogy nagyon szeretné a turbódízel.
Benzines Sharan meg biztos marha sokat zabálna."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz AssAssynn #215920 üzenetére
Esetleg valami Twizy szeru cuccban nem gondolkoztal? Ugy tunik nekem tokeletes lenne a nagy reszere az utjaidnak. Vagy vmi fedett robogo?
Vagy itt van ez: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/reva/g-wiz/reva_g-wiz_elektromos_kisauto-18419212#sid=d37801da-8e36-4b4f-b43c-1d063e6c7af4Kicsit ellentmondasosak a feltetelek, beleferjen a csalad, de 1-2 km-en ne fogyasszon sokat, szerintem egy autobol kihozni nehez. Bar ahogy olvasom a topicot amit irtal, egy "eldobhatos" autot venni valoszinuleg a megoldas ahogy eddig csinaltad.
-
AssAssynn
őstag
válasz WasabiTrsr #215923 üzenetére
Marha jól átlátod a helyzetemet. Pontosan ugyanezeken a gondolatmeneteken rágtam át magam.
De igazából arra jutottam, hogy nem érné meg két autót fenntartani. Részben pont a futott km miatt. Most amennyivel többet fogyasztana egy évben egy nagy autó, kb annyi lenne a másodikra a bizti+súlyadó. Ja és az amortizációt is bele kellene venni. Meg az elején 2x annyi pénzt adtál ki. Vagy 5x annyit, mert ezek az autók mind drágábbak, mint a Picasso.
Amúgy amit linkeltél, szerintem azt én is kérdeztem már ebben a topikban.
Ellentmondásosak a feltételek ja, de ezért gondoltam arra, hogy egy méretben nagy autó, de megbízható szívóbenzinnel, aztán akkor ott max a fogyasztást kellene benyelnem, mint keserűséget. De ugyanakkor azért is nézek gázosat, mert azzal meg ezt a fájdalmat tudnám enyhíteni. Mondom, egy gázos Xsara pont jó lenne nekem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
hobizoli
nagyúr
lambda szonda visszajelzese
energiaegyenertekben nezve LPG uzemben ~20-25%-l dusabb keverek kell, mint benzinnel
szoval ha nincs eleg dusra allitva es a lambdara sem tudja kikorrekciozni (mert egy fix -tol -ig % savval tud csak dolgozni), akkor adhat be ra hibakodot
E10-s benzin energiatartalma 7,45kcal/liter a LPG-é meg 6,1kcal/liter
7,45 / 6,1 = 1,22x
LPG magasabb oktanszama miatt azert le lehet menni 1,2x-re, vagy vmivel akar ala is, de 1,1 vagy az ala mar tuti nemtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
felkerult a multheti Arpad hidi akciorol egy video: [link]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
nyilvan ha vmi sumak hiba van, akkor a lean LPG keverekkel jobban kijon...
ilyen tud lenni egy vakuumcso repedese, vagy felig-meddig halott legtomegmeroeccer regebben egyik autonal az volt a hiba oka, hogy a fekszervo vakuumdobjaban szakadt volt a membran, ami egy kozel ~20 eves autonal mar eloferdulhetos tema
kicsit kemenyebb volt a fekpedalja, mint egy masik azonos autonak a kisebb szervohatas miatt... meg seggre erezhetoen nem ment ugy megsem, mint az
de ha megpumpaltad a fekpedalt az alapjaraton jaro motornal, akkor emelkedett az rpm
neztunk is WTF?
azon kersztul szivott be a motor a (legtomegmero altal) méretlen, fals levegota vakuumdob meg tipikusan igazan hálás helyen van
ki, felujitosnak elvisz, be, es voila, megjavult a fek is, meg az auto dinamikaja issokan nem is gondolnanak erre (...sem)
nekem meg a fekszervo vakuumcsoven volt egy hosszanti repedes a szivosor feloli vegen
tokugyanezt csinalta akkor az is
kicsit kemenyebb lett a fekpedal, meg nem ment ugy a falslevego miattes az semilyen hibakodot nem dobott erre
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
menyhartlevi
aktív tag
Sziasztok!
Volvo C30-akat nézegetek, erről a hirdetésről mit gondoltok, mikre kell figyelni ennél a típusnál? [link]
-
szőröscica
addikt
válasz menyhartlevi #215935 üzenetére
En arra figyelnek, hogy az othengeres turbosat vegyem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #215936 üzenetére
Közlekedő edénynek jó a 100/101 lovas 1.6 is, 1.8-2.0 esetén meg felújítottat lenne érdemesebb keresni.
-
menyhartlevi
aktív tag
válasz szőröscica #215936 üzenetére
Igen, csak abból sajnos nem túl sok van eladó. Meg drágább is, mint amennyit rá tudnék jelenleg szánni.
#215937molnarpeter: Akkor jól emlékeztem, hogy az 1.6-os az ajánlottabb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz menyhartlevi #215938 üzenetére
1.6-ból is az alap az ajánlott, az erősebbek okoskereke el szokott romlani.
-
BoneDragon
veterán
válasz BoneDragon #215380 üzenetére
Mai nap bementem végre toyota szalonba, beültem az összes ott lévő autóba. Chr nagyon bejön formára, de az a fránya hátsó ülés...Mondjuk a gyereket 1-2 éves korig nem hiszem hogy érdekli, utána meg úgyis a kijelzőt bámulná (sajnos).
Néztem Corolla Sedant is, az is tetszett, tágasabb is. Bár a forma elég snassz. Ezekről esetleg vélemény? Néztem használtam már 9-ért lehet kapni GR verziót is, másfél éveset. Azért ez már meggondolandó...
Aztán ott volt a Corolla Cross, na igen... nagy szerelem lett, de ennyit nem adunk most autóra.
Mivel elég szar a hátam, kényelemre azt mondanám, hogy Chr volt a legjobb. A legkényelmetlenebb pedig a Cross, ami meglepett.
8 milláért milyen márkát érdemes még megnézni, ami hasonlóan megbizható, mint ezek a hibridek? -
tibbike01
őstag
válasz BoneDragon #215940 üzenetére
Octavia 2.0tsi vagy 1.5tdi. A japánok után tetszeni fog
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz BoneDragon #215940 üzenetére
a CHR-nek azert nezd meg majd a csomitartojat is
foleg a hibrid verzioettöbb drón kell ;P
-
-
tboldi
nagyúr
válasz menyhartlevi #215935 üzenetére
Fél éve én is nézegettem C30-asokat különösebb kikötések nélkül, “mindegy” motorral. Csak egy érdekesség: kalaptartó nem mindegyikben van, facelift előtt nem is volt alaptartozék, de utána is csak egy szirszar ponyva volt, a rendes kalaptartót külön kell(ett) megvenni. A bontottak sokszor töröttek, újonnan meg 110 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
BoneDragon
veterán
válasz tibbike01 #215941 üzenetére
Csak automata jöhet szóba asszony miatt, ami már kiesik a keretből.
Héten ültem kolléga 2.0tdi-be... hát nem mondom, hogy nem tetszett, főleg mikor kinyitotta a csomagtartót. Aztak**va volt az első szavam. Abba a 600literesbe minden elférne.@hobizoli Azt néztem, annyira nem volt gáz.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
válasz kisza25 #215943 üzenetére
Dehogynem.
NAV lapja szerint Júliusban a benzin 580 ft, a gáz 323 ft.
Mindeközben gázzal csak valami 20%-al fogyaszt több litert az autó.
A Picasso 10 literes fogyasztásával és a 6e km-el számolva benzinből 348 ezret tankolnék, gázból meg 233 ezret egy év alatt. Ez 115e forintnyi különbség egy év alatt.
Ugye itt egy kb. 1-1,5 milliós autóról beszélünk. Nyilván, ha valaki vesz egy új 12-15 millás járgányt azt nem érdekli ez az összeg."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
diegho
nagyúr
Ma eljutottunk végre a Gadácsiba megnéztük a Niro, Sportage, Xceed hármast.
Niro: párom beült hátra, rögtön mondta, hogy hú ez nagyon kemény ülés, kicsi a hely, hagyjuk.
Sportage: GT-line, viszonylag jó az ülés, de elől elég szűk a lábtér a széles középső része miatt. Essential pedig nagyon fapados
Xceed: mögöttem nem fér el...Így sajnos továbbra is az a baj, hogy Hyundai/Kia belül túl kicsi nekünk. Amint lesz időnk jön a VW/Skoda illetve a PUG/Citroën.
-
hdanesz
senior tag
válasz menyhartlevi #215935 üzenetére
Ez nővéremék autója.
-
jagofett
tag
válasz tboldi #215867 üzenetére
Köszi a tippeket.
Kicsit jobban utánanéztem a Jazz-eknek és egyre jobban tetszik.. még ha drágább is kicsit, a nagy beltér eléggé megfog.
A 2. generáció (2008-2013) mennyivel jobb, megér(het)i a felárat? Látom hogy teljesítményben azért előrébb van (78 vs 90 Le), vezetési élményben ez mennyit számít?
Gondolom amik beesnek 2M alá, azok a kínálat alja inkább, szóval még óvatosabbnak kell lenni velük..
Hoztam pár példát hahu-ról, ezeken látszik valami gyanús (Km óra persze adja magát, de azért annyira nem vagyok naiv, a behozott daraboknál azt írnak, amit nem szégyellenek..)
A rozsdát meg élőben lehet megnézni, de másra érdemes még figyelni ezeknél?
2. gen:
[1.4 Elegance]
[1.2 Trend Plus]
[1.2 S]
1. gen:
[1.4 LS]
[1.2 S Cool]
[1.2 S]Vagy ilyen árban már más autókat lenne érdemes nézni?
Köszi előre a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen