- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
https://www.youtube.com/watch?v=Y1hSf_xdh7c
Vélemény? Az enyém az, hogy egyszer minden lufi kipukkan.
-
hdanesz
senior tag
Köszi mindenkinek!
Őszintén szólva a Mondeo kicsit jobban kézre is állt, de nem szerettem volna senkit befolyásolni. -
zgospel
őstag
válasz #24845312 #215055 üzenetére
Tavaly december óta van beállítva hirdetésfigyelő nekem Volvo S80-akra 2.4-es dízel motorral. Fél év alatt 2 olyan hirdetés került fel, amire reggel az értesítő email után már telefonáltam is volna, de mindkettő már aznap el lett adva, ráadásul esélyem sem volt, mert tőlem 250 km-re voltak.
Az összes többi hirdetés ami érkezik naponta az értesítésben ugyanaz a 10-20 autó. Néha felkerül még valami ami addig nem, többnyire már képekről is ramaty állapotban lévő, irreálisan magas áron. Amire képekről azt mondom, hogy kompromisszumokkal még jó lenne, azokról is JSZP lekérdezés után kiderül hogy felejtősek.Röviden: sok szar van a piacon magas áron. Szart pedig legfeljebb nagyon olcsón érdemes venni, máshogy nem.
Mindig megnézek más modelleket is, de pl a 10 éves Octaviákat 3.5 - 4 millió forintért nevetségesnek tartom. Van mivel járnom, nem létszükség a csere, úgyhogy ráérek. Egy erős korrekció ráférne a piacra, de gyanítom inkább csak stagnálás lesz, csökkenés nem, vagy csak minimális. Pláne amikor a jelenlegi magas alapkamatot elkezdik visszavágni, mert ez hosszú távon fenntarthatatlan, akkor szépen elszalad majd az Euró árfolyam 400 fölé megint.
Ingatlan ugyanez, itt mifelénk 75 millióról indulnak a 70-80 négyzetméteres kádárkockák, teljesen lelakott állapotban, van hogy nincs bent gáz vagy csatorna, és ha mesterekkel újítod fel akkor még 15-20 millió rámegy minimum. 95-ért már újépítésűt kapni. A fullra lelakott panellakások 950 ezer - 1 milliós négyzetméteráron vannak. Eskü nem értem, ki az anyám veszi meg ezeket ennyiért. Redditen olvasgatni a tapasztalatokat, hogy a 10%-os alku már simán benne van, de még úgy is erős túlzás amit kérnek érte.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
TrollBalint
addikt
válasz kisza25 #215046 üzenetére
Ezeket érzem, ha áll az autó is. Már ültem mindegyikben, a Mazda 6 nagyon bejött, az Octavia már kevésbé, de közrejátszhat, hogy ott a felszereltség is csalódás volt, meg alapvetően megalomán hajlamaimnak a Superb jobban fekszik Pedig szerintem szélességre abban sincsen több hely.
Mondjuk ettől függetlenül, a próbaútról meggyőzhető vagyok Bár mindkét előző kocsit úgy vettük, hogy nem mentünk vele próbakört, csak a szerelő.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Erről az autóról mi a vélemény? Bár dízeles, és több, mint gyanúsan olcsó, de nagy Volvo rajongó vagyok És mióta megtudtam, hogy az automataváltós autókban nincsen kettőstömegű, egy kicsit kevésbé félek a használt dízeltől, de továbbra is csak Volvo esetében jöhet szóba dízel
Qru: Mivel tervezek küldöldre menni autóval, más nem nyaralni, kirándulgatni, így erősen a Mazda a nyerő a Skoda vs. Mazda harcból... Inkább lemondok a sportosabb vezetésről, amiről úgy gondolom, most még könnyebb, hogy még nem is volt ilyen autó alattam Ettől függetlenül ma megnézzük a Skodát
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
hdanesz
senior tag
válasz TrollBalint #215060 üzenetére
Nővéreméknek 2020-as évjáratú van, a kétezres benzines. Nekem kicsit bunkeres hatása bent, ahhoz képest hogy mekkora autó kivülről. A bőr-szövet kárpit áldás lehet ebben, mert a normál bőr az hajlamos szénné pirítani nyáron. Még a nővéremékében lévő borostyán színű is...nem csak a fekete.
A legtöbb funkciót az érintőképernyőn lehet kezelni, nekem ez hatalmas mínusz. Nekik 18-as kerékkel van szerelve, azt eléggé hallani menet közben. A 17-es gondolom halkabb.
Úgy látom 30 ezrenként járt olajcserén sajnos. De többet nem tudok mondani...majd a szakértők.
Ami érdekes, hogy nővéremék azt mondták a 2019-es 2.0 CR TDI Laurin&Klement Octavia-mra hogy erősebbnek és halkabbnak érződik mint a V60.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #215060 üzenetére
Én nem erőltetném a kínai motoros Volvót. Ha jól sejtem, ebben már az van.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz BigBlackDog #215062 üzenetére
Igen, ez már a kínai változat, de nem tudom, hogy a motor konkrétan honnan származik, csak nem valami kínai vackot raktak bele Mert a régi Volvok eléggé megbízhatóak volak motorikusan, kár lenne, ha ezt elvennék tőlük
hdanesz: Nem úgy van, hogy a dízeles kevésbé érzékeny az olajcserére? Mondjuk nem tudom mennyi a gyári előírás olajcserére a Volvonál, feltételezem azt tartotta (már csak a garancia miatt is)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
hdanesz
senior tag
válasz TrollBalint #215063 üzenetére
Hmm, ezt nem tudom. Én már mindkét motorról olvastam, hogy ne várjunk 30 ezret...hiába annyi a gyári ajánlás is.
A saját autóimban mindig 10 ezrenként cserélek olajat, akár új akár régebbi. Mindegy, hogy benzin vagy gázolaj. Lehet egy használt autó esetében már nem sokat használ, de legalább nekem placebo.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #215049 üzenetére
Nem tuti, csak amit én próbáltam azokon mind egyben állította a nyelvet (VAG autók).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JackFeryll #215059 üzenetére
Akkor lesz korrekció lefelé, ha elfogy a fizetőképes kereslet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215060 üzenetére
Kínai Volvo, ezt gyorsan engedd el.
Skodát nézzétek meg, aztán írd meg mik a tapasztalatok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
sejtettem, hogy nem véletlenül olcsó Pedig ez a formaterv tetszik a legjobban tőlük
Skoda meg - most beszéltem le - délután lesz megtekintve. A tapasztalatokat viszont lehet csak hétfőn fogom tudni megírnihttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz negyedes #215069 üzenetére
Ha jól tudom a Polestar az amerikában készül, de csak S/V60 van belőle.
Wikipédia szerint ez van:
"Több kezdeményezés után végül 2009. október 26-án bejelentették, hogy a kínai Zhejiang Geely Holding Group lesz a vállalat következő tulajdonosa. Az üzlet 2010. augusztus 2-án zárult le, 1,3 milliárd dollár értékében. A Volvo azóta több új típust is kiadott."Én úgy tudom, hogy ezek után még egy darabig erős volt a Ford hatás, de hogy pontosan mikortól lettek új motorok, azt nem tudom Olyasmi rémlik, hogy a Thor kalapácsos lámpás Volvokig volt Ford hatás, onnantól kezdve viszont kínai.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #215060 üzenetére
Szerintem egy letérdelő automata váltó nagyobb szívás anyagilag, mint egy lendkerék, de te tudod. Ráadásul a duplakuplungosoknál jellemzően ugyanúgy van DMF.
De dízel esetén nagyobb kockázat a befecskendező rendszer és a részecskeszűrő.
-
TrollBalint
addikt
válasz tboldi #215071 üzenetére
A jótanácsokat megfogadva gyorsan elengedtem, és csak kívülről csodálom ezeket a Volvokat
Mazdánál lehet olyan, hogy Revolution felszereltség (leírás szerint), de nincsen benne Android Autó / Apple Carplay, és ülésszellőztetés sem, ugyanakkor bőrülés van benne? Nekem mondjuk a középkonzol is picit fura, de a képen nem látom, hogy milyen is. Én mondjuk úgy tudom, hogy AA van mindegyik ilyenkorú Mazdába. Rosszul tudom?
Mazda 6
Mert ha van benne szellőztető, akkor lehet elmennénk megnézni, de amúgy nem utaznék 200+ km-thttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Xero
nagyúr
válasz TrollBalint #215072 üzenetére
Ez FL elotti, tehat meg nincsen CarPlay es AA.
A Revolution fentrol a 4. felszereltseg volt, bar ezen is mindig varialtak, lehet akkor fentrol a masodik (Revolution, Revolution Top, Takumi, Takumi Plus).
Ha van ulesszelloztetes es tetoablak akkor valoszinuleg full. -
Már volt egy 10-15% használtnál, de új autóknál is látom, hogy kerülnek fel olcsóbb autók
Meg ugye ami jó áron van az most már elmegy, valaki ritkábban nézi, azt látja nincs változás, közben ami normál áron van felrakva, egy két hét alatt el is tűnik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215068 üzenetére
Kíváncsi vagyok a Superbhez képest milyennek érzed majd minőségre a belteret.
#nincsbennetarcsi
-
-
TrollBalint
addikt
Egy Octavia-ban már ültem, (be akartam linkelni, de már nem találom a hirdetést), ott az állapotlap alapján egy kicsit csalódott voltam, drágállottam értem a 8M-t. Manuális volt, és még a III-as. Mikor benne ültem, valahogy olyan fura volt... nem éreztem benne magam jól, de az is közrejátszhatott, hogy az üzletben lévő kolléga se nagyon értett hozzá, mert Ő új autókkal foglalkozik, aki meg a használtakkal, az pedig az előtt lelépett, hogy mi odaértünk. (Ezt mondjuk tudtam, mert telefonba mondta, de azt is mondta, hogy a kollégája fog nekünk segíteni, csak Ő meg éppen egy kérdésünkre se tudott válaszolni )
" Fejben persze állandóan." - Örülök, hogy nem csak én vagyok ilyen
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215078 üzenetére
Most éppen erre vok ráállva: [link]
Octávből L&K-t kell nézni abban otthonosan éreznéd magad.
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
válasz TrollBalint #215060 üzenetére
Az automaták közül is előfordul, amiben van, pl pont a skodában. De ha a kettőstömegű visszatartó erő, akkor a klíma is legyen, mert hasonló áron lehet a klímakompresszor csere (legalábbis nekünk vwnél annyi volt. De ezek az injektorokhoz, nagynyomásúhoz képest úgyis eltörpülnek )
Egyébként mi a baj ezekkel a volvokkal? Ismerősöknél még mindig a leginkább problémamentes típusok közé tartoznak, a második generációs xc60 a legkényelmesebb autó amiben ültem, úgyhogy örülnék ha nem kéne kukázni a listáról, amik egyszer szóbajöhetnek
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
TrollBalint
addikt
Ez teljesen rendben van szerintem, szép is, nagy csomagtartós is, bár azt nem tudom van-e benne Android Auto Meg ha jól láttam bőr az ülés Különben lehet lecsapnék rá, bár úgy hallottam, hogy a Subarukban a motor annyira nem megbízható
L&K az nem csak a felszereltségre utal? Amúgy a lakás előtt szokott parkolni egy hybrid Skoda Superb IV-es generáció, L&K... Nah... azt vinném, azonnal
Kínomban már a dízel Skodákat is nézegetem, de azt meg nem is tudom... mégis csak dízel, de "elrettent", hogy 2 literes motorba csak 150 LE jutott, de jó áron van Skoda Superb ráadásul úgy tudom az Eurofleet jó hírnévnek örvend, úgy tudom.Bbandyy: Én mástól hallottam már, hogy új Volvo és kb. minden második hónapban szervízben van, mert valami előjön rajta... Motorikusan nem tudom mennyire okés, de elektronikát nem nagyon dícsérik, pedig igen, nagyon szépek Régebbi XC60-al szemezek én is, de abban még GPS sincsen
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #215081 üzenetére
Laurin&Klement, legmagasabb felszereltség. Ha kevés a lóerő, akkor meg csipsz több köbcenti kevesebb lóval kisebb fajlagos terhelés=tartósabb jellemzően, van 110 lovas 2.0 TDI is. Eurofleetnél meg tudod nézni részletesen a szerviz listát és káreseményeket is (ha volt).
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
válasz TrollBalint #215081 üzenetére
Van a régebbiekben is, bár jó kérdés mennyire használható. Pl [link]
Lehet ez is kényelmes, de nekem ez a beltér (főleg a lebegő középkonzol) azokra az volvokra emlékeztet, amiket 10+ éve néztem még kocsikeresésnél (Akkoriban még nagyon tetszett, de az új sokkal jobb szerintem). Ennyit sajnálnék rá, pedig lehet tartósabb az újnál.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215081 üzenetére
Ami ebben van az ok, a régebbi motorok (hajlamosak henger fejesedni) meg a kis ccm-esek a kényesek inkább. Meg sztem neked felesleges az AWD, nekem a telekre járás miatt lenne hasznos.
150 ló nem para, kell egy chip-elés és kész az erősebb autó.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #215070 üzenetére
A Thor kalapács jó határvonal, bár egy idő után az új motorokat berakták régi karosszériába is. Köbcenti alapján 2400 és 1984 ccm motorok a régi 5 hengeresek, ott kifejezetten ritkán van komolyabb baj, újak 1969 ccm, olajfolyás és -evés is megesik, talán javítottak rajta idővel.
-
rbalint88
addikt
Mondjuk az velemenyes, hogy. Ford atyaskodasa vagy a kinaiak technologia miatti felvasarlasa es a fejlesztes felviragoztatasa volt-e a nagyobb ervagas a markanak Meg kicsit ujra kell tanulni a QC-t, de szvsz a markaarculatnak, a megitelesuknek nagyon-nagyon jot tett a kinai hatalomatvetel. Nekem egyedul az 5hengeres motorok eltunese faj, de sajnos kornyezetvedelmi szabalyozasok es platformstrategia miatt ertheto.
-
őstag
a mi második generációs CX5-ünk is 2019 hatodik havi, és itthon nem volt AA/Carplay csak azév októbertől rendelhető, de ez egy német sondermodell, és ebben már ekkor volt
szóval ha külföldi az autó, akkor megéri körbe kérdezni, vagy a német felszereltségi listákat böngészni
másik, hogy CX5-ben a Takumi meg a Revo hasonló szint, csak más elemek vannak kidomborítva - nem is egyértelműen drágább a Takumi a Revo-nál. viszont minden ami alattuk van (Attraction, Emotion, whatnot) az erős visszalépés“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
EyElEs?!
tag
Sziasztok,
Végignéztem 3x az internetet, de teljesen elveszett vagyok.
Asszonynak kellene gyerekszállító dodgem. jellemzően. 2-4 km-t megy vele naponta (gyerek bölcsibe/oviba, bevásárlás stb.).
Össz 15.000 km ment 2,5 év alatt a jelenlegi kocsijába, de kellene egy kicsit nagyobb, és ezért szeretnénk lecserélni.
Nyilván valami magasabb építésűt szeretne, kb. 7-8 milliós keret van rá, de néztem ID3-akat is 10 körül.
Gyakorlatilag a használatból és "gondoskodásából" adódóan félek minden létező újabb kisebb turbós, közvetlen befecskendezésű motortól.
Amúgy kia sportage, vw tiguain és hasonlók tetszenek neki. Csak hát nem tudom, hogy a GDI és TSI motorok mennyire szeretik ezt a használatot. (a szívómotoros cliojában is évente cseréltettem az olajat kb 5000 km-enként és így se volt elvileg túl szép látvány... ) +2-es BMW-n gondolkoztam (sima 1,5 vagy PHEV is van már ennyiért).
Nagyon köszi a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz EyElEs?! #215092 üzenetére
Hasonlo felhasznalasra vettunk tavaly eGolf-ot, felesegem imadja, meg en is. Beltere sokkal jobb minosegu, mint az ID.3-e, hatso labter kicsit kisebb, de tok eleg. Normal meretu, olcso gumi kell ra, villanyspecifikus alkatreszeken kivul minden van hozza szotyiert minden bokorban. 8M kornyekebe belefer olyan peldany is, amire meg sok akkugarancia van.
PHEV-eket nem annyira javaslom. Ugyanugy megvan benne minden hibalehetoseg, mint egy sima belsoegesuben, de meg ott van a villany kockazata is. Gondolom van masik csaladi auto mellette es csak helyi csapasmero lenne ez az auto, de ha messzebbre is megy neha, a leghosszabb oda-vissza ut is megvan egy toltessel, de evi parszor kibirja az ember az ionity-t is.
Szvsz a legjobb egy villanyauto lenne neki, azt taposhatja, nem kell melegiteni, huteni, kuplungra vigyazni. Onnantol mar izles dolga, hogy ki mit vesz. Mi vegigprobaltunk Hyundai Ioniq-ot, Kona-t (belteri anyagok kopogosak, Kona kicsi is), Kia Niro-t (nem volt jo elado peldany, csak 12+millios nagy akkus fullosak) ,BMW i3-at (hatso ajto megoldas babaval nem praktikus, ha onjaro mar OK), Nissan Leafet (gagyicska belter, nem tetszett neki), Peugeot e208-at (az egesz valahogy nagyon gagyi), Mini-t (tok jo lenne 5 ajtoval), de a Golfba beulve mondta azt, hogy otthon erzi magat, jo a minoseg, kezre all minden, kenyelmes, tetszik neki. Eddig egy ev es 4000km* utan toretlen a szerelem, ujra Golfot vennenk.
Amikor meg volt szo az allami tamogatasos korrol, akkor felmerult Skoda Citigo es a kisakkus basic Kia Niro is.
* volt kozben egy varandossag, szules, most fel eves a gyerek, ugyhogy egy par honapig csak heti 1x megjarattam az autot -
veterán
válasz TrollBalint #215081 üzenetére
Pár napig nem olvastam a topikot, picit bánom, hogy visszaolvastam.
Első kézből, nem az ismerősöm ismerősének az autója, a 2.0 TSI egy k. jó motor, 3 példányba beletettem 110 ezer km-t. Volt egy korai 2013-as gyártás, abban cserélni kellett a tényleg drága termosztátot. Volt egy amiben a márkaszervizes gyertyacsere során tönkre ment a trafót és a gyertyát védő szilikoncső, ingyen cserélték, amúgy filléres tétel. Való igaz, az enyém évente kér 2 liter olajat pluszban, ami legyen 10 ezer Ft extra éves kiadás.
Megy mint az ökör és keveset fogyaszt. A dupla befecskendezés miatt nem kokszosodik.Na és szintén első kézből tapasztalat, van egy 2.0 skyactiv Mazdám pár hónapja. Nem rossz motor, jól fogyaszt. Pont.
Hozzá képest a 2.0 TSI úgy jár, mint egy doxa és bármikor megeszi reggelire.Android Auto. Eddig s.k. 2 db "Mazdaba" tettem bele utólagosan, ez ne tartson vissza a 6-ostól.
Magamnak nem vennék Skodát, mert a feleségemnek nem tetszik, de a motorja szvsz egyértelműen jobb. A kasztnija viszont elég kommersz, cégautós.
Köszönöm a figyelmet!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #215097 üzenetére
Gyors fejben számolás alapján arányaiban kb. ennyit eszik meg az én 1.4 T-Jetem is. Annyi csak, hogy kevesebb futás, kevesebb rátöltés.
szerk.: Rosszul fogalmaztam, javítva.
szerk. 2: Számszerűsítve 2000 km után töltöttem rá ~2 decit legutóbb, ha "közös nevezőre hozzuk" a tiéddel, vagyis felszorozzuk 9-cel, akkor 18000 km 1,8 litert jelent.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #215098 üzenetére
Persze, megértem, ilyen is van.
Ha nem lett volna rendes motoros felszerelésem, valszeg én is csak automatát vezethetnék egy menci lábprotézissel. Szerencsére össze tudták legózni a két nyílt törést, úgyhogy a rehabra is manuális autóval jártam a mankóim társaságában. A gyógytornászom azt mondta, hogy végül is oké, a kuplung nyomkodása is egyfajta mozgásgyakorlat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest