- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gombinyó #186901 üzenetére
Szerintem ez már Espace territórium... Bár lehet Trafic is
Használtan most Zafira kifejezetten érdekes témakör, piacra került majd 100 darab egy flottából, szóval óriási választék és nyomottabb árak is lehetnek.
Ha Ford, akkor inkább Galaxy vonalon nézelődnék, talán még a PSA dízel van benne, nem az EcoBlue.
Inkább az említett Proace (és testvérei - hosszú lista a végén mindjárt) vonalat javasolnám én is a / literes dízellel, leginkább a kiforrott PSA motor miatt, ismerős nagy család is azt használ teljes elégedettséggel.
Citroën Dispatch
Citroën SpaceTourer
Fiat Scudo
Peugeot Expert
Peugeot Traveller
Toyota ProAce
Opel Vivaro
Vauxhall Vivaro
Opel Zafira Life
Vauxhall Vivaro Life[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #186889 üzenetére
Most egy irányban 23, ez hamarosan nő 40 közelébe, ideiglenesen talán kicsit több de nem sokkal.
Most egy lelakott Mazda6 dízel 2004, 300k fölött picivel, itt-ott rozsda de nem az a felxxel essünk neki kategória, de nem költök rá, már szabad kézzel fújtam vizsgára flakonból, a futóműre is rálehetne dobni egy 6 számjegyű összeget, első ablakok, tükörfűtések nem működnek, ilyen apróságok. Ha az utolsó fillérig mindent számolok, gumik, biztosítás, javítások, olajcsere stb és most lelökném a szakadékba 48 forintba volt egy kilométer. Persze az állapota az 5-6 év alatt sokat romlott.
Mi lenne az a legolcsóbb autó amivel értékvesztéssel együtt ezt a költséget lehetne hozni (vagy mégjobb ha alulmúlni) mert nem gondolom, hogy 100 ezerbe kell kerüljön havonta hogy én bejárok az agglomerációból pestre dolgozni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #186905 üzenetére
Km költségben az 1.9 SDI elég erős versenyző. Értékvesztés minimális, karbantartás szinte nulla (adagoló és porlasztó 500k km-en innen nem jelent gondot, egytömegű kuplung, nincs turbó, nincs DPF), és 4-5 literrel el lehet járni vele. Abban a korban van, hogy akad már rozsdás példány is a piacon, de alapvetően galvanizált karosszéria, szóval kis odafigyeléssel tartós tud lenni még sokáig, Mazda után más kávéház korrózió terén. Váltó szegecs probléma előfordult egy időben, de az hamar kijött, 200-300 ezret futott használtban már vagy javították vagy nem érintett. 64 lovas régebbi kevesebbet szokott enni, bár akkoriban még könnyebb kasztniba is rakták ezeket. 68 lovas már Euro 3, pár deci plusz talán van, de spritmonitor.de a barátod Utazó tempó 120 (3000 rpm), a türelmet pénzügyi oldalon behozza (Golf 4, Octavia, Leon, Toledo)
PHEV vonalon neked csak az Ampera lenne jó szerintem. Nálunk D6 van kinézve az SDI utódjának, de az már más kategória, ahhoz mérten kedvező feltételekkel, viszont nettó drágább a kilométer vele.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #186907 üzenetére
Köszönöm. Itt azért azt látom, hogy egy 90 vagy 110 lovas TDI bár minimálisan drágább fenntartani, azért a hétköznapokban sokkal használhatóbb mint az SDI, türelem is kevesebb kell hozzá (főleg a 136 lovas mazda után amit azért nem szoktam 2250-nél elváltani, előzéskor inkább 4000-nél tehát abszolút használom rendszeresen csúcsteljesítményen ami 3500). Még egy pd-t se kerülnék. A mazdát megcsináltatnám ha a kasztni nem lenne olyan amilyen, de kasztni+futómű többe kerülne mint amit ér, vagy amit érne utána. Lenne most némi külföld, ahogy feleségem fogalmazott ezzel ott a helyszínen lelőne a rendőr. Nem lenne baj ha nyugodtan tudnék vele elindulni 1000 kilométerre, és kínszenvedést sem jelentene mindez.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #186908 üzenetére
Ha zsebben van egy lendkerék (90k+munka, sallangok minden más autónak is kellenek) és turbó (új 460 euró+munka), illetve az ezek által okozott magasabb km költség nem gond, akkor sima benzines gázszettel viszont szintén érdekes lehet, ennyi futás mellé érdemes felütni az Excelt.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #186910 üzenetére
Mondjuk 4M kornyeken mar az ertekvesztes megnyomja ugy a km koltseget, hogy nem
jon ki a matek sehogy se, de a kenyelem, nyugalom, stb miatt megerheti inkabb venni valami azert az osszegert mint egy oreg kormossal jarni. Arrol nem
is beszelve, hogy hosszabb tavra tervezve Bp-re jarashoz biztos nem vennek regi dizelt, mert valamelyik nagyfeju gondol egyet es kitiltja.
Ha egy autoval kell megoldani mindent, akkor Auris hybrid kombi eljar 5l korul, automata (dugoban biglike), nem kifejezetten elromlos fajta es 4M korul a facelift elotti teteje van vagy nehany alapfelszereltsegu faceliftes. Ha mar a filler megszekszualasa temakornel
jarunk Phevet azert nem ajanlok csak, mert ebben az arkategoriaban nincs akkora helykinalatu, mint a jelenlegi mazdaja.
Egyebkent meg lehet venni 2M kornyeken mar sokat futott P3-at, van is fent egy lpg-s, na az a fillerb*szas kimaxolasa -
SzlobiG
félisten
Hívtam a Carnextet lehet menni hozzájuk és megnézni autót. Csak előre be kell jelentkezni és kihozzák az udvarra a kért autót.
-
válasz MunezXBK #186898 üzenetére
Még egy kérdés, az Alfa 156 SW 1.9 JTD-ben mennyivel nagyobb a szopófaktor, mint az A4-ben? Kb. 200-250e Ft-al olcsóbban be lehet szerezni egy hasonló állapotú Alfát, mint Audit.
Mindkét motort dicsérik, mindkét autóban kényes felfüggesztés van, mindét autó "prémium", egyik sem rohadós és 200 pluszból azért 1-2 dolgot meg lehet csináltatni. -
veterán
válasz rbalint88 #186911 üzenetére
Senki nem mondta hogy itt a 4 milió és nincs is jobb helye, ha másfélért lehet venni normális autót nem látom be miért kéne erre 4 milliót költeni.
Úgy baromság a fillérb*szás hogy a vételárral nem számolsz.
Másrészt nem biztos hogy kell ekkora vagy nagyobb autó. Újabb kompaktok simán verdesik ezt a szintet, bár alulról, nem fájó a különbség.
Lesz most egy munkahelyváltás, messzebbre kell ingáznom, több városi szakasszal. Valúszínűleg lehet bent tölteni akkut, ezek miatt gondoltam, hogy megérheti, de az üzemanyag csak egy tétel a sokból.
2014 szeptemberében 10,5 évesen valós 180 ezerrel vásárolt Mazdám mérlege majd 6 év és 120 ezer km alatt:
1,2M vételár
2,8M üzemanyag
1,05M karbantartás, szervíz, javítás
160e gumik
276e átírás, adó, műszaki
210e biztosítás
A karbantartás lehetne akár 1,5 millió is és akkor kb hasonló állapotban lenne mint mikor vettem, és érne mondjuk 700-at így meg amennyit adnak érte, nyilván 300 alatt inkább elbontanám.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
zsolt19900
őstag
válasz mustang08 #186914 üzenetére
nagy alfás haverom pont minap mondta, hogy kuplungozáshoz némely típusnál le kell ereszteni a bölcsőt na ott lestem egy nagyot és ő is ezzel zárta a beszélgetést
nem tudom, hogy itt is fennáll-e a dolog, de azért meglepett
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Pecc
őstag
Sziasztok. 2009 Focus II fl 1.8, 2.0 benzin, vagy H astra fl 1.8 benzin 140hp kombi a terv. 1.6m körül. Fenntarthatók ezek vagy felejtsem el? A focusok motorjárol mindenki olajfogyasztást emleget. Vállalható valamelyik ezek közül, vagy 1.6b felé hajoljak, mert az talán megbízhatóbb alacsonyabb fenttartású lehet?
Üdv, -
Pecc
őstag
válasz molnarpeter #186922 üzenetére
Nem kevés az ennek a bódénak?
-
Kickass
őstag
Nem, volt 156-om, egy kozeli baratnak is volt, non-fl mindketto(egyik se nemet szarmazasu). Az enyem konkretan porra rohadt, a haveren 'csak' a kuszobveg/sarvedoiv. Alfa talikon ugy nezegettuk korbe a 156-okat, hogy szamoltuk melyik lehet kb rozsdamentes, nem kellett sokaig szamolni.
Nem az szamit, hogy mennyire, hanem hogy kb mar mind rohad tobbe kevesbe, a mai arak mellett az auto ertekehez viszonyitva ket kuszob csere rendesen megcsinalva fenyezve is kb gtk. Persze biztos van meg par rozsdamentes csak azt meg nem fogjak szotyiert odaadni.De pl. a regi 156 helyett par eve fl-t kerestem, konkretan nem volt rozsdamentes elado az orszagban. A frissen rucsivel lekent mondanom se kell nem abba a kategoriaba tartozott...
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz molnarpeter #186925 üzenetére
Rendben, köszi.
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #186919 üzenetére
4,9 az elmúlt 700km átlaga a kettes priusnál, volt benne autópálya is bőséggel, szóval én már offolom a dízelt. Országutat is nagyon szereti, 3-4 között mozog a pillanatnyi, szóval egy percig sem bánom a tsi-hsd cserét. Persze jó lenne több tarcsi néha, de majd valami erősebb hsd-t veszünk legközelebb.
-
SzlobiG
félisten
Felkerült egy jónak tűnő fóka, de vajon így ki fogja megvenni? Nem elírás, mert megnéztem a képek között fotózva van a műszerfal.
-
vzsryl
nagyúr
Már csak az olcsóbb villanyautókat támogatja Magyarország
Végre!
Már csak a 7 személyes kocsiknál kéne bevezetni ilyen felső határt, és akkor megemelném a kalapom.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tin
veterán
Nekem a 1.5 TSI van, az nagyon patentül fogyaszt, és azért megy is, de nyilván nem egy erőgép. 6.5 körül van pályán, közúton kicsit kevesebb, de városban télen rövid távon simán bever 10-et. Mondjuk ezek ilyen 2-3 km-es dugózós távok hideg motorral. Pályán viszont simán kényelmes utazó a 160.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #186933 üzenetére
Az az ember fogja megvenni akinek fogalma sincs ilyen JSZP dolgokról. Hidd el a magyarok nagy részének lövése sincs erről az egészről. Mondjuk a durva inkább az, hogy még a kereskedés sem volt képes csinálni egy lekérdezést mielőtt bevették, akkor mit várunk egy átlag polgártól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #186938 üzenetére
Így belegondolva sajnos tuti lesz egy palimadár aki odamegy még lehet ki sem próbálja már foglalózza is. Pedig ez a kereskedés nem tűnik kezdőnek, nagyon sok eladó autóik vannak.
Lehet holnap megejtek egy telefont és rákérdezek, hogy mi a szitu ezzel a km állással, ki tudja lehet áron alul odaadnák.Ha már csonti erre a Megane-ra ránézek, ha arra járok.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
nekem átmeneti volt, osztrák, 15 évesen kezdett előbújni belőle a rozsda, ahhoz épp eléggé, hogy ne akarjam megcsináltatni
de sajnos a 800-ba beleférő A4-eken is lesz mit csinálni, már a B6-ok is rohadnak, elvégre 16-20 éves autók...rasotamas: ha az üzemeltetési költség fontos a viszonylagos modernség mellett, akkor prius 2. mi is ilyet veszünk asszonynak. hely van benne bőven és jól fogyaszt. pályázni nem a legjobb, de bírja azt is. padlón tud értelmesen gyorsítani is, de nyilván nem ezzel kell takarítani a belső sávot a pályán alapvetően nem rohadós típus, arra kell figyelni, hogy ha volt korábbi sérülése, az jól legyen javítva. érdemes hibridre szakosodott kereskedőtől venni, aki ad rá garanciát. 1,8-2M körül érdemes rászánni, annyiért már tip-top darabokat lehet venni a széria végéről (2007-2009).
-
MODERÁTOR
Szerintetek céges lízing kocsi (vonják fizuból, ha jól tudom tankoló kártyával) vagy saját?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen