Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kos 7
tag
válasz pècsimunkás #186551 üzenetére
Igen, ez lenne a cél, illetve a nagy raktér (valamilyen formában). Viszont ekkora kasztnikhoz, már ritka a benzines. :/
-
Kos 7
tag
válasz pècsimunkás #186553 üzenetére
Köszi, megnézem őket.
-
zolee3000
tag
válasz tboy93 #186546 üzenetére
Tényleg nem kötözködésből, de amúgy általában milyen felhasználásra ajánlanál SUV-ot? Mármint a telekre/nyaralóhoz földúton rendszeresen kijárókon, hobbiból természetjárókon kívül kiknek való, ill. konkrétan mi értelme van (túllépve a divatosságon, nagyobb biztonságérzeten, road presence-en)? Szerintem autópályázáshoz nem optimális (nem gazdaságos), komoly terepre nem alkalmas, városban meg nem praktikus(abb mint egy személyautó/kombi/egyterű).
Szerk.: A sky11 által említett szempontot jogos , bár itt is van egy pont szerintem amin túl már ez sem feltétlenül igaz: egy túl magas autóba "felmászni" ugyanúgy problémás lehet egy hátfájósnak, mint egy sima személyautóba "leülni".molnarpeter (#186558): Ezt adom. A terepkombi kategóriát nagyon szeretem. Családban van Audi Allroad, azt valami zseniális vezetni. A Subaru Outback, Skoda Octavia Scout is nagyon tetszik. Több ilyen kéne a gyártók kínálatába szerintem, legalábbis inkább ilyenek, mint SUV-k.
[ Szerkesztve ]
-
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #186555 üzenetére
Okes köszi. Mennyibe fáj a diozas, és a vezérlés kb? Láncos? Okoskerekes?
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok!
Erősen érik a régi 307-es pugnak a cseréje.
Tegnap asszonyt beültettem ebbe a DS4-be, csak hogy lássa milyen is élőben egy ilyen autó, hát mondanom sem kell, hogy azonnal beleszeretett még én is meglepődtem, hogy mennyire fullos a belseje. KÍvül is nagyon szép, viszont amiket így gyorsba láttam rajta, hogy az összes gumi kuka, a fékek szarrá rohadva még a nyereg is, az alján már kezdődő rozsda látszódott, só kicsapódás a felniken meg szinte mindenhol(január óta áll a telepen). Fényezés hibák a küszöbnél+a hátsó ajtó kilincs alatt felpúposodva egy kicsi részen. Mondanom sem kell, hogy a km-t nem akarom elhinni lévén majdnem ez a legolcsóbb a piacon és eléggé fullos felszereltsége van a többihez képest ergo gyanús. Lekérdeztem a rendszám alapján tavaly 5. hónapba hozták be és mindössze csak 300km-t mentek vele azóta kereskedő szerint 4. autónak használták... Aztán lekérdeztem alvázszám alapján is fizetős oldalon ahol jól meg is szívtam, mert semmi érdemeleges infót nem kaptam róla. Na mind1 még valós is lehet a km pláne hogy a belseje hibátlan még az ülés is mintha új lenne, na de jött a fekete leves a kereskedő...eleve hülyeségeket beszélt, nem is volt szimpatikus aztán itthon szerencsére ráakadtam a vásárlói véleményekre. Ez elég volt ahhoz, hogy teljesen lemondjunk az autóról hiába szép, nem hiányzik a proléma az eladón is látszott, hogy "zsivány".Ezek után átnyargaltunk megnéztük ezt a Rapidot mivel ott volt közel. Ez egy teljesen korrekt egyszerű autó, bizonyára ismerik itt többen is ezt a kreskedést ég és föld a másikhoz képest rendesek, ügyfél barát, segítőkészek. Csak egy a gond, persze a rapid nem tetszik az asszonynak, pedig itt nagy buktatók nem jöhetnek szóba egy vezérlés+ összes szűrő csere után sokáig jó szolgálatot tenne, de hát ha nem tetszik, akkor olyat nem veszünk nyílván.
Még tegnap akadtam rá az aranyközépútra ami nevezetesen ez a Focus. Minden benne van ami kell+még tetszik is, viszont az ára már gyanút kelt bennem, hogy vajon miért van így áron alul, viszont magyar, a kereskedő Petrányi viszonteladó, tehát szerintem ez egy beszámolt autó lesz, szóval jó eséllyel indulunk, persze ha nem csúszunk le róla, mert szerintem ennyiért már holnap reggel nyitáskor ott fog kopogtatni valaki zsebébe az árával.
Megpróbáljuk megcsípni holnap és elugrulunk megnézni, persze előtte a rendszámot elkérem lecsekkolni. Vélemények? -
pècsimunkás
addikt
válasz SzlobiG #186562 üzenetére
Focusról:
Túl olcsónak tűnik nekem is. Még a bolondnak is megéri .
Apróság, de a gumi méret nem stimmel. Lehet elírás, de ezeket a Focusokat nem szerelték ilyen gumikkal. Ez az előző generáció mérete. Lehet, hogy nem értett hozzá aki felrakta ezt a gumit, az is lehet, hogy valami kókányolt autó, és "jó lesz ez a gumi rá" volt a jelszó.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #186563 üzenetére
Volt 205/55 és 215/55R16 is mk3-on, a 15" szűnt meg tudtommal, viszont gyakorlatilag az is felmegy a gyengébb motoros változatokra (Lat-Am verzióban viszont lehetett kapni 15-ös kereket.)
Ha azt nézem, hogy 1-2 éve volt 2m alatt már kevésbé felszerelt, de kombi kasztnis fóka cégnél, nem túlzás, de kétségtelenül az olcsóbbak közül való.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboy93 #186565 üzenetére
És mint olyan, kinyírta az egyterűt, és épp a kombik torkát szorongatja. Én borzalmasan sajnálom, hogy a kompakt egyterűeket ilyen hamar feladták, 4 fős, aktívabb családnak ennél praktikusabbat elképzelni sem tudok. Talán a kisáruszállítókból készült családi autókat (combo, partner, turneo, vagy mi), de ott meg hiányzik a személyautós kényelem. Cserébe van tolóajtó, ami kisgyerekkel kb megfizethetetlen, imádtam a mazda 5-ön. De a suv a menő, meg biztonságos, meg nagy, meg elmegy terepen is, meg magyar utakra csak az való, aztán csodálkozunk, higy sokat fogyaszt, drága rá a gumi, meg halnak tőle a kisteknősök, vagy mik.
Szerk.: Lassú vagyok.
diegho: Szoktam röhögni, ahogy a méreten aluli anyukák próbálják bekötni a gyerekeket a suv hátsó ülésén a gyerekülésbe. Van ott akrobatikus jóga, mire sikerül nekik... Szóval roppant praktikus, valóban. Amikor ugyanezt egy jól megtermett bálnacsalád mama-bálnája próbálja abszolválni, akkor meg oda sem merek nézni.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #186564 üzenetére
Akkor lehet rosszul emlékszem. A 195/65 r 15 szünt meg?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #186569 üzenetére
Wheel-size.com szerint igen cégnél is így láttam.
-
sutszi
veterán
válasz zolee3000 #186567 üzenetére
Nem olvastam most vissza a szálat. De ennél a résznél annyi kapcsolódót írnék, hogy ha pakolni kell, akkor inkább kombi... A fizikát még nem sikerült megerőszakolni. Így marad érvényben, hogy a nagy homlokfelület nagy légellenállást ad... persze lehet trükközni meg fejleszteni, de az adatok nyilvánosak meg lehet nézni mekkora az alaktényező:
Csak a példa kedvéért: BMW X5 : 0,32 miközben egy 5-ös kombi 0,25
Természetesen adott márka, adott típusát is meg kell nézni, csak próbáltam egy példán keresztül megvilágítani a dolgot....Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
zolee3000
tag
válasz sutszi #186571 üzenetére
Persze, én is így gondolom, illetve szerintem minden hozzászólónak igaza volt valamilyen szempontból, mert meg lehet találni az előnyöket egy SUV-ban is (hátfájás, rossz útviszonyok etc. miatt), csak amennyire túl vannak tolva, azt hinné az ember, hogy több (illetve szélesebb felhasználói réteg számára is valós) gyakorlati hasznuk van ennél.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz focvis #186575 üzenetére
Láttam a linket, többször előkerült régebben, pont ezért is kérdeztem rá még tavaly, amikor a klub alapító szereplőjével beszélgettem. Eléggé hozzáigazították a márkaszervizes árakhoz, gyári okoskereket 150re mondták... Egy vízpumpa, olajcsere, 10-12 óra munkadíj aztán meg is vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #186570 üzenetére
köszi az infót
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
SzlobiG
félisten
válasz pècsimunkás #186563 üzenetére
Holnap kiderül, lehet hogy szimpla elírás az ár.
-
veterán
Tényleg nem koptatom tovább a kérdést, elhiszem, hogy neked 350 ezerért cserélték. Sőt egy kedves itteni fórumtárs 400-420-at fizetett érte az istencsászár novothtibinek.
De ez a szett 350 euróért tartalmazza azaranykereketokoskereket is, kiemeltem: [kép]. Olajcsere 25 ezer. Vízpumpa árát nem tudom, tippre 20 rugó (a szíjas 1.4 TSI-hez 40-50 a márkaszervizes ára, és az egy lényegesen bonyolultabb szerkezet).
Most járunk 160 ezernél, és minden cucc gyári. Ehhez jön a munkadíj + amivel megkarcolnak. -
dj79
senior tag
-
nagyúr
válasz parandroid #186568 üzenetére
Szoktam röhögni, ahogy a méreten aluli anyukák próbálják bekötni a gyerekeket a suv hátsó ülésén a gyerekülésbe. Van ott akrobatikus jóga, mire sikerül nekik... Szóval roppant praktikus, valóban. Amikor ugyanezt egy jól megtermett bálnacsalád mama-bálnája próbálja abszolválni, akkor meg oda sem merek nézni.
Ez minden autónál így lehet: aki nem magának válasz (méretéhez és lehetőségéhez), az így jár. Erről nem a SUV/MPV/kombi/sedan (tehát nem a kategória) tehet.
Szerintem.
Sógorék Corsa-ról váltottak S-cross-ra. Azóta könnyebb az életük a ki-be pakolásnál (most már 2 gyerekkel).Nekem nem jött be a suvok legtöbbje, kicsi bennük középen a hely (VW Tiguan, Skoda Kodiaq, Seat Tarraco). A PUG 5008 ilyen sempontból meglepően jó volt.
Szerencsére az S-Max, Galaxy - ha igaz - nem csak hogy nem megy ki a piacról, hanem hibrid meghajtással erősít (2021-ben talán).
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz cappa72 #186582 üzenetére
Dehogynem a kategória tehet erről. Egy emelt suvba, ahol 40 centinél kezdődik a padlólemez, valami 70-80 centinél meg az ülés, ráadásul az ülések között alig van hely, mégis hogyan teszed be a gyereket? Kombiban jóval nagyobb a hátsó lábtér, alacsonyabban van minden, áthajolsz rajta, helyed is van, lehet a gyerekülések között a középső ülésre tett pelustatyóban is matatni, egyterűről nem is beszélve, egy tolóajtós egyterűben gyakorlatilag körbe tudod járni a gyereket, de még a kompakt egyterűekben, mint az említett mazda 5, vagy a touran is át lehet sétálni az autón, akkor is, ha mindkét (touranban 3) hátsó ülésben van egy-egy gyerek. Csomagtartóról ne is beszéljünk (méret, berakónyílás magassága, forma, pakolhatóság).
Szóval ezek után családi autónak nevezni, és praktikusnak nevezni egy suvot (pláne kompakt suvot), és azt ajánlani gyerekes családoknak... Hahaha, jó poén. Mondjuk ki szépen, hogy ez a menő, ezzel tud anya az ovi előtt felvágni, nem a féltégla-formájú egyterűvel, de ne akarjuk már magyarázni a bizonyítványt.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz cappa72 #186582 üzenetére
Egy biztos, a honda civicből akrobatáznom kell kifele és vigyázni a gyerek fejére mikor berakom, ibizába normál be-ki, de gyerek fejére vigyázni kell, tipoba pont jó volt, mert a hátsó sor magasabban van, mint az első és magas, elől is kényelmes a ki-be, carensben elől- hátul magas.
A suvban meg már majdnem felfele kell beszállni
Vállaszték van, lehet próbálgatni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz parandroid #186583 üzenetére
Ja, a legtutibb meg a kutyarámpa ( [link] ) az suv-hez. Minden kutyás nyugdíjasnak kötelező! Morzsi, a hájas labrador türelmesen kivárja, amíg oma és opa anyázva összeszerelik a rámpát az erdőszéli parkolóban, aztán méltóságteljesen leballag, és gyakorlatilag meg is sétáltatja magát, mire az eszköz visszakerül a csomagtartóba, ahova alig fér be az azt teljesen betöltő profi ketrec mellé.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Volkswagen Jetta 2012 1.4 TSI Trendline vélemény? Motor milyen? Gondolom ugyan az , mint a G6 - ba is raktak.
Általánosságban milyen kocsik a Jetták? -
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #186588 üzenetére
Golf sedan lényegében. Jó autó ugyanúgy. 1.4 TSI a 122 lovassal CAXA vehető.
A trendline a full fapad, Egy Comforltline szintet mindneképpen célozz be inkább. Ugyanazokat a dolgokat kapta mint egy Passat B7 (kormány, infotainment, climatronic, műszerfal)[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz pècsimunkás #186587 üzenetére
Ez már nem fog kiderülni sajna. Szombaton került fel a hirdetés ma reggelre elkelt... Na mind1.
Nézelődök tovább, csak vannak igények amik eléggé leszűkítik a határokat mint az ülés fűtés, hátsó radar, BT-s kihangosító.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186591 üzenetére
Ulesfutesbol tamogatom a gyarit, a tolatoradarbol sokszor jobb az utangyartott (pl az elantran is olyan lassu, hogy mire elkezd pittyegni, mar siman elutod a tereptargyat...), bt kihangositobol a gyariak ezekben az evjaratokban meg csak telefonalasra voltak jok, de egy utolagos dension vagy yatour kihangositja a waze-t es a zenet is jo minosegben.
-
veterán
mivel még semmi nem eldöntött véglegesen ezért van idő, hogy szárnyaljon a fantázia. tegnap szembe jött velem - amiről én eddig nem is tudtam, hogy létezik - a passat alltrack verziója. hát az valami brutálisan tetszik, de nincs erre sajnos 7-8 millióm szóval gondolat szintjén, milyen magasított kombik férhetnek bele 4-5 millió közötti keretbe, amire én nem gondolnék. van ugye az octavia scout, volvo cross-country (ez szerintem esélytelen), talán valami a4 allroad, másik egyéb ötletek? focus active, van-e az előző generációból? köszi a tippeket
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186594 üzenetére
Biztos, hogy a legmegbízhatóbb HSD helyett a nyakadba akarsz venni ilyen kényes járgányokat? Passat B7 alltrack is van, az belefér a keretedbe. De szükséged van a négykerék-meghajtásra? Dízelben léteznek ezek szinte csak és DSG-vel. Egy allroad a levegős felfüggesztésével nem olcsó. A Haldexben rendszeresen cserélni kell az olajat, a váltóban is. Bármit kell a VAG autóin csinálni mind 6 számjegyű min. Egy sima kötelező szerviz is
Ez a faj is már kihalóban van a rengeteg SUV miatt. Ezért ritka és drága, az áruk és a karbantartásuk is. Ha csak a 4WD/AWD a lényeg akkor ott a sima 4motion és quattro, de jó választás a V60 D6.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #186595 üzenetére
dehogy, egyáltalán nem biztos, csak eljátszottam a gondolattal igazából sok valós előnye nem lenne a számomra, szeretünk ausztriába, szlovéniába, vagy akár a tátrába autózni, vagy leugrani horvátországba, de igazából egyik út sem követeli meg az összkerék hajtást, de hozzáad a feelinghez na meg tetszenek, de tényleg az aurisnál nincs logikusabb választás most nekem.
Qru: egy subarut főleg nem mernék a nyakamba venni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
SzlobiG
félisten
válasz rbalint88 #186592 üzenetére
Nem vagyok oda az utólagos dolgokért azok valahogy sose sikerülnek maradandóan jól. Csak telefonálásra kéne a kihangosító az utólagos ott is olyan, hogy bontani kell meg kábelezni amit szintén nem szeretnék az ilyen olcsó transmitterek meg semmire nem valók.
Sky: Első körbe csak ferde hátú jöhet szóba 5 ajtósként. A megane annyira nem gyere be. Ja és persze csak dízel, viszont ahogy nézem a piacot kombibol lenne olyan ami megfelel a kritériumoknak.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186597 üzenetére
Akkor Outlander PHEV, megbízható. 4 kerékhajtás, magas. Sokat fogyaszt, gagyi beltért, hamar meghal az akksi, ha elektromos autónak használod
De legalább nem veszel plusz terhet a nyakadba, mert olcsó fenntartani.
Amúgy ha szíved húz a VAG emelt kombijai felé, akkor azt vedd, mert úgy fogsz igazán boldogan visszanézni a parkolóban a kocsidra Egy a gondom velük, hogy kevés a kínálat. Itthon konkrétan egy darab B7 van B8 meg egy se.
És vigyázz az Auris Freestyle nem magasabb egy mm-el se, csak műanyag elemeket kapott, ennyi. Semmiben nem több egy sima felszereltséghez képest.
Nem mindig a logikus választás a legjobb. Én szerettem az Aurist, szuper jó kocsi. A világból kimegy. De csak átültem egy másik logikusba (Outlander) és jól meg is bántam. Erre tessék beültem az egyik legbonyolultabb kocsiba De erre a kocsira fél óránként kinézek [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen