Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz yuing #185303 üzenetére
3* az 5*-bol, szerintem a hondanak se jelentosen jobb az utkozesvedelme. A 147 egy nagyon szeretheto auto, jo futomuvel, kormanyzassal es ugy van hangolva, hogy ezt a vezeto is elvezze, ne csak ne essen le az utrol. Biztos lesz vele szivas, de amikor jo, akkor nagyon minel lekovethetobb, jobban karbantartott darabot vegyel.
-
-
válasz yuing #186272 üzenetére
Nekem fiat tipom volt, ugyanazokkal a motorokkal szerelték a bravot is, csak az kicsit kisebb, viszont jobb a belső minősége, mert az még golf ellen ment, a tiponál ezt elengedték
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz yuing #186477 üzenetére
Ugyanazok a problemak erintik, amirol golf 5-6, seat leon, akoda octavia kapcsan olvashatsz, mert azonos technikara epul. Jobban szigetelt es jobb anyagokbol epitkezik a beltere. Az 1.6 eleg lomha lesz, de legalabb nem is egy fogyasztasbajnok. 1.4tfsi-t lehet hamarabb vallalnam be, kalkulalva azzal, hogy vetelkor lanccsere es dioszoras kotelezo program. Az legalabb egy picit megy es lenyegesen kevesebbet fogyaszt.
C30-bol 2.5T-t kell venni
-
-
őstag
válasz yuing #186480 üzenetére
Nekem volt C30-am, 1.6 benzin. Azért egy Alfa 147 - szerintem - nem említhető egy lapon vele, mintha egy évtizeddel korábbi modell lenne kívül-belül az olasz.
Egy szívó A3 már érdekes lehet 1.6-os motorral, itt már a szimpátia kell döntsön és a kiszemelt példány műszaki állapota, előélete. 1.4 TFSI-be nem mernék beleugrani, csak ha szeretsz a "rudi" rossz oldalán állni."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz yuing #186487 üzenetére
Ha már bent vannak, akkor tökéletesen elférnek a fotelekben, egyedül a bejutás macera ugye hátsó ajtó hiányában. Én a 181 centimmel és nyakigláb alkatommal királyi módon elfértem magam mögött. Mert azok ott hátul tényleg fotelek, nem csak egy sámli, hogy bele lehessen írni a forgalmiba.
Két személynek hibátlan kocsi, nálam nagyjából mindig le volt hajtva egyik- vagy mindkettő hátsó ülés, így a csomagtartó is nagy, csak a nyílása kicsi sajnos, szóval nem ezzel fogtok 65"-os TV-t hazavinni."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz yuing #186503 üzenetére
FL előtti volt (2009/06), pár hónappal később már az FL-es modellek jöttek (nekem nem is tetszik az FL lámpa). Ennél a kocsinál folyamatosan pakolták bele az újdonságokat (más középkonzol, nagyobb külső visszapillantó, hátsó üvegen nagy VOLVO felirat, stb.), nem az volt, hogy az FL-re tartogattak mindent. Ott tényleg csak új arcot kapott, plusz új hátsó ablaktörlőkart (az FL előtti nem nyomja rá eléggé és fátyolosan töröl), új színeket és talán felnit. Más újdonság nem is jut eszembe hirtelen, hacsak a motorokat nem vesszük, mert FL-ben már biztos, hogy nincs 2.4 szívó benzin, csak T5.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz yuing #186509 üzenetére
yuing + gergo07 + úgy általában mindenkinek a kérdés:
1-es bmw nem alternatíva? Nem értek a konkrét típushoz, meg úgy általában az autókhoz, szóval nem ajánlom, csak kérdezem. Nemigen láttam még a topikban szóba kerülni, ennek van valami oka?
Én is gondolkoztam rajta anno, de nekem kisautónak nagy lett volna, nagy autónak meg kicsi, szóval nem néztem utána.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yuing #186867 üzenetére
T-jet az egyszerű turbós motor, kifejezetten ajánlott, viszont a féltengelyek felújításával érdemes kalkulálni. 6-os váltó csapágy hibák előjöhetnek, M32 címszó alatt találsz infókat. Később váltotta a MultiAir, annak drágább a fenntartása. MiTo=Grande Punto, nekem utóbbi van 1.3 dízellel, igyekszem választ adni, ha van konkrétabb dolog. Összességében olcsón javítható, de nem árt, ha van egy kis gépész vénád.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz yuing #186867 üzenetére
Korábban írtam róla abban a topikban.
Maga a motor eléggé megbízható. Apróbb gondok szoktak vele lenni, pl. néha nem indul elsőre. Adná magát, hogy biztos gyújtás/üzemanyag probléma, de nem, ez inkább csak kiforratlan.
A vezérlés szíjas, a turbó nem változó geo-s, okoskerék nincs, és nem közvetlen befecskendezéses.
A legnagyobb "baja" ezeknek a motoroknak a fogyasztás, ugyanis legalább 1 literrel többet eszik, mint bármelyik hasonszőrű kisturbós. Ha sokáig meg akarod tartani, érdemes ezzel is számolni.
A legjobb dolog a T-Jettel kapcsolatban a motor karaktere: ebben van élet, egy kis dolce vita, jó vele menni.rip and tear, until it is done
-
rbalint88
addikt
válasz yuing #186884 üzenetére
9 használt autó után a legjobb tanács, amit adhatok, hogy úgy készülj, hogy rá fogsz b*szni, akkor legalább kevésbé fáj
mindezt márkától és állapottól függően. a használt autón valami szinte 100%, hogy le fog konyulni, általában kopó-fogyó elem, de amikor ki kell fizetni ilyenekre sok pénzt, az nem annyira vigasztal.[ Szerkesztve ]
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz yuing #186976 üzenetére
Nagyon nagyot torzít a 2.5misis kedvezmény de vásárlónak mind1 és innen tényleg bestbuy akinek kicsi városi kell.
Mondjuk megvenni nem lehet...már hónapokkal ezelött elvitték az összeset. Mondjuk most aki vett kicsit idegesíthető, hogy náluk még nem volt 2.5misi a kedvezmény. hadrás video
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Füleske
addikt
válasz yuing #186987 üzenetére
Szinte biztos hogy nem. Az idei mennyiség pár hét alatt fogyott el, most hogy 1 millióval több a támogatás akkor kb. mire kiírják a honlapra már nem lehet rendelni. Viszont ha a többi kedvezményes típusból lesz elég mennyiség (és lesz szándék a 11-13 milliós autókat bevinni 11 alá) akkor kétlem hogy kitart a támogatási keret őszig.
-
Füleske
addikt
válasz yuing #187050 üzenetére
Egyébként én is olvastam már olyat hogy nem lesz több e-up/citigo/mii . Amint elég MEB platformra épülő elektromos autót tudnak gyártani (ID sorozat, Skoda Enyaq, Seat el-born stb.) akkor nem fognak a nem elektromos platformra épülőkkel ( = profitot nem termelő co2 kvótaautók) tovább foglalkozni.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yuing #187788 üzenetére
Ha jó áron van, meg kell venni. Első autónál úgysincs nagyon viszonyítási alap... max arra figyelj, hogy inkább az állapotot tartsd meg, könnyű túlzásba esni módosításokkal.
Előtte mondjuk motorkód alapján BMW-s körökben körbe lehet járni, mik a kilátások és gyakori gondok, de ilyen hamvas példánnyal nem várható semmi kb.
-
válasz yuing #187791 üzenetére
Teljesen megértelek, ez az e46 kupé kb a legocsmányabb bmw, amit valaha kitoltak a sorról. Súlyosbítja a helyzetet, hogy alig 10 évvel az e30, és pár évvel az e36 után... Ehhez képest bangle kispályás kezdő, és a mostani óriásvesék is megbocsátható apró tévedések. Azok a kitakart első lámpák, te atyaúristen! Hogy a hátuljáról ne is beszéljünk. Nem csoda, hogy ízlésficamos bojrészer körökben kultautó. Szerintem vedd meg, és tedd félre az utókornak, később lehet valami múzeumi darab, ha jó állapotban van, lehet elrettentésül mutogatni, hogy ilyen is volt, de ki ne vidd az utcára, mindenkinek szívességet tennél vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
olajbogyo
aktív tag
válasz yuing #188586 üzenetére
Szia!
A T-jet volt képben egy darabig, de a párom ezek mellett döntött, és mivel az övé lesz, így nem terelgetem tovább másfelé őt. Megnézte már mindegyiket, és maradt ez a kettő.....eddig legalábbis így gondoltam, de most éppen mást néz a laposán úgy látom.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
ngaba
aktív tag
válasz yuing #190541 üzenetére
Marad az 1.6 HDI?
Igen.
Bár a nem turbós VTI-kről ellentmondásosabbak az infók, hogy az is tényleg annyira rossz-e (a nagyon nagy ívben kerülendő az a THP)... Mindenesetre nekem a helyi franciaautó szaki azt mondta, hogy a VTI is kerülendő.Én is 308-at akartam egy időben, aztán arra jutottam, hogy a 2006 utáni ráncfelvarrt 307 kisebb rizikó, ha benzineset akarsz, úgy is, hogy régebbi. És olcsóbb is. Nekem jobban is tetszik (én az SW-ket néztem).
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz yuing #190545 üzenetére
Kérdezd meg a PSA topicban, ott szerintem többen fognak tudni konkrétumokat mondani. Az Indexen is van 308 fórum stb.
A 20 kerülendő motoros cikkben például ezt írják:
"Aranyszabály, hogy minél fiatalabb évjárat, annál megbízhatóbb és hibamentesebb motor, hiszen azóta is folyamatosan fejlesztik-javítják. Érdekes módon a konstrukciósan nagyon hasonló 1.4 VTi-vel nincsenek ilyen gondok. ... De itt is érdemes hallgatózni, ha csörög a vezérműlánc, cserélni kell."Na, ezt például nem tudtam. Érdemes volt belenézni.
Illetve itt azt írják, hogy 2010 áprilisáig rizikós fokozottan. Ugye bőven gyártották utána is. Esetleg franciaautó mágusok tudhatják, hogy milyen motorkódot érdemes kutatni. Vagy hogy utólag X összeg ráköltésével gatyába lehet-e valahogy rázni a gyengébb konstrukciókat, ha még nem haltak meg (mivel a rossz híre miatt viszonylag olcsó pl. a VAG-konszernhez képest, lehet, hogy megéri ezt az összeget rákölteni stb).
[ Szerkesztve ]
-
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz yuing #191526 üzenetére
Előtte lévő 2/b modellről tudok nyilatkozni. Azzal nincs gondunk. Rozsda nem bántja. Esetleg az első kerékjárathoz behordja a koszt, az tud rozsdálni. Szervó szokott bajos lenni, az 60 ezer körül van anyaggal együtt.
Amúgy meg egy egyszerű szerkezet az egész autó, nincs túlbonyolítva. -
Paxker315
addikt
válasz yuing #191518 üzenetére
A T-jet nagyon jó. Én is sokáig szemezgettem a T-jet GrandePuntokkal, végül a vérmérsékletemhez-stílusomhoz jobban illő Yaris HSD mellett döntöttem. De a T-jet mégis dinamikusabb, gondmentes, a punto (grande) szintén remek darab. Van is pár elmentve a parkolómba, ha esetleg elkapna a gépszíj később : D
"Mindkét megkérdezett szakértő meggyőződése, hogy aki a 120 lóerős benzines motort választja, egy szép és nagyon kevés hibalehetőséget tartogató autót vehet a használt Alfa Giuliettával. Az 1,4 T-Jet híresen problémamentes motor, a 189-es Bravo kapcsán is ajánlottuk. Szíjas vezérlését 120 000 kilométerenként vagy hatévente kell cserélni.
„Erről a motorról azt kell tudni, hogy nem a széndioxid-emisszió lefaragására tervezett, agyonkönnyített motor, nem olyan, mint a TSI-k, EcoBoostok és más konstrukciók. Az 1,4 TBi egy hagyományos turbós benzines, amiben nincs közvetlen befecskendezés és 200-350 baron működő, nagynyomású üzemanyag-ellátás” – teszi egyértelművé a különbségeket Várkonyi Gábor."https://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2020/09/24/tippek-profiktol-ezek-a-jo-hasznalt-autok/?fbclid=IwAR3aBf1fTpKmEsWehUPdRr0VMzI1700qdYoJOpaZXIdTuZcj8xRnbcq28WU
tipp: olaszautó topikban keress rá a Punto-ra, vannak kommentek. [link]
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yuing #191526 üzenetére
Tök ugyanaz, mint a MiTo, vagy Corsa D, Meriva B is rokon. Itt is, olasz topikban is voltak írva hibák, visszakeresve megtalálod Nem egy hibamentes szekér, de egyrészt újonnan is olcsó típus volt, másrészt fillérekért van hozzá minden, most vettem 7.5k-ért egy pár új hátsó lengéscsillapítót, futárral együtt (na jó, ezt pont kifogtam szerencsésen, alapból egy darab lenne ennyi legolcsóbb márkából). Ami drágább, az a szervó hiba, úgy 60-70k körül szokott lenni a javítás. Rozsda: bölcső, első lengőkar, és kerékívek amiket érdemes megnézni alulról első körben, illetve a csomagtérajtó belső oldalának alsó peremét. Hátsó ablakemelő ha kurblis, akkor senki nem használja, azért megszorul és próbálkozásra szakad a bovden. Hátsó ajtó kilincs probléma meg otthon orvosolható, vagy a bovden, vagy a műanyag nyúlik/deformálódik sajna. Féltengely hiba nem ritka. 6-os váltó rizikós (M32).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen