Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandus #186387 üzenetére
Használt alku totál kiszámíthatatlan szerintem. Ismeretlen, hogy mióta áll ott az autó,hogy mennyire vették jó áron, mennyi a tervezett értékesítési ár, stb... Most épp lassú a piac, ha mondjuk a menedzsment erre nem reagált megfelelő mértékben, lehet magasabb elvárás, ami miatt nagyon el akar adni egy értékesítő. Viszont rá lehet kérdezni, hátha hitellel pl. kedvezőbb árat tudnak mondani jutalék miatt, vagy hogy van-e tétel, amit elengedve lejjebb mennének, te pedig magad jobb áron meg tudod oldani, illetve másik oldalról némi költséget belealkudni az árba utána (gumi, esedékes karbantartás, eredetvizsga mondjuk)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Palyazasnal a dizel ugyesebb altalaban. I30 es Ceed is eleg hangos palyan. I40 se egy suketszoba. Mazdakkal nincs tapasztalatom ilyen teren. Mondeokat megneznem dizellel, kezivaltoval. Passatot szinten. 4M-ba belefer Audi A4 is, komfortban messze a tobbi felett van. 2.0tdi eleg megbizhato. Volvok is kellemesek, foleg amik meg 5hengeresek (az 1969ccm az uj negyhengeres motor)
-
válasz parandroid #186393 üzenetére
Nos lehet hogy nevetség tárgya leszek , de nem mond hülyeséget Amd kolléga.
2017-től nyúzok egy céges Dacia Logan 1.5 Dci-t ez még a 90 pacis. Azóta 144,000-Km lett az autóba bele hajtva és mondhatom hogy semmi probléma nélkül teljesítette ezt. Nem úgy mint a Fordjaink .
Nem mondom én is féltem tőle eleinte , meg az anyaghasználat tükrözi az árát, de egy igazi igásló .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Djuice
csendes tag
Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni, autóvásárlás előtt állok és kissé tanácstalan vagyok.
Világ életemben régi autókra futotta, jelenleg is egy nagyon megkímélt 3-as golfot használok, de így 40-hez közeledve vágyom végre egy olyan autóra, amibe szívesen szállok be, és örömmel nézek rá. 2,5-3 m a keret, benzinesben gondolkodom elsősorban, fontos kritériumom még az 5 ajtós kivitel, valamint min. 140-150 paci.
Két márka dobogtatja meg igazán a szívemet,a BMW, és az Audi, a bömös első körben kihulott, rengeteg rosszat lehet hallani a márkáról mostanában, autószerelő haverom is lebeszélt róla, az ismerettségi körben is előfordult elég sok probléma. Az Audinál nagyon tetszene a minőségérzet, a külső-belső, viszont a TSI motoroknak sincs túl jó hírük.
Ezzel kapcsolatban várnám a véleményeteket, ha találna az ember egy igényesen karbantartott példányt megérné belevágni? Évente 20e km-t megyek kb. és legalább
100e km-ig nem szeretnék nagyon a motorhoz nyúlni, max a dióhéjas tisztítás.Hónapok óta gondolkodom, rengeteget olvastam utána, és mindenhonl
a japán-koreai szívó benzinest ajánlják, úgyhogy elkezdtem nézni ezeket is.
A Mazda 6-ból ami tetszene az inkább 4 millió, Lexus IS 250 az kissé öreg már,
Lancerből szinte csak a 117 lovas verzió van a hahun.
Amit még el tudnék képzelni az egy 8. generációs Honda Accord.Ha a szívemre hallgatnék akkor egy A4-est vennék, ha az eszemre, akkor
pedig egy Accordot. Ki mit választana?
Jöhetnek még tippek esetleg, fontos a férfias kiállás, és hogy max 10-11 éves legyen
az autó. Toyota, Hyundai, Kia, Nissan kilőve, egyik se tetszik igazán.Köszi ha elolvastad
-
válasz Luck Dragon #186403 üzenetére
“az anyaghasználat tükrözi az árát”
Ennyi. Én ezt a minőséget manapság autóban nem tudom elfogadni, de megértem, ha valaki igen. A műszaki tartalom akár rendben is lehet, végső soron egy 10 éves Renault technika kb.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #186405 üzenetére
Ezt meg is beszéltük
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Djuice #186404 üzenetére
1.8 TFSI és a 2.0 TFSI elég problémás motor tud lenni, hajlamos a hengerfejesedésre és a vezérlés is szakadhat. Ezen kívül kokszosodik (bár ez minden FSI motorra él) a szívósor de ez a legkevesebb, mert ahogy írtad pucolható.
8-as Accord-ból a 2.4i szintén problémásabb motor tud lenni, több esetben volt leömlő illetve blokk repedés, a 2.0i viszont megbízható, strapabíró konstrukció.
A Lancert én is néztem már de sajnos a gyenge motor miatt én is elvetettem. Mazda 6 hajlamos nagyon rohadni ott inkább a karosszéria egyben tartása a költséges nem maga a műszaki tartalomé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #186408 üzenetére
A hűtővíz szintet érdemes gyakran csekkolni de a remeknek tartott 2.0 tdi-nk is eszi a vizet fél év után.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
+ (#186382) OPiiPO
Biztos fugg az autopalya minosegetol is. Becs kornyeken kifejezetten kellemetlen volt. Sport allasban (asszem a faceliftben2012 csak sport ki/be volt) semmivel nem volt jobb mint egy normal futomuves auto(a szintezest leszamitva ha telepakolt csomagtartoval jar az ember).
Ami meg zavaro volt, hogy ha rossz ut kovetkezett akkor felutott egyszer es utana puhitotta be a futomuvet, valoszinuleg ezzel is osszefugghet a hullamzos erzes.
Ezt egy legrugos autonal nem tapasztaltam, de meg egy magnarideos is kiegyensulyozottbnak hat nekem. -
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #186413 üzenetére
...illetve B7 akkor, ha kicsit tudsz engedni az év kritériumból. Még a régi 1.8T motor, nincs koksz, stb, de 2008-ban bejött a B8. Vagy még a 3.0 TDI jó motor, ott mondjuk injektorra kell zsebben tartani némi pénzt. B8 benzines fronton bizonytalanabb, nem tudnék hirtelen jobb motort mondani, mint mondjuk a dízelek, 2.0 CR TDI teljesen korrekt, egy olajpumpa karbantartás vagy átalakítás kellett neki és kész. Eggyel lejjebb az A3 jó választás lenne, volt 1.6 szívó benzin is belőle sokáig (102 lovas a tuti), vagy elég hozzá az 1.4 TFSI, ott koksz és lánc a beugró, de nem vállalhatatlan (illetve utána 100-200k km-t elmegy, mire újra kokszot kell tisztítani). BMW vonalon is az év az egyik gond, illetve azt dízellel nézném. Ajánlom a TFSI club fb csoportot tájékozódni. VAG benzinek közül az 1.4 a legolcsóbban karbantartható talán turbós vonalon, de abból ennyiért még nincs szíjas (MQB platform már azt kapott), szóval a láncszettet okoskerékkel érdemes bekalkulálni.
E90 volt még M47 blokkal, több százezer km-re képes különösebb probléma vagy hozzányúlás nélkül. Nehéz ügy ez a kor, mert benzinesek és dízelek terén is akkor jöttek be az új technológiák ezeknél a márkáknál és kevesebb volt a kiforrott motor a kínálatban
Japán fronton Lexus HSD-t mondanék, megy és nem fogyaszt, de drágák. Honda Accord is jó vonal Igazából lehet, hogy spórolnék kicsit és körülnéznék PHEV vonalon, pl Ampera, ha olyanok a közlekedési igényeid - napi ingát fillérekért teljesíti és kifejezetten jól megy villanymotorral is.
-
nagyúr
válasz Djuice #186404 üzenetére
A4, Accord vagy akár Mazda6 esetén is hipertérugrásra lehet számítani a 3-as Golfhoz képest a fenntartási költségben. Nem megvenni drága egy autót. Nézegetted az alkatrész árakat?
Mazda6 GH esetén az 1.8-al lehetnek olajevős problémák, a katalizátor mehet tönkre, meg az el. ablak és tükör állító kapcsolók meghibásodása
szokott előfordulni.Accord 8gen-nél ahogy már mások is írták, inkább a 2.0 benzin vagy a dízel amit érdemes nézni, a 2.4 olajevős. A kisebbik benzinessel hűdenagy menésre ne számíts, ebbe a kasztniba már nem elég ez a szívóbenzin.
A Lancer egy Accord/Mazda6-hoz képest is atom fapad beltérben (is), nemhogy egy prémium márkához képest.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #186416 üzenetére
Ez futott végig az agyamon nekem is, és beugrott, mikor joamilestoné(?) E60 után megvilágosodott és váltott Am/a vonalra
Írtad, hogy biztos türelmes vagyok, inkább spúr de szoktam hozni 10%-ot a Waze által írt időkből Bp-n kívül, szóval megvan a lendületből autózás, csak figyelek, hogy közben ne legyen csekk
-
nagyúr
válasz molnarpeter #186417 üzenetére
Persze, lehet lendületből autózni, de amikor meglátsz egy kis helyet a szomszéd sávban ahova beugranál és hiába taposod bármilyen fokozatban a verdát akkor engem elkap az ideg Tavaly amikor egy rövid ideig a céges dízel hatvan x lovas punyesszal jártam majdnem agyvérzést kaptam tőle. (Mondjuk az is rátett egy lapáttal, hogy vagy random dudált az autó vagy elment a tompított egy-egy pillanatra vagy a km óra hülyült meg)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #186415 üzenetére
Ezek ennyire szarok? V50-et néztünk haverral de azokban is fos az 1.8i és 2.0i motor az 1.6i meg gyenge. 2.4i maradt az egyetlen benyós opció.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz molnarpeter #186401 üzenetére
köszönöm a tippeket így megérheti futni egy kört.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
lali81
tag
üdv 2all. N52B30-as E90 bömösöket nézegetek de ami épkézláb példány és nem fapad, az 3m alatt nincs 2006-2007 évjárat. Csak kéziváltós érdekel. Valaki tudja miért tűnnek túlárazottnak?
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186387 üzenetére
Ez egy szép különleges példány amit kinéztél. A Selection nagyon ritka ha valamilyen egyediségre vágysz. Az már más kérdés, hogy megéri-e a felárat. Egy ismerősömnek nem rég vettünk 2017-es Executive-ot 5,2-ért 90k km-el. Ahhoz képest ez 5,3-ért teljesen jó. És ez a szín a legdrágább
Ezt tudnám még mellérakni, de egy évvel azért csak idősebb. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
lali81
tag
válasz molnarpeter #186422 üzenetére
érdemes lehet importálni? tudom sz@r a ft nagyon, de ha mégis?
kint mondjuk átnézni nemigen tudom.. mennyire rohadós fajta? a motor jó azt már kiolvastam, dízelem volt már de azt hiszem kapuzárási pánikom van és már a szívó 6 henger egyre inkább kiveszik.. -
zeus_2k14
senior tag
Üdv , szép napot.
Korábban már írtam ide.. Van a tulajdonomban , már 2,5 éve egy VW Golf 4 1.6 SR gépsárkány, németből hoztam be. Azóta napi szinten használom, szinte minden alkatrészt ki cseréltem benne.. Cseréltem vezérlést, komplett klíma rendszert, gyertyákat, üzemanyag szivattyút, összes féket , tavaly nyáron teljes motor generál, ugye meg az alap dolgokat, olaj, stb..Nos, jelenleg ahogy néztem, olyan 650-600.000 Ft-ért tudnám el adni. Viszont, van egy kis bibi, sajnos ugye a betegségek ezen is ki jöttek.. [link]
Ahol az autót jelenleg most használom, az autopálya java részt , napi 60-80-100 km-er, változó. Gondolkodtam, hogy el kellene adnom, viszont sajnálom is, meg nem is, meg hát ugye, ebben a helyzetben nem is akarok 2 milliónál többet adni egy autóért, inkább szívem szerint várnék még 1 évet, vagy 2-t, aztán el adnám akkor. Viszont, akkor lehetséges , hogy majd az ára lejjebb megy, és akkor mondjuk olyan 350-400.000 Ft-ért tudnám eladni? Vagy ezeknek az ára nem igen fog le menni?
Mert , ha most megcsináltatom ezeket a hibákat, melynek ára kb 150-200.000 Ft, akkor van úgymond egy patent, rendbe rakott autóm.Csak mert ha most megcsináltatom a rohadást, akkor 200.000 mínusz, akkor már a 600.000 helyett már 400.000-nál járok.. Vagy ti ezt hogy gondolnátok?
Nektek mi a véleményetek? ( Írtam már más topikba is, toyotába is, de egyenlőre kétes a dolog.. )
SZERK: Csak mert ha megint veszek egy kocsit, kb 2010-es max, ami ebből ki jön, akkor ugyan ott járok, hogy kezdem előről, drágább alkatrészek , stb..
Gergő
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz zeus_2k14 #186428 üzenetére
Ha ennyi minden meg van csináltatva és meg vagy elégedve vele, akkor nem adnám el, 1-2 évet még kibírnék vele. Arra mondjuk készülnék, hogy a korból fakadóan azért folyamatosan fognak előjönni kisebb-nagyobb hibák rajta azokon a részeken, ahol még nem volt foglalkozva vele.
Szvsz a képek alapján nem tűnik annyira menthetetlennek, még szerintem megérheti megcsináltatni.Az elmúlt években szerzett tapasztalatok alapján, ha használt autót vesz itthon az ember, jó eséllyel lehet átnézetni és a kopó-fogyó, illetve megfáradt alatrészeket cseréltetni, felújítani.
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
válasz BigBlackDog #186429 üzenetére
Megvagyok vele elégedve, maga az az érzés, hogy azért nem mai darab, ez bántja valamennyire a szívemet, meg hát hogy ismerősök, családtagok már azért újabb kocsikkal futkoznak ( Tudom, én vagyok rosszul összerakva ) .. Kívül - belül ismerem ezt a motort, maga a 4-es típust is. Meg hát, azért ha 4-5-en ülünk benne, akkor azért nem kell vele versenyezni Bár, amúgy sem
Friss műszakis amúgy, meg új lambda szonda is van benne , hirtelen ennyi jutott eszembe
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186428 üzenetére
Amit itt karbantartásra költesz, azt drágább autón úgyis elbukod értékvesztéssel. Kb mindegy, viszi a pénzt ez is, az is ha jól emlékszem, volt ajánlott szerviz, gurulj el, nézesd meg, és kérj konkrét árajánlatot. Első kerék dobbetét mögött, az első sárvédők közepén felül van egy-egy szivacs. Ha még nem hiányzik, ajánlom kivenni, attól rohad el az első sárvédőív, alul meg ugye a felgyűlő koszt kell kimosni mindig.
2m alatt már vehetsz 5 éves autót is, amin max egy vezérlést kell cserélni jó darabig, viszont az A, C, D, I betűk* kombinációját kéne nézegetni a kormány közepén. Szóval függ azért attól is, mik az igények
*Dacia
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #186431 üzenetére
Ebben igazad van.
Ha veszek autót, minél fiatalabb, megbízható kell, nem akarom 2 év után eladni Amiket néztem, az VW Golf 6, Citroen C5 2.HDI 2010-től fefele, Toyota Rav 4 . Max keret 2 milla lenne, többet nem adnák értük --- ( egyenlőre )[ Szerkesztve ]
-
őstag
Van még pár nap eldönteni, ki mit választana céges kocsinak 3 évre? Fele-fele pálya-város, havonta ~2.000 km.
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid (Comfort+Style+Tech)
VW Golf 8 2.0 TDI DSG (150LE)
Skoda Octavia kombi 2.0 TDI DSG (150LE)Utóbbiaknál a felszereltséget nem tudom, de majdnem minden kocsink max közeli (LED fényszóró, nagy felni, stb.), kivéve bőr, napfénytető. Szín mindegyiknél természetesen fehér..
Valószínűleg 10 emberből 9 utóbbi kettő közül választana, de azt hiszem leszek az az egy, aki kilóg a sorból
"Less but better" - Dieter Rams
-
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186428 üzenetére
Megnéztem a képeket. Ezt 150-200-ból csak taknyolva csinálja meg valaki. Kb 7 elem, csak a fényezés több mint 200e Ft és akkor lakatos munkáról még nem beszéltünk. Ha jó munkát végez valaki akkor ez inkább 3-400 között fog megállni, ha nem több. Én eladnám így, ahogy van. Fos pénzt fogsz érte kapni, de hát ennyit is ér ilyen állapotban. Ezen az autón egyébként már 2.5 éve vásárláskor is látszódnia kellett a jeleknek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Doki16 #186423 üzenetére
plusz a második képen nem tudom mi a fene az a marha nagy füst, és ez a szín nem annyira jön be de igen, kiemelkedően jó ez az autó. viszont lehet egy munkahely/országváltás megtorpedózza ezt a vásárlást. így ki kell várnom még 2-3 hetet minimum, szóval szerencse is kell, hogy megmaradjon. bár 2-3 hete nézegetem őket, azóta még nem vitték el és jó sokáig ki is szolgálna, hiszen a statisztikám alapján én 10k km-t megyek évente.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
Már lehet rajtolni a kedvezményekre.
Némileg off, de most lehet kifogni jó ajánlatokat a raktáron lévő példányokból.
-
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #186441 üzenetére
Ha csak 130-140-nel akar kozlekedni, oda eleg az 1.8hsd, legalabbis a 4 szemellyel terhelt C-HR-bol kiindulva. Ha 160+ akarja pukkantani a palyan allandoan, akkor nyilvan jobb lesz a dizel
-
Senhi
aktív tag
válasz bandus #186437 üzenetére
Doki által linkelt kocsi január óta fent van. Tudom, mert beszéltem a kereskedővel. Akkor mondta, hogy siessek, mert 3-4 érdeklődő is van... aha .
Amúgy pár helyen fényezve volt, de törve nem volt, hosszabbított garancia nincs rá... ennyi pluszt tudtam meg akkor ami még rémlik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen