Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
2024 - Íme a 22. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között megjelenik a MultiVersus és a The Rogue Prince of Persia.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Drughi
addikt
Szia,
Ne csak hahu-n hirdess, facebbokon a a tipusazonos csoportokban el lehet adni "árában".
Egy jól megszerkeztett leírás, amibe leírsz minden pozitívumot, hogy mi lett cserélve, szervizelve stb.
A képek olyanok legyenek, amit Te magad is megnéznél, ha venni akarnál. Sok ember képek alapján dönt, a szarul fotózott jó autót meg se nézik, mert biztos sz@r.Nézd meg a konkurenciát, a tiedet ezek alapján lődd be, hogy mennyibe kerül.
Segít, ha dokumentációt, szervízszámlákat is lefotózod, vagy a futásteljesítményt is print screenelheted, ez már ingyen van.
Pixel 7a
-
olajbogyo
aktív tag
Szia!
Nekem is volt "kedvenc" vevőm, mikor eladtam a 3,5 éves vitarámat. Az volt neki a lényeg, hogy a hirdetésben szereplő képeken látta(amin a kilométeróra állását fotóztam le), no ő ott észrevette, hogy a benzin tank több mint 3/4 ig van, és megkérdezte, hogy ha megveszi akkor is addig lesz a tank???? Mondtam neki, ha megveszi, akkor teletankolok, és adok egy 20L-es kannában bónusz üzemanyagot, de alku nincs.....nem jött vissza azóta se, de komolyan mondom, ha jött volna elásom a garázs mögött. Szóval eladónak is kell ám idegrendszer az tuti...Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
SaNyEe
aktív tag
Sajnos a fele igyis-ugyis turistaskodik, vagy epp fikazza a portekat (vagy a legjobb: O igazabol nem is ilyet akar :D )
Turelem kell hozzajuk, tenyleg mast nem lehet ezzel kezdeni. Mindenkinek keszsegesen megmutatom az autot ennek ellenere.
A tripla A mar bejelentkezett, hogy megvennek, csak hivjam fel oket Jo kezdet nem, egy telefonhivasra azert mar nem futja..
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Nem hiszem, h lesz annyi megtekintom eloben, eleg retegporteka, azt se tudjak az emberek, hogy letezik, pedig korabeli nagyszedan tarsaitol nem marad el, TC arcoknak is anno bejott az ido meg igazolta, h nem hulladekvasnak valo, amin keresztul kell hajtani egy bigfoot-al :)
Tenyleg, akkor egy kerdes feletek :)
Hany vevojelolt utan erkezett a vevo az autotokra, mennyi ideig arultatok?-- end of transmission --
-
F-ECT$
titán
Én épp a héten tervezek venni egy benzines Golf kombit, 600 literes csomagtérrel szerintem el lehet benne férni. Tempomat, radar van, fogyasztása jó, azt a 40-60e km-t szerintem lazán ki kell bírnia, és az értékét is jól tartja, olyan 1M körül buknál rajta.
Dive ever, work never.
-
Doki16
addikt
Nem kevés. Kivéve ha nagy dízelekhez vagy szokva, mert ezzel nem fogsz 200-al büntetni a belsőben
Sima 130-ra bőven elég. Még ott is elvan 6 literrel max. 136Le az összteljesítmény annyi simán jó ahhoz, hogy tartsa a sebességet erőlködés nélkül.
90% városi használatra nem is gondolkodnék másban mint hibrid.
Nézzél rá még a Passat GTE-re, na az minden szempontból ideális lehet neked. Óriási csomagtartója van és lehet vele 200-al büntetni pályán könnyedén
(#181131) Tin: Felejtsd el városba a dízelt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zoo8800
veterán
-
A dízelt felejtsd el szerintem. 15-20km is eltelik városban, mire bemelegszik, te ennyit nem biztos, hogy mész. Folyamat gyűlik majd a korom a dpf-ben és az autó sosem tudja elindítani a regenerálást, vagy ha néha el is, jól teletolja gázolajjal az olajat. (5-700km-enként kell, bár Doki ezeket megfigyelte sokáig, ő tud pontosabbat mondani ). Ha még túl is éli a 2 évet nálad, jól kitolsz a következő tulajjal. Extrém kopás, mindig hidegüzem, persze fűtésigény nagy (a 2 gyerek miatt is). Ne vegyél dízelt.
A szíjas TSI-k jó motorok.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
A 2013-as és azt követő évjárat már jó. A korábbiaknál tényleg fájdalmas tétel tud lenni egy lánccsere.
G7 esetében alig van nem kézi váltós a piacon. Én speciel venném a DSG-t is, ha nem sokat futott a kocsi, és nem kellene sokat menni vele.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Benzines turbónak nem gond a sűrű leállítás, csak ne forró turbóval történjen. Észben kell tartani, hogy ilyen használattal kb. sosem nyomhatod az autónak városban. Ha moderáltan közlekedsz, nem okozol neki extra problémát. A hidegüzem benzinesnek sem jó, de kedvezőbb, mint egy dízelnek, hamarabb is bemelegszik.
-
Doki16
addikt
Jah, hogy ilyen kis km-el keresel kocsit? Szinte esélytelen ennyivel egy Auris vagy Golf 2-3 évesen
Alig van 4 éves Auris 130k km alatt. Szerintem engedd el ezt és nézegess magasabb futásút is, vagy tényleg akkor inkább egy új Corolla hibrid lenne a megoldás neked.
(#181142) Tin: Mentalitás kérdése. Nekem semmi bajom nem volt az 1.8 hibriddel hosszabb úton se. Országúton 90-ról simán lehet azért előzni. Pályán meg úgyis van bőven idő felgyorsulni. Az viszont tény, hogy a 2.0 Corolla biztos sokkal jobban megy.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Na ezt nem tudtam, Itthon gyakorlatilag csak Hollandiából behozott kocsik vannak. Azok meg már 2 évesen is min 100-nál tartanak.
Ha esetleg vennél Aurist akkor mindenképpen csak FL után ledes lámpával szereltet keress. A sima halogén elég rossz lett. Német pályára mondjuk én sem hibridet vennék. De a városi használatodra meg mindenképpen az kell. Azt mondom ha teheted próbálj ki egyet. Nem tudom, hogy ki milyen kocsihoz van szokva a teszterek által, de tényleg semmi gond nincs még a hegyekben sem vele. Gond nélkül jártam meg vele az osztrák pályákat amik hegyekben mennek. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
Az a baj, hogy nem lehet mindenre optimalizalni ugy egy autot, hogy olcso is legyen. Szoval vagy veszel auris hybridet, ami nagyon jo lesz varosban es hasznalhato palyan vagy veszel 1.4-1.5tsi-t, ami varosban nem fog igazan keveset enni, cserebe eleg eros lesz palyan (a 140-150lovas csak) vagy veszel Passat GTE-t amivel varosban elkolbaszolsz villannyal es netto eros, lehet tolni palyan, cserebe dupla annyi a bekerulesi koltsege a masik kettohoz kepest. De mivel azt irtad, hogy 90% varos, en aurist vennek es turelmesebb lennek palyan
-
rbalint88
addikt
Hat akkor golf kell. Mondjuk en nem vennek varosba kezivaltosat, az 1.4-1.5tsi-hez viszont szarazkuplungos dsg van, olyat meg nem akarok a nevemre venni. Ezert mondtam az aurist, mert az varosban nagyon kenyelmes, palyan meg hasznalhato kompromisszum. C-hr-rel voltunk 4-en, par napnyi csomaggal es tok elheto volt palyan is. Engem igazabol ez a tura meggyozott, kellemes csalodas volt nagyon. Auris ugye ugyanaz a technika, 4-5M kozott lehet ertelmeset venni felszereltsegi igeny fuggvenyeben, igaz 100e+ km futassal, de ezek birjak, en nem felnek tole.
-
Ja, tolni csak melegen (ez alatt nem is a viz, hanem az olaj a fontosabb). Megneztem az enyemen, 3 literes dizel. Ennyi km után ennyi fokos az olaj, innen meg kellett 3km a 85-hoz (uzemi). A palya felhajto 500m, 110-120 kozott 12km, majd 5km 85-tel es itt az eredmeny. Kulso homerseklet 10 fok.
Egy szivobenzin nem igenyel ekkora torodest, kb 10-12km alatt uzemmeleg az olaj. Nincs dpf, jobban birjak a hideguzemet is. Ha egy 20e km-es tsi-t veszel 2 ev alatt nem szamithatsz ebbol adodo problemara.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
Miért lenne eladhatatlan az az autó aminek nincs utódja?
Úgy látom konkrét elképzelésed van mit szeretnél és várod hogy valaki azt megerősítse, akkor azt kell venni. (amúgy én hasonló helyeztben voltam és szintén Németo - végül egy Rav4 lett belőle, 2l benzin, kéziváltó, AWD, 1 tulaj, 27k km, 2015/08, nagyon bevált)Avanti Roma
-
-
Én egy valamin csodálkozok. Lassulnak az eladások, válságban az autóipar az árak pedig meredeken mennek felfelé. Amit tavaly 5 milláért meg lehetett venni az inkább már 6-7. A kifutó szériás turbo nélküli benzines kocsikért ölre mennek a vásárlók. Az új, bonyolult turbós, hibrid, elektromos autók pedig egyre drágábbak. A használt-piaci árak is inkább felfelé mennek.
Itt tényleg előbb utóbb árcsökkenésnek kell jönnie, mert nem lesz ember aki új autót vesz. Persze nyugaton jobb a helyzet, de nálunk 5 millió alatt már nem sok használható alternatíva maradt 5 milla meg qrva sok pénz...
-
tboldi
nagyúr
Arra próbáltam rávilágítani, hogy pont ezért nem lesz eladhatatlan egyik sem, legalábbis itt Magyarországon biztosan nem. Éppen ezeket keresik sokan, hiába elavult.
Példa: a páréves, X tízezer km-t futott, 1.6 szívó Suzuki Vitarákat drágábban adják, mint amennyibe újonnan kerültek. Most már csak turbósat gyártanak, szóval aki mindenképp szívót akar, mert fél a csigától, kénytelen a használt piacon nézelődni. A hirdetők ezt a keresletet kihasználják, méghozzá sikeresen.
Amúgy a '90-es évekbeli és a mostani VTEC rendszer sok dologban különbözik, nem feltétlenül venném egy kalap alá őket.
[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
-
őstag
amit te nagy mennyiségnek látsz a gyár udvarán, lehet csak 1-2 napi termelés vagy még annyi sem
comfort golf meg sose volt 30 ezer euró, max a listaár, de abból lejön vagy 20-30% a vw nálolyan dolgokra csoidálkozol itt rá ebben a kis esszében ami mindig is így működött
cryptot minden termékemért elfogadom
-
pit stop
addikt
Túl racionálisan, és túl sokat számolva állsz hozzá ha élvezni is akarod. Egy ideig kell számolgatni, de egy idő után már nem éri meg. Ahogy a statisztikai szabály is szól kb.: bizonyos százalék felett már nem éri meg tovább pontosítani-számolgatni, hanem ki kell választani a döntősökből ami tetszik vagy alkalmi vétel.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
_q
addikt
Én is hasonlóan racionálisan állok az autócserével kapcsolatban. Kiválasztottam 2 autót, összehasonlítottam számokban mit jelentene 5 éves távlatban. Szerencsére már látom a célt.
A te eseted annyiból más, hogy te eleve el is veted az 5 évnél idősebb autókat, ami egyrészről nehezebb döntés elé állít az értékvesztés miatt, másrészről ahogy írod is kb. mindegy mit választasz, mert nagyjából a vége ugyan az lesz. Szerintem a kérdés annyi, hogy mennyit szánsz rá és mi tetszik. Pár éves autók esetén túl sok számítás szerintem nem szükséges még. Idősebb autók esetén már más a helyzet.
Ma próbáltam egy toyota corolla 1.8 hybridet. G astra után gondolhatod mekkora a különbség. Aurist akartam, de mivel nem volt, a hajtás azért meg tudtam nézni így is. Szerintem a corolla-val igen jól járnál. Ha autópályázni is akarsz akkor a 2.0 hybrid több mint elég szerintem.
Nekem már csak egy a problémám. 3.8 alatt nincs auris megbízható forrásból auris
[ Szerkesztve ]
-
őstag
ez a 20% bukás új autón akkor volt, amikor ész nélkül hozták ki az új kisautókat 0-ás hitelre és sokan szabadultak volna tőle, mikor rájöttek hogy örökre törleszteni fogják
illetve természetesen a 20+ millás kategóriában, meg a csodás francia/olasz "premiumok"nálcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
na így már oké, értem a 600 ezret
a swift eleve jó választás a kicsi értékvesztés és alacsony ár miatt, plusz ment évi 10e km-t
ha ellenpéldát akarsz nézz meg mondjuk egy szintén 5 éves passat dízelt, 200e km futássalegyébként a swiftes példánál maradva, ha korrigálnád a számítást az inflációval vagy a hitelkamattal amit kifizettél 6 év alatt, azért már lenne 30% körüli az értékcsökkenés
ez pedig ha belegondolsz teljesen reális
legalábbis én mindig úgy szoktam fejben gondolkozni hogy kb 200 e km és max 10-12 év (amelyik hamarabb bekövetkezik) az az érték amíg autó az autó, utána csak a gondok vannak
ennek a harmadát "elkoptattátok" a swiftból és el is vesztett annyit az értékébőlcryptot minden termékemért elfogadom
-
Dare2Live
nagyúr
Én új autónál nem számítok áresésre. Jövőre minden hengerlekapcsolásos turbo, mild hybrid, hybrid lesz ezek nem olcsó dolgok. És még így se biztos el tudja autógyártók nagyja kerülni a CO2adót. Ami elég durva legyen csak a flotta átlaga 110gram. Ami a 90%nak jelenleg nagyon nem megy. Dráguló technika, fejlesztések, CO2 adó hát ebből nem tudom hogy lenne áresés.
Autóiparban jelenleg átlagosan 5-7% haszonkulcs van. "centrum/termelés" ha nem veszik az adott terméket nem csökkenti az árat még 10%al, hogy minden legyártott autón plusz vesztesége legyen hanem visszavágja a termelést. Németeknél 8h helyett járnak 4hba melózni, moon meg kidobálják a munkaerőt.
Ez az új piac. Persze ha vmi raktáron van és kell pl kiskernek/importőrnek a pénz ki lehet fogni extra akciókat.használt piac megy az új autó árak mellett. Ha új autó árak emelkednek akkor az a használtat is magával huzza. Persze ha vmi brutál gazdasági válság lesz tömegesen bedölő hitelekkel, kényszerértékesítésekkel az agyonüti a haználtpiacot.
más: MOon is iszonyat ára lett a szervíznek. Kia Ceed első szervíz 70.000Ft. Venga első szervíz 50.000Ft. Nem lepne meg ha németeknél is hasonló áron menne egy első szervíz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"1-2 evnel tovabb nem lehet fenntartani a csokkentett termelest mindenhol."
Egy heti 40h helyett 20hs munkarendel megfeleződik a termelés és a munkaerő költsége is. De 50%os visszaeést hosszú távon nehéz elképzelni, de ha igen akkor biztos megszünnek majd gyárak is. De ez az egész nem fogja az új autó árakat csökkenteni... inkább növelni.
"Valoszinuleg az eloremutato technologias autok hasznalt ara nem fog akkorat esni, mint a regieke."
Lehet. De ennek ott a másik oldala.
Aki használtat vesz az azért teszi mert nincs autóra és üzemeltetésre sok pénze.
Melyiket 8-10-12évest 120-150-200.000kmest fogja megvenni?
- Amiben nincs részecsskeszürő
Vagy amiben van és azok azért 200.000kmnél simán megadják magukat és pl 400.000Ft.
- Ami kokszosodik és az 100.000Ft+
vagy ami nem mert szivó.
- Amiben nincs turbo/kompresszor
vagy amiben van."Mert azert lassuk be, az se normalis, hogy az ember par evente uj autot es tevet vesz, evente okostelefont cserel, es igy tovabb. Ez igy csak szemet-termeles."
Mondjuk MOon már kellett vmi az új autó piacnak mert az átlagéletkor vmi 13+év. A szeméttermeléssel meg így megy tovább ugyis kinyírjuk a földet és evvel magunkat.
szer: Most teli vannak a raktárak autókkal vagy 3+hónapot kell rá várni?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest