- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
válasz sch_a #186353 üzenetére
Alfás szakemberhez vinném el mindenképpen átvizsgálni, ő tudni fogja mit kell rajta nézni. Pl. Olman Zsolti, D.Z Tuning, Csörgő Autószerviz, vagy Czabán Berci.
Jellemző típushiba pl. a hátsó rugó törése, ajtók kattogása (ajtóhatároló cserével orvosolható, de elég macera), M32 féle Opel váltó csapágy hibája, olajpumpa tömítés halála. Meg persze a szokásos dízel alkatrészekre figyelj (lendkerék, egr, dpf, porlasztók).
A bölcső is szeret rohadni, ha időben észreveszed, akkor még olcsón javítható.
Fl -t néznék igen, több típushiba is javítva lett, és könnyebb is lett az autó (nem kellőképpen, de ez is valami). De ha az említett 2.0jtdm motorral nézed, amit a leginkább ajánlanak, akkor biztosan fl -t veszel.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #186357 üzenetére
De, mind a középkategóriába tartozik, de egy mondeohoz képest mégis szűkös lehet a 159.
[ Szerkesztve ]
-
-
máyköl
veterán
válasz pècsimunkás #186357 üzenetére
Nem nagy autó a 159. Mondeo, Passat, Avensis biztosan nagyobb, Accordot passzolom.
sch_a: fb csoportba érdemes belépni, annál hitelesebb képet máshol nem kapsz. Nem egy teljesen igénytelen autó a 159, jönnek néha dolgok amikkel foglalkozni kell, de általában ezek apróságok (tipikus hiba pl. a féklámpa kapcsoló vagy a map szenzor cseréje), mindkettő bruttó 3 perc házilag, és 4-5ezer Ft. -nál nem drágábbak az alkatrészek.
Nem egy megbízhatatlan autó, pont azt szokták mondani hogy eléggé németes már műszakilag, és nem jellemzőek rá a korábbi modellek bosszantó elektronikai szívatásai. -
pècsimunkás
addikt
válasz máyköl #186362 üzenetére
A kategóriájuk ugyanaz, arra gondoltam.
A Mondeo és a Passat elég nagy, valóban, de akkor is középkategóriások, mint ahogy az Alfa 159 is az.Az én Aurisom is kisebb- belül biztosan, mint egy 9.gen Civic, mégis egy kategória. Az alsóközépkategóriából Octavia lóg ki felfelé, elég rendesen, mint ahogy a Superb a középkategóriából.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
A PSA 1.6 VTi motorja tényleg annyira szar, mint a hírneve fémjelzi? Neten főleg rémtörténetek terjednek róla. Árulnak egy vezetett szervizkönyves, gazdagon felszerelt Peugeot-t. A 4 sebességes automatával megfejelve lehet a totál szopás kategória. Gondolom ez a 4 fokozat pont a semmire sem jó kategória. Pedig szép.
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Off kérdés.
Tervezek venni kb 3-5 hónap múlva egy 2011-es Citroen C5 2.0 HDI autót. Szerintetek, az áruk megy majd fel, vagy inkább majd esik? Vagy már csak lejjebb fog menni?
Gergő
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Anyumnak most egy total fapad (ertsd szervokormany es ennyi) 2007-es 1,4 8 szelepes benzines PUG 206-osa van. Ujan vettuk, 13 eve nalunk van.
Muszakilag mostansag szepen rendbetettuk, de esztetikailag nem egy nagy elmeny, foleg hogy volt vele egy kocc is, igy az elejen nem igazan gyariak az illesztesek...
Tovabba a mindenfele komfortelektronika es klima hianya is egyre inkabb zavarja az idosodo edesanyam.
Olcso, de ismert megoldaskent Citroen Xsara Picassot neztem neki, 1,6 8 szelepes benzines motorral. Nem egy Fittipaldi auto ez sem, de legalabb magasabb, jol pakolhato es van klima, el. ablak, hasonlok...
Mennyire erheti meg a valtas? Szerelo van hozza, tipushibak ismertek, magat a technikat egy sima Xsaraban en magam is hajtottam, azota haveromnal szolgal, sosem hagyott cserben.Koszonom a valaszokat!
Üdv, Balázs
-
footy
addikt
válasz zeus_2k14 #186371 üzenetére
A C5-ot jol gondold meg. Nekem 2napig volt, de a legjobban akkor orultem neki mikor visszavette az elado. (a kocsinak volt felig meddig rejtett hibaja is)
A probaut alatt nem jott ki hogy a hidro autopalyan olyan hogy tengeribeteg leszel tole, 1db uditos palackot sem tudsz lerakni kenyelmesen. -
tatararpad
őstag
Új Suzuki Ignisről vélemények? Napi ingázás, 60 km vegyes, kilométerben inkább főút, viszont városban is sok időt eltöltve. Évente max párszor hosszú táv. Utasok poggyászain kívül semmi különösebb teherszállítás, szintén ha évente max egyszer el kell hozni egy hűtőt utánfutón. Kis fogyasztást és olcsó fenntartás reményében legalább 10 évig. Vagy másmilyen új autó maximum 4 millióért?
-
tboldi
nagyúr
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Ha meg tudsz barátkozni a hátuljával, akkor hajrá! A leírt igényeknek simán megfelel.
Nem tudom, Swiftet még lehet-e kapni ilyen áron, még az jöhetne szóba.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Ilyen futásra már inkább néznék egy plug-in hibridet, főleg, ha töltés megoldható mindkét ponton. Tudom, nem új
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #186380 üzenetére
A fejedről jut eszembe:
Az imént elvittem anyumat dolgozni, és hazafelé ment előttem egy Lupo SDI. Hogy az milyen tetű lassú! A Jazz sem egy racsekár, de azért na. -
OPiiPO
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #186381 üzenetére
Nem tudta, hogy racse van majd a szervizkiállás (gyertya csere) és tankolás alatt behozza a lemaradást
Most nézem, 16.8 s a 0-100. Golf nekünk valami 19 körül van, ahhoz képest teleport Fiat 12 s, de ugye limp mode-ban került hozzám, külön élmény volt először csak hibakódot törölve, aztán végül vákuumcsövet javítva az összeterelt ménest kipróbálni, de hamar meg lehet szokni. Ezért jó a lassabb autó, könnyebb értékelni a másikat. Mondjuk cégnél is vezettem mindenfélét, személyautóban talán a Logan MCV 1.2 szívó 73 lóval volt a legkevésbé dinamikus, de alapból 1.4 TDCI (70 LE) Fiesta volt a járkálós autó akkor, azzal is elvoltam, pályán volt csak kevés, de ott is kellemetlenebb volt az 1.2 szívó Clio, benzinesként zavaróbb volt a magas fordulat. Illetve kisteher vonalon a Fiat Fiorino volt aránylag kicsi motoros jószág (1.3 Multijet 75 LE), és a Transporter 83 lóval sem volt versenyautó. Valahogy elvagyok, akármit kell vezetni, egyelőre jobban foglalkoztat a költség oldala - olasz kocsim is úgy lett, hogy adódott a lehetőség, aztán végső soron mindnek van előnye és hátránya, csak ugye ki-ki máshogy ütötte be a fejét
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #186383 üzenetére
Türelmes ember lehetsz
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #186383 üzenetére
Nekem is csak 83 tagú a ménes, de szerencsére szopóbenzinhez képest elég alacsony fordulaton megvan a csúcsnyomaték (119 Nm @ 2800 1/min). A 0-100 papírforma szerint 11,9 sec.
A WagonR-ünk azért jobban megy, jóval pörgősebb is az M13A, plusz a 93 lóhoz csak 930 kg társul, ~10 sec körül el is éri a 100-at. A Honda meg vagy 200 kilóval nehezebb.
-
veterán
toyota sakurával van valakinek tapaszalata? van náluk egy jó kis auris 5.3-ért (https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_1_8_hsd_selection_automata_1_tulajdonos_mo-i_bi-led_kamera_park_assist_tss-15618445) de ennyit nem áldoznék rá. van-e mondjuk toyota téren olyan rugalmasság a kereskedőkben, mint vw/skoda/opel vonalon? nyilván ez ott dől el, de ha ebből 100k alku reális csak akkor nem rabolnám senki idejét.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #186387 üzenetére
A márkakereskedéseknél az új autóknál nyílt titok, hogy valójában mennyit alkudhatsz, mivel ebben nagyrészt egységesek, de használtaknál szerintem ezt nem lehet konkretizálni. Toyota topikban kérdezz rá erre a kereskedésre, ott nagyobb eséllyel ismerik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Senhi
aktív tag
válasz bandus #186387 üzenetére
Toyota M0-nál én 90k-t tudtam alkudni nagyjából ugyanebből a kocsiból (csak kevesebb kilóméterrel). Akkor azt jó árnak tartottam, ugyanolyan kocsi volt fent 3-400 ezerrel drágábban is fent.
Auris hsd elég kelendő, ezt ők is tudják, de a mostani helyzet miatt bármi lehet. -
AMD Power
titán
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Új dízel Dacia?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Gombinyó
őstag
válasz parandroid #186393 üzenetére
-
vzsryl
nagyúr
válasz tatararpad #186378 üzenetére
Ha beveszi a gyomrod a küllemét, akkor jó az Ignis, de ha nem kell a magasépítés, akkor inkább Swift.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz rbalint88 #186396 üzenetére
ebben egyetértek, és ebben az esetben én is de használt autóra inkább olyan 4.5 körül lőttem be a keretet, aztán majd meglátjuk, hogy ezért találok-e olyan aurist ami tetszik, vagy sem (a fontos kritériumok a FL, kombi és bi-led). ha nem akkor vagy más autó lesz, vagy emelni kell a kereten.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bdjg
újonc
Sziasztok
Első kombi autóra szeretnék beruházni, főleg pályán használnám és egyéb vidèki utakra meg persze minimálisan városban is. A plafon 4M körül lenne és eddig kb max 7 éves autókat böngésztem.
Eddig amit jobban figyeltem az a C’eed, Hyundai i30 v i40, illetve láttam elvétve Mazda 6ot is. Benzines párti vagyok de dízeltől sem zárkózok el de nem ismerem melyik motorokat kell messziről kerülni.
C’eedrol olvastam, hogy a futómű nem valami jó, a Mazda meg drága ha bármi baja van (bár melyik nem az ).
Toyotakat is néztem de a belső nem valami megnyerő.Esetleg ha tudnátok segíteni a döntésben vagy ajánlani valami mást akar azt koszönöm előre is!
-
válasz Richard! #186386 üzenetére
Ibizka:
Nyiha: 63 kW / 86 PS bei 5000 U/min
Nyúlmókus: 132 Nm bei 3800 U/min
Gyorsulás: 12,2s
Mérleg: ~1025 kg
Ez sem verseny autó, hiába sportEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs