- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Riasztó topik
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz pit stop #174469 üzenetére
208 nekem is tetszik, de remélem ezt még nem a törökök gyártják. Rönónál is a török gyártás mindig gyengébb volt, mint a francia, pl. Clio<>Thália. Nyílván spórolás okán odatelepítik a gyártást, meg hogy a töröknek, és a környező ázsiainak jó lesz az eredetinél gyengébb minőségű anyaghasználat is.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz pit stop #174750 üzenetére
Amúgy valóban a nagy Lexus-okra hajaz, először azzal tévesztettem össze. De míg az LX/RX formaterve egységes és a maga extrém módján kiegyensúlyozott, addig a DS nekem egy összeharácsolt tákolmány érzetét adta. Innen is, onnan is loptak egy kicsit a végeredmény pedig olyan amilyen. Megjegyzem, hogy a Google fotókon kevésbé tűnik otrombának, de menet közben szemből, bekapcsolt lámpákkal eszméletlen nevetséges. A szubjektív véleményemet olvastad
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz pit stop #176001 üzenetére
Az első széria az új Daciakból mind rohadós, később sokat javultak. Nálunk 1-2 van a flottában - dokker -, szeretik, nincs velük gond. Barátomék egy lodgyt vettek, 1.6 szívó, jó felszereltség, teljesen vállalható, pedig 2 éve 2 gyerek és 1 kutya amortizálja..
Aygo az még mindig közös ló a franciákkal, nem?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Zola007
veterán
válasz pit stop #177257 üzenetére
debreceni topikban épp most néznek hülyének, mert dízel autót, azon belül Peugeot vagy Renault-kat nézegetek.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
NB2
aktív tag
válasz pit stop #177892 üzenetére
Az a kérdés mit nevezünk kütyünek
Az autógyártók előszeretettel szeretnek minden vackot extraként felsorolni, de azért 2019-ben ne legyen már extra egy elektromos ablakemelő vagy klíma!
Egyik ismerősöm eladta a polóját, rá fél évre összetalálkozott az autószerelőnél a tulajjal. Ő mondta, hogy mindig röhögött az ülésfűtésen, de amióta van imádják.
Ha kell extra azért teszem bele, mert NEKEM kell! Nem azért, hogy jobban el tudjam passzolni. Valamennyire én azt vallom, hogy lehet érvényesíteni az árat, de nyilván ahogy a kocsi, az is veszít az értékéből. -
ngaba
aktív tag
válasz pit stop #179178 üzenetére
Köszönöm a választ. Mindenképpen megnézetem szerelővel előtte, bármit is veszek végül; annyi rémtörténetet hallottam már.
Szerintem ma már nem olyan a használt piac, mint régen... Vagy lehet, hogy csak nekem tűnik így, de mintha régen a magyarok inkább fapados új autókat vettek volna elsősorban (1.0 swift, 1.4 astra stb.), most meg a nyugatról behozott (visszatekert) használt kocsik jelentik a kiindulást autóvásárlásnál, ezért már nehéz kifogni jó vételt, akkora a kereslet. Mondjuk ebben a net elterjedése is benne van szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz pit stop #179702 üzenetére
teherautók pl. [link]
hajók pl [link]
repülők uszták meg legjobban eddig de [link] [link]
szénerőmű hazai hír. [link] német. [link] USAban pedig Trampli minden igyekezete ellenére csökken a szénbányászat. 10év alatt felére esett. Hogy ezek azért vannak mert pl épp a szelet, napot támogatják vagy CO2 adó az más kérdés.@vzsryl: A legjobb amit mondani tudok, hogy a hibrid yaris 95gram alatt van így az ára egy ideig nem fog emelkedni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz pit stop #179705 üzenetére
ezen az alapon tengeri szallitmanyozok sirhatnak mert jovore ~nem hasznalhatnak nehezolajat csak alacsony kentartalmu dizelt.
ott mindenkire ravertek. autoknal meg csak az ujakra.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
vzsryl
nagyúr
válasz pit stop #180180 üzenetére
Szerintem azonos árkategóriában minden SUV kényelmetlenebb egy normál személyautónál, mivel a futóműve feszesebb kell legyen, hogy ne akarjon felborulni.
Azért mert a ki- beszállás pár másodperce kényelmesebb, attól még nem kéne szívni több percen/órán keresztül az utazás során. De ezzel lehet, hogy egyedül vagyok...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Dare2Live
nagyúr
válasz pit stop #180514 üzenetére
Nem tudom szomorú vagy vidám e, de így lesz annyi kitétellel, hogy sima hibrid se fogja 2030nál sokkal tovább húzni.
Jövőre kikopnak a nagy ccmes motorok, sztem hibrid nélküli kis ccmesek se huzzák 2022nél tovább onnan egyre inkább minden atkinson vagy és kis ccm hibrid lesz. Majd 2025től már egyre inkább plug in hibrid... 2020as évek végére meg a 20-30kmes plug in alatt is recsegni fog a léc...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dj79
senior tag
válasz pit stop #181210 üzenetére
Nálunk is szóba került a fiatal (2-3 éves) használt autó, de nem éri meg. A számolgatás a várható fenntartási költségek és az értékvesztés alapján régóta a plug-in hybrid felé visz, csak ugye ott a kezdeti költség erősebb. Pár éven belül kiderül, merre megy az autózás és hová fejlődik a technika, de addig a lehetőségekhez mérten kiélvezem a turbó benzines autót és nem foglalkozom a matekkal.
-
Tin
veterán
válasz pit stop #181210 üzenetére
Ahogy mondod. Én ugyan elfogadom, hogy LuckyL-nek van igaza, de bennem a "szalonból kihozod és buktál 20%-ot" elv él, viszont itt nagyon nem ezt látom a valós számokból. Hanem inkább azt, amit fentebb leírtam. Amivel viszont együtt jár a kérdés, hogy minek venne bárki néhány éves használtat, ha alig többért vehet újat is.
Amúgy igazad van, és mivel svájci bicskát akarok két merőben ellentétes használatra (város+pályázás), csak a saját helyzetem nehezítem.
-
BeZol
őstag
válasz pit stop #182555 üzenetére
És az ilyen tipikus céges kombis autók, mint octavia, mondeo?
Én ezektől azért is parázok, mert octaviás ismerős szinte mindig viszi vmi miatt szervízbe a kocsiját, és őszintén megvallva ha körbenézek a városban, a mostani octaviákból rengeteg van, de ami előtte v. főleg azelőtt futott típus, hát kb. felszívódtak, holott előtte meg azokból láttam rengeteget. Hova tűntek? Mi lett velük?
Régebbi Suzuki Swift meg Wagon R+ detto ugyanez a szitu volt. 10+ évesen kb. nem is láttam már, holott előtte nem volt olyan útszakasz, h ne jött volna velem szembe 2.Mi történt? Annyira leesett az áruk, hogy 1-1 szervíz már a kocsi teljes értékét jelentette volna, ezért inkább mentek a roncstelepre, vagy ennyire megbízhatatlanok voltak?
Aztán lehet csak rosszul látom a dolgokat, de valaki felvilágosíthatna, mert nem értem.
-
GIJoe
addikt
válasz pit stop #185947 üzenetére
Igen ez jó lenne, csak minden amit kinézek 300+km-ra van ált.ban
Eldöntöttem Mindenképp Peugeot 206 1.4 HDi-t szeretnék venni munkába járni
errefelé túl van árazva..
Nem rövid a lista amit összeírtam, mit kell néznem ne szívjak nagyot a kicsi csiga dízellel
de tetszik maga a forma, céges udvaron fordulékony, volt ilyenem igaz benyás de azt írják ez tényleg nem torkos...
-
veterán
válasz pit stop #187137 üzenetére
Koszi, az 1.3-asokbol lattam is par peldanyt.
A "laposabb" lampashoz tartozik valami elnevezes, facelift, hasonlo? Teljesen random evjaratokban lattam a hosszu rombusz meg a lapos elso fenyszoro kialakitast is, felszereltseghez se lattam, hogy sok koze lenne.
Everybody lies.
-
válasz pit stop #187194 üzenetére
szerintem nem ezen fog múlni, nekem volt új kia és garis i30, i20 és vigyáztam rájuk, eszembe nem jutna semmilyen autót hidegen padlózni. Sok autóra van ma már 5 év gari is, pl. a tipora is volt 5 év, mégis úgy járattam be, mintha az életem múlt volna rajta, 3500-nál köztes olajcsere, 13500-nál megint olaj csere...
Ha valaki sz@rik rá, akkor mindegy mennyi a gari, ha meg vigyázik rá akkor szintén.
Szerintem az vesz kia-t aki ki tudja használni a 7 év garit, tehát nem megy többet évente 20 ekm-nél, mert ha igen, akkor inkább a hyundai, mert ott 5 év, de a km lehet bármennyi.
Amúgy mindegyiknél volt garis cserémEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz pit stop #188631 üzenetére
Igen, mind az összeset is, sőt csődbe is mehet a cég akinél leadod az előleget, ennyi erővel ne is vegyünk autót.
Amúgy átadják az autót teljesen végig mutatva, nyitogatva mindent, viszel egy rétegvastagság vizsgálót és végig méred.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Paxker315
addikt
válasz pit stop #189676 üzenetére
Koszonom szepen. A Coltot azert "felejtettem el", mert viszonylag reg lealltak a gyartasaval. : ) Meg esetleg a Kia Venga, Hyundai i20 lehet egy jelölt, legalabbis az arkategoriaban.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz pit stop #189676 üzenetére
Egyébként, ha picit toldanék a keretbe, megérheti akár a Mito? Csak nem tűnik túl praktikusnak a tömeges C-oszlop, lőrésnyi hátsó szélvédő, nagy fordulósugár miatt. Ne nézne ki jól, el lenne döntve, hogy nem.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
-
grizlisandor
addikt
válasz pit stop #217972 üzenetére
Audi A1 autót 2015-től vennék (FL) azokba már szíjas vezérlésű 1.4 TSI került, ez A3 esetén (8V/3. gen) 2013-tól igaz.
Az említett évek előtt még láncos vezérlésű volt az 1.4 TSI, ott arra kell figyelni, hogy 2012 utáni autó legyen, mert azokban az újabb, módosított láncot és lánckereket alkalmazott a gyár.
Vagy igazoltan cserélték a gyári utolsó cikkszámos vezérléskészletre a vezérlését, vagy vételnél beleszámolod az esetleges vezérléscsere összegét, mivel 2012 előtt nem igazán voltak stabilak ezek a vezérlések. -
chopin42
őstag
válasz pit stop #218986 üzenetére
Kb annyit írtunk be, hogy 600-800, Pécs+100km, klíma, és ezeket véltem megvehetőnek. Voltak drágább többet futott rossz autók, és drágább rossz autók, illetve VAG leharcolt példányai, meg egy-két megkíméltebb fabia, de egyik jégvert, a másikat elvitték azóta. Ha esetleg lesz 1.3 colt, akkor az is játszik, de Baranya és környéke elég pusztulat...
A pécsieket át tudom vizsgáltatni, szóval akkor az egyik jazz egy megnézésre játszik, legfeljebb nem vesszük meg. Nézek majd távolabb is, de egyelőre felmértem a megye és vonzáskörzetét.
Kösz mindenkinek!
tboldi
Köszi az ügyeletes Lanciás tippeket, de nem tetszik neki egyik sem. (mondjuk nem tudok vele vitatkozni, bár engem nem bánt annyira a kinézetük, vagy egyfajta bájuk).[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
nagyúr
válasz pit stop #219295 üzenetére
Giulia tetszene a gyerekeknek, de nem nagyon szeretnénk 4 éves helyett sokkal öregebbet. 5 éves még esetleg.
Fosztóképzős Julcsika így evész... azé' tetszene ám!Említett 2 VAG autóra rásasolok, de az üléspróba lesz a lényeges. Céges Golf variantot vezettem 4 éve, deréktámaszos volt, és 60km után derékfájás... 10 éves Julcsika meg csak a fapados üléssel vezethető volt Eger-Tatabánya vonalon megállás nélkül (nem a piros jelzőlámpás megállásra gondolok), és kipattantam belőle minden fájdalom/probléma nélkül.
@#219291molnarpeter
az Alfa 159
Már régiek, a keretbe beleférne újabb valami.(Szerintem ez a keresés eltart egy darabig... tovább, mint a legutóbbi; feltéve, ha elkel az S-Max.)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- alza vélemények - tapasztalatok
- Gaming notebook topik
- Fűnyíró topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Macska topik
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest