Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yiggdrasil
aktív tag
Rokon keresne szaladgálós autót, és szembe jött egy 2009-es Opel Astra H.
1.6 Z16XER motoros verzió, kézi váltós, tempomatos, ködlámpás, rendesen szervizelt darab, 200.000km-el. Se nem sedan, se nem kombi, 5 ajtós verzió.
Mennyire szabad ilyet venni? -
Vismajor01
addikt
válasz =WiNTeR= #218140 üzenetére
Szia,
Nekem is Prius2 volt az első autóm, imádtam. Jól pakolható, modern tulajdonságokkal, városba fickós. Viszont most nagyon hülye áruk van, tényleg bőven 2m fölött van egy jobb Nyilván nem tudtam h ez lesz, de tök hülye voltam h eladtam az enyémet (Bordó szín, bézs bőrülések, android fejegység, alufelni etc), most tökjó lenne.ű
Ha 2m a keret nem tudom h jött képbe a 3. gen Az bőven 3 fölött van.
Esetleg Toyota camry? Ugyanolyan megbízható technika mint a prius csak nincs annyira hypolva. Persze nagyobb, erősebb, többet fogyaszt.
Priust csoportból vennék, nem hahuról, főleg ha ráérek.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Eljátszadoztam a gondolattal hogy az MK1 1.6 benyás Focus kombinkat fiatalítani kellene. Igazából jól teszi a dolgát 276 000 van benne és még az olajat sem csipegeti a rozsda is jól.elkerülte eddig MK1 létére Második autónak van már csak hadra fogva mert a napi rohangálósunk egy Galaxy Hybrid. Amit nézegettem és mondjuk bele vágnék az ugyan csak Focus lenne de FL MK3 ugyan csak 1.6 szívó benzines motorral vagy esetleg az 1.5 EB-vel. 2013-tól gyártott Octavia 1.4 TSi vagy egy kategoriával feljebb a Hyundai I40 2.0 benzines. A kérdésem az lenne hogy a Ford 1.5 mennyire lett megbízhatóbb az 1.6-hoz képest?Illetve a Hyundai 2.0 szívó benzinese mennyire szamít megbízhatónak?Az autót azért havi szinten kb 10 alkalommal szoktam használni melóba járásra is ami kb 80 km jelent oda vissza fő úton, és 2 varoson keresztül.
Előre is köszönöm a segítséget[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
1,7 CTDI Honda Civic-ről mik a vélemények? Van alternatívája a piacon, ha a tetejéről nézegetek (1.3m), és a megbízhatóság + fogyasztás a fő szempontok?
Clio 1.5 dci-t néztem még, de az nem igazán van ennyiért, és méretben is másabb kategória.
Suzuki Swiftet nem szeretnék.Lényegében napi 2x25 km unalmas országúti melóbajárásra használnám.
Az A6 C5 3.0 benzint felesleges emiatt koptatni és tankolni erre a célra. -
Llew
senior tag
Erre mIt mondanátok? Végre egy őszintének tűnő hirdetés.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Vismajor01
addikt
Ezen mi az őszinte? Kérhetsz átvizsgálást amiről magyar nyelven kapsz eredményt... Tehát ők csinálják, adtál a szarnak egy pofont. Ellenben be se hozzák, nem vállalja a rizikót hogy rajta marad. Ott van az autó, meg se tudod nézni, ellenőrizni se, de gondolom fizesd ki az egészet mielőtt behozzák..
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Ádám16
addikt
válasz Gombinyó #218160 üzenetére
Oops, Civic 7gen, Clio 3gen.
Az általad ajánlottak közül azok a dízelek vannak annyira megbízhatóak, mint az Isuzu motorja? Focus MK2 piszkos mód rohad tudtommal.
[link] Ez a Civic van kinézve konkrétan. Még rosszul sem leszek, ha ránézek.
[link] S annak unalmasabb, 5 ajtós verziója.
Képek alapján mindkettő rendben van, csak a típust nem ismerem, mikre érdemes figyelni.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Ádám16 #218163 üzenetére
Ilyen idős korban már bármi tud rohadni, előélet számít. Nem jellemzőbb a Focus MK2-re sem, mint a Civic 7gen-re. Azok a francia dízelek jól sikerült darabok. Viszont, ha neked a Civic tetszik, akkor első körben annak menj utána, van itt Honda topik. Hátha találsz belőle épkézláb példányt.
-
Ádám16
addikt
válasz Gombinyó #218164 üzenetére
Igazából az egyszerű japán technika (és megbízhatóság) + egyszerű dízelmotor kettőstömegű és részecskeszűrő nélkül jó fogyasztással (spritmonitorról), ami megfogott.
Köszi a segítséged! A Hondás topikban utánajárok a típusnak.Ha másnak lenne még ötlete, szívesen fogadom.
-
Ben42
újonc
Sziasztok!
Előre szeretném leszögezni, hogy nem vagyok nagy autós, nem is értek hozzájuk.
Feleségem céges autóját használtuk főként (Octavia), viszont mióta megszületett a gyerek, vissza kellett adja, és a rokonoktól kaptunk kölcsön egy Ford Fiestát, ami a hónap végén megy vissza hozzájuk (nagy segítség volt így is, hogy több, mint 1 évig használhattuk).
Beszéltem az autószerelővel, akihez vittük (rokonunk mondta, hogy hozzá vigyük), és ő azt javasolta, hogy mindenképp valami kisebb motoros benzines japánt keressünk, mert nekünk szerinte az lenne a jó.Igazából mindketten otthonról dolgozunk, egy vidéki kertvárosból, a gyereket visszük bölcsibe vele, ha rossz az idő, vagy ha elcsúszik a nap, bevásárolunk, ügyet intézünk, illetve havonta-kéthavonta rokonokhoz megyünk autópályán, és félévente elutazunk belföldön pihenni egy csonka hétre. Talán lassan egy-egy külföldi nyaralás is lesz.
Sok cuccunk nincsen, babakocsi és a gyerekágy is nagyon kompakt méretben szállítható, ezzel a 2009es Fiestával is elboldogultunk eddig.Vételre kb 2-2,5 millió forintunk lenne, és még 500ezer az esetleges szervizekre.
Tudnátok ajánlani olyan típusokat, amik mindenekelőtt nagyon megbízhatóak? Szervízkönyv ajánlása alapján tervezzük vinni ezt is szerelőhöz, ahogy a Fiestát is vittük, a lényeg, hogy ne legyen túlzottan drága fenntartani, és ne egy problémás fajta legyen.
-
batai15
félisten
válasz dellfanboy #218169 üzenetére
Én tuti nem venném meg. Ennyi km combos akárhogy is nézzük.
-
Ben42
újonc
válasz hobizoli #218168 üzenetére
Köszi! Jól látom, hogy ebből 1.6 és 1.8 benzin motoros verzió van? Dízelt nem nézek, azt tanácsolták, hogy nekünk nem szabad, mert tönkretennénk a sok rövid használattal.
Ezekből nincs sima 5 személyes? A 7-et picit túlzásnak érezném hármunkra. Illetve gondolom az automata váltót is érdemes kerülni, igaz? -
őstag
válasz Ben42 #218167 üzenetére
Toyotából igyekezz kerülni az 1,33 szívó benzin változatot, Nissanokból meg az 1.2 (dig-t) turbó benzint
2,5-ig viszonylag modernebb autó is legyen meg a gatyátok se menjen rá: Honda Jazz esetleg Nissan Note ezek egészen nagyok az alapterületükhöz képest (nagyobb lesz belül mindkettő mint a Fiesta)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Llew
senior tag
válasz Vismajor01 #218162 üzenetére
Ezek szerint nem ment át.
A 760e km-re írtam. Legalabb nem egy tekert órás kocsi.
Persze az hogy a kocsiceleve kint van még már kérdéseket vet fel.[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
dellfanboy
őstag
mibol gondolod, hogy nem taxi es 2 milliorol durrantottak visza 780ra? am legutoljara francia autoknal en ezt a site-ot hasznaltam [link] de most mintha nem menne
vagy auutodna, csak kene a vin [link]
amugy hogy a fszba tudnak a ilyen alacsony minosegu kepet feltolteni? amikor en adtam vedtem mindig problemazott hogy x mp alatt vagyok... a neppereknek meg szabad? anyatok pcsajat
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
őstag
válasz dellfanboy #218174 üzenetére
nem a felbontást nézi csak a fájl méretét
ha veszel egy 400 x 200 képet és átméretezed 1920 x 1200-ra akkor simán megeszi a hahu rendszere[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hobizoli
nagyúr
válasz dellfanboy #218174 üzenetére
ha egy 12 eves autoban annyi km lenne, akkor annak nagyobb a hirerteke, mint egy agyonsztarolt 40 eves 124-s mergaban az 1millio
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ben42 #218171 üzenetére
en inkabb ezt vennem, ha japcsi, mert gyereket is konnyebb betenni, mert feljebb van a bode teteje, nem kell annyira melyre lehajolni
ha sima Corollat nezel inkabb, akkor a 1.33-s motort keruld el messzire lehetoleg, vagy igazoltan mar garancialisan motorcseres volt korabban
volt egy vhogy 2006-8 korul egy intervallum, amikor ott vmi nem ugy sikerult...
a Fiesta-nak a Fusion valtozaza is csaladosabb technika, vagy egy C-Max istöbb drón kell ;P
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok, autóvásárlás előtt állok
- Lóvé: max 500.000 + 100.000 (átírás, bizti, stb)
- Vezetési stílus: nyugodt, megfontolt, inkább lassabb de biztosabb, családias (néha 4 éves gyerek is utazna).
- Igénybevétel: 3 naponta 2x 35km munka ingázás, plusz havonta 1-2x 80km (Szlovák bevásárlás), meg alkalmanként kisebb kirándulgatások a környéken.
- Terep: kanyargós, sok szerpentin, kevés egyenes és kevés gyors szakasz (Pétervására - Eger között)
- Igények: klima!!! Semmi más. Az utolsó kocsim full extrás volt szinte, annak 2/3-ada nem hiányzik, a fennmaradó 1/3 nélkül meg el tuok lenni. Kőegyszerű szívóbenzines aminek fillérekből kijön a javítása, kis túlzással minden bokorban alkatrész hozzá. Havi fenntartás minimális. Kőegyszerű, akár sok minden otthon javíthatós fajta. Átlag fogyasztásra azért max 6-7 körül maradjon meg.
Dízel kizárva.Ezek fényében miket tudnátok ajánlani? Tudom hogy nem sok rá a pénz, ezért sok márkának csak a hulladéka kapható. Nem szeretnénk rá többet költeni jelenleg, pár éven belül úgyis komolyabbat tervezünk. De gondolom korosabb autók közül ennyiért már jónak mondható is kikapható.
Nézegetek Skoda Fábia (Octavia is jó lenne, de az eggyel fentebb árkategória), Daewoo Lanos, Opel Astra F, Astra G, Suzuki WagonR (Ignis megint fentebbi árkategória), VOLKSWAGEN akármi.
Ezek közül (meg amiket ismertek s beleférnek ezekbe a kritériumokba) miket érdemes, milyen motorral? Mit tudnátok jó szívvel ajánlani?
Válaszokat előre is köszönöm
-
Paxker315
addikt
válasz Kis Tigris #218179 üzenetére
Áh, Eger egyik kedvenc helyszínem lett az elmúlt 1.5 évben, A felsőtárkány--Miskolc Lillafüred szakasz meg tényleg bejövős.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
BitRider
aktív tag
Sziasztok!
Egész nap az forgott a fejemben, hogy rákérdezzek itt, mit gondoltok, melyik autó illene alám. Használt autót keresek, de nem fogok rohanni megvenni, tényleg még csak puhatolózom, hogy ráhangolódjak a kinézett márkára / típusra.
Az aktualitás az, hogy egy VW Touran-t használtam az elmúlt napokban (asszem 140 LE, dízel, automata, egyáltalán nem új) és eléggé megtetszett. Hétköznapibb használatra persze túl nagy és drága, mégis van benne pár feature, ami alá nem adnám:
• elég szépen hátra lehetett húzni az ülést, ami fontos, mivel 2 méter vagyok
• egyterű, viszonylag jó kilátás minden irányban, nem matchbox alattam
• a 140 LE elég szépen meghajtotta, bírt előzni erőlködés nélkül, stabilan futott 170-nél is, mégsem vonyított stb.
• nyilván kipörgésgátló, meg a szükséges biztonsági dolgok
• távirányítóról nyíló hátsó ajtó
• az automatától eddig tartottam, de ebben tök jól működött, valójában ha tehetném, soha nem mennék vissza a manuál szarakodáshoz... nyilván számít, hogy mi az, amit meg is szabad venni és nem viszi el a házat a szervizelése, de tök jó volt kezelni, kombinálva néha az elektromos "kézi" fékekkel
• normálisan működő tempomat (ebben a Touran-ban elég kényelmetlen volt beállítani, ha egyáltalán sikerült)Szóval gyakorlatilag egy 2 üléssel rövidebb Touran megfelelne. Ezek mely típusok lehetnek? Vagy bármi, ami ténylegesen ajánlott / kapható is, főleg a magasságomat figyelembe véve? Ideális esetben persze elektromos autót vennék, de 3-5 milliónál nem hiszem, hogy többet kiadnék érte, és ezt is max jövőre.
[ Szerkesztve ]
-
-
Paxker315
addikt
válasz Kis Tigris #218181 üzenetére
jaj, nemrég pont átutaztam ismerőssel Egerbaktán, a helységnévtábla után már a "Turbo Boost"-ot játszotta a fedélzeti média.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
kenguru99
aktív tag
válasz Kis Tigris #218179 üzenetére
"Nézegetek Skoda Fábia (Octavia is jó lenne, de az eggyel fentebb árkategória), Daewoo Lanos, Opel Astra F, Astra G, Suzuki WagonR (Ignis megint fentebbi árkategória), VOLKSWAGEN akármi."
Ebben korban az állapot a döntő. A márka, típus másodlagos. Nagyon nehéz ennyi pénzért normális autót találni (de nem lehetetlen). Azzal számolj, hogy egy egyszerű technikájú autóra is kell költeni. Vásárlás után 3-400 ezret lazán benyel egy amúgy jó állapotú kocsi is. -
Kis Tigris
tag
válasz BitRider #218183 üzenetére
Seat Altea XL... Épp vasárnap adtam el, az kb tökéletesen megfelelőnek az igényeinek (én is 190 vagyok, s volt még hely bőven. Hátsó ülés sor 20cm-t előre hátra még pluszban mozgatható... Enyém bőr meg navi kivételével szinte Fullos. 2.0 PD TDI, alap 140 lovas, az enyém chippel 170 körül... Ment mint a nyavaja, de Eger-Mezőtúr és vissza közt kényelmes vezetéssel mégis 4 liter alatt evett
-
Kis Tigris
tag
-
őstag
válasz Kis Tigris #218179 üzenetére
csukott szemmel azt mondtam volna, hogy F asztma és/vagy Swift
de igazából mindegy, csak ne rohadjon, ezekbe a tucat autókba 30-ért lesz fűzött blokk, nem a motorcsere lesz a drága hanem az, ha körbe kell lakatolni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz Kis Tigris #218189 üzenetére
Esetleg nézd meg a G Astra-t is, ott az 1.6 75LE-s verzió szintén szög egyszerű (x16szr), csak hát öreg... rozsda és egyebek.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
BitRider
aktív tag
válasz Kis Tigris #218189 üzenetére
Nekünk meg pont egy ilyenünk van (Astra Classic F 1.6), rozsdától javarészt mentes, 180 ezer van benne, garázsban volt egész életében, de már érik a cseréje. Gyakorlatilag bármi jól jönne helyette, ami újabb és én is elférek benne. Az, amire rákérdeztem, az lenne az ideális, de bármi köztes megoldás jó lehet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #218193 üzenetére
Még régebben néztem, de nem tapadt be, hogy mennyiért vesztegetik.
Kicsit talán biztonságosabb, mint az F, ezért szó volt róla, hogy esetleg lesz egy olyan. Aztán végül más lett (meg jóval drágábban).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Kis Tigris
tag
válasz Tothgera30 #218193 üzenetére
Ha már Astra F, ez vajon?
S van ez a passat,
ha meg Suzuki, inkább WagonR, klasszisokkal kényelmesebb mint a Swift.
Esetleg van még egy Daewo
vagy [1.6-os Astra G]
kb ennyi, amit kigyűjtöttem -
zgospel
őstag
válasz Kis Tigris #218195 üzenetére
G Astrából szerintem az 1.4 jobb. Kb alig megy jobban az 1.6-os, észrevehetetlen volt nekem legalábbis, viszont többet fogyaszt. Vannak típusok amik gyárilag EGR szelep nélkül jöttek, annyival is kevesebb hibalehetőség.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kis Tigris #218197 üzenetére
Valószínű az újabbik twin port, Z14XEP... Tudok egy Opel bontóst aki konkrétan kerüli 😅
-
zgospel
őstag
válasz Kis Tigris #218197 üzenetére
Mindegyik ecotec
Twinportot jobb kerülni, de ha a közelmúltban javították akkor azzal sem lesz bajod. A sima 8 vagy 16 szelepesekből ha nem egy hengerfejes kotlával vernek át, akkor legfeljebb a 2-3 deci ezrenkénti olajfogyasztással kell számolni. Azt mondjuk kb mindegyiknél. Amelyik nem eszi azt már gyűrűzték valószínűleg, gyanítom ebben az ársávban ilyen még nem lesz.Ami nekem volt az Z14XE, még mindig családon belül van, 2004-es, most lépte át a 300 ezret, 220 ezerrel vettem. Ennyi idő alatt leginkább a budapesti ingázásban rengeteg rövidtávval, meg havi kb 1 hosszabb (értsd 2x60 km durván) vidéki úttal volt használva. Az olajcseréken túl ezek voltak vele:
- komplett vezérlés és vízpumpa, stabpálcák: 130 ezer Ft
- komplett kipufogó csere mert szétrohadt, több helyen kilyukadt: 80 ezer Ft
- első lengéscsillapítók és toroncsapágyak cseréje: 130 ezer Ft
- vízhűtő szivárgott: 30 ezer Ft
- 2 vízcső elöregedett, elrepedt, kb 10-12 ezer Ft volt darabja
- féktárcsa és fékbetétek elöl: 50 ezer Ft
- légzsákkábel az anyósoldalon eltört: 5 ezer Ft
- egyetlen egyszer nem tudtam hazajutni vele, amikor a csomagtérajtóban a kábel eltört, zárlatot okozott, és az immobilisert is "kiütötte". Ha jól emlékszem 10 ezer volt a javítása.Utána került öcsémhez, ő mégnagyobb ridegtartásban használja az autót, nála 3 év alatt most volt az első meghibásodás, beszart a generátor, azt fel kellett újítani meg ékszíjat cserélni, 50 ezer Ft rémlik.
Vidéki dimbes-dombos utakon simán 6 körül fogyasztott, Budapesten 7.5, autópályán 130-140-nel 7.8.Ja, és anno átnézés nélkül vettem meg. Kellett már nagyon egy autó, bementem a legközelebbi neppertelepre, gondoltam G Astra, szívó benzin, nem lehet baj. Mentem egy próbakört, a kb nulla tapasztalatommal nem fedeztem fel hibát, megvettem A használat módját összevetve a ráköltött (vagy inkább nem költött) összeggel szerintem jó vétel volt.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
őstag
válasz Kis Tigris #218197 üzenetére
G asztmából csak nagyon kevés korai modellben volt C16XE (ami nem EcoTec) de 1.4-esből a Z14XE és a későbbi X14XE is EcoTec
olaj fogyasztásra kényes, főleg ha egy okos "szakember" vastagabb olajjal próbálta orvosolni az élete alatt a növekvő fogyást (vagy csak figyelmen kívül hagyták az ajánlást, és azt öntötték bele, ami a Tesco-ban is az alsó polcon lakik)
2005 után már volt gen3 Family 1, de ebben az ársávban nem fogsz olyat találni szerintemaz első linkeden az F asztma elég baba cucc, de nincs benne se klíma, se abs, és csak egy légzsák van (a kormányban)
a fekete viszont vállalhatóa Passatok rohadnak a sárvédőíveken (nagyon) ezen a kéken is látszik, hogy már volt festve főleg a hátsó két ív, ezzel óvatosan, pikk-pakk szétesik
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest