- Milyen videókártyát?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hisense LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dani_kp
őstag
válasz m3tr0 #218089 üzenetére
Toyota proace city verso, citroen berlingo vagy opel combo hármas?
Ezek 2019-től indulnak, amik 7-8 személyesek. A zöme az 1.2-es varrógép motorral van, de azért akad 1-2 amiben "rendes" motor van.Felejtsd el, most tudatosult bennem a többi dolog...automata, benzin vagy hibrid, 10 milláig... ilyen biztos, hogy nem lesz.
Most kisbusz kell, amiben elfér 7-8 ember kényelmesen vagy relatív kisfogyasztású benzin/hibrid?[ Szerkesztve ]
https://ingatlan.com/33821564
-
Bdanyy
addikt
válasz Tothgera30 #218088 üzenetére
1.6 crt is szerintem hagyd ki, hangos, marha gyenge, és lehet arra is borítani nem keveset. Akkor inkább már a 2.0
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #218088 üzenetére
Nézd meg az akkori 1.6 CR porlasztók árát... Inkább egy jól karbantartott láncos 1.2 TSI amiben okoskerék sincs szvsz.
-
m3tr0
senior tag
válasz Dani_kp #218102 üzenetére
Olyan kell amibe 3 gyerekülés elfér a hátsó sorban és azért kell a 7 személyes mivolta,mert a két szülő mellé néha beülne a nagymama is.
Plusz még legyen benne ezek után is hely babakocsinak.
Mindezt úgy,hogy automata legyen és lehetőleg benzin vagy benzin hibrid.
Bár ezt kezdik elengedni,mert itthon ilyet nem találni főleg nem 10 millióig.
Mondtam nekik,hogy vagy drágábban kezdünk nézni (nekik aprópénz a 20 millió is...ezért sem értem..) vagy kompromisszumot kötnek. -
őstag
válasz m3tr0 #218105 üzenetére
vannak egyes Skodák, Audik, VW-k amikben elöl is van ISOFIX tudom, mert a Kodiaq-omban volt
így nem opció? mert Kodiaq-ból lesz 7 személyes benzines automata szerintem 10 milláig, és az ISOFIX rögzítés meg utólag bele szerelhető az első ülés vázára (csak csavaros és minden ülésváz tartalmazza a helyeket)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Dani_kp
őstag
válasz m3tr0 #218105 üzenetére
Én biztos 7-8 fős kisbusz irányba mennék el. A 3 gyerekülés egymás mellett, már ez egy óriási szűrő, mert az csak 3 teljes értékű üléssel tud működni, illetve a nagyszülők akármilyen fittek, sportosak, nem biztos, hogy a 3. sorba akarnak bemászni, 0 lábtérrel.
Most, hogy a többi szűrőt is beállítottam összeg nélkül, csak is a VW multivan, ami szóba jöhetne, hibrid, 7 személyes (kényelmesen), valamennyi csomagtér is marad még mögötte.Igazság szerint, de szerintem ezt Te is tudod, itt a benzin/hibrid vonalat kellene elengedni, no meg az összeget kitolni. Dízelben sokkal nagyobb a választék. VW transporter, ford transit custom, illetve amit feljebb írtam toyota, citroen, opel hármas.
https://ingatlan.com/33821564
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bdanyy #218103 üzenetére
Pedig kifejezetten szimpatikus karaszaterikával bír az a motor. Bár persze kizárom, nem megyünk annyit hogy megérje.
#218104 molnarpeter: 1.2TSI-től nem biztosabb döntés egy "akármilyen" 1.4-1.6 szívó motor? Eddig 1.6 Ti-Vct és A16XER/B16XER tűnik biztosnak számomra, bár lehet csak egy téves sztereotípia.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #218108 üzenetére
Golf 5-6 korabeli 1.6 dízel helyett ajánlottam alapvetően (piezo-s porlasztók váratlanul el tudnak romlani, egyébként sem kifejezetten tartósak, és jó drágán adják), de 1.2 TSI esetén amennyivel kevesebbet fogyaszt, annyival többet költesz kokszolódásra, óriási különbség szerintem nincs egy szívóhoz képest. Opel nekem nincs különösebben radaron, Ford 1.6 Ti-VCT a mk2-ben okoskerék hibára volt hajlamos, mk3 már nem olyan problémás, ott inkább kormánymű ami drága nyűg az első pár évjáratból. EcoBoost - 1.0 olajban futó vezérműszíj miatt nekem borsódzik a hátam 1.5-1.6 EB meg hengerfal repedésre hajlamos.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #218108 üzenetére
Az 1.6 Ti-VCT-re en nem mondanam hogy problemamentes.
4 lambdaszonda, okoskerek+ szelonidok.
ui: Az 1.0EB 122e km-mel nalam hibatlan volt. -
fogkefe21
kezdő
A kérdés egyelőre csak hipotetikus, de szerintetek melyik a bölcsebb döntés ha az ember a fenntartására a lehető legkevesebbet szeretné költeni és a kerete 3.7 - 4 millió?
Egy Fiat Tipo 2019-2020 körül vagy egy 2014-2015 körüli Toyota Auris? -
Paxker315
addikt
Oh. Rövid kérdés: mi is a helyzet a kia-hundé DCT váltók gariztatásával? Hogy működik a gyakorlatban a "7 év" ?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
fogkefe21
kezdő
válasz molnarpeter #218115 üzenetére
Nem ilyesmire gondoltam, hanem első számú családi autó vásárlásra. Amit sokáig tart az ember 10 évig pl. Az az elmélet, hogy mi érné meg jobban egy bombabiztos japán szívóbenzin pl. Auris, de lehetne az SX4 S-Scross, Jazz, stb. (De akkor inkább már Auris a SUV-ok nem az én világom, a Jazz meg nem tudom) vagy egy újabb, modernebb jármű de európai márka, amelyről nem zeng ódát a sajtó, mint Tipo, de tetszik a Skoda Rapid/Fabia is, de azok már turbósak.
Futásteljesítmény évi 20ezer km. Kb, tehát 10 év alatt is kb 200 ezer km menne bele. Cél a minél kevesebb szerviz látogatás. Vagy ez nagyon varázsgömb keresés és azt kell megvenni amelyik jobban tetszik az embernek?[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
nem én részem! Szomszéd vett nemrég egy X-ceedet DCT-vel, és beszélgetve mondtam, hogy én nem mertem volna bevállalni. De ő a hét év garira hivatkozott, pedig többektől hallottam, hogy nem olyan egyszerű az élet ezekkel
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #218109 üzenetére
Eddig nézett példányok 5-9 évesek. Ezek között is biztosan ajánlott az 1.2TSI?
#218110 footy: A négy szonda engem is riaszt, viszont a karosszériaforma a szememnek eddig a legkellemesebb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz fogkefe21 #218116 üzenetére
hát, a japán szívó benzinnel nehéz mellé lőni
de 10 év alatt lehet elektronikai hibád, cserélhetsz ötször lengéscsillapítót, meg szétrohadhat a küszöb...
Aurisból van 4M-ig szívó? nem csak az 1.2 turbó?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
fogkefe21
kezdő
válasz f4lcon #218120 üzenetére
Van persze: [link]
Ez meg Tipo mondjuk ugyanannyiért: [link]
Meg a Rapidok is tetszenek [link] Ebben már AA is van, ami nem hátrány.
Ja hát bármi előjöhet persze, sajnos ezt a jelenleginél is tapasztalom (hiába japán szívóbenzin) Csak az a kérdés hogy egységáron ha külsőre mindegyik tetszik az újabbat vagy a papíron megbízhatóbbat érdemes venni.zoo8800, én nem aggódom semmi miatt mert nem értek hozzá. Internetről próbálok tájékozódni, ahol mindneki a japán szívóbenzinre esküszik, ami kibír 5-600 ezer kilométert motor bontás nélkül, a többitől meg félnek. Igazából ez a fórum még felüdülés, mert ahogy nézem az olasz és francia autók vannak a legtöbbet ajánlva.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz fogkefe21 #218123 üzenetére
a japán szívónak van egy olyan hátránya, hogy mivel sokat elbírnak, mindenki hajlamos ridegtartásban tartani (úgyis bírja alapon) és mire hozzád kerül, lehet, hogy már a belét is kitaposták
én használtam Rapid-ot azzal az 1.0 TSI-vel, meglepően fickós. voltam vele egyedül Ausztria oda-vissza és pályán sem ültem el magam benne, bár nem lehet vele a belsőben menni a nagyfiúkkal, de lehet tartani egy egészséges tempót is. és még csak sokat se eszik.
viszont legalább egy fél mérettel kisebb az Aurisnál - szűkebb elöl is (vállban) és hátul is, és a zajcsillapítása is kisautós[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
mirci18
addikt
Sziasztok
Úgy néz ki hogy bővül a család még egy gyerkőccel így 5-en lennénk jövőre.
Jelenleg két autónk van.
Egy 2002-es VW Polo 1.4 PDTDI futkorászósnak. Ezt szerintem kár bolygatni.
És egy 2020-as Dacia Logan MCV 0.9 TCE motorral.
Stepway kialakítású tehát a márkán belül fullos. Android autós automata klímás kamerás autó.Gondolkoztam rajta hogy érdemes e lecserélni egy 3 éves autót 70 e km-el a több ülés szám miatt.
Hiszen ez az autó bár alsóbb kategóriás de fullos felszereltségű és elég nagy méretű is.Nektek mi a véleményetek róla. Akinek esetleg itt 3 gyerkőc van melyik megoldás jött be jobban?
A hátul három gyerek vagy a hátul 2 plusz a harmadik sorban egy gyerek?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz molnarpeter #218126 üzenetére
Daciás berkekben pedig agyon van dicsérve.
Stabil erős jó konstrukció.
Egyébként emellett az autót még kétféle motorral árulták.
1.0 turbó nélküli 75 lovas egyenlő a halállal.
1.5 DCI 90 lovas örök mint a nyomor.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
nagyúr
válasz mirci18 #218125 üzenetére
Harmadik sorban jellemzően kisebb a biztonsági faktor, mint a középső sorban.
Ha nem létszükséglet, akkor a középső sorba tenném mind a 3-at.
Mi így csináltuk. A 3. sorba csak akkor ültettük őket, ha a nagyszülők is jöttek (pl. Balatonra egy pancsolós napra).(De igazából kicsit nem annyira értettem, amit leírtál. Tehát van egy Logan MCV, és az cserélnéd le egy 7 ülésesre? Ha igen, akkor egyterű lesz a megoldás. Ford S-Max, Galaxy, VW Sharan, Peugeot 5008, Citroen C4 Picasso/Spacetourer.
Olyat keress mindenképp, ahol teljes értékűek a középső sor ülései; mind a 3. És ne gondolkodj kombiban, hiába javasolják. Én 3x jártam végig a 3 gyerekesek autókeresését. Az eredmény Galaxy, S-Max, S-Max)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mirci18 #218127 üzenetére
Akkor az 1.5 CP4 pumpával kezdem is a sort és nem folytatom Egyszerűen minden IS elromolhat márkától függetlenül. Némelyik hiba olcsóbb, némelyik drágább, 0.9 utóbbi. Bocs, abbafejezem, úgyis le akarod cserélni, mi ebben csak bíztatni tudunk itt, 3 gyerekes ügyben részemről nincs tapasztalat Néztem én is 1-2 Dacia csoportot, tagok egy része mondogatja hogy hibátlan, aztán egyszer csak beesik egy érdeklődő hogy külföldön lerohadt a kocsival és még bontott motor sincs hozzá mert elkapkodják. Használt blokk árak mindent elárulnak, adagolós 1.9 TDI-t láttam már 30 ezerért is nade komolyra fordítva a szót EcoBoost millió felett, azonos karosszériában 1.6 dízelhez képest 2-2,5x ár, mert van kereslet.
[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz cappa72 #218130 üzenetére
Köszönöm a választ.
Egyenlőre csak azon gondolkodom hogy van egy relatíve tágas kombim érdemes e lecserélnem egy 7 ülésesre hogy jobban elférjenek.
De lehet hogy kivárok és maradok a kombinál mert a nagy raktér a család látogatás és a kempingezés miatt fontos.
Plusz amik ebben az autóban már benne vannak kényelmi extrák nagy valószínűséggel egy másik régebbi tipussal bukva lesznek.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz molnarpeter #218131 üzenetére
Köszönöm a választ.
Egyenlőre ahogy látom az 1.2 1.3-as motorokra panaszkodnak pl a Lodgy tulajdonosok.
Illúzióim nincsenek egy maximum 200 e km-es etapra tervezek vele.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz szőröscica #218135 üzenetére
Köszi a választ.
Tető csomagtartón a kempingezés miatt gondolkodok.
Vannak már jó olcsóbb megoldások.
Nem boxos hanem zsákos fajtában.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz szőröscica #218138 üzenetére
Felesleges.
Sima családi sátorban hiszünk.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
=WiNTeR=
senior tag
Szerintetek első autónak a Prius 2 mennyire ajánlott? Fontos lenne az alacsony fogyasztás és az automata váltó. Az elmúlt pár napban volt szerencsém utazni egy ilyennel, egész baráti volt. Vagy inkább nézelődjek a 3. generációs felé?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
=WiNTeR=
senior tag
2M környéke, főként városi használat, néha autópálya (vidéki vagy pl Horvátországi kiruccanás).
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
őstag
válasz molnarpeter #218062 üzenetére
Megnéztük a Cliot, de sajnos nem jött be a páromnak.
Erről a Fiesta-ról és erről a Micra-ról mi a véleményetek?
Neki a Micra tetszik a legjobban kívül-belül.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Windows 10
- Milyen videókártyát?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- iPhone topik
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen