- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stream
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Dell notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz olajbogyo #176166 üzenetére
fater ahol vette a kia-t előre le volt rendelve több mindenből amiből fogy,
A carensből még rendeltek le 2-3 db-ot, mert tudták, hogy ki fog futni.
A stonicot néztem és 4-5 fajta szín lett volna lx ex-ből 1,25 és 1,4 is, ami már úton volt hajóval, 1-3 hetes átvétellel, de volt 2 db a kereskedésben is és tesztautó is volt, ceed-ből szintén..., ha volument akarsz eladni, akkor mindenből kell tartanod és rendelni előre, persze ezt csak nagyobb forgalmú kereskedések tudják megtenni.
Ez olyan, mint, hogy addig nem építek lakásokat amíg meg nem rendelik, előre ki nem fizetik....ehhez képest csak Balatonlellén építettek 500-600 lakást úgy, hogy 5000 állandó lakos van, majdnem mind el lett adva.
Persze ott is tudni kellett, hogy mi az ami eladható, bejöttek hozzánk és megkérdezték, hogy mire van kereslet, mit építsenek.
Tudni kell, hogy mi az amit el fogsz tudni adni. Itt a boglári suzukiban van vagy 6-8 db s-cross, meg swift, meg vitara, meg ignis, még a használt autós placcra is raktak vagy 4-5 db új autót, mert viszik, mint a cukrot.
A kenyér 2 nap múlva kuka, az autó nem, van több hónapod értékesíteni, persze ésszel kell csinálni.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz olajbogyo #176849 üzenetére
Szerintem ezen kár vitát nyitni. Én is sólyáztam nem egyszer 1.5t+futós motorcsónakot, nem alap nélkül írtam amit. Ezen kár összeveszni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Coyot
őstag
válasz olajbogyo #178422 üzenetére
Vannak amúgy festékek amik jól bírják, off-road autókat szokták Cobra-val fújni de létezik más hasonló is. Annyira durva cucc, hogy mikor felfeszik az autó a fára a far kérgét teljesen leszedi, de a fényezés hibátlan marad
Dr.Burn
Ha tényleg emelve lesz akkor tényleg rendes terepjáró kell ott nincs mese, gondolom valami butább MT is lesz alatta, mi a cél 31"? ha nagyobb emesélt tervezel azért nézz utána milyen hosszúlengőkaros szettet kívánsz alátenni ott lesznek szép árak De ezek a mutatós emelések se rosszak, pogi+csillapító+rugó páros, de pl jeephez az is 1000eur+, hosszúlengőkaros meg 1600-2000eur körül szokott lenni.Ha meglesz kérlek mutasd majd be 1,5 éve egy jó 4.7L-es Jeepet vadásztam, de most letettem róla. A terepezés hiánya meg már furcsa jeleket mutat rajtam
Én amúgy a Pejero-ra szavazok, a patrol hídjai jobbak, de kérdés hogy kihasználod-e majd. Levegős zárak is tervben vannak? Egy jó ARB szettel teljes a kép meg valami brutál tornyos csörlővel, 33"gumik kultúráltan hosszúlengővel emelve, kormánylengéscsillapító stb. stb. nyammm.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Doki16
addikt
válasz olajbogyo #180128 üzenetére
Priussal akármit csinálsz akkor se éred el a következő töltőpontot. Nagyon max 20km hatótáv. Amúgy meg ott valami fejben ment félre, mert a Priusnál ha konstans haladsz benzinmotorral akkor 4 liter körül eszik és a klíma fogyasztása gyakorlatilag nulla. Nekem egész nyáron ment a klíma az Aurisban. Azért van. Egyébként hülyék is voltak, ha amiatt volt leengedve az ablak mert spórolni akartak. Főúton a légellenállás miatt a lehúzott ablakkal többet fogyaszt mint klímával
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz olajbogyo #181104 üzenetére
Vitara az minőségben szvsz. sokkal fapadosabb az Scross-nál, de értelemszerűen a Kuga bőven mindkettő felett áll, hisz új áron majdnem 1.5-ös a szorzó. Ha már hasonlítgatjuk, akkor egyértelmű, hogy melyik a komolyabb autó, és az is, hogy melyik az olcsóbb, és olcsóbban fenntartható. Mindenki döntsön a preferenciái szerint.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Dare2Live
nagyúr
válasz olajbogyo #181615 üzenetére
szerintem odaírta, hogy "és remélem betiltják a szilárd tüzelést meg a szemétégetést is."
"Ha a többi szennyezéssel meg nem foglalkozik senki sem..."
Dehogynem foglalkozik senki. Csak téged nem érint így nem veszed észre. Az ilyen olyan környezetvédelmi adó legyen az CO2, nox vagy kén mindenhol üt. Ipart, erőmüveket, hajózást.
Mátrai erőmű pl veszteséges lett a CO2 adó miatt. Lörinc bart gyorsan jó pénzért el is adja azt az államnak. [link]
Hajózás pl [link]
Szóval felejtsük már el azt a nem igaz állítást, hogy csak autósokat szivatják.
btw a "klíma hiszti" ahogy nevezed legyen az CO2, globális felmelegedés vagy a végtelen szeméthegyek, mikroműanyagok mindenben sztem az emberiség legnagyobb kihívása már most és a köv 100évben. Nincs nagyon más lehetőségünk mint az ergiatermelésünket CO2 mentessé tenni az újrafeldolgozást, energiahatékonyságot egy más szintre emelni. Igen az atom, megujuló... CO2 mentes energiatermelés nem olcsó. A 0 energiaigányű lakások/házak detto nem. De nagyon más utat én nem látok.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rbalint88
addikt
-
Dare2Live
nagyúr
válasz olajbogyo #182860 üzenetére
yarisnal arra kell figyelni ha hasznaltat vesz az ember, hogy a regi 1szfe vagy 2szfe legyen a motorkod.
yaris 1 es 2 ben is ennyi a szabaly.
összességében imo jazz es swift is sokkal rosszabb.az 1.33as es az uj 1.0 1krfe viszont kerulendo. ott a jazz es swift a jobb vetel.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz olajbogyo #188259 üzenetére
Én vezettem mazda 2-t, teljesen vállalható kisautó, de elég aprócska. Hátul max gyerek, csomagtartó alig, elöl nekünk kényelmes volt, de én 75kg vagyok, párom meg éppen 50 fölött. Tesztnek betettük a 2 lányt hátra, nekik pont jó volt, de akkor voltak olyan 10, ill. 14 évesek. Kilátni esélyük sem volt, annyira mélyen ültek, és kicsi az ablak. Szóval két embernek ok, de nem a jazz-zel egy kategória. Menni teljesen normálisan ment, semmi extra, de ez nem alap verzió volt, nagyobbik skyactiv motor, kvázi fullra extrázott a maga idejében, és kategóriájában. Azt meg, hogy rohad-e, azt meg kell néz(et)ni. Szerintem nem lesz vészes, de ha mégis, akkor még mindig otthagyhatod. CX-3 amúgy full ugyanez, csak kicsit meg van emelve. Punto biztos, hogy tágasabb, de q fiatokhoz nem értek.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tboldi
nagyúr
válasz olajbogyo #188266 üzenetére
194 cm és 130 kg vagyok, a Jazz-ben még magam mögött is elférek. De igazából nem szívesen utaznék így.
Az első ülés teljesen hátratolva és a legalacsonyabb pozícióban, a támlája pedig a legmeredekebben, mert így érem el a kormány tetejét a csuklómmal.
[ Szerkesztve ]
-
válasz olajbogyo #188366 üzenetére
A M2-nek pont az az előnye, ami a hátránya: kisebb, könnyebb, városi szaladgálásra praktikusabb. Régebbi modell, mai szemmel nem kimondottan szép, meg az a belső sem prémium, de szegény jazzhez képest így is szépségkirálynő. Erre a beltérre felénk csak annyit szoktak mondani, hogy ‘ah, du heilige Bimbam!’ És ez nem elismerés. De hát ti nézitek majd naponta, szóval ezt játszátok le magatokban. A technikához nem értek, itt úgyis mindenki a jazzt fogja ajánlani. A 205/ös 17-es kerekek mondjuk kicsit parodisztikusak egy 75le-s kisautón.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz olajbogyo #188369 üzenetére
Kisautóban nemigen van normális beltér, meg kényelmes ülések: mi így jutottunk el annak idején a gen2 minihez. Nem bántuk meg, azóta is minink van. Azt mondjuk nem tudom, hogy a 10 év körüli modellek hogy mennek, de 2012-ben volt modellváltás, akkor jött a gen3, az dizájnban, beltérben, meg méretben is komoly váltás volt az előző modellhez képest (amúgy az is fasza). Az enyém 2006-os, vagy 2007-es volt, de 2014-ben vettem, rá két évre lenullázták (akkor volt benne valami 90k km), vettem helyette egy 2014-est, azóta is imádom. Mindkét vásárláskor nézegettük a mazda 2 (később cx-3-at is, meg polot, hyundait, fabiat, aygot, yarist, upot), hogy érdemes-e másra váltani, de nem egy kategória egyik sem. Talán az a1, de az még a minihez képest is piszok drága, és mégiscsak egy polo.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz olajbogyo #188582 üzenetére
óra nincs tekergetve, mert azt már nem lehet...szerinte
Nem tudom, hogy tényleg lehetetlen-e őket tekergetni, vagy csak nem szokták, de én még nem találkoztam olyan Jazz-zel, amit bizonyítottan átállítottak volna.
Azt tudom csak, hogy a GD-k gyári ECU-ja írhatatlan. Habár Linszter Péter szerint a Keihin gyártmányúakat talán ő tudná módosítani, de saját bevallása szerint még nem csinált egyet sem, úgyhogy ez még nem nyert alátámasztást. Mindenesetre az enyémben Bosch ECU van, szóval nincs más választásom, minthogy elfogadjam a tényt.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
válasz olajbogyo #188633 üzenetére
Mi párommal beültünk ketten előre, én 175/75 vagyok, ő 10-15 centivel kisebb, és több, mint 20 kilóval kevesebb, de ha a váltóhoz nyúltam, akkor vállal meglöktem szegényt. Kb az Up nem volt ilyen klausztrofób érzés. De próbálj ki egyet, lehet, hogy neked bejön.
Amúgy Aygo/C1 vonal inkább akkor már. Esetleg Twingo, C-D Corsa? Ha Ford, akkor Fiesta? I10, Picanto? A Minit már csak félve említem elfogultság okán. Vagy vegyél te is egy Smartot, mint a kolléga fentebb.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
vzsryl
nagyúr
válasz olajbogyo #188636 üzenetére
Az a 2013-as Swift teljesen jó lesz. Nincsenek olyan típushibái, mint az első gombócnak, és jóval kevesebbet is fogyaszt. Egyszerűen gombokból fenntartható, ráadásul kényelmesen elfértek benne egymás mellett, ha vinne téged is bevásárolni a szatyor mellett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Ádám16
addikt
válasz olajbogyo #188670 üzenetére
Mindenki venne új autót szerintem a topikból, viszont két dolog van:
-ha értesz hozzá egy kicsit, bevizsgáltatod, esetleg ismert és rendbentartott az autó előélete, kb 2x jobb autót vehetsz a pénzedért, mint újonnan (kényelem, minőség, ismerheted a típushibákat, az ajánlott motorokat, ...)
-az új autók áraI 2020-ra úgy felmentek, hogy engem totál elrettent attól, hogy elkezdjek rá gyűjteni.persze, akinek van 10-12 millája autóra, ne vegyen használtat, de itthon szerintem inkább a feléért nézeget(ne) az átlagmagyar, de már ott se túl nagy a kínálat, ha 3 hengernél többet akarsz, és egy kétzónás digitklíma se jönne rosszul.
[ Szerkesztve ]
-
bernel
tag
válasz olajbogyo #188698 üzenetére
Kérdeztem már meg karosszériást, szervizes, autószerelő ismerőst, hogy esetleg eljönnének e? De érthető módon egyik sem vállalna "felelősséget" az elhozott autóra, igaz én ezt nem is kértem , de nem szívesen járnak már ilyesféle szemrevételezésekre, mert volt már nekik olyan, aki őket okolta
Vannak olyan szolgáltatók, akik elmennek veled átnézni a kocsit. Persze pénzbe kerül, de ennyit megér, ha nagyértékű dolgot vesz az ember.
-
akooos
veterán
válasz olajbogyo #188867 üzenetére
Szerintem aki beleírja, hogy érvényes magyar műszaki (+2 év az aktuális hónaptól) az hajlandó friss műszakival eladni az autót. Amúgy én pont így vettem autót (Németországban), hogy bele volt írva a hirdetésbe, hogy friss műszaki. Nem volt rajta egy nap sem. Mondtam, hogy kösz én nem foglalkozok ezzel, csávó azt mondta, hogy akkor az grátisz lesz és megcsináltatta. 2 nap múlva átvehettem az autót friss műszakival.
Nyilván az nem Magyarország, de szerintem sokan ezt a gyakorlatot csinálják itthon is. -
inf3rno
nagyúr
válasz olajbogyo #188867 üzenetére
Szerintem szinte már szükségtelen is levédeni magukat, mert úgysem tesz velük semmit a hivatal. Nagyjából most arra álltak rá az utóbbi 10 évben, hogy a külföldi cégeket bírságolják, gondolom mert rontják a hatalmon lévők üzleteit. Érdekes módon az ipon, aqua, edigital, stb. sosem kapnak bírságot, pedig a "garancia ügyintézésük" van hogy fél tucat törvényt sért, az alzának meg most odavertek 1 milliárdot valami mondvacsinált okkal. Nagyjából ez a szint. Gondolom nem csak számítástechnikában megy így, hanem minden másban is.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
BigBlackDog
veterán
válasz olajbogyo #188903 üzenetére
Van úgy, hogy felpörög a vásárlói oldal. Mondjuk ez is megérhet egy megnézést szerintem (nem ismerem a hirdetőt, autót, csak HaHuról lőttem).
Egyébként ajánlom, hogy a mentett kereséseidet futtasd meg Supreme oldalán is! Így a hirdetéseket a felkerülésük sorrendjében látod (legfrissebb van a legtetején). Tapasztalatok alapján a jó autókat gyorsan elviszik, így érdemes naponta többször is ránézni és ha felkerül egy friss darab, akkor azonnal telefonálni, aztán megnézni, ha jónak tűnik.
A Fiesta hirdetését megpróbáltam elolvasni, de a nagybetűs, agyondekorált szöveg kb. harmadik soránál kifolyt a szemem.
[ Szerkesztve ]
-
bernel
tag
válasz olajbogyo #188919 üzenetére
"mire összeegyeztetek az autóvizsgálat.hu szakértőjével, akinek azért van munkája, és nem az én hívásomat várja nagy unalmában....szóval 4-5 nap is eltelik, mire rám tud szánni időpontot"
Kíváncsi lennék, mi van, ha ugyanahhoz az autóhoz hívják ki újra. Újra lejátssza a fél/egy órás műsort a vizsgálattal? Vagy csak átküldi a korábbi eredményeket?
Ilyenkor az lenne a jó, ha mondjuk féláron átküldené a korábbi eredményeket (feltéve, hogy frissek). Így ő is keresne nulla munkával, és a vevő is jól járna, mert nem is kellene kimennie az autóhoz, és féláron megkapná a teljes vizsgálat eredményét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Trollok komolyan
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Linux kezdőknek
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs