- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #218900 üzenetére
Figyu, lenne itt a szomszédban egy 155Le-s Mito. Ha jól tudom neked is ilyen van, nincs MultiAir, de váltó M32. Ezzel neked van gondod és ha nincs akkor miért?
"A ritkasággal amúgy több baj van."
Nekem mondod?Szerk... Qru
Igen, valami ilyesmit sejtettem, valamint van benne tapasztalatom... Lásd CR-Z...[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218902 üzenetére
Igen, ilyenem van. A motor a legjobb a palettáról, ha a megbízhatóságot és a teljesítményt helyezzük előtérbe, ha viszont a fogyasztást, akkor az egyik legrosszabb, városban 9-10 liter.
Viszont a leömlő nem repedős ellentétben a 120-assal, a turbó valamivel nagyobb nyomást képes tolni, kicsit agresszívebb profilú vezműtengelyt kapott (= pörgősebb), és egy lájtos remap után kvázi egy Quadrifoglio Verde MultiAir nélkül. Ja, és az Abarth Grande Punto pontosan ugyanezt a motort kapta, ha a későbbi tuning szempont lenne, van alkatrész dögivel, de akár a gyári esseesse kit dolgai is felcsavarozhatók a MiTóra is.A gyengepontja - ahogy írtad is - az M32, abból is az első generációst kapta. Viszont jó hír, hogy át lehet építeni második generációsra, ezzel nagyobb és strapabíróbb csapágyak lesznek bent, illetve a váltó háza jobb kenést és hűtést biztosít. Tulajdonképp végérvényesen problémamentessé varázsolható egy egyszeri beavatkozással. Én is ezt tervezem (3-4 búg már), meg a kuplungot is megerősíteném.
szerk.: Ugye rengeteg Opel és más egyéb gyártó/típus használta az M32-t, nálatok, Németországban is biztosan ismerik és javítják a bajait. [link]
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #218895 üzenetére
Crosslandet motortol fuggetlenul csak olyan embernek ajanlanek, akivel ugy istenigazabol ki akarnek b.szni mindket motor puretech, csak a 83 lovas az szivo, az nem palyazni valo.
Scross mindenfajta minoseget illetoen a Crossland es Arona felett all. De sztem az 1.gen capturnel is jobb, masodik az mar jofele. -
szebe
őstag
válasz bandus #218895 üzenetére
- pár renault captur, de az 1.0 tce motorral. ez ajánlott, nem ajánlott?
Renault topikban érdemes megfuttatni a kérdést, bár emlékeim szerint a 0.9 és az 1.2 volt inkább a problémás."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
BigBlackDog
veterán
Új Citroënekkel van valakinek tapasztalata? Pl. C4, C4X, C5 Aircross mennyire nyűgös konstrukció?
-
őstag
válasz BigBlackDog #218906 üzenetére
Ha újonnan akkor én nem merném. 1.2-es turbós benzinessel éppen most van botrány, 1.6-os már sokat csiszolt de még mindig a hírhedt prince motor ha jól tudom. A 2.0 hdi király motor volt, de ha jól tudom már nincs. Az 1.6 hdi biznyos változatai is jók voltak, de a helyett jövő 1.5 hdi-ről sem a jó hírek jönnek (bár ez még aránylag új, nem tudom hogy konstrukciós hiba vagy kezdeti probléma).
Az újat azért kérdeztem mert ha van pár éves használt 2.0 hdi c5 aircross akkor azt hosszú utakra simán megvenném. Citroen kényelemre törekvése nekem szimpatikus.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tom1939 #218907 üzenetére
Újról lenne szó. 1.2 kiesett, egyrészt fogyi miatt, másrészt tesztvezetésen sem győzött meg. Volt már háromhengeres nálam hosszabb távon (Polo 1.0 TSi), amivel semmi gondom nem volt, de ennek az 1.2-nek a hangja tényleg varrógép volt. Asszony rá is kérdezett, hogy most ebben hanggenerátor van, vagy tényleg a motorból jön a zaj. Ráadásként az induláskor, parkoláskor inkább hasonlított egy erőtlen, remegős, DSG-s hajtáslánchoz, mint hagyományos automatával megtámogatott motorhoz.
Értékesítők szerint elvileg ez már jó konstrukció, pár javításon átesett, de ugye ez a gariidő után fog úgyis kiderülni.1.5 BlueHDi tűnt szimpinek, de akkor még ez sem egy bevált konsturkció.
Kár érte, maga az autó (C4X) egy kellemes, kényelmes hajónak tűnt, ami ennek ellenére egy finom szerkezet (motort nem számítva).
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #218906 üzenetére
Én ugye a nyáron kerestem autót, nekem is tetszettek, de rengeteg a probléma velük. Kollégám 1.2-ese kezdetektől fogva eszi az olajat és 1 hónappal a garancia lejárta után beesett a kuplung.
-
őstag
válasz BigBlackDog #218908 üzenetére
Hát ja. Peugeot Citroen már jó ideje bosszant azzal hogy a kasztni, a belső tök jó lenne de nincs moci amivel megvenném...
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #218903 üzenetére
Köszi
Akkor összefoglalva... A 120-as hajlamos leömlő repedni, viszont jó a váltó és kedvezőbb a fogyasztás. A 155-ös váltó és fogyi kritikus...
Ja, ez a váltógond a búgásban jelentkezik a próbakörön? Mert akkor kihallható.
Köszi a német linket is, utána fogok nézniKedves jelenlévők
Mi is a gond a Ford 120 lovas 1,6-os Ti-VCT-vel? Mert valami rémlik. Az alany egy 190k km futású 2010-es Fiesta"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218911 üzenetére
[link]
És további hasznos dolgok itt: [link]A 120-asra meg pont azt a leömlőt teszik, ha cserélni kell, ami a 155-ösön is van gyárilag.
A legfelső hajlamos erre, ahol az öntvény teljesen egyben van a felfekvő felületnél. Nekem meg a középső van, ahol az 1-es és 4-es henger “le van fűrészelve”.[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #218908 üzenetére
1.5-ön is javítottak már elvileg, de kérdés milyen sikerességgel - azt szaki tudja megmondani.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
diegho
nagyúr
válasz Tom1939 #218914 üzenetére
Nekem volt akkora mákom, hogy első látásra beleszeretett a Kuga-ba. Három dologra vágyott nagyon:
- panoráma tető
- elektromos csomagtér nyitás
- gyöngyház fehér fényezés
Erre bemegyünk a Ford-ba és aznap reggeltől akciózták a készletes Kuga-kat és a tesztautó pontosan tudja mindezt, még a szín is stimmelt -
őstag
tárgytalan, sorry
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #218911 üzenetére
Egyébként ha a lehető legmegbízhatóbb kell MiTóból, akkor a 78 és 95 pacis szopóbenzinek a nyerők C510-es és C514-es váltókkal, de szerintem inkább a 120-as T-jet + C510-es váltó áll a legközelebb az eredeti kritériumokhoz. Csakhogy ezek a legritkábbak, alig 2 évig volt kapható anno.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz diegho #218916 üzenetére
A Kuga ár/érték arányban azért most nagyon ott van ha tart még az akció. 12 milláért hybrid? Annyi az általam az ár miatt mindig körbemorgott jazz crosstar is (mert különben kéne). És azért nagyon más kategória. Most kéne vennem nagyot azért nehéz dolga lenne a rav4-nek (amikor vettem kb pariban voltak az árak, annyiért a rav4 jobban tetszett).
-
krypton
senior tag
válasz yuing #218890 üzenetére
Sziasztok,
Hasonló kerettel azaz 1,5-2m forinttal keresek kisautót de nem feltételnül csajosat. Amire általában használva lenne az napi 2x3km, illetve tipikusan városi közlekedés (Debrecen). Ez pont nem jó semmilyen autónak tudom (elektromos kellene), ezért keresnék motorikusan nagyon igénytelen igáslovat, amit gazdaságos üzemeltetni és alkatrész is van bőségesen.
Én első körben Swiftre gondoltam (1.3 vagy 1.2 motorral) amit ti is említettetek. Van még valami biztos alternatíva? -
szabonagyur
félisten
válasz dellfanboy #218922 üzenetére
Simán van ilyen, 2. autó nekem is nagyrészt ennyit vagy ennyit sem fut.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
OPiiPO
addikt
válasz szabonagyur #218923 üzenetére
+1, ha csak bolt az 2*2km
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #218912 üzenetére
Köszönettel újra
Anno én is szemeztem a Mitoval még a CR-Z előtt, de akkor neked még gondolatban sem volt szerintem
De most ezek tök jó információk.
Akkoriban már kifigyeltem a 120-as verziót, volt is néhány darab elmentve, de most mintha kihaltak volna, nincs egy sem..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
rbalint88
addikt
válasz dellfanboy #218922 üzenetére
Gyalog 40perc/irany (gyerekkel 1 ora), kocsival meg 10 perc. Az ido, foleg a szabadido draga. Szeretek setalni, szoktunk is menni nagyokat, de ha lehetne, en is megsporolnam azt a napi 1 ora hasznosan is eltoltheto idot.
-
krypton
senior tag
válasz dellfanboy #218922 üzenetére
Igen, ez egy második autó lenne, gyakorlatilag bevásárló kocsi, illetve hideg/rossz időben munkába járós. Mivel nem nagy táv tavasztól őszig bringával közlekedek, csak fagyokban illetve esős időben nem olyan buli. Szeretek/szoktam sétálni is, de sajnos itt a tömegközlekedés (Debrecen) iszonyatosan rossz, és azt a napi 1-1,5 órát inkább gyerekkel, családdal tölteném.
Visszatérve az eredeti bejegyzésemhez, esetleg van valami szíves ajánlásotok még számomra? Azt felejtettem el említeni, hogy mindenképpen 5 ajtósat szeretnék. Láttam itt a topikban hogy a MiTo-t ajánljátok gyakran, de én itt kicsit tartok, hogy a nem fogyó új vagy bontott alkatrészek jelentősen drágábbak vagy elérhetetlenek lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz krypton #218928 üzenetére
Láttam itt a topikban hogy a MiTo-t ajánljátok gyakran
Tévedés, csak én floodolom a topikot vele.De ha ragaszkodsz az 5 ajtóhoz, akkor nem is jöhet szóba. Viszont a 2011 utáni Lancia Ypsilon, illetve valamennyi Musa igen, vagy akár a Fiat Grande Punto/Punto Evo is. A Honda Jazz ajánlott még a részemről, de ennyiért csak a nagykorúak vannak, az olaszokból kb. 5 évvel fiatalabbat lehet kapni.
Én nem félnék az alkatrészektől, beszerzéssel nincs gond, akár aftermarket, akár gyári, sok minden osztozik több típussal (a MiTo esetén a rugók, lengéscsillapítók az Opel Corsa D-vel is!), és az árak sem vészesek egyáltalán. Bár lehet, hogy azért tűnik viszonylag olcsónak nekem, mert van a már említett Hondából is egy a flottában.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Tom1939 #218920 üzenetére
Én ugye az 1.5EB-t vettem, de a hibrid tényleg baromi jó áron van, sőt 12-ért már ST-Line hibridek is vannak 1-2 extrával, kollégámnak egy ilyen ajánlatot kértem be onnan, ahol a sajátomat vettem, de végül nem vette meg - még azóta se vett autót, biztos tőlem tanulta, hogy 3 évig kell autót keresni minimum
Ja és ami a legviccesebb a dologban, hogy a Ford előtt nem sokkal voltam Suzuki szalonban és az Across hibrid-et 26-ért akarták adni
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz krypton #218933 üzenetére
Vegyél egy priust, az összes többi említett modell megpusztul az ilyen ridegtartásban
Ráadásul ennyiért p2ből se kapod a szépet úgyh még sajnálni se fogod, ronda is. Cserébe nem fogyaszt nem akar elromlani, tágas, praktikus, korához képest felszerelt. Felszereltségben kényelemben simán hozza egy 2013-2015 kisautó szintjét..
Szomszéd a 2014es ford focus mellé ajándékba megkapta a Priust apósáéktól. Anno én ráakartam beszélni de hallani se akart róla. Most meg nekem akarja adni a focust mert nem használják egyáltalán, mindig a priussal mennek mindenhova
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
chopin42
őstag
Üdvözletem!
Páromnak szeretnénk autót venni, és igen tudom, ennyiért bármit ami gurul...
Keret kb 1 millió, ebbe bele kellene férnie az átírásnak és az első olaj/szűrős dolognak. Ha nem fér bele, akkor 1 misi+ezek.
Használat: város, néha hétvégi út, de azokra többnyire az enyémmel megyünk*. Csak benzin, a sok rövid út miatt.
Kinézett típusok:
Toyota Yaris XP10 azaz MK1
Skoda Fabia 6Y azaz szintén 1-es
Peugeot 206 (cc) 2004-től, NFU 109 lovas motorral
Utóbbiból van egy cc kiadás a városban (PDP-026), 780 ropi, még nem hívtam fel az eladót (*Ha cabrio, akkor jó időben megyünk ezzel is). Hátsó hídra fel vagyok készülve, de elvileg ezzel a motorral vehető. Ha nem ez, akkor egy nem feltétlen cabrio 206. Alaposan át lesz nézve, bármit veszünk. Yaris és Fabia kínálat benzines és max 20 éves elég kevés van 1 misi alatt.
Ki mit javasol? Ezeken kívül nagyon más (már) nem jön szóba, 206 is azért jött képbe, mert találtam egyet a parkolóban.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
vzsryl
nagyúr
válasz chopin42 #218935 üzenetére
A Yaris szerintem a legbiztosabb pont, de a Fabia az 1.4-es motorral szintén jó cucc.
pècsimunkás: Ilyen inflációs környezetben szerintem 1 milla egy autóért aprópénz. Nem pénztárca függvényében írom ezt, hanem a forint értéke miatt. Aki ma forintban milliomos, az még nem gazdag ember.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
válasz pècsimunkás #218936 üzenetére
100-ért vette be kereskedő 1 hete fater F Astráját ami nem kapná meg a műszakit 1 év múlva, de 99%, hogy eladja 150-180 között és még 1 műszakit meg fog kapni. Az autó 24 éves lesz 1 hónap múlva.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz tibbike01 #218944 üzenetére
Hidd el, van sokkal rosszabb is, pl. Suzuki WagonR+.
Ugye anyumnak volt egy 2007-es 1.3 dízele, de sokat vezettem én is. A kátyúkról nem nagyon tudok nyilatkozni, notórius kerülgető vagyok, de ha sikerült is elkapni egyet-egyet véletlenül, kibírta.
A 90 pacis dízel szépen mozgatta az alig egy tonnás kasztnit, autópályán sem volt vele gond, rugalmas volt.
A Kisalföldön mindig fúj a szél, nem rémlik, hogy küzdöttem volna ezzel bármikor is, vagy csak hozzá vagyok szokva, nemtom.De az IRL törésteszt is megvolt, egy elsőbbséget meg nem adó Kiába rohant bele anyum 50-60-nal, nem is volt ideje bármit reagálni, de pár kék-zöld folttal megúszta szerencsére. [kép] [kép] [kép]
-
tboldi
nagyúr
válasz diegho #218946 üzenetére
A 843-as generáció sajnos nincs az EuroNCAP tesztjei között, csak az eggyel régebbi és az eggyel újabb, de ez utóbbi már az újabb pontozási rendszer alapján kapott csak 2 csillagot, a régiben megelőlegeznék neki 4-et. A legöregebb Ypsilon meg valóban koporsó, a papír Swifttel vetekszik.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz tboldi #218948 üzenetére
Te nagy olasz fannak tűnsz, 2015 utáni Doblok vehetők mindkét dízellel? 1.3 és 1.6.
Az autószerelőm azt mondta vegyek valami 2010 előtti, DPF mentes vasat (Scudo 2.0 HRK asszem, vagy T5, ilyesmi), megnéztem pár autót, kritikán aluli volt mind...rohad az összesJobb híján azt találtam ki, hogy inkább legyen egy 6-8 éves Doblo Maxi/Combo L2, azok talán még nincsenek annyira lelakva és árban is vállalhatók.
-
tboldi
nagyúr
válasz mauimagic #218949 üzenetére
Áh, csak azt ismerem, amibe beleásom magam vásárlási szándék vagy tényleges üzemeltetés okán. Fogalmam sincs a kisáruszállítókról, molnarpeter talán hasznosabb infókkal tud ellátni.
Az olasz csak egyéni preferencia, de a japánokat is kedvelem, a 2002 és 2008 közötti Honda Jazzekről is rettentően sokat értekeztem már. Viszont nem szeretem a tucat és jellegtelen jürgenwageneket.Az 1.3-as Multijet volt anyum Ypsilonjában, abból is a már 90 pacis, változó geós turbós változat, de még DPF nélkül, viszont hogy a későbbiek különböznek-e, és ha igen, miben (a részecskeszűrőt leszámítva persze), azt nemtom. Mindenesetre a röpke 13 hónap alatt nem volt vele komoly gond, csak egy elöregedett testkábel viccelt meg alacsony olajnyomásra panaszkodva.
Az 1.6-ról meg annyit tudok, hogy az olajpumpa szívókosaránál van egy tömítés, ami rendszerint szétmegy, ezt célszerű kiváltani.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs