Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Elég tűrhető belseje van a Megane 3-nak...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vesztor87 #5106 üzenetére
Szép a Swift, de azért akkorát nem üt ez az új mint az előző generáció. Ez inkább csak egy ránc felvarrott modell, ahogy az Megane is. Mindegy, most WagonR+ van, jó az míg szét nem rohad, de most 8 évesen 64 ezer km után nem úgy néz ki mint ami szét akarna esni. Sőt, most kapott Tungsram Silverline H4-es izzókat, nagyon szépen világít éjszaka (szép fehér fénye van, de nem az a túl erős ami zavaró, hanem még épp kellemes kategória), így nem a gyári sárgással kell bajlódni hogy lássak is valamit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vesztor87 #5118 üzenetére
Az. Olyan kis kocka aranyyos. Ignis szvsz. ugyan az, csak az orra hosszabb és ennek a padlólemezéhez heggesztettek hozzá (lásd csomagtartó alja), de nekem az Ignis nem jön be, még a tolató lámpa is a lökhárító aljában van, tele megy sárral, stb. A Wagon meg olyan kis aranyos, ha meg menni kell, akkor lép mint a mérgezett egér.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dízelracer #5160 üzenetére
Jó, persze lehet szídni, mert semmi sem tökéletes, én szeretem, jobban mint az Ignist, ami szinte ugyan az, aki mástmond annak porszem került a gépezetbe.
ui.: Gumiból minőségit kell rá venni, nem szart, rendesen be kel lőni a futóművet, nem "két sörért a haverral majd megcsináljuk" stílusban és nem darálja, nekem két garnitúra van hozzá, egyiknél sincs kopás vagy darálásnyom. Továbbá 110-120 körül azért ne ilyen autóval közlekedjünk tartósan, autopályázni Passat alatt ne, oda is PD TDI.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dízelracer #5317 üzenetére
Persze elpattog, mint minden elsőkerekes. Nem érztem hogy jobban ugrálna az eleje, vagy hogy nem tapadna, viszont ilyen füstölő gumikkal való elindulástól óvjon az ég.
#5319 Vesztor87: Szinte...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Mk2-es Mondeo, 1.8-as benyással van a rokonságban, talán 98-99-es évjáratú lehet. Használtan lett véve, 2004-2005 környékén, azóta valahol 230 ezer felett van órában. Persze eredetileg sötétzöld metál színe lenne, de mivel nem foglalkoznak nagyon vele, ezért kopottas szegény, és tudni kell hogy abban már szinte mindent szállítottak, legfőképp almás ládákat és egyéb gazdálkodáshoz szükséges szerszámot. A motorja nagyon jól bírja, soha meg sem nyikkant, pedig hajtva volt/van rendesen jó, és rossz úton egyaránt. Még a hátsó lökhárítót is elhagyták valahol pár éve. Váltó egyszer cserélve volt, futómű szintén rendben, kanyargós úton nem megy el, tartja az ívet. Nagyon ajánlom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Hozzánk 0km-esen került (vásároltuk), itt pedig elég sokat építik az utakat, ami inkább annyiból áll hogy 10-20cm-s rámpák és sok kő/kavics, és mikor kész akkor ugyan olyan sz@r mint előtte. Hidd el, nem csak a nagy autók gumijába ragad meg kavics, volt hogy előttünk ment kis 1.2-es Polo és úgy kiverte a kavicsot a gumiból hogy koppant a lökhárítón. Szerencsére csak két pötty látszik, tehát még nem kell cserélni, de az előző autónkon is volt kavicsnyom, szóval akkor csak az utak miatt van ez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ehhh... kiégett a jobb helyzetjelzőm ás lassan 65 ezer km-nél járunk. Ma pedig utánfutót húztam a kis Wagonnal, élvezte, mert könnyű volt és mert 3 ezer körül forgattam, alig lehetett érezni...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
Ilyen 250k körül? Hát, én személy szerint nem vennék autót ennyiért, mert ha gond van vele a vételára simán rámegy. De ha minden kötél szakad és autót kell venni, ami alatt van négy kerék, egy sebességváltó, motor, két tengely és egy szét nem eső karosszéria, akkor Swiftet vennék. Alkatrész van hozzá, bőven. olcsón fenntartható, keveset eszik, és ha kell, 1.3-as motorra még lép is.
Swift - 220k, 240k, 248k, 250k.
Mint látható, elég nagy a szórás, én az utolsót elhoznám, persze kicsit próbálnék alkudni az árából.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
EGR szelep elrakódásnál milyen adalékot érdemes tölteni az autóba, illetve pontosan hogy használjam? Mert a csere nem olcsó megoldás, tisztításhoz meg még nem akarom bontatni. A szervben azt mondták hogy néha pörgessem meg, hát 4000pm-ig rövid ideig meghúzattam, de 15km után újra felvillant a check engine, és az alapjárat is érdekesen ingadozóra sikeredett, szóval valami adalékot ajánlottak, nem tudom melyik segít. Sajnos az autó keveset megy, rövid távokon, és akkor sincs meghajtva, szóval tuti hogy el van rakódva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
1.8-as benzines 04-es Ford Mondeo mennyire megbízható úgy valós 100-150 ezer km után? Persze itt egy gondozott, szervizelt autóra gondolok, nem egy lelakottra. Úgy tudom hogy az 1.8-as megbízhatóbb mint a 2.0-ás, legalább is a rokonságban van egy Mk2-es, 1.8-as, és az eléggé van hajtva, de panasz soha nincs rá. A TDCI motortól kissé félek, illletve nem olyan sokat menne (évi 10 ezer km maximum).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Akkor elkezdem komolyabb nézegetni őket . Jövőhétre be van egy tervezve, fekete, 04-es, Ghia, 102 ezer km-rel .
ui.: Wagon R+-ben elaludt a check engine lámpa. Szerelő mondta hogy néha hajtsam meg és kitisztul az AGR szelep, tegnap hosszabb úton voltam, néha megforgattam 4000rpm-ig, és most már jó, az alapjárat is kitisztult . Bár 9 éves, és 64900km van még csak benne .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Konkrétan mi vele a baj? Én szervizből pont azt halottam hogy jobb mint a 2.0-ás, tartósabb, és jó olajjal nem lehet széthajtani. Bár pont azért vennék olyat, mert nem kell nyomni neki hogy menjen, és autópályán is max. 2500rpm-el lehet használgatni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz hobizoli #20128 üzenetére
Bizony, egy csuklós Ikarus 280, a biztonság mintaképe, főleg ha sárga és tele van 70+-os csirkékkel, akik a Tescóból jönnek, mert épp bevásároltak, így "a szerelvény" 1-2 tonnával nehezebb .
#20136 giigz: Most meg nagy valószínűséggel egy Swift, ergo nem sokat változott a világ . Ha meg nagy sebességgel mész akkor egy komolyabb autó se véd meg, ismerősöm faterja is egy Passattal (B6), 160-al csapott szét egy traktort, ha 80-al ment volna, akkor is ott marad .
#20137 neduddki: Azért lehet már be volt tárazva .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Traktor és eke ellen szerinted mennyi az esély? Ha a traktort még észreveszi, és kikerüli akkor az eke szétvágja. Ha meg 80-al csapódsz, és egyenesen telibe találod, akkor van esély, de mivel keresztezősébe hajtott ki a munkagép, ezért az oldalát kapta el, esélye se volt. Természetesen a traktoros volt a hibás, de azért nem 160km/h körül kellett volna azt az autót se hajtani, de már mindegy, megtörtént.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz LaptopSystem #20831 üzenetére
Jó lesz az . Gratulálok hozzá .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Harlequin
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nézegetem ezt a Passatot...
Áh... még jól is megy. Csak ezek a benzinárak rohadt magasak, de van megoldás, ki kell költözni Irakba/Iránba, vagy valamelyik palesztin vidékre!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #21279 üzenetére
Tudom, de olyan íncsiklandozó az ára... Bár ismerem a sztorit..., annyi hőt bocsát ki, hogy a kábelek szinte elolvadnak, a túl sok elektronika zárlatos és egyéb megfejthetetlen hibákat okoz. Szóval ezek az ész érvek, ez meg a hang, tehát ez beteg játszma .
#21281 AMD Power: Imádnám én is, de leginkább az állami sarcok és az üzemanyag miatt aggódnék. Így 2000ccm fölött valószínű hogy minden kiesik, bár 1.3-as Wagon után jó lenne egy picit nyomatékosabb, nagyobb autó szerű autó (sedan).
ui.: 1.6-1.8 már bőven elég lenne, valami középkategóriás kasztniban.De a Wagonnal sincs gond, 1.3-as, 16v, városban jól lép, országúton már kezd lomhulni, 110km/h-ig úgy még okés. De főleg 80-90km/h között van használva hosszabb távon, viszont komolyabb előzéseknél, vissza kell kapcsolni és a fordulatot 3 ezer és 4 ezer közzé belőni.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz AMD Power #21285 üzenetére
Nekem 1.4 8V F Astrával van tapasztalatom, az leginkább sehol sem indult meg, de csodálatos képessége volt hogy alacsony fordulatról szépen megindult, ahonnan a Suzuki lefulladna. De ez tényleg 60-ig nagyon jó, azután 80-90 között még szintén tartja a nagyobbakkal az iramot, azután előjön a légellenállás és visszafogja szegénykét. Bár tényleg nincs hajtva, egyszer mentünk vele 140km/h-t, attól többet talán soha, amúgy meg most lesz benne 66000km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #21306 üzenetére
Én is ezen filóztam, hogy tiszta hülye vagyok most . Mint egy menstruáló maláj kúrva . Tényleg, 2000ccm fölött nem szabad, erre meg jön ez a batár 4000-es, a szépségével szinte megbabonáz, és azt mondja "vegyél meg, olcsó vagyok, szép vagyok" .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Volvokat is nézegetem, főleg az S40-ért vagyok oda, konkrétan valami ilyesmit kéne megfogni, már ha az adatok valósak.
#21314 Tiger.huhhhh: Ez csak egy fellángolás, tudom. De most Suzuki az életem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #21345 üzenetére
Nem veszem sértésnek, ezért megfelelő nekem még a Suzuki, bár utóbbi időben egyre többet autózom, most heti 250km simán megvolt, ezért is nézegetem a nagyobbakat. Persze hogy paráztam, azért féltem az autót, attól hogy 9 éves, nekem még sokat jelent, kiforgatni meg nem igazán szoktam, tipikus nagypapás autó lesz belőle, ezért is keresek olyat ami nagyobb köbcentis, és nem igazán kell forgatni, azután meg ha futót kell húzni, vagy hegymenet van, akkor nyomatékból elintézi.
#21346 varga911: Akkor inkább felejtős, csak ha nagyon jó árban nem lesz egy.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Hát persze... Még gázzal is leenné a gatyámat, ezért is filóztam rajta hogy Wagon marad, és mellé egy nagy robogó, de most úgy néz ki hogy egy autó fontosabb lenne, tehát ráérősen elkezdem nézegetni őket, az elkövetkező 2-3 évben kéne valamit találni . Sajnos 4.0-es motor elég sokat eszik, sok rá a járulékos költség, szerelők se biztos hogy értenek hozzá, továbbá túl sok elektronika, ami rejtélyes hibákat is takarhat pár év múlva . De ha ilyen állapotban lenne egy 1.8-as, vagy 2.0-ás, olyan áron, akkor már lehet elhoztam volna .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Szplöttyy #21356 üzenetére
Huh... ne akarj elindítani egy újabb lavinát, W124-es megint nagy kedvenc, de a best az E39, így is filóztam anno egy 530i-n . Szóval maximum 2000ccm-ig, de lehetőleg újabb, 2003 utáni autók érdekelnének, amik elvileg nem futottak annyit és nem rohadnak úgy . A Wagon is 2003-as, egy rozsda pötty sincs rajta, bár mint írtam, még 70 ezer km sincs benne, tehát tényleg megkímélt autót keresek, és úgy is lenne tartva, az idők végezetéig .
#21358 Ck.: Attól függ hogy hol, és hogyan van hajtva. 2.0-ásnál meg tudnék állni 8-9 literből, ha épp nincs megpakolva, vagy nem húzok vele futót, esetleg nem hegyre megyek.
#21359 Szplöttyy: E39 baromi szép, mióta megjelent, tetszik. Egy utolsó szériásat, un. évjáratot jó lenne megfogni. Te egy szakadt Mergát akarsz ajánlani ?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #21360 üzenetére
Utóbbi egy évben inkább csak falun kívül, hosszabb távokat tettem meg. Mostanában pedig már van olyan hogy hétvégén pl.: 2*190km-t gurulok. Főleg országúton megyek, 80 és 110km/h között, tehát nem lenne gond vele. Előtte azért inkább csak 10-15km-eket ment egyhuzamban, pl. hétvégi bevásárlás. De ugye ez még egész csekély futás, szóval még legalább ugyan ennyit bele hajtok és utána kerül majd eladásra. Régi Volvok is tetszenek (főleg a 740 Turbo), csak elég régiek már szegények, illetve a mai kor színvonalát már egyik se hozza. Civic helyett az Accord van, borzasztóan tetszik az is, de ugye az ára elég húzós, mert tudják hogy nem sz@r. Bár 183-184cm vagyok, ergo majdnem az összes autó megfelel, csak szeretném ha magam mögé be tudnék ülni, ülés állítás nélkül, úgy hogy kényelmesen elférjen a lábam is, ez már a Wagonban nem jön össze, de mindenképpen előnye hogy elől nagyon kényelmes kis járgány. Továbbá a lényeg, hogy halk járású, illetve alig hallható szélzaj legyen 100km/h fölött (esetleg autópálya), és minden pompás.
#21365 neduddki: Üléssel nincs gond, nekem kényelmes. Meg amúgy se piszkálnám a gyári kocsi összképét.
#21366 zsid: Jó, itt nem pl.: egy Borára gondoltam, hanem picit nagyobb gépre. De elől ugye nincs gond, hátul már más a dolog nyitja.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Mr.Grincs #21372 üzenetére
Úgy tudom s futóművére figyelni kell, és panaszkodik ha nem jó felni/gumi méret van rajta, tehát a gyárit szereti. Haverék vettek, 04-es, 157 ezer km-rel, nagyon jól megy, 2.0-es benzines, majd pár év múlva kiderül hogy hogy bírja a dolgot. De nekem is tetszik, csak félek hogy drága hozzá az alkatrész.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ezt az E46-ost szerintetek érdemes megnézni ? Elég jónak tűnik, vagyis korrektnek . Csak nem tudok szabadulni a BMW-től, valahogy mindig elkezdem a propelleres márkát kajtatni .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #22827 üzenetére
Nem olvastam még, de ahogy elkezdtem, kicsit visszább kapcsoltam . De ha arra gondolok hogy én nem igazán tempózom, nem gyorsulgatok, akkor utazó autónak elég lenne egy olyan gép is . Persze ekkor viszont eszembe jut hogy pár éve 1.4-es 8 szelepes Fasztrában szinte szuicid hajlamok törtek rám, mikor a 280-as csuklós Ikarus levillogott . De egy 320/520 (E36/E46/E90/E39/E60) persze hogy közelebb áll a szívemhez, persze igazi orgazmusom egy patent E39-től lenne, 2.0i-vel, de az úgy se jön össze, szinte soha .
#22826 MunezXBK: Igen, a kolléga leírt már mindent .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nem haragszom, bár én akkor nem igazán röhögtem ezen . Most már én is csak mosolygok, hogy még akkoriban utánfutót is húztunk a kb. 60 lóerős Astrával, persze ha felvette a stabil 70-80km/h-t akkor azután lendületből kellett autózni, nem volt mese, mert mire még egyszer elért volna oda... hát ahhoz irdatlan sok türelem kell .
#22833 Typhoon47: 2.5-ös nekem picit nagy, a 2.0-ás bőven elég, nem gyorsulási versenyt akarok vele nyerni, arra ott a Wagon R+ .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy-két könnycseppet én is elmorzsoltam . Így utólag már haverokkal, egy-két sör mellett jót röhögünk rajta .
#22842 runner 125: Dehogy, úgy csinálok mint g@bo a robogósban . Végül is vennék, de nincs olyan hogy nyugdíjas bácsitól, utolsó darabok közül való, megkímélt E39-es olyan 50-60 ezer km-rel, rendesen szervizelve, sőt, extrákkal tele, potom pénzért !? Szóval nem akarok olyat venni amire a gatyámat is ráköltöm, akkor inkább marad a WagonR+ egy jó ideig, bár így is, úgy is pár évig még meg kéne tartani (még 7 ezer km sincs benne) . De ha jól vágom, ti sem vettek még E90-et .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #22846 üzenetére
Nézegetem mindenhol, bár főleg itthoni forrásból szeretnék elsősorban, első tulajtól venni. Viszont a regadóval kell baromkodni, utálom az efféle papírmunkát és pénzlehúzást, olyan ez mint a műszakiztatás, rühellni való dolog. Szóval az elkövetkező 2-3 évben tuti kell venni egyet, de sz@rt nem akarok.
ui.: Az NRG megvan, valszeg egy ideig meg is marad, míg egy szép Vespa nem lopja magát a szívembe .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy gyönyörű E30-as .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ej, tudom hogy kéne bele, karbonozott motorháztetőt, spoilert, neont, angel eyes lámpákat, diffúzort, matricákat, tescós szőnyeget, váltógombot és üléshuzatot kihagytad . Komolyra fordítva aszót, meglátok egy ilyen szép E30-at, és nagy a vágy hogy elhozzam .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- RAM topik
- Háztartási gépek
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen