- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- iPad topik
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz szpeti40 #218650 üzenetére
Amennyiben az utolsó revíziós lancszett van benne és nagyon max 15ezrenként cseréltek benne olajat, akkor valszeg nincsen benne túl sok koksz. Ha sokat városozna a barátod, akkor tízezrenként olajcsere, de azt tudni kell, hogy ennek a motornak min 10km kell, hogy valamennyire felmelegedjenek a folyadékok. Hosszú úton viszont jó tud lenni. Ha hidegen alapjáraton nagyon röfög, picit egyenetlenül jár, akkor mehet a diózás már most.
-
hobizoli
nagyúr
-
lockdown90
senior tag
Sziasztok!
Golf mk8 1.5 TSI-rol nem nagyon talaltam infokat a forumon. Van esetleg valakinek tapasztalat ezekkel?
[ Szerkesztve ]
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lockdown90 #218654 üzenetére
A VW topikban van(nak) 1,5 tsi tulajok oda érdemes benézni oda.
De generálisan jó motor, nyugodtan vehető.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz lockdown90 #218654 üzenetére
Van, egész pontosan MK8 1.5 eTSivel. De inkább mástól (pl. VW topik) kérdezz szerintem, én nem érzem magam a legjobbnak (legpozitívabbnak) tapasztalatmegosztásban.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #218656 üzenetére
Most miért? Maga a motor jó (és ez vt a kérdése), csak minden más szr körülötte.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
olajcsere témaban egy idézet:
"I agree 100%, cut the manufacturer maintenance schedule in half and you'll be doing everything you can to keep your car going
I have a 2006 dodge 2500 with the cam eating 5.7, I use redline 5/30 and an extended filter (RP 30-8A), 3k mile oil changes since new and it still runs like new @389k milesOil & filter changes every 3k
Trans fluid & filter changes every 25k
Differential fluid changes every 25k
Transfer case fluid changes every 25kNo major repairs thus far
Take care of your vehicles and they take care of you, just stay away from the fancy gadgets in vehicles nowadays, less equals more"[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zgospel
őstag
válasz hobizoli #218659 üzenetére
Azért ez így eléggé egyoldalú, mert a 30 ezres olajcserének van értelme, nézőpont kérdése az egész.
Ez a fickó gyakorlatilag 5 ezer km-ként cserél olajat, de nem tudni, hogy miként használja az autót, mennyi a hidegüzem, a hidegüzem hogyan zajlik, mennyire rúgja neki, mennyit városozik, országutazik, autópályázik stb stb, szóval ez az idézet nagyon részinformáció így.
Simán benne van a pakliban az is, hogy feleslegesen cserélgeti 5 ezrenként az olajat, mert az ő használata mellett nyugodtan mehetne a 10 ezer is, vagy nem tudom mi az előírt az adott kocsihoz. Feleslegesen terheli vele a pénztárcáját és a környezetet is. A futásteljesítményből durván 37 ezer km-t megy évente, szóval gyanítom hogy ideális üzemeltetés mellett, autópályán teszi ezt, ami amcsiban ráadásul lassabb tempót jelent, kb 110 km/h a sebességhatár.
Persze továbbra is csak találgatás, de ezek alapján a sok tempomat 110-es használat erősen gyanítható, vagyis a futás nagyrésze a legideálisabb körülmények között történik.Az olajcserék periódusát nem úgy kéne belőni, ahogy az autóbuzi (motorosok ugyanez) fórumon tartanak lassan az emberek, miszerint ha nem cserélsz hetente olajat akkor szétkúrod az autód, hanem a használat módjához igazítva. Ha jobban igénybe van véve az olaj, sok a hidegüzem, padlózva és tiltásig van forgatva állandóan, akkor jobban nyíródik az olaj, indokolt a gyakoribb csere. A hosszú ideig tartó, egyenletes üzemeltetésnél pedig kevésbé nyíródik, indokolatlan az előírtnál gyakoribb csere.
Nyilván amíg nem volt ennyi szenzor és számítógép az autókban, addig a user manualba egyszerűbb volt leírni 2 számot a csereperiódushoz, de az újabb autókban már dinamikus periódus van, amit az autóhasználat módja szerint számol a gép.A 30 ezres cserékre visszatérve: aki új autót vesz, és 4-6 évre tervez az autóval, annak gazdasági és kényelmi szempontból is teljesen racionális a 30 ezres olajcsere a 10 ezres helyett. Márkaszervizben simán 100 ezer Ft fölött van egy sima olajcsereszerviz díja- Ha évi 30 ezret megy az autóval, akkor évi 2 olajcserét és ezzel együtt legalább 200 ezer Ft-ot hagy a tulaj zsebében ha 10 ezer helyett 30 ezrenként viszi. Flottás autóknál ez pláne nem mindegy, ahol meg termel is az autó és évi 50-60 ezres futások vannak, ott meg fokozottan nem mindegy, hogy hány napot esik ki egy évben szerviz miatt a kocsi, illetve mennyit kell rá költeni a tervezett használati időtartam alatt.
Hogy utána aki használtan veszi annak ebből majd milyen problémái lesznek a későbbiekben az már a használtvásárló kockázata.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
hobizoli
nagyúr
válasz zgospel #218660 üzenetére
pont a flottas autok azok, ahol konnyen bele lehet szaladni egy lerugottabb autoba, mert uvegen kuldik neki takk hidegen is, nem az enyem
cegnel is volt olyan juzer, hogy december, -5 fok koruli homerseklet egesz nappal, auto ott allt reggel ota a szabad eg alatt
este ki a parkoloba, beulunk, es 3km-re az M0-nal mar 75-80 fokos volt a hutoviz az Astra-ban
szerinted az mit kapott napi szinten?masik 1.6CDTI Insignia kombi, 3-n ulunk benne, elindul 1-sben eppen csak megmozdul az auto, bevaltja 2-sbe es ilyen 4-500rpm-rol, hogy minden egyes munkautemet erzed rangatva kifordul az ~1.5 tonnas bodes autoval a Terez krt-ra, amire a piroslampahoz ertunk a 4-6 vilimegallo peron vegenel, addigra szenvedte fel magat a motor alapjaratig
neztem is hogy ez-a-muki-mi-a-f4szt-csinal-ezzel?
masik alkalommal megyunk egy csapatepitore ket ceges autoval, mindekettoben ugy le volt rugva a kuplung mar 50k ill 60k km-nel, hogy nagyobb gazadasra a revlimiter-ig leforgott a motor, csak a kerekek forgasa ezt nem igazan kovette linealisan
ugyhogy ilyen izirajder tempoban mentunk el oda-meg vissza
(nem volt masik auto)de azert ehhez is eleg sokat kellett tenni
ezt a linglife PR dumat amugy annyian beszoptak, hogy hihetetlen
mert az csak akkor az, ha ugyis hasznaljak ahogy az ahhoz elo van irva, csak az meg nem igazan szokott sikerulni3000rpm felett ne forogjon a motor, hidegen egyatalan ne eroltesse a motort, meg kerulje a hirtelen gyorsitasokat, meg autopalyan nagy tavolsagokat fusson mersekelt sebesseggel ... hat ez tipikusan nem egy teruleti kepviselos auto elete
When to Have Your Oil Changed - BMW Atlantic city[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zgospel
őstag
válasz hobizoli #218661 üzenetére
Persze, ezek mind felhasználói hibák, vagy felhasználói beleszarás, vagy talán ami méggyakoribb hogy eleve nem is tudnak róla, soha senki nem magyarázta el, kérte meg őket, stb.
Egyik példa sem cáfolat semmire abból amit írtam, mert ettől függetlenül a gariidőt kibírják így is.
Azért meg nem fognak 10 ezres periódust előírni, hogy használtan valaki jól járjon az autóval, ha az ő vásárlóiknak (főleg ugye flottás, lízinges kocsik) az az igénye, hogy minél kevesebbet kelljen szervizbe menni.Az említett kuplungjelenség tipikus kinyomócsapágy probléma, ha rendszeresen irreálisan sokat állnak a kuplungon, pl pirosnál, kereszteződésben akkor szétmegy a csapágy és ez történik. Nem feltétlen jelent komplett kuplung cserét, bár tény, hogy általában ha már hozzányúlnak akkor cserélik az egészet, kényelmesebb úgy.
Ez persze megint egy durva felhasználói hiba, de mivel az autóvezetéshez nem szükséges semmilyen műszaki ismeret, meg amúgysem magyarázta ezt el nekik senki, ezért mit is várunk?
Lehet anyázni az elektromos és az önvezető autókat, de a napi közlekedés letudásához az emberek túlnyomó többségének pont hogy az ilyen dodgemek a legideálisabbak. Gyakorlatilag nem tudják szétkúrni a technikát semmivel, mert pont úgy működik minden ahogy ők azt gondolják: "gázt nyomok gyorsul a kocsi, fékezek lassul, tekerem a kormányt kanyarodik."https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
hobizoli
nagyúr
válasz zgospel #218662 üzenetére
a flottas ceg is fele km-kent irna elo az olajcseret a kesobbi jobb ertekesitehetoseg miatt, akkor az bele tudnak kalkulalni a lizingdijba is
aztan meg nem ertik miert fazik annyi ember az autoiktol, amikor a belabacsi siman elviszi 10k km-kent olajat cserelni es eleve kimeletesen jar is vele, a flottast meg csak 30k km-nal viszik be es uvegen szurjak neki napi szinten
nem mindnek, de nehez olyat kifogni, amit nem
amirol meg tudjak, hogy nem, annak megvan a tulaja elore, azzal a siman az utcarol beeso vevojelolt mar tuti nem talalkozik
OK, hogy kibirja a gariidot, de -oszinten- te melyikbe ulnel bele szivesebben?
aztan meg nem ertik, hogy 150-160k km-nel miert zabal 1-1.5 liter olajat 800-1000km- alatt
Aisin-nak is volt egy belso doksija a valtoihoz, hogy 20k km-kent kene az olajcsere
az autogyarto aki azt a valtot megveszi tole, mar 60k km-t irt elo a vevonek
100k-nal lejar a gari rola, addig a 4 helyett volt 1 olajcsere benne
na?több drón kell ;P
-
zgospel
őstag
válasz hobizoli #218663 üzenetére
Az újautó vásárlás nagyja amennyire tudom itt Európában az céges. Ez látszik az árban, és a fiatal, 3-5 éves autók kínálatának egy jól látható részét teszik ki, akkor esnek ki a lízingből. Ezzel valószínű azért tisztában vannak akik ilyen korú kocsikat vesznek, lehet számolni a kockázattal.
Én ezt a fajta panaszkodást soha nem értettem, nem azért vesz és használ valaki egy autót, hogy a következő tulajnak minél jobb állapotban adhassa tovább. Akinek baja van a rosszul vezetett és lefingott használt autókkal az vegyen újat, ne az előző tulajt fikázza, hogy az mit csinált és mit nem csinált az autójával.
Ha nem tud, akkor pedig marad az állapotfelmérés és a keresgélés a használtpiacon.De nyilván, ha hosszú távra veszi magának az ember az autót az más, de amit az idézetben írt az továbbra is túlzó pazarlás.
Például apám előző autója, 2011 Kia Ceed 1.6 dízel, 150 ezerig flottás volt. 4 éves volt amikor megvette, az akkori kínálat második legolcsóbb ilyen autója volt a neten. Most van benne 500 ezer km, tavaly őszig budapesti taxiként volt használva, 15 ezrenként cserélt benne olajat, és a mai napig nincs olajfogyasztása, a motor bontatlan. A váltóolajban volt 300 körül olaj cserélve, de az is csak azért, mert egyszer odaverte az alját és elfolyt belőle. Konstrukció függő is, hogy mit mennyit bír. Ha 5 ezrenként cserélt volna olajat sem történt volna semmi, ugyanilyen állapotban lenne, csak elpazarolt volna feleslegesen egy rakat pénzt, a környezetterhelésről nem beszélve.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Rodzser Mór
senior tag
Helló!
Mostanában iratott át itt valaki okmányirodában autót?
Átíráskor mindössze az új forgalmit kaptam meg és az ügyintéző asztalánál a banki terminálból bankkártyás fizetéskor kijövő cetlit. Ez így helyes, normális?
Nem kellett volna adniuk egy lapot, amin részletezve van dátummal, hogy X Ft ment a törzskönyvre (6000 Ft), Y Ft ment az új forgalmire (6000 Ft) és Z forint az ilyen meg ilyen jogszabály szerint az autó köbcenti-évjárat-teljesítmény (nem tudom jelenleg a 3 közül melyiket veszik figyelembe számításkor) szerinti illletékre?
Egy "szaros" csekkes villanyszámlán mellékelve részletezve van, hogy milyen tételekből tevődík össze a befizetendő összeg. Itt meg semmi doksit nem adtak.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Doblo Maxi méretű kisteherautót kéne vennem, melyik megbízható?
3-4 milla körül jó lenne ha megállna, Ford Connect LWB tetszik pl.
Több autószerelő ismerős is mondta, hogy DPF nélkülit vegyek, tényleg annyira gáz lenne?
Városi használatra, évi 20-30k megy bele. -
TrollBalint
addikt
válasz Rodzser Mór #218666 üzenetére
Legutóbb júniusban irattam át autót, de akkor nem én mentem be, hanem a cég intézte, akitől vettem, viszont nem rémlik semmi ilyen részletező. Előtte meg 2 v. 3 éve vettünk autót, azt mondjuk én intéztem, de nem rémlik akkor sem ilyen részletező. Mondjuk abban nem vagyok biztos, hogy akkor tudtam ott fizetni, lehet el kellett mennem a postára...
A törzskönyv meg jött kb. 2 hétre rá postán.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Rodzser Mór #218666 üzenetére
Nem adnak részletező, ez így megy. De itt egy kalkulátor ha érdekel az összeg lebontása: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz TrollBalint #218668 üzenetére
Ok, köszi a válaszokat. Akkor ez ilyen
Az eredetiségvizsgálatról mindennel együtt 4 lapos doksit kaptam. Egy "hivatalosabb" folyamatról - az átírásról - meg semmit (a forgalmit leszámítva). Klafa.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Rodzser Mór #218671 üzenetére
A forgalmi az elég hivatalos, nem kell aggódni. Bár én mehettem vissza mert az egyik adat el volt írva és azt csak később vettem észre.
#nincsbennetarcsi
-
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218673 üzenetére
1-2 találat van a hahun gázos doblóra összesen
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #218675 üzenetére
Magyar piacon szerintem főleg az LPG életképes, CNG kutak nagyon eltűntek
-
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218676 üzenetére
A mostani 09-es Doblom 1.3 diesel, újkora óta hajtom, most kezdtek zsinórban előjönni a problémák, de az első 10-12 évben nem volt vele komolyabb gond.
Tényleg ennyire szarok lennének az újabb dieselek, hogy semmit sem szabad venni?
Ok, hogy városban megyek, de aggloból, 20-30km, úgyhogy nem a klasszikus dízelgyilkos üzem.@dellfanboy: látatlanba, ismeretlentől, külföldről autót venni nekem kicsit meredek, no offense
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mauimagic #218678 üzenetére
Flottában tízesével voltak véve (bár több volt a Fiorino és társai, motor ugyanaz mindenesetre), városba nem való ami részecskeszűrős. Esetleg egy ugyanúgy 2010 előtti (DPF nélküli) Doblo 1.3 mint ami most is van, csak valami újszerű állapotú nem lenne jó? Vagy mostani felújítása preventív jelleggel?
-
őstag
válasz dellfanboy #218675 üzenetére
ha már itt tartunk, nekem meg egy faceliftes sötétkék dízel Ford Transit Connect kellene, teherautó de 5 személyes, Sync3-al (kamera, Carplay)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218679 üzenetére
A mostanira épp locsolom a pénzt, úgyhogy lehet egy darabig marad (kuplung, kuplung munkahenger csere van épp, de most kiderült, hogy a befecskendezők tömítése is cserés lesz)
Ford Connect problémásabb? Vagy a facelift utániakban már van DPF?
VW Caddy maxi esetleg?
Kicsit unom már a doblót -
molnarpeter
nagyúr
válasz mauimagic #218681 üzenetére
Az is teljesen legitim indok, hogy meguntad, nem akarom túltolni
Gyakorlatilag kb 2010 óta mindegyik dízelben van DPF. Ezért ajánlom a benzines vonalat, városi rövid utakat nem bírják már jól. Fiatban meg sokáig húzták a régi egyszerű FIRE motorokkal, kb ezek miatt írtam Többi turbós, közvetlen befecskendezős motor kevésbé viseli jól a rövid távokat.[ Szerkesztve ]
-
Rodzser Mór
senior tag
Helló!
Eredetiségvizsgára lehet meghatalmazással vinni az autót? Azaz nem a tualj vinné, hanem más?
Amikor én vettem autót, úgy rémlik, hogy ott az eredetiségvizsgán alá kellett írni egy papírt. De az már az adásvételi szerződés után volt, vagyis én voltam az új tulaj (de még az okmányiradai bejegyzés előtt persze).
Az aláíró és egyben a helyszínen levő csak az eladó lehet még eladás előtt, vagy csak a vevő már eladás után. Más személy nem lehet?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
dj79
senior tag
2-3-4km távokra miért ne vegyek dmf, dpf nélküli dízelt?
hibrid, elektromos nem opció sajnos. -
hobizoli
nagyúr
válasz tibbike01 #218670 üzenetére
csak vhol meg ugy gondoljak ezt az olajcsere periodust, hogy par km-s utakat jar vele es "rohan" cimrol-cimre
pl FMCG teruleti kepvselo, akinek a lakokornyeken van 150 boltja es ket het alatt be KELL jarnia az osszeset
egy ilyennel ugyanannyi km futas alatt van benne 50x annyi hideginditas, meg sokkal tobb hideguzem, mert be sem melegszik a motor mar leallitja
vagy pl szemelyi edzo, aki napi 2-3-4 teremben is tart orakat
odeer, leallit 1-2 ora mulva megy tovabb, addig siman kihul az auto
megint megy par km-t sietve, leallittöbb drón kell ;P
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #218690 üzenetére
Megnéztem pár 147-t, egyelőre parkolópálya.
aztán most szembejött egy kevés km-es 1.6 mindenmentes gyengébb tdci hdi focus ismerősi körből, nincsrozsda, nagy puff sem volt, aztán agyalok, hogy hogyan tudom leghamarabb tönkretenni rövid utakkal
-
hobizoli
nagyúr
2-3-4km tavon a dizel be sem melegszik
olyanra inkabb vegyel LPG-s autot
az benzinnel indul es ha megis vmeirt messzebbre mesz akkor a 305FT-s LPG-vel jarhatsz
ami 9 litert ker 100km-n benzinbol az 10liter LPG-bol de az uzemanyagar a fele
tehat mintha ~4.5-t enne
na olyan benzinest nem fogsz talalni, de nagyon dizelt se
nekem a dizel is 7.5-t eszik Bp-n, telen 8-t (klima mindig megy)
szoval az ilyen 4.5-s alomfogyi max autopalyan 110-120-s konstans tempoval allna meg
ezt sokan szeretik osszekeverni, hogy varosban nem orszaguti fogyival kell vetitenitöbb drón kell ;P
-
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #218692 üzenetére
A 90le is változó geós? Igazából egy esernyő kell gyerek szállításra, melóba járásra meg ilyenek, túl kicsi autó nem jó, mert eléggé hátratolom az ülést, a gyerekülés sem apró, szóval ilyen kis ccm clio, etc kilőve.
hobizoli: fogyi nem annyira szempont pont a kevés várható éves futás miatt. -
vzsryl
nagyúr
Dilemmázok rendesen.
A Laguna 3-asba hátul most pont elfér a jelenlegi két gyerekülés közé a bébi hordozó. Viszont kb. jövő ősszel már 3 gyerekülés kell elférjen. A jelenlegi ülésekkel lehetetlen, mert olyan SPS ütközésálló van a felső részének oldalán, hogy minden gyerekülésnél kb. 10 cm-rel szélesebb.
Az L3-ban a legkeskenyebb részen, az ajtó karfái között ~136 cm van, a felső részen pedig ~142 cm. Sógoromék ülései a lábaknál 44 cm-esek (3x44=132), felül pedig 45 cm-esek (3x45=135), tehát ha ebből 3 db-ot beraknék egymás mellé (kapható évek óta többféle színben), akkor még maradna is 1-1 cm közöttük. Így elvileg nem állnának el ferdén. A két szélsőt ISOFIX-szel is tudom rögzíteni, mivel itt nem egy 2 cm-es kis vasdarabka van, hanem ~7-8 cm-es, és teljesen ki tudom csúsztatni az ajtó mellé az üléseket.
Igazság szerint anyagilag és lelkileg is megterhelő lenne az egyterűre váltás. Egyterűből számomra megfelelő benzinesek alig vannak, és nagyon drágák, de a dízelesek sem olcsóbbak, ráadásul nem bírom elviselni a traktorozást. Ez utóbbi miatt váltottam Superb-ről Laguna-ra.Mit gondoltok? Azt tudom, hogy cappa72 fórumtárs mit gondol, de sajnos S-Max csak dízellel van, mivel nem bírtak belerakni értelmes benzinmotort. Ha a Laguna motorjával (M4R) lenne Scenic 3, akkor meggyőzhető volnék, de nincs. Toyota Verso 1.8@147Le drága, Espace 2.0T@170Le motorban oké, de elektronikában a legrosszabb Renault korszak, Mazda 5 rohad, VAG 1.4 TSI 2000 alatt túl vérszegény egy 1,5 tonna feletti járműhöz. Zafira C/Chevi Orlando 1.8 szívó és 1.4T is túl drága (3M felett van értelmes). Van még valami 10-15 éves kategóriában? Régebbi konstrukció nem játszik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Fűnyíró topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs