- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 (GA106)
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
ph A GD01 talán az első megoldás, ami nagyon komolyan vette a külcsínt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Az alábbi lehetőségek közül melyeket golyóznátok ki?
3.5-4m-igEgyterűt keresünk, minél felszereltebb annál jobb, minél dinamikusabb annál jobb, minél nagyobb annál jobb (kisbusz lenne az igazi, nincs rá pénz olyanra ami jó is). Évi 20 ezer kilométer és ennek nagyrésze országút. Automata v manuális mindegy, városba nem nagyon lenne használva, pályán meg tökmind1. Talán még szempont lehet, hogy bérbeadás is játszik. (Saját használat kb évi 5ezer km)
2010 Ford S-Max, 2.0 tdci 6 fokozatú manuális
2011 Ford S-Max, 2.0 tdci powershift automata
2011 Vokswagen Sharan 2.0 cr tdi DSG (Vagy Seat Alhambra)
2012 Volkswagen Sharan 2.0 manuális (Vagy Seat Alhambra)
2013 Volkswagen Touran 2.0 CR TDI DSG
2013 Volkswagen Touran 2.0 CR TDI manuál
2013 Opel Zafira Tourer 2.0 cr tdi manual
2016 Opel Zafira Tourer 2.0 cr tdi automata
2015 Citroen Grand Picasso 2.0 BlueHDI automata
2014 Lancia Voyager 2.8 DS automata/manualis
2013 Prius PlusSamsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #218551 üzenetére
1. Sharan/Alhambra 2.0 CRTDI@170Le (mindegy a váltó, de értelemszerűen a manuálist olcsóbb fenntartani).
2. S-Max, de ha játszik, akkor inkább Galaxy, az nagyobb. A powershi(f)t-et kerüld el messziről!A többi már túl kicsi, a Voyager pedig ritkasága miatt kehet szopóroller.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz dellfanboy #218553 üzenetére
Corsabol nem volt ilyen ajanlat. Astra se egy hodaly, motor kb ugyanolyan, cserebe mindene minosegibb, akkor miert ne?
-
Mike81
senior tag
válasz Vismajor01 #218551 üzenetére
Én a Fordhoz tudok hozzá szólni. Ha 11-est keresel az már FL-es(Face Lift) akkor abból is inkább manulált keress, ha 2.0 TDCI-t találnál mert a PS (Powe Shift) váltó amíg dolgozik jó. De ha besz@rik akkor kb 1 milla vagy az fölötti javítással lehet számolni. Viszont profi helyeneken a problémás alkatrészeket már bronzból készültel cserélik és úgy már üzembiztosabb lesz. Viszont ha találnál egy szimpi 2.2 TDCI-t akkor az vehető automatával is mert abban nem PS váltó van hanem Aisin. Ha 11 előtti autót találnál akkor azok mind Aisin váltósak szóval megbízhatóbbak. De a 2010-es év az pont az az időszak volt már amikor még FL előtti példányokat már PS váltóval szereltek, de ezek ritkák azért. De tenylegesen a model frissítés után terjedtek el a PS váltók.
A rövidebb távokat véleményem szerint jól viselik a PSA motorok. Igaz nekünk már Euro 6-os 2.0 Mondeonk volt de jól viselte a városi használatot. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #218551 üzenetére
Powershift -> Powershit
Keruld el, a tobbi viszont vallalhato allapottol fuggoen. Manulis kevesebb buktatot rejt.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #218551 üzenetére
Ford, kézi váltóval mindegy melyik dízel motor, automata csak a 2.2. Nem egy túlárazott típus, alkatrész hegyekben áll fillérekért.
Powershift csak akkor, ha annyival olcsóbb egy kézi váltósnál, mint amennyibe az átalakítás kerülne (pedálsor, váltó, kuplung, féltengelyek, stb stb)[ Szerkesztve ]
-
=WiNTeR=
senior tag
Utazós, minimális városi használatra DSG-s Passat B6 / B7-ből milyet érdemes? Kínálat alapján árban viszonylag közel vannak, nagy különbség van köztük?
Illetve Budapesten hol / kivel lehet ezeket megbízhatóan átnézetni (pl DSG kuplungjainak állapota, olajcsere, stb)?
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
őstag
válasz =WiNTeR= #218560 üzenetére
azért vannak szinte egy árban, mert a B7 igazából csak egy jól sikerült facelift. szinte mindent (navi, távolságtartó tempomat, vagy amit akarsz) átszerelhető a B7-ből a B6-ba, és mivel van ezekből bontott egymillió (isten hozott a rrr.lt világában) nem is drága.
B7-ben ha jól tudom már nincs 1.9 PD (meg úgy egyáltalán PD)
ha találsz B6-ból 1.9-et akkor abban nincs DPF (kettős tömegű abban is van) meg abban nincs a legtöbb 2 literes PD-ben lévő "okoskerék" - bár már arra is van javítószett.ha ilyet veszel ne feledd többször kipróbálni a villanyos kéziféket, mert szeret berohadni. illetve a kínából vett gombok meg hajlamosak kontaktosak lenni, és azért nem működtetni a féket.
ha felnyitod a motorháztetőt, akkor nézd meg járó motornál a hűtőnél mindkét ventit, hogy forognak-e, mert ha meghal és nem veszed észre, akkor utána kis idővel megtérdel a klíma kompresszor is, mert elégtelen a hűtés városban vagy alacsony sebességnél. kompresszor csere munkával meg gázzal simán 100e felett van.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Böcce
csendes tag
válasz molnarpeter #218534 üzenetére
Meretre nincs kikotes, ketten utaznank vele legtobbszor (plusz csomagok hosszabb utazas soran). Legtobbet munkaba menetelhez lenne hasznalva.
Amit vezettem mostanaban az faterom Hyundai i20-a, szoval meretben ahhoz tudok viszonyitani. -
=WiNTeR=
senior tag
válasz f4lcon #218562 üzenetére
Köszi a válaszokat. Sajna jobban utánanézve (a dízel téma nekem teljesen ismeretlen terep volt eddig) a B7 szinte mind EURO5-ös motorral van szerelve, ez meg már most is egy halott technológia, szépen lassan mindenhonnan ki vannak tiltva (pl BP szmogriadó).
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
hobizoli
nagyúr
válasz =WiNTeR= #218564 üzenetére
ilyennel egyelore csak egyes hiperaktiv bicajnácik riogatnak, mert behalucionalgatnak mindent is
ezektol euro6-t is olvastam, hogy attol is mindmeghaltunk mar 2xnyugateuropaban is a "kitiltasok" jellemzoen csak egy 2-3 utcasaroknyi resze vonatkoznak, ami 0.2-0.4km2-s teruletet jelent
hogy ertsd ez mennyi: a Népliget 1.3km2
meg vhol nyugat europaban lezarnak egy utcat automentesnek, akkor mimagyarok zarjunk le kettot
de ezek ezt is mar itt is ugy kepzeldonek, hogy komplett keruleteket lezaratnanak, mert "megfulladnak"
20-25 eve a katalizator nelkuli euro sehanyas autoktol nem fulladt meg, most igen[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
dellfanboy
őstag
válasz =WiNTeR= #218568 üzenetére
a jovot nem latja senki.
ha viktor meggondolja magat es azt hiszi katas vagy, lehet hogy gebasz, lesz, ne adj isten huxit,haboru.
stuttgartban euro4 diesel mar most ki van tiltva 5 korlatozott[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #218567 üzenetére
"nyugateuropaban is a "kitiltasok" jellemzoen csak egy 2-3 utcasaroknyi resze vonatkoznak, ami 0.2-0.4km2-s teruletet jelent"
Szerintem tájékozódj mielőtt írsz. -
hobizoli
nagyúr
válasz kenguru99 #218570 üzenetére
wow
meg abban a 1.5millios varosban ez melle lett 101km metro is 8 vonalon 50 ev alatt.....vhogy ezt a reszet ennek a bulinak sosem sikerul meglatnia a sotetzoldeknek, mert csak az resze szokott menni nekik, hogy tíííccsukki
Budapesten meg van 39km, 1896 ota[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz WasabiTrsr #218573 üzenetére
400km-nyi metro mellett vhol megertheto
de a csilliomos, akinek 2-5millio GBP-s kecoja van ott, az farzsebbol kifizeticsak itt ugy szeretnek ezeket a temakat atvenni, hogy lakossag aranyosan messze nincs meg az, amit ott elobb ehhez csinaltak
erdekes modon a 9millios varosban csak 3.5millio utas van a 400km halozaton
Bp-n meg az 1.75millio lakos 1.3millio utazast general per nap az 1/10-d annyin is
ugyhogy ez itt igazabol sokkal nagyobb kihasznalatsagon fut
EU viszonylatban nezve is a bp-i az egyik legnagyobb kihasznaltsagu rendszer, pedig EU-ban csak az eleg sokadik kiterjedesben
600k-s Koppenhagaban is 38km lett 20ev alatt, itt meg 125+ ev alatt vagyunk 39km-nel 3x annyi lakosra
....de varjuk a csodatmeg itt ez tipikusan ugy mukodne magyaroschan, hogy most lezarjuk, de jovore mar indul az epites, becs szó
hiszem, ha latom
...es elore tudhato, hogy tiz+ ev mulva sem lesz egy kapavagas se az ugyben
csak eleg megnezni a NKK oldalat, 2040-g sincs tervben se semmi30+ eve csuszik a Kapmegyei M3-s bovites is, ugyhogy vannak tapasztalatok
ott is aki anno palyakezdokent ugy vett lakast, hogy anya, par ev es metroval gyorsan be tudunk menni a belvarosig, na az mar lassan nyugdijba megy, a metro meg sehol azota semeg lehet nezni ebbol mi keszult el 1977-78 ota
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni, hogy az alábbi szituációra ki/milyen autót ajánlana Nekem is van véleményem, de azért több ember véleményét is meghallgatnám.
Valami féle dobozos kisautót szeretnék vásárolni, amivel a városba/faluba tudok járkálni. ( jelenleg van 1 dízel kocsim, ami be sem melegszik arra az időre, amire nekem kellene, csak hosszú távon használnám már ) .
A munkahelyem 10 percre van a lakhelyemtől, illetve mivel fűnyírással is foglalkozom, ezért valami olyasmi kellene, ami dobozos, de ezt írtam is. Bőven elég a kétszemélyes is.
Üzemanyag szempontjából szerintem benzin lenne az ideális, az azért csak gyorsabban melegszik be, plussz rövid távokra az lenne a megfelelő. ( esetleg a szívó dízelek milyenek? )
Keret: 1.5 milló forint
Kialakítás: dobozos
Üzemanyag: Ami az adott célra megfelelő
Lényeg, megbízható legyen! -
rbalint88
addikt
válasz zeus_2k14 #218575 üzenetére
Meg “ezer eve” irta a Csikos meg totalcarra, hogy a rovid tavokat azert birja jobban a dizel*, mert a gazolaj kevesbe mossa le az olajat a hengerfalrol, mint a benzin, igy kevesbe rossz a kenese.
Szvsz ebben az arkategoriaban csak az allapot szamit es batran nezelodnek francia iranyban is.* nyilvan ez regi, egyszeru szivodizelre vonatkozik, egy modern nagynyomasu befecskendezos motor sokkal erzekenyebb.
-
dellfanboy
őstag
válasz zeus_2k14 #218575 üzenetére
opel combo 1.4 benzon, caddy , fiat doblo cargo 1.2
(am miota megnztem 1-2aj blazed videot en is kedvet kaptam a fukaszalasra, ha publikus havi szinten mennyi zseton jon belole?)
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Lefty
addikt
Sziasztok, 10 millioig milyen legfeljebb 3-4 eves SUV-t ajanlanatok, ami kenyelmes es megbizhato? Kriteriumok: benzines, automata valto, legalabb 150 lo de inkabb 200 körül 4 kerekkel, digitalis müszerfal (ha lehet, mert tetszenek) es a klimanak fizikai tekergetögombja legyen.
Köszi[ Szerkesztve ]
-
veterán
urak, mi most az ajánlott kártörténeti oldal? illetve mi az ajánlott dízel technológia 3-4 millió huf között, akár kicsivel felette? nekem a kia szupe r1.6 crdi-je jut eszembe és a 2.0 hdi peugeot motorok. egyéb javaslat? köszi opel vonal 1.6 cdti-je? 1.6 crtdi vag?
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz szabonagyur #218585 üzenetére
en nem tudom, de felreertettem az uzit, megvettek elole, nem o vette meg szal megis aktualis ankerdes.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz vzsryl #218591 üzenetére
koszi, felirva a listara, de nem akarom tulbonyolitani a dolgot az oregnek
ford, megane, kia/hyundai, meg a vag modellek a 2.0s motorral, es a pug 2.2 hdi ez eleg jo lista lesz neki. Opelt akkor feleccsdel dizelmotorral."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #218598 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen