- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- iPad topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- HiMedia lejátszók
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Yiggdrasil #166584 üzenetére
500 csak az autóra, vagy az átírásra, első szervizre is? Utóbbi kb. 200k, ergo 300 marad az autóra, ami nem sok. Ebből a keretből pug206, suzuki swift, f astra, fiat bravo táján nézelődnék és azt venném amelyikből a legjobb állapotút találnám.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Yiggdrasil #166584 üzenetére
Nem egyszerű. Mi most 500-600e Huf környékén keresgélünk, hasonló felhasználásra. Nálunk még elvárás a klíma és legalább az első elektromos ablak megléte (és működőképessége). Így nem nagyon találtunk eddig olyat, ami nem papírból (vagy rozsdából van) és működik kb. mindene és nem tiszta olaj a motortér. Ha van valami jobbnak tűnő ajánlat, azon is látszik, hogy 2-3 éven belül rá fog menni még egyszer a vételára.
Ha nem kell klíma, akkor kicsit jobb a helyzet. Viszont szvsz 4-5 évet úgy sem nagyon fog kibírni nagyobb kiadás nélkül, ha rendben akarod tudni mindig. Ha csak az életben tartás a cél, akkor más a helyzet.
Clio/Thalia (esetleg Megane I) vonalon (1.4-es, 16 szelepes, 95-98 lovas motorral szereltek között) is nézelődnék a korábban felsorolt típusok mellett.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #166584 üzenetére
Átlag napi 35km-el számolva az már bőven 50ezer kilométer feletti futásteljesítmény a tervezett öt éves időszakot alapul véve. Én ekkora futásra biztosan nem benzinest vennék.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
BigBlackDog
veterán
válasz Yiggdrasil #166613 üzenetére
Octavia is jó lehet szvsz 1.6-al, ha normális állapotban van.
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #166613 üzenetére
Egyszerű autót kell venni szerintem az a titok. Például egy VAG 1.9 SDI motorral szerelt akármit Polo/Fabia/Ibiza stb. Az egyetlen rizikófaktor a kettőstömegű lendkerék benne. De mivel egy kis teljesítményű alacsony nyomatékű szívódízel motorról beszélünk így gyakorlatilag sohasem megy tönkre benne. 500ezer körül kapni már sdi motoros első generációs Skoda Fabiát. Az elég korrekt kis kocsi nincs is sok baj vele és gázolajpárán elketyeg. [link]
A hideg mindennek árt, a benzinesnek ugyanúgy nem tesz jót a téli hideg üzem. Az utóbbi évtizedben akkorát változott az éghajlatunk, hogy szerintem Magyarországon tartós, extrém hidegek huzamosabb ideig nem nagyon lesznek már így ettől én nem nagyon tartanék. Évente az a két három hét amikor valóban "tél van" az ugyanúgy gyilkolja a benzinest is. Szerencsére néhány tízezer forintból bármilyen autóba be lehet építeni egy egyszerűbb elektromos motormelegítő rendszert. Ahhoz meg sok dolog nem kell csak egy hosszabbító és egy időkapcsolós konnektor ahová este bedugod. Persze egy zárt udvar azért nem árt. Sokat számít, hogy a mínusz tíz fokban dermedt olajjal és dermedt hűtővízzel indítod a motort majd hosszú kilométereket teszel meg mire az bemelegszik vagy kapásból legalább ötven fokos hűtővíz hőmérsékletről indulsz. Az olaj is sokkal hamarabb felmelegszik, a hideg üzem miatti többletfogyasztás is minimálisra leszorítható így, fűteni is hamarabb kezd az autó és előmelegítve a motorindítás is sokkal könnyebbé válik. Pláne egy sokat futott kopottabb motornál. Egy ötvenest simán megér szerintem ha hosszabb távra tervez az autóval az ember és eladáskor amúgy is értéknövelő tényező, hogy van benne motorfűtés. Egy gondos gazda benyomását kelti olyan emberét aki foglakozott az autóval.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #166790 üzenetére
Jó kis rohangálós kocsi a Peugeot 106 de borzasztóan gyenge a karosszériája ahogy a testvérmodell Citroen Saxonak is. Ha olcsó autóban gondolkozol nézz helyette/helyettük vagy egy Volkswagen Lupo SDI-t vagy egy Peugeot 206 1.9D-t. Árban lassan ugyanott vannak mint egy Peugeot 106-os de mindkettőnek négy csillagos euroncap töréstesztje van és eleve sokkal modernebb komfortosabb autók mint egy Saxo/106. Alkatrész nagyjából hasonló áron van mindhez és a fogyasztásuk sem sokkal nagyobb. Mindenképpen valami biztonságosabb kisautót néznék mert elég forgalmas útvonalon fogod használni.
Még a szintén négy csillagos Fiat Punto II és Renault Clio is jó lehet. Azokból is volt szög egyszerű 1.9 szívódízel.mod: Bárhogy is döntesz egy dologból ne engedj. Mindenképpen vigyétek be vétel előtt egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra, ha csak háromszázért veszel autót akkor is. Egy ilyen alapos állapotfelmérés 10-15 ezer forintból megvan, ha átvernek a kocsival könnyen lehet, hogy 10x annyi pénz sem lesz elég az eltitkolt hibák javíttatására.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
akos727
senior tag
válasz Yiggdrasil #166860 üzenetére
Szerintem, ha tényleg régi szerelőtök és jól szerelt, akkor vihetitek hozzá is nyugodtan. Benzint is vehetsz, de az az ezres Yaris nagyon gyengusz, 130-as tempót lehet vele menni, de ott már forog->sokat eszik, illetve az érdi emelkedő sem lenne könnyű vele. Ha találsz, pl egy 6 sebességes Punto jó lehet. De ennyit pályán már kb az összes 1.4-el nyugodtan el lehet menni óriási fogyasztás nélkül.
-
gzbotii
veterán
válasz Yiggdrasil #166860 üzenetére
Régi Yaris nagyon jó kis autó, tartós, de menetkonfortot nem tőle kell várni. Ha nem az az elsődleges autó, tényleg csak napi ingázásra kell 15-15km én azt venném. Árban is okés.
Szerk: márkaszervizes témára - így már érthetőbb.
Én továbbra se vinném márkaszervizebe állapotfelmérésre, egy 15 éves szívó, faék egyszerű technika, nem nagy ördöglakat. Szerintem egy jó, tapasztalt szerelő meg tudja mondani az alap dolgokat.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #166860 üzenetére
Márkaszervíz jobban felszerelt + a típust is jobban ismerik. Én mindenképpen oda vinném. Japán szívóbenzin sem rossz gondolat bár többet fog enni sokkal mint egy szívódízel és a legtöbb 300ezres japán autó rohad mint az isten nyila.
gzbotii: vétel előtti állapotfelmérésről van szó, nem szevízeltetésről.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
F-ECT$
titán
válasz Yiggdrasil #167523 üzenetére
2005-től gyártott, max 100ezer km-t futott
Nem mondom, hogy nincs ilyen, de 100-ból 98 tuti, hogy többet futott ennyi évesen.[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167523 üzenetére
Nem lehetetlen, de nem lesz egyszerű olyan kevés km-rel találni. Belgium kis ország pl[link]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167523 üzenetére
A max. 100k km abszolút lehetetlen ennyiért, szóval ezt nagyon gyorsan el kell felejteni. 150-200k km még reális lehet. G Astra 1.4-es, 90LE motorral jó választás lehet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #167523 üzenetére
Fiat Pandát találhatsz a feltételeknek megfelelőt, de egy kis fatornyos falucskából vasaló Swift sem lehetetlen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz Yiggdrasil #167523 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Sajnos nem értek az autókhoz, ez csak egy elképzelés volt, hogy 2005-től és 100.000km alatt, ha nem reális akkor nyilván engedek belőlük. (Páromnak 2002es 307-je van, 150ezer környékén járunk már vele, de az elmúlt 8 év és 80ezer km alatt ha 300ezret kellett rákölteni akkor sokat mondok, szeretjük nagyon, valami hasonló kategóriásat keresnék)
-
diegho
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167523 üzenetére
Melyik univerzumban létezel?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Yiggdrasil #167532 üzenetére
"...2005-től és 100.000km alatt..."
Számít a kilométer is, de láttam már kisautót, dohányos tulajtól, városi használatból. 15 év alatt belement 71e kilométer. Egyszer megtörték kicsit az elejét (motorháztető nehezen nyílik), oldalát kicsit meghúzták és fényezték, egyik elem sem volt ép, mindenhol karc, horzsolás, törés volt (rozsda is, mert persze nem kezelték le egyik sérülést sem). Belül nem volt különösebben rossz, de rohadt büdös, áporodott szag áradt a teljes beltérből. Ülés egy-két helyen kiégetve, morzsa, kosz csomó helyen. Ez volt az eladó szerint egy kívülről kicsit csúnyácska, de alapvetően megkímélt darab.
Meg aztán láttam már 200e feletti futott kilométerrel is középkategóriás autót, ami patika volt kívül-belül, csak kicsit elszállt az ára.Mellesleg ezt már látta valaki? Elkezdtem gondolkozni, hogy hány emberrel kéne licitálnom, ha most szaladnék megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167532 üzenetére
Itt főleg a keret a szűk keresztmetszet. Természetesen van 2005 utáni, 100k km alatti futásteljesítménnyel rendelkező autó a piacon, de az jóval drágább. Én továbbra is a G Astra-t javasolnám, és rámenni egy minél szebb darabra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167925 üzenetére
G Astra 1.4 90LE.
Ennyiből már lehet jobbat is vadászni, gombokért lehet kapni alkatrészt, korrekt a fogyasztása és az 1.4-es nem zabálja az olajat, mint az 1.6-os változat. Az üléseit én kapásból kidobnám, és szerválnék valami normálisat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Gombinyó
őstag
válasz Yiggdrasil #167925 üzenetére
Még egy 307-es?
-
hobizoli
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz Yiggdrasil #174414 üzenetére
Jól értem, hogy van egy 307-es?
Ha igen akkor a Swift a létező legolcsóbban fenntartható és megbízhatóbb kocsi. Ha viszont számít a praktikum még ezek mellett, és igényesebb kocsira vágysz akkor a Jazz.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #174414 üzenetére
Jazz, what else?
Nem akartam elsőként beírni.
-
#94529552
törölt tag
válasz Yiggdrasil #174414 üzenetére
Erre a használatra a Swift 1.3GLX-et mondanám én is. Ebból olyan 1,2M körüli autót lehetne venni, a maradék meg menne a tulajdonba vételi költségeke,+ a vétel utáni kötelező szervizre, és esetleges kisebb javításokra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177114 üzenetére
Újabb, jobb állapotú Polo? Pályán mennyivel mész?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177299 üzenetére
Keress másik autót, mondjuk egy vasaló Swiftet.
-
t1
addikt
válasz Yiggdrasil #177299 üzenetére
Mehet a bontóba.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177299 üzenetére
GTK; ha hasonlót szerzel, pl. Polo 9N, új dolgok egy részét tovább lehetne örökíteni (gumi, akku, meg a kiput leszedném max eladni - lerohadt jeligére ).
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Yiggdrasil #177299 üzenetére
"Áttolta a vizsgán valahogy és megkaptam hogy tessék, üzembiztos, de a szerelő azt üzeni hogy ne menjek vele hosszabb útra" -> Az ilyen szerelőket kéne lecsukni hosszabb időre a vizsgabiztos kollégával együtt.
Így elmondás alapján nincs semmi, amiért ezt megérné feltámasztani. Belül lelakott, fapad és rohad is, amit ráköltesz, azt sose kapod vissza eladásnál. A rohadás javítása az egyik legdrágább tétel az autóknál. Lakatoláskor addig vágnak, amíg ép elemet nem találnak és nálad ez ki tudja hol lesz. Add el vagy bontó és vegyél valami normális autót, ami nem égeti a pénzt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
Ha olcsón biztonságosabb, akkor talán Thalia.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
B Corsat biztos nem, rozsdával nagy cimbik.
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
Punto 2-re is erdemes lehet ranezni. Peugeot 306/Citroen Xsara is jo lehet pl.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
A saxo az 1.5 D val agyonüthetetlen - ha a rozsda nem eszi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #177422 üzenetére
Ha pici autó kell nézz egy Lupo-t az aránylag biztonságos a kortársaihoz képest.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #177429 üzenetére
Attól függ mire van szükséged. 1.7 SDI lomha cserébe még sima szög egyszerű adagolós szívódízel motor de már közvetlen befewcskendezéssel. Lehet taposni neki (igényli is, gyenge mint a harmat) mert hengerfejesedésre nem hajlamos. Az 1.4 TDI már bonyolultabb (PDTDI) de azokkal sincs baj. Se részecskeszűrő se kettőstömegű nincs rajtuk bírják a ridegtartást és a gyakorlatban szinte ugyanannyit fogyaszt mint az SDI de sokkal dinamikusabb annál. Benzinesből én az 1.4 16v-t venném. Az 1.4 8v ősmotor is tartós de lomha vele az autó. Az 1.0 50hp verzió felejtős. Zabál és nem megy.
Én 1.4 TDI-t vennék.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177429 üzenetére
Ezeknek a régebbi szívó dízeleknek mindegy, kamrás 1-2 km-re annyiban problémás, hogy lemerülhet az akku de kb ennyi, szerintem az SDI a leginkább mindent kibíró gázolajos (az amúgy nem is izzít, csak hidegben és kevesebbet). Dinamika úgy a 80-as évek, de minden egyszerű és tartós rajta - tele kell tankolni, mielőtt a tartalékot jelezné, többi folyadék szinten legyen, és kimegy a világból.
Ha Thalia és takarékosság, akkor 1.5 dci, ami viszont közös nyomócsöves modern dízel, ebben a korban már kell mellé tartalékolni.
Napi 40 km-re bármilyen részecskeszűrő nélküli dízel jó szvsz.
Micra jobb a hátsó rugózás megbízhatósága szempontjából a Saxo/106 párosnál, egyéb tekintetben hasonló (rozsda). Ezek a kicsi, régi autók sajnos jellemzően Swift kategóriás biztonsággal, légzsák és ABS a maximum nagyjából.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #177432 üzenetére
Autópályázásra egyértelműen Lupo 3L. Az 140-nél kerek 4.0 litert fogyaszt, országúton 90-nél 2.8 litert. Nem vicc. Egyszemélyes ingázós autónak nincs nála jobb.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #177432 üzenetére
Bedobnam meg az otletdobozba az audi a2-t szinten 1.4pdtdivel. Az tuti nem fog rohadni (mivel alu) es garantaltan kenyelmesebb-biztonsagosabb-csendesebb a tobbinel.
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz Yiggdrasil #177432 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Ez az A2 nagyon megfogott valamiért. Mondjuk onnantól , hogy Audiról beszélünk, mi a tapasztalat, mennyire horror a szervízköltség?
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #177442 üzenetére
Kopo-fogyo nem draga, mivel kommersz vag technika. Torni nem nagyon kell, annak draga a javitasa es olyan sok bontott cucc sincs hozza.
bitpork: mi (is) szokta megkulonboztetni az audit a vw-tol? Jobb hangszigeteles, igenyesebb belter. Sztem ez lupo-a2 viszonylatban is fennall
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #177646 üzenetére
Az autó maga az jó, a motorjáról nem tudok semmit. Valami sűrűbb tucatmodellt néznék inkább amiből sok fut.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177650 üzenetére
WagonR+ M13A motorral?
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177666 üzenetére
Magas: ✔, akár cilinderben is be tudnék ülni a 194 centimmel;
Sokat eszik: országúton 5,5 literből elvan, városban meg 6,5 körül, szerintem ez nem sok;
Instabil: magasan van a súlypontja, a kanyarokat nem érdemes túlságosan forszírozni, de 4 új lengéscsillapító csodát tud tenni;
Emelkedő: könnyű kasztni rövid váltó - bírnia kell ennek is, bár itt a Kisalföldön nem nagyon tudom letesztelni sehol.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
Akkor ott nem kis gond lesz.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
Esetleg Ignis, de azok azt hiszem, valamivel drágábban mennek, pedig nem sok mindenben különbözik a WagonR-től.
-
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
100-nál 5ben alacsony lesz a fordulat, a 100-at az enyém sem tudná tartani 6ban, de 140-nél 3800-at forog, amúgy dombnál visszarakom 5-be, hogy nyomaték csúcson legyen
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177671 üzenetére
Mennyit forog 100-nal a 307-ben az a motor? 4000-nel van nyomatekcsucson, gyanus, hogy 3000 korul lesz, vagy alatta 100-nal. Tedd vissza 4.-be, biztos, hogy felmegy,esmeg gyorsul is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ngaba
aktív tag
válasz Yiggdrasil #177677 üzenetére
Hát ez meglepett; az én 20 éves 1.4-es 306-om nem forog ennyit. Valahol (óra szerint) 135-140 km/h környékén forog 4000-et. Igaz, az gondolom könnyebb autó.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177677 üzenetére
A Jazz-t mindenképp, a többit nemigen ismerem.
-
Integrale
veterán
válasz Yiggdrasil #177677 üzenetére
En nem igy emlekszem a 307-re, volt a csaladban 1.6 SW, kifejezetten kellemes utazni benne magasabb tempoval is.
Az enyem pl halkabb 4000-nel, mint 3500-nal. :D
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Yiggdrasil #177787 üzenetére
szerintem a "lassan aktuális lesz a gyerek-kérdés" az mire lassan aktuális lesz 1év.
És akkor 1év ha most már szedi az elevitet és köv hónapban már nem lassan hanem nagyon rajta vagytok. De a lassan aktuális inkább 1.5év+t sejtet.De ha 1év akkor is üzemeltessétek ahogy kell a 307et. Legyen meg előírás szerint az olaj, fékfolyadék, szíj... csere és használjátok amíg nem jön a baba. És ha jön hiába 3 ajtós 1 gyerekel még mindig elviselhetőb. Az ismert előélet óriási +. Aztán ha megvan baba fél éve már tudni fogjátok mi is kell. És az is lehet marad 307 még egy ideig. Az is lehet vesztek vmi hodájt. X. Majd akkor tudjátok meg amikor ott vagytok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Ford topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Politika
- iPad topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen