- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz vzsryl #212900 üzenetére
Hiába a brutál vádlim, ebben az Astra-ban olyan kemény kuplung volt, hogy alig bírtam betaposni.
Most megnézek egy Laguna MK3 2.0 szopó benzint. Tudomásom szerint jóféle verda. Ha tudtok valami típushibáról, akkor énekeljetek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gooool
őstag
válasz vzsryl #212903 üzenetére
Nekem is volt egy 2,0dci, DPF nelkuli valtozat.
Ebbe a kasztniba a szivobenya nem egy nagy elmeny, vagy a 2 literes turbobenzin, vagy a 2 liter dizel, ami kelloen dinamikus es egyebkent igencsak megbizhatoak is. Mycso is ilyet hajtott, mielott valtott az utodjara (Talisman).
Nincs igazan gyenge pontja, a futomu merevebb, mint amit elsore kepzelne az ember, emiatt a remek magyar utak tudjak is erodalni, de massziv szerkezet. Emellett, szinten a futomunel fordulhat elo elol rugotores. Elektronika rendben van, hely, kenyelem oke es rohadt jol extrazott darabokat lehet talalni, a mai napig kellemes a szemnek.
Alkatreszarak nem veszesebbek, mint barmilyen kategoriatarse.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
vzsryl
nagyúr
válasz gooool #212905 üzenetére
Tényleg kemény a futómű, de ezt ennyiért nem tudtam ott hagyni:
Belül szalon állapotú (126k km). 2.0@140LE, 6-os manuális. Szerintem rohadt jól megy ezzel a motorral is, pedig 2.0CRTDI-ből ültem át. A Superb 4-ért ment el, ezt féláron 2.075-ért hoztam el. Amikor ránéztem élőben, már tudtam, hogy ezt megveszem. A Superb-nél éreztem még ilyet annak idején.
Van egy enyhe jégkár itt-ott, de nem vészes, viszonylag olcsón javítható.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
Köszönöm mindenkinek!
Bent már túl sötét volt, majd jövő héten fotózom, de tényleg makulátlan, nem látok karcot sem.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
olajbogyo
aktív tag
válasz vzsryl #212868 üzenetére
Igaz, én egy sima turbós benzines Kugát (nem plug int)cseréltem le egy Toyota 2.0 hybrid executive felszereltségű CHR re, de azt mondom, hogy ég, és föld a két autó közötti különbség, a toyota javára. Mindenben fölül múlja a kugát, a méretét kivéve, de kettőnknek tökéletesen megfelel. Jobban megy, komfortérzet tökéletesebb a fordhoz képest. A fogyasztásról meg ne is beszéljünk, a városban 4 el kezdődő fogyasztásokhoz nem szoktam hozzá a kugával. De, a vegyes átlag is jelenleg 4eKm után 5,4L. ugyanez a kugával 8,7 volt, de csak városban 9-10 L....
Azt hiszem jelenleg, hogy nem adom el ezt is 3 év múlva, megtartom egy ideig.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
negyedes
addikt
Mult nyaron 4-en mentunk le Horvatba (kb 1200 km oda) hatch J Astraval, elfertunk, de az ulesek borzaszto kenyelmetlenek. Insigniaval jartam parszol, ott is kenyelmetlenek ereztem. Mondjuk segitett az elferesben, hogy nem vagyunk magassak es sulyunk sem sok.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
spileraaa
senior tag
válasz runner 125 #99130 üzenetére
Az menyire fontos hogy 8v vagy 16v a Peugeot motor a Grand Vitaraban?
mert egy csoportba ezt írták: Szia! 8V Hdi elég jó MOTOR bosch rendszer, a 16V-t kerülném nem rossz amíg megy de......, Mazda sem rossz csak egy őskövület a Hdi - hez képest(kamrás ami szeret hengerfejesedni és nem olcsó hozzájuk a felújított sem, adagoló szeret szivatni persze lehet mechanikusra alakítani)!
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
vzsryl
nagyúr
Tényleg jól megy a verda. Beteszem 70-nél 6-osba, beesik 2000 alá a fordulat, és alig lenyomott gázpedállal felmegy kanyargós dombon, simán előztem is így vele. Egyáltalán nincs szükségem erősebbre. 9.3mp a 0-100, tehát gyári adat szerint is lenyomja a dízel Superbet. Az 1.6-os Jettához képest pedig atomvillanás.
Tetszik a motor karaktere, főleg a traktorhang mentesség. Jók a dízelek, de a hangjuk undi.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #212920 üzenetére
Köszi!
1. Nem tudtuk már kihasználni a dízelt, költözés miatt. (Közelebb kerültek a rokonok.) Továbbá a traktor hangot mindig utáltam, petrolhead vagyok amióta eszemet tudom.
2. Én jártam a G Astra-val 2x24km-re, a Superb pedig itthon volt a gyerekülésekkel a feleségem számára, mert ISOFIX nélkül nem rögzítek gyerekülést (nincs de!).
3. A két autó között kb 10x-es árkülönbözet volt, amit szerettem volna összehangolni. Így lett egy Jetta V és a Laguna. Mindkettő szerelem volt azonnal, mert nagyon szép állapotúak, ráadásul aprópénzért, kulturált magánszemélytől vásároltam őket.btw. mindkét verda Pécsről van, mint a lurkók (ott születtek).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lefty
addikt
válasz vzsryl #212868 üzenetére
En szerintem letettem a hybridekröl, dragak nagyon (par eves autot szeretnek), amiket neztem (Pl. MK3 Kuga hybrid) a Toyotak meg nekem borzasztoan nem tetszenek, hiaba jok ha csunyanak tartom öket.
A Mazda CX-5-röl mik a velemenyek? masodik genes 2.0 benzines, ez tetszik.
Illetve altalanos kerdes, szivo benzines Crossover/SUV kategoriaban mik a jobb valasztasok? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Nagyon csapongok még mindig. 50-50% pálya városra keresek 10millió körül automata váltós autót legalább 10évre.
Egyelőre erre a 3-ra szűkült a kör, ti melyiket vennétek és miért?
Oktáv 1.5TSI DSG (rohadt jól néz ki)
Lexus NX 300h
Kia Proceed+ bosszantó, hogy pl az NX300h-nak 555litert írnak csomagtérnek, amibe beleszámolják a tároló rekeszeket is a padlólap alatt. A hasznos tér valahol 400liter körül lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #212933 üzenetére
Lexusnak borzaszto a beltere, pedig technikailag az a legjobb auto, igy az nalam helybol kiesik. A skoda es a kia sima muszakilag semmi extra kompakt autok, raadasul nem is szalonujak, porgott mar le a garibol. A kiaban nem tancterem a hely es biztosan problemas lesz 10 ev alatt a valtoja.
En octavia rs-t vennek az elozo generaciobol vagy mazda 3,6, cx-5, ami eleg helyet ad. Azokban hagyomanyos automata van. Esetleg rav4, c-hr, corolla hybrid. -
tibbike01
őstag
válasz Gergőke88 #212934 üzenetére
Köszi, köszi mindenkinek!
Corollát nem szeretnék mert hangos pályán és a hátsó ajtó sem nyíilik nagyra, pedig gyerekülésezünk sokat. Fehér szín pedig nem jöhet szóba.Qru: A DCT hulladék? Akkor a Skodában lévő száraz DSG is ugyanolyan hulladék? Kia mellett szól a 7 év gari.
rbalint88 és molnarpeter: köszi, igen elég oldschool a Lexus beltere, de egyébként élőben, benne ülve egy fokkal jobb, mint képeken.
Nekem tetszene az RS, de nincs szükségem 200+ lóerőre illetve a feleségemnek sem tetszik a 3as Oktáv, így nem jöhet szóba semmilyen szinten.
Mazdák jók, de rohadnak meg 10+ litert zabálnak automata váltóval.
Arteon eltűnt igen. Nem találni belőle értelmeset, meg túl hosszú.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Gombinyó #212939 üzenetére
Igen a váltóra is vonatkozik! Mindenki ezzel jön, hogy el kell olvasni a garanciális feltételeket. Elolvastam és az ég világon semmiben sem különb, mint pl más autómárkánál. Mindenre kiterjed a 7év gari, kivéve az átlagosan elfogadott dolgokat (audió rendszer, fényezés, kopásból eredő..stb).
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Ssangyong-okról mi a vélemény? Képbe került a Korando, nem tűnik annyira rossznak, ültem is egyben, kb. 2x 20 percet, annyi idő alatt kényelmes is volt Mennyire megbízható, illetve mennyire olcsó hozzá az alkatrész, ha valami gondja van. Természetesen itt is garisat vennénk, olyat, ami tavalyi.
Hétvégén szerettem volna megnézni egy Hyundai i30 meg egy Kia ceed-et, vagy legalább az egyiket, de pont most kellett lebetegednem
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
-
-
Attila9711
tag
Sziasztok! Nem teljesen hozzáértőként, nevezhetjük laikusnak is, de autó vásárlása előtt állok. A kiszemelt egy Opel Astra J GTC 1,4T. Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal? Sokat olvasgattam, de gondoltam ide is "beköszönök". Van egy kiszemelt, csak hát kereskedőtől.. ez: [link] Ha esetleg van bármilyen tanácsotok, tippeket, vagy csak véleményetek, mindent szívesen veszek. Köszi!
Attila
-
őstag
2 hónap vajúdás után megszületett tegnap a döntés, egy piros 2 literes szívó benzin CX5-öt importálunk a hibridauto pont hu segítségével
német Mazda márkakereskedésben van, oda számította be a Jürgen egy villany Mazdába, valamikor jövő hét vége felé lesz itthon.köszönöm azoknak, akik pátyolgattak az utamon a feleségem lehetetlennek tűnő kritériumai és a saját "lehet szép, de ne vegyünk sz.rt" elveim mentén.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
TrollBalint
addikt
válasz f4lcon #212946 üzenetére
Megnéztem az oldalukat, vannak szép, tetszetős ajánlataik Bár az nem világos, hogy mi a különbség Toyotánál az 1.8 hybrid 98 LE meg az 1.8 hybrid 122 LE között. A 24 LE meg van, de nyilván valami okozza azt a különbözetet úgy, hogy a motor meg ugyanaz. (Legalábbis amennyit én látok belőle)
Várnék a tapasztalatokat majd a kereskedésről / ügyintézésről ishttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Gombinyó
őstag
válasz TrollBalint #212949 üzenetére
98LE az csak a benzin motor teljesítménye, a 122LE pedig a rendszer összteljesítménye. A 98LE után kell adót fizetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Építő/felújító topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DIGI Mobil
- Ukrajnai háború
- Ubuntu Linux
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest