- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz tobias88888 #213551 üzenetére
A 4 hengeres 1.5 EB esetén már erősített a kritikus helyen a "vízcső".
Illetve a motor leállítása után még megy a hűtés.Illetve úgy tudom, hogy nem a csövet méretezte alul a tervező, hanem a Ford nem adott korrekt információt az ottani terhelésről.
(Ha igaz, akkor magyar volt a tervező, aztán később nyilatkozott erről az afférról)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
válasz molnarpeter #213540 üzenetére
nem ez a powershift a roblémás váltó?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz footy #213543 üzenetére
Régebbiek Fiesta rendszáma van meg fejből, az 2013, hajszállal 200e km előtt kapott új motort. Nálam olajban futó szíjas motor nem igazán jönne szóba, amíg van száraz szíjas vagy láncos alternatíva, márkától stb függetlenül - de én főleg nyomórudas és résvezérelt motorok között nőttem fel Használtam ilyen Focus-t rövidebb ideig, teljesen ki voltam békülve vele, nagyon az 1.6 szívóra hasonlított.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandus #213553 üzenetére
Alkatrész, szerelő kevésbé van hozzá, bizonyos problémák esetén drága tud lenni a javítás. (Használni kell meg olajat cserélni szorgalmasan, aztán manual swap ha túl húzós a javítási ajánlat, de 2-300e km-t el tudnak menni azért szvsz.) Volt itt is száraz és olajos kuplungos, utóbbi itt is tartósabb szerkezet.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #213554 üzenetére
Az ujabb autok kozott nem sok alternativa van. Vagy duplakuplungos az automata vagy olajban fut a vezermuszijj. Nekunk mindket 1.2THP-n volt mar cserelve a vezerles, meg az elozo tulajoknal garanciaban. Most volt szervizen mindketto, a szijjak rendben voltak es ment uj SW az ECUra ami leallitja/nem engedi inditani a motort ha gond van. (ha a vezermuszijjbol esetlegesen leoldodo(csak rovid tav) darabkak eldugitanak az olajszurot)
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #213545 üzenetére
Használtan van ebben igazság, de általánosságban simán kijelenthető, hogy azonos áron sokkal jobb állapotú Mondeo-t lehet venni, mint Passatot. Legalábbis én ezt tapasztaltam.
Mauzes: Megértelek, de ez a tipikus esete az almát körtével összemérésnek.
“egy rossz úton a Passat ugyan kemény és üt, de sziklaszilárd tárgynak tűnik a nyöszögésre, zörgésre hajlamos Fordhoz képest”Próbálj ki egy szedán és egy kombi Passatot is egymás után. Már ott is észrevehető a különbség, nemhogy egy hatalmas egyterűnél. Pl. nekem a Mondeo pont azért tetszik, mert kemény, de mégsem üt, és emiatt nehezebben is rázza fel a zörgésre hajlamos alkatrészeket.
Azt viszont aláírom, hogy a VW-kben minden ott van, ahol az ember keresné, és tényleg jól össze vannak rakva. A beltéri anyagok minősége pedig szerintem egyáltalán nem kiemelkedő.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mauzes
őstag
válasz vzsryl #213560 üzenetére
Oké, a zörgést aláírom, lehet típus/méret specifikus. De minden más, amit írtam, szerintem áll. Pedig nem vagyok VW fanboy, sőt, de szerintem tényleg egy klasszissal prémiumabb autónak tűnik és egyszerűen minden jobban működik benne.
U.i.: a Passatot 0 km-rel vettem és vigyáztam rá nagyon, van benne 79k km. Ilyet persze nagyon nehéz kifogni használtban, nekem Fordban nem is sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
negyedes
addikt
Egy 2010-2011-es Audi A3 mennyire lehet betegagy? 1.4 TFSI es 1.9 / 2.0 TDI lenne szo, ismeros arul mindket verziot (bar ezzel az ismeros dologgal en mindig tavolsagtarto vagyok, mert megjartam mar).
Ford Focus mk3 1.6 szivot szinte lehetetlen talalni errefele, J Astra 1.4T-bol van egy par, de szinten kerdeses a turbo miatt. Alfat nem szerel senki. (szar olaszt ne vegyel). Megant neztem, de csak dizel van.
Lassan az lesz hogy veszek egy dizelt, ha megkotlik, akkor eppen annyira javitsak meg hogy el tudjam adni. Jo benzinesre nincs eleg penzem, dizel meg nem biztos hogy jo a sok varosi hasznalatra (bar akit csak ismerek dizelel jar ). Elektromos vagy hibrid meg csak alom (foleg hogy itt Romaniaban valaki javitsa).
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
imyourfriend
őstag
válasz negyedes #213564 üzenetére
Néha jár az ember Romániában, mondhatjuk Erdély, ott azért még vannak jó szakik, szerelők itthon sajnos már vadászni kell olyat aki egyáltalán nekiáll szerelni a bódét.. az árakról nem beszélve szakszerviz el van szállva, Smartlinket csináltattam Nagybányán egy illetővel (Raul Gherasim), itthon 40ezer lett volna az illető meg 50€-ért küldött minden kódot, szuperül működik.
-
negyedes
addikt
válasz imyourfriend #213566 üzenetére
Amit itt tudnak javitani az a VAG autok, BMW, Ford es Dacia. Kerdeztem Mazdat, Alfat, Volvot, Hondat vagy Toyotat szerelnek-e ha azt veszek. Valasz: vegyel vw vagy audit azok autok. ezert is nehez, hogy ha vlm "egzotikus" markat veszek, vihetem Debrecenbe vagy Pestre szakszervizbe.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
yoogie
aktív tag
Sziasztok,
autóvásárlás előtt vagyok, használtan 2015 - 2016 körüli évjáratok, árban 5 millió körül.
Leszűkült a kör, most már odáig eljutottam, hogy Volkswagen konszernből lesz és 2 autó közül szeretnék:
- Skoda Octavia 3 RS (184 LE)
- VW Passat Highline (150 LE)Tudom nem ugyanaz a kategória, megnéztem/kipróbáltam több autót is mindkettőből, de nem jutok dűlőre.
-
veterán
válasz yoogie #213569 üzenetére
pedig innentől ezt neked kell tudni én valószínűeg nem választanék octaviát egy passattal szemben, ez utóbbi halkabb kényelmesebb utazóautó. de engem a teljesítmény nem igazán érdekel. bár egy jó lachip-pel a passat sem nagyon marad el ettől az oactaviától azt vedd amiből jobb állapotút, jobban felszereltet találsz ennyi pénzért.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bigrob
őstag
válasz bandus #213571 üzenetére
A Passat ülése kemény fapad feeling volt nekem, legalábbis amiben én ültem utoljára abból megváltás volt átülni egy 2011-es C5-be kényelem szempontjából
Az adblue előtti csaló szoftveres passat volt, évjáratra nem emlékszem.
Oktiból nem ültem még RS-ben, de a sima szerintem kényelmesebb volt mint a Passat.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
yoogie
aktív tag
válasz Mauzes #213573 üzenetére
Ez amit néztem az ErgoComfort ülés, Alcantara. Valóban a fapadosabb Passatban keményebb ülések vannak, viszont kényelmesebb ebben a Highline felszereltségűben. Azt hiszem az előélet miatt a Passat lesz a befutó, végig Porsche Győrben szervízelt az autó.
Ami felszereltség szinten nincs benne az a hátsó tolató kamera, illetve nem hajtja be a tükröket.
A Skoda Octavia RS-ben is hasonló volt a kényelem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #213575 üzenetére
Pont ezt akartam irni, a Highline Passatunkban magyon jo ules volt, csak az S60 Volvo ulese multa felul.
#nincsbennetarcsi
-
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #213577 üzenetére
Igen a Superb Passat padlólemezre épül én agyaltam is a Superben, de mivel kb egy árba volt a Passattal így elvetettem, nem beszélve hogy az extralista nagyobb volt.
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! Mennyire elvetemült döntés benzines autót venni napi ingazashoz?
Hetente 700km, országút, gyorsforgalmi + kicsi város.
Amennyi pénzt szánok autóra csak valami 10+ éves 280e km-es bizonytalan előéletű dizelt tudnék venni. És ez 2,5m max.
Csak dízel autóim voltak de elegem van belőlük. Eszik a motortarto bakokat, féltengelyeket, ott a turbó, befecskendezés. Tököm ki van hogy mindig elszáll valami rajtuk.
Amit néztem eddig de még asom bele magam a témába:
- Honda Accord 2.0
- Mitsubishi Lancer 1.8
- Mazda 6 GH 2.0Csak szívó benzin szigorúan.
Kollégám az Accordbol 7-7,5 literrel eljár, én a Volvo D5-el 6,4 átlagot hozok. Akkor minek nekem dízel...Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Qru
MODERÁTOR
válasz volvoguy #213580 üzenetére
Accord jó, Lancer az kicsit fapad az 1,8-as viszonylag sokat eszik és nem is megy annyira. Mazda 6 oké, ott a rozsdára kell nagyon figyelni.
Lancer mellé felvenném az 1,8-as 8-as Civicet, mert sokkal jobb választás mind motorikusan mind a kasztnit, belteret illetően. Főleg a sedan változat ami igazán jó belőle.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz volvoguy #213580 üzenetére
Eszik a motortarto bakokat, féltengelyeket, ott a turbó, befecskendezés.
Szívó dízelt kell venni:
-nincs nyomaték, nem fogynak a bakok
-ugyanezért nem kopik a féltengely sem (amúgy... sokszor a gumiharang szokott kiszakadni, utána zsír nélkül kezdi csúnya kopást, az meg benzinessel is megtörténik)
-nincs turbó (lásd nincs nyomaték)
-adagolóhoz meg 20 évig kb nem kell nyúlni, akkor is kb egy tömítés készletetHogy adjak értékelhető választ is, egy takarékos benzines gázszettel reális alternatíva lehet. Inkább kompakt kategória, az is számít mindenféle költségnél. 5 henger azért nem a takarékosságra van kitalálva
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz volvoguy #213580 üzenetére
Ha elég lenne a kisebb méret, akkor a Swift V (2010-2017) lenne a legobb választás. Az ingázásnál simán tud 5l alatti értéket produkálni. A büdzsédbe pont belefér egy újabb, szebb, jól felszerelt példány.
Ha fontos a felszereltség és kényelem, akkor a fogyasztás is 8l körül fog alakulni.
Erre lett kitalálva a kompromisszumos kompakt kategória, ami elmegy akár 6l körül is, pl. az előbb említett Civic 8 (UFO) 1.8, vagy akár Megane III 1.6, Golf 5-6 1.6 (BSE, BGU), Auris 1.6.
Btw. Accord-ot nem néznék a helyedben. Most én is nagyon figyeltem, de ebben az árkategóriában csak 7-est kapsz, ami 20 éves kontrukció, és a világ össze km-e benne van, tehát túlárazott. A 8-as szintén túlárazott, de abból 4M alatt nincs értelmes benzines.Én emiatt is vettem a Laguna III-at. Évek óta figyelgettem, már egyszer majdnem vettem is egyet 2.5 éve, de elvitték az orrom elől. Most "játékpénzért" tudtam venni egy japán, szívó benzinest ~2M-ért, és egyre jobban tetszik. Alapfelszereltségben kényelmes, puha fotelek, állítható deréktámasz, állítható fejtámla, kétzónás auto. klíma, 4 el. ablak, fűthető tükrök, esőszenzor, (fél)automata fényszóró,tempomat,bőr "multikormány" stb... A fogyasztása viszont combos, nálam nem megy 8l alá, és főleg napi 2x25km ingázásra használom (2 x 2-18-5km város-országút-város). 90 tempomattal viszont le lehetne tornászni 1 litert.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
volvoguy
addikt
válasz bandus #213583 üzenetére
Igen csak a Volvoba elég drága sajnos.
Amúgy kicsi autó nem játszik. 189 vagyok és van hogy négy felnőtt utazik mivel többen járunk dolgozni mindig más vezet
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz vzsryl #213584 üzenetére
Pont a 7es Accordot néztem és hát a hahun alig van normális az is az ország másik végébe. Tudom hogy a Civic jó azzal az 1.8 motorral...de brutál kicsi nekem. Akkor inkább már Mazda. A GH talán annyira nem rohad mint a korábbiak.
Egyébként milyen a laguna III benzines motorja? Nagyon keveset tudni róla csak hogy Nissan fejlesztés.
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
vzsryl
nagyúr
válasz volvoguy #213586 üzenetére
Az Accord csak elvetemeltült Honda fanoknak ajánlott már az árazása miatt.
A 8-as Civic-ben ültél már? Az egy táncterem belül, de már a 7-es (buszkuvik) is az volt.Utána jártam kicsit, és nem találtam ismert, szériahibát, sőt mindenhol csak dicsérték. Annyi érdekesség van vele, hogy 2000 alatt jobban megy, mint a hasonló 2.0 szívók, tehát nem kell pörgetni, ha nem kell hirtelen előzni. Annak idején a C16NZ motoros F Astram volt hasonló karakterű, de az ugye csak 75ló volt. Ez a M4R nagyon könnyen mozgatja a kasztnit.
Van egy nagy hátránya. Most összesen 2db ilyen van hahu-n, szóval nem egyszerű a beszerzés. A kisebbik hátránya eladásnál tud bekövetkezni. Senkinek sem kell, mert azt hiszik, hogy Laguna I-II megbízhatósággal rendelkezik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #213580 üzenetére
Ha a volvod 6,4-et eszik, akkor ott az accord nem fog 8 alatt enni emellett moged nem ul be senki, annyira nincs hatso labter. Inkabb probalj(atok) meg takarekosabban vezetni, en unokatesom v60 d3 geartronicjaval Bp-M7-eszaki part-Heviz, majd ugyanez vissza utvonalon 40fokban csinaltam 4,7-et nem forgalmi akadalykent (varos 50-60, orszagut 100, autout 120, palya 140-150). Annyi a titka, hogy ne nyomd feleslegesen a gazt, meg emiatt aztan a feket
Egyebkent ilyen futashoz biztos nem vennek szivo benzint, keveset se eszik es/vagy komfortban is kompromisszumos. -
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #213590 üzenetére
A Volvo S60 egy irdatlan pici autó belül. Én úgy ferek el benne kényelmesen ha mögem Mär csak óvodások ülnek be. Egyszerűen hátul nulla lábtér van. Anyuék Renault Fluence a Volvohoz képest tancter hátul
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
Helykinalaton nem segit egyertelmuen, de ha 4 kifejlett felnottnek kell elferni egy autoban, akkor a 7gen accord se jatszik. Lehet extrem hosszu a labam a 188 centimhez kepest, de amikor mentunk haverevel Nemetorszagba autot venni, a masfeles viz nem fert be mogem a labterbe annyi hely van az s60-ban is, igy felesleges a csere
-
becenevem
aktív tag
válasz rbalint88 #213594 üzenetére
Nem értek az autókhoz. Én is vásárlás előtt állok.
2010es Skoda Octavia 1.4Tgm van. (340000km)4 milla körül keresek. Mi az ami kényelmes, tágas, relatív fiatal?
Mindegy, hogy dízel vagy benzin. Fogyasztás nem érdekes. Annyira nem, hogy erős autó legyen! Nem kell a 0.9 literes Dacia. Napi munkába járás, M0, kb 50-60km. Plusz család, kutya hétvégi kirándulások.
Lehetőleg kombi, lehetőleg automata.
UI: ha azt látnám, hogy 4.5+ MFt kell, akkor megoldható)
Ne gyere be meg ne gyere erre, he...
-
rbalint88
addikt
Egy jo 1.9pdtdi kell erre amugy is
nem nagyobb a kombiban sem a labter.
becenevem: organikus fejlodes gyanant octavia 3 Lehetoleg automatara maradjon egy milla a zsebben, ha lekotlana a dsg. 2.0tdi 150lo van biztosan olajos dsg-vel. 1.4tsi a kockazatosabb szaraz kuplungossal van. Meg lehet venni azt is, de celszeru mindkettobol olyat venni, aminek igazoltan felujitottak a valtojat, ha sok benne a meter.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen