- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz volvoguy #213580 üzenetére
A GH Mazda 6 is rohad és szerintem a 2.0 benzin is szereti az olajat. Haverom beleszaladt vele mind a lakatolásba mind a motorgenerálba mondjuk az 1.8-as volt.
Van a Hondából az FRV ilyen egyterű szerűség az emlegetett civic 1.8 motorral abban nagyobb a hely szerintem simán elfér benne 4 felnőtt. Nem lesz fiatal és nem fog keveset enni de elég jó technika.
Amúgy nekem is volt nagyobb köbcentis dízelem akármilyen óvatosan vezettem azért megvolt ilyen 6 l körül az alsó határ ami alá nem lehetett levinni. Mondjuk cserébe ha nagyon nyomtam akkor sem evett sokkal jobban.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
tobias88888
őstag
Pár hete nézegetem a használtautón hogy hogyan alakulnak az árak. Programozó létemre csináltam is egy böngésző scriptet, ami jelzi a változásokat meg nézi az árakat
Az újonnan felkerülő hirdetések több mint felénél korábbi autókról van szó, csak megemelik az árat pár százezerrel. Ez valamilyen bevett autókereskedő szokás? Ha nem veszik meg, adjuk drágábban? Csak én nem értem? -
Qru
MODERÁTOR
válasz tobias88888 #213603 üzenetére
A legtobben az arsav felso harmadaban keresnek azt remelve azok megkimeltebbek. Ha tul olcso az gyanus arra nem megy ra a vevo. Ezert emel arat a nepper.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz tobias88888 #213603 üzenetére
Érdekes, hogy amiket én néztem év elején, és még nem adtak el, ott 200k-val kevesebb lett a vételár...
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
őstag
válasz rbalint88 #213590 üzenetére
"Annyi a titka, hogy ne nyomd feleslegesen a gazt, meg emiatt aztan a feket"
ez a default titok a fogyasztás csökkentéshez: nem a gázpedál használatára kell figyelni az alacsony fogyasztás eléréséhez, hanem a fékpedáléra. minél többet NEM használod a féket annál alacsonyabb a fogyasztás, ez ennyire egyszerű.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vzsryl
nagyúr
A Mondeo se rossz ilyen szempontból. Van ott is elegendő lábtér és szélességben veri is a Superbet. 2.5-ig lehet vadászni jó kis 2.0TDCI-ket. Sógoromék is lőttek tavaly nyár végén egy hibátlant 2.2-ért, pedig akkor is brutál magasan voltak az árak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
TrollBalint
addikt
válasz cappa72 #213607 üzenetére
Próbáltad úgy, hogy azért fogaszt kevesebbet az autó, mert nem nyomod annyit a gázt? Feltételezem, azzal, hogy nem fékezel, nem azt akarod átadni, hogy mész mint a mérgezett egér, hanem úgy nyomod a gázt, hogy motorfékkel lassulj be egy kívánt sebességre (pl. ha beérsz városba, vagy közeledsz egy lámpához... ) Ráadásul ezzel ritkábban kell féket is cserélni
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
őstag
válasz TrollBalint #213609 üzenetére
a nem nyomod a féket dolog annak a következménye, hogy előtte nem nyomtad a gázt, mint az állat
tehát ha a fejedben az van, hogy úgy menjek, hogy ne kelljen fékezni, akkor az automatikusan hozza magával azt, hogy a gázt óvatosan kezeled
plusz ha nem fékezel nagyot, hanem a lámpához is kigurulsz, meg úgy egyáltalán - előrelátóbban vezetsz, akkor egyrészt a balesetek esélye is alacsonyabb másrészt ha nem lassítasz nagyokat akkor nem kell gyorsítanod sem nagyokat. ez még akár egy dugóban is így lehet, de lüktető forgalomban jön ki igazából a különbség[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz TrollBalint #213609 üzenetére
Kedvem szerint megyek (néha tőgázon, és gyorsan), csak sokkal előrébb figyelek (5-6-8 autóval előrébb is akár, na meg visszafelé is), mint a többiek, így előbb felmérem, hogy mi is fog történni vélhetően. Szóval nem a gázra, hanem a fékre figyelek elsődlegesen.
A többiek még nyomják a gázt, én már akkor lépek le róla, és engedem be motorfékkel az autót a kanyarba, körforgalomba, lámpához. (ha jól is merem a helyet).Igen, a fékcsere nálam ritkább az átlagnál, Astra esetén 130k km-nél volt talán az első csere (?)
Ja, egyszer próbáltam tojáshéjon közlekedni, nagyon figyelni a gázra... Idegölő volt, de 7.15-nél akkor sem tudtam lejjebb menni az S-Max-szal. Idegrendszerem megőrzése céljából többé ilyet nem teszek.
@#213610f4lcon
Igen, kb. így, csak sokszor szeretem a gázt is nyomni
(nem vagyok szent, igyekszem haladni, ha lehet. Ha nem lehet, akkor meg úgy is jó, akkor 1 számmal több zene megy le az autóban)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #213599 üzenetére
Jó pd? Jó én elhiszem hogy jó de elnézve a hahus kínálatot 90% rendszám nélküli, maradék 5% ez az új AA rendszám, a maradék 5% magyar csillio km közelében irreálisan drágán. Néztem a VW csoport autó szerintem túl vannak arazva.
Néztem 2006-os A4et ami azért ma már sztem nem egy extra autó. Kombi. 2.0 pd bvk motorkód. Rendszám nélkül 2,5 Milla. Km persze 250e mint minden autóban :D köszi de nem. Kell a halálnak egy visszatekert behozott ismeretlen előéletű egy tollal végig írt szervizkonyvves dízel ennyi pénzért. És akkor döntsd el hogy Volt e benne kettős tömegű vagy PD elem cserélve. Jah legyen a zsebedben meg 1 milla. Mire? Egy lassan 20 éves autóra? jók a pd-k sztem, de már rendesen benne vannak a korban. A világ összes pénzét rájuk lehet locsolni.Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
nagyúr
válasz volvoguy #213613 üzenetére
Amugy az accord labter szerintem tűrhető. Nyilvan 4db 2 meter 120kg ferfinek kicsi, de mi pl. Balatonra 4-en kenyelmesen lementunk vele, 2 ferfi 2 nő. A 2 gyerekules is siman befert hatra anno, azzal sem volt gondom. A csomival annal inkabb, nem szerettem behajtogatni a babakocsit.
-
veterán
2-3 évet teljesen kihagytam itt a saját döntésem alapján. (Sok fals infó zöldfülüektől - inkább rájuk hagytam.)
Pár hete read only vagyok. -
veterán
Bár zöld a füled, nem sorollak a zöldfülűek közé.
pl Focvis gti-je egesz uj es az is eszi az olajat
Igen, kb. 2 litert utána kell tölteni 15 000 km alatt. Főleg ha rendesen küldöm autópályán. Mivel a 27. autómnál járok, úgy vélem, ez nem tragikus olajevés, inkább "csipegeti az olajat" kategória, ennek költsége kb. 10 000 Ft/év.
Ettől eltekintve az EA888 Gen.3. motor egy igen frankó darab. Ha nem nyomom neki 6 literrel el lehet gurulni vele (az átlagom 8,86). Szép a hangja. Nem nyűgös. Jót lép és jelentős kiaknázatlan tartalékkal rendelkezik (3-400 lóig húzható jelentősebb beavatkozás nélkül). -
hellomi
tag
Ugy nez ki szukseg lesz egy masik auto vasarlasara.
Ezeknek a felteteleknek kellen megfelelni, csak en nem talalok ra ertelmes valasztast?
Keret: max 10M HUF
Evjarat: max 2017 vagy fiatalabb
3.5T vontatasi kepesseg
Automata valto
4x4
3-4 ember kenyelmesen elferjen benne, akar hosszabb uton isMarka, fogyasztas, uzemanyag nem fontos. Nem igazan talalok erre a celra megfelelo autot, segitsetek ki kerlek otletekkel.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
őstag
válasz hellomi #213619 üzenetére
nekem pickupok jutnának eszembe ilyen feltételek mellett, mert az egyéb nagyok (X5/X6, GLE, GLS, Q7 és társai) 2017 után nincsenek 10 millió alatt.
Ford Ranger?
esetleg ezt megkérdezném, mi van a forgalmiba ütve, bár a 3,5T necces“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hellomi #213619 üzenetére
D-Max talán… Ha nem olyan sok a km, esetleg Ranger 3.2, de ott olajpumpa átalakítás kötelező, üzemanyag rendszer talán kevésbé stabil. Amarokot mondanék, ha nem lenne annyi amennyi, vagy kényelem miatt Navara/X-Klasse, ott nem üt annyira a hátsó tengely úthibán teher nélkül.
-
válasz tobias88888 #213603 üzenetére
Emelik, leviszik, emelik, leviszik, én ezt vettem észre, próbálnak rájönni, hogy mi a jó (nehéz jót csinálni, túl olcsó=biztos valami baja van, drága akkor tuti jó)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
slett27
addikt
Vettem egy Seat Leon 1.4 16V kocsit. Nem egy versenyautó de 550e-be ez fért bele. Mire kell figyelni ennél a típusnál ? Egyelőre hibakód mentes, de 302e km-nél bármi lehet. Vezetett szervizkönyve volt 277e km-ig. 15e-ként cseréltek (elvileg) olajat. Az 1.6-osat Sárváron az orrom elől vitték el több értelmes meg nem volt.
Esetlegesen az 1.6 váltója belemehet ebbe ?
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Gombinyó
őstag
válasz tobias88888 #213603 üzenetére
Lakásoknál is ugyanezt vettem észre. Tavaly vettünk és napi szinten néztem a találati listát. Van lakás amit még ma is hirdetnek és az egy év alatt indult 40-ről, lement 38ra, most meg 42. A kutyának nem kell, de a hirdetési ára össze vissza ugrál. Valszeg ez valami pszihés játék
-
sharp4
őstag
válasz Gombinyó #213625 üzenetére
Szomszéd ház 112 millióról egyik sorol másikra 124,9 millió lett. Én is csak pislogtam. Ha olcsóbban nem kellett drágábban miatt menne el?
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #213627 üzenetére
[link] Szegény ember vízzel főz. Erre a videóra van valami reális magyarázat ? Itt lettem figyelmes a dologra.
Talán érinti a "Milyen autót vegyek" címet. Ha nem akkor Qru törli majd.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
diegho
nagyúr
Csak szigorúan elméleti szinten mit csinálnátok, ha lenne 2 autó (Leon 3 1.4tsi illetve Clio Grandtour 0.9tce) a Leon fut éves szinten 30k-t, a clio kb 8-at. A Leon utcán áll, a clio zárt, fedett beállóban. A probléma ott van, hogy a clioba nem férünk el, ha valahová megyünk 5-en (és amúgy 7en vagyunk, mert 5 lány van - igen bmeg ÖT - 2 saját három lízingelt), a Leon meg így is eleget fut. Szóval jobb lenne úgy, ha lenne egy alacsony fogyasztású golf méretű autó a 30k éves futásra és valam egyterű a közös utakra. Na de itt jön a következő okosság. Mi a bánat legyen? A clio sokat megy városban rövidebb távokat, valamint inkább pályán, mellé egy kisdízel, amiben nincs kettőstomegű és adblue. Jól gondolom, hogy ez lenne a racionális?
-
realist
őstag
Kőérberki autóval ill. Cartarget névre hallgató céggel van valakinek tapasztalata?(leginkább autó import, de egyéb vétellel kapcsolatos tapasztalat is jöhet)
kösz!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #213631 üzenetére
Bármi DPF nélküli, gyakorlatban euro 4 vége, 2010 és előtte pár év... Nekem az 1.3 Multijet jutott még eszembe, mint kicsi és takarékos motor, kb örökös CP1 pumpával, olcsó porlasztóval (csak a 6-os váltót kerüld). Jó az 1.4 D-4D is, szintén még a részecskeszűrő nélküli változatban.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #213627 üzenetére
Amúgy - olajat ne egye, olajnyomás lámpára különösen figyelj (veztengely helye kikopik és bevillog a kanna, felújítható), váltó olajat érdemes ledobni (nem olyan robusztus cucc mint egy dízelé), amúgy difi szegecs hibára hajlamos (ennyi km-nél kb garantáltan csavaros átalakítás megtörténhetett, különben nem menne), trafó hibák és fojtószelep nyűgök szoktak lenni vele, ennyi km-nél már kormányműre érdemes figyelgetni. Rozsda ahol jellemzően felbukkan: az első sárvédőkön az ív tetején (ha van ott szivacs felül a dobbetét mögött, dobd ki, kezdődő korróziót belső oldalon kezeld le). Dobbetétet elöl amúgy is ajánlott évi 1-2 alkalommal, praktikusan pl kerékcserekor legalább az ajtó felőli alsó résznél megbontani, és kimosni mögüle a komposztot - különben a küszöbök eleje észrevétlenül elporlad (esetleg kis zsebet ki lehet vágni, hogy tudjon ürülni, újabban Octaviánál láttam ilyet már gyárilag). Csomiajtó szoktott talán még megindulni, bár kifejezetten hogy mennyire érinti a Leont, azt nem tudom, csak a Golf 4 padlólemez alapján saccolok. Illetve nézz rá a hátsó sárvédőív elejére alul, ahová felveri az első kerék a kavicsokat, hogy mennyire vannak kavics nyomok. Esetleg szélvédő feletti él, géptető és sárvédők eleje, szokásos dolgok ahol lekezeletlen csipák megkezdhetik a karfiollá válást, de az nem típus függő már. Hátsó hídnál hallottam komolyabb rozsdáról, biztos klíma-származási hely függő is. Ha már hátulja, a féktárcsákra kevés nyomás jut, ha csak óvatosan van használva, nekünk néhány évente le szoktak rohadni, pelyhekben pattog le a rozsda réteg, szóval betéttel együtt repülni szokott. Ablakemelő csúszkák törésre hajlamosak, korral jár, lehet csinálták már. Zár elektronikák - ha nem világít a csillár ajtó nyitásra, mikrokapcsoló csere megoldja kapható fém lemezzel megerősített változat, ami már nem kopik el úgy, ahogyan az eredeti), vagy kábel szakadás átvezetőben. Nekünk nem távirányítós, kulccsal nyitás igénybevétele nyomán amikor nem tért vissza a kulcs függőlegesbe, kellett oda felújító szettből egy kis mütyür a törött helyére, belső kilincsnél meg a bowden szakadt el egyszer sofőrnél. Volt még más is, hirtelen csak a fontosabbak... idén lesz 10. éve, hogy nálunk a G4.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #213633 üzenetére
+esetleg 1.4 HDI/TDCI, ami Bosch befecskendezős abból (van kis vérnyomásmérő pumpa a motortérben), az is jó cucc, de hirtelen konkrét típus-alváltozat nem ugrik be, Fiesta pl talán főleg Siemens volt.
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #213634 üzenetére
Köszönöm, gondoltam hogy ennyi idős autó ennyi km-rel azért több törődést igényel.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
slett27
addikt
válasz tboldi #213640 üzenetére
Igen. Úgy látom és úgy veszem észre hogy jönnek a bajok az előző tulajnál, aztán amikor már több százezres a kiadás akkor eladják. 10-ből 9 autónál így van. Nézzük a számokat :
Kb 9 hely az ország különböző pontján. Ami több 1000km-es táv is lehet. Üzemanyagban horror, de jó autót akarok venni. Elmegyek pl Ercsire, vagy Sárvárra, Szombathelyre, Pécsre tőlem jó messze. Jönne az átvizsgáltatás saját szerelővel aki itt van Tatán. Ha nem jó a paripa akkor vissza. Ezt többször eljátszani úgyhogy fizetek a szerelőnek is. Egyszer azt mondta egy szerelő szívesen eljönne velem, de mennyit kérjen ? Az alatt az idő alatt megcsinál 3 olajcserét, 2 fékcserét amivel 4x annyit keres. Plusz vigyek karosszériást is.2 Fiat Bravo (szokásos típushibák : féltengely+kelyhek, digit klíma, váltó+kisebb nagyobb egyéb -> 700k) az autó árának 70%-a. Majd egy Hyundai i30 1.4 109LE vezérlés cserénél csak a láncot cserélték, dízel hangja lett, elkezdte (vagy már rég ette) az olajat, 1000km-enként 2 liter olajfogyasztás. Aztán megkotlott a Peugeot 207 1.4 VTi 95LE. Motorhiba. Nem akartam bedőlni a sztereotípiáknak, majd én karbantartom. Így most van a Seat Leon 1.4 2002-es.
15+ -os kocsik annyira le vannak pusztítva, hogy elképesztő. Tudjátok gurul, jön-megy teszi a dolgát. Ez a legjobb, na meg a következő : füstmentes motor, koppanásmentes futómű. Ez a fake ! Milyen vonzó.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz slett27 #213641 üzenetére
"15+ -os kocsik annyira le vannak pusztítva, hogy elképesztő. Tudjátok gurul, jön-megy teszi a dolgát. Ez a legjobb, na meg a következő : füstmentes motor, koppanásmentes futómű. Ez a fake ! Milyen vonzó." - Ami jó az eléggé felértékelődött, ahogy nézem 1m alatt értelmes autót alig, vagy nem is kapni. Inkább 1,3-1,5m-től indul ami manapság úgymond költségmentes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #213646 üzenetére
De szerintem nálam csak jövőre lesz ebből bármi.
-
Gombinyó
őstag
Lidlben mától 3500 ft a Parkside rétegvastagság mérő (ha még van belőle).
-
dellfanboy
őstag
válasz Tothgera30 #213645 üzenetére
kva nagy szerencse kell sztem 1.5 millához:
haver akar autót venni most, körbejártam vele a héten a BP külvárosi kavicsos neppertanyákat
fiesta 1.4 tdci, valszeg melós volt, ütött kopott 1,4milla, beindítjuk, konkrétan okádta a füstöt és olyan büdös volt mellette, hogy a kati tuti nem volt alatta..
mellette 1.6 benzines fiesta, azt nem tudjuk most beindítani mert az akksi lemerült, felcsaptuk a motorháztetőt akksi volt benne multiméterrel rámértünk 12.4.v tudodd az akksi üresbe, szóval valszeg vmi elektronikai gondok voltak, de ez 1.6m
másik telep kia ceed frissen hozva külföldről, alá néztem hátul, futomu szétrohadva 4 kereken 4 kül gumi. 1.5milla, nepper szerint nincs komoly baja, feluleti rozsda. nyádez után mondtam neki hogy felejtsük el ezeket mert csak időelbaszás
én max azt az laikus user-t sajnálom aki ennyi pénzért megveszi
ne adj isten rádumálják ezeket a roncsokat, a rozsdás ceed pl ausztriából valszeg azért jött mert ott már nem kapott muszakit, és itt meg másfél millát kérnek érte...ma volt egy magánszemély papa, fb marketplace-ről ő hirdette de papíron a fia nevén van a focus, holott hirdetésbe azt írta ő a tulaj, én ugy tudtam focusba mk2 5w30 olaj kell, ezek meg az elmult 100k-t 10w40et locsolnak bele, téli gumi kuka első két sárhányó rohad (fotón nem látszik) futomu se 100 és ez volt 1.4m... jobb hátsó ajtót meg tuti fujtak mert eltér a többitől..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs