- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz tibbike01 #212150 üzenetére
Spritmonitor szerint 9 fölött.
De mi az amire te azt írod, hogy neked nagy kell? Golf méret?
Ha az Octavia jó, akkor miért nem az előző széria végéről egy magas felszereltségű 1.4 TSI? Jól néz ki, jól fogyaszt, az 5 ajtós praktikus, és a széria végi gyártások nagy általánosságban megbízhatóbbak, mert addigra már a legtöbb szar típushibát kiküszöbölték belőlük, míg az új, széria első pár hónapjában tipikusan a public beta verziókat kapják a vásárlókHyundai Ioniq? Ez kisebb, de ennyiből már 2-3 éves jól felszerelteket is kapni. Apámnak a Kia Niroban ugyanez a hajtáslánc budapesti taxiként 4.5 litert fogyaszt, autópályán 5 a max, és tök csendes. Kia Niro is jó egyébként, csak kívülről ronda
A DCT-t szokták itt a topikban írni, hogy fúj, de a márkaszervizes ismerős szerint ez nem igaz, esetleg a régebbi szériákra, de kifejezetten stabil darab. A szervizek alkalmával műszerrel vizsgálják a váltóolaj minőségét, és az alapján döntenek a cseréjéről.Amúgy meg komolyan, 9 millából kb bármit vehetsz, még zöld rendszámos C Mercik is vannak
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
rbalint88
addikt
válasz zgospel #212151 üzenetére
Lehet a hibridekben jobb a dct, de nalunk Hyundai flotta van es mind az 1.7dizeles tucsonok, mind az 1.4tgdi i30-ak atestek mar legalabb egy valtofelujitason. Az i30-ak most 4 evesek, egyikben 95, masikban 120ezer km van, 800k Ft/auto volt a kuplung es kettostomegu csere…
Nekem 1.5tgdi mild hybrid van, most van benne 20e km es mar neha csinal furcsasagokat, pedig igyekszem vigyazni ra. -
őstag
válasz rbalint88 #212120 üzenetére
én tudom: állapotot veszünk nem évjáratot, de a management másképp gondolja, így CX-5 2018-tól, minden más 2019-től
így maradt az utolsó fekete, de az meg még szerintem is gyászos egy ilyen kis autóban...
tolatókamera, ülésfűtés és Apple Carplay (vagy utólagos megoldás) egyébként feltétel maradt
az üvegtető jó dolog, ha nem nyitható, nekünk a Kodiaq-ban kétszer cseréltek gumitömítést garanciában mire jó lett, nem akarnám garanciaidőn túl cserélni....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
Vismajor01
addikt
válasz tibbike01 #212160 üzenetére
És mi a baj a CVT váltóval? A motortól függ.
Az 1.5ös HSD vagy az 1.8 HSD vagy hasonló kaliberek valóban nem annyira jók pályára.
Viszont nekem 3.3liter V6 van a CVT mellé, miért ne lehetne vele pályázni? Semmilyen különbséget nemv ettem észre a 6 sebességes multritronichoz képest
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
sagesz93
addikt
-
Vismajor01
addikt
válasz sagesz93 #212162 üzenetére
Miért lenne vicc? Nincs benne fokozat, ezért a fordulatszám növekszik folyamatosan ahogy gyorsítasz. Semmi sincs ami ezt csillapitsa. Ráadásul kis benzines motor gyorsabban is forog. Prius2 valóban nem volt túl acélos pályán, nem is gyorsitott cserébe ha gyorsitani akartál jó hangos volt.
A lexus is "üvölt" csak azért nem annyit, pláne v6 kicsit máshogyan szól, szal nem bánja az ember kicsit sem. Ja, meg megy is, a 200as leszabályozónál úgy áll meg mintha falnak menne.
Az is elmondható h ez inkább gyorsításnál észrevehető, 130as tempónál a Prius se volt különösen hangos.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
sagesz93
addikt
válasz Vismajor01 #212163 üzenetére
okés, de azért ha egy normál gyorsításról van szó, nem bőg olyan szinten, ami zavaró lenne egy normál kocsival összehasonlítva (az, hogy szar a szigetelés már más kérdés, más zajok is erősödnek ahogy gyorsul a kocsi). Okés, én már 4. generációs rendszerről beszélek, a régebbiek rosszabbak voltak nyilván. Ennél egy 0-60-ra gyorsulás pl lámpától egy átlag kocsi mellett simán kivitelezhető bárminemű erőteljes bőgés nélkül, és simán lelép bármit ilyenkor. (nem racséról van szó, csak egy normál indulásról.)
Pályán egy 100-130 nyilván nagyobb motorhangot hoz elő, de az se tart örökre, elég hamar felugrik azért. Ott engem inkább a többi zaj zavar(kerék - szélzaj), ha tart az ember egy állandó tempót, alacsonyabban pörög a motor mint egy átlag autónál.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #212158 üzenetére
de tudsz ezen kívül mutatni valami statisztikát? vagy bármit.
én újat használtam, de nagyon szerettem azt a dsg-t. másik kérdés, hogy más-e például az 1.5 tsi dsg váltója a korábbi modellekben és más-e az etsi-kben? ez még egy fontos kérdés szerintem.
tboy: +1. amik esetleg most "széthullanak" váltók, azok biztosan régebbiek. én abszolút nem tartanék tőle, hogy ilyet vegyek.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Paxker315
addikt
válasz nandow #212156 üzenetére
De tényleg értelmes választás lenne..
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
footy
addikt
válasz bandus #212165 üzenetére
Statisztikat nem tudsz osszerakni. Azert is lehetetlen, mert a VWnek nem all erdekeben adatokat kiadni, a nem garancias autokat pedig akarhova vihetik. (igazabol a garanciasakat is)
(Bar a Kinai botrany es az ottani meghosszabitott garancia(10ev!!!) valoszinuleg nem 1-2 elszort eset miatt volt. ui.: Nyilvan az sem veletlen hogy sok kesobbi modellbol mint pl a Jetta az 1-4Tsihez is inkabb hagyomanyos automatat raknak)
Forumokat szivesen linkelek neked tobb szaz bejegyzessel ahol a DQ200/ szarazkuplungos DSGs problemakrol irnak. Nem egy olyan esetet olvastam ahol 100e km alatt 3x volt cserelve valto.
Nyilvan ezt arnyalja hasznalt modja, ki mennyit jar dombos videken , mennyit all dugoban, mennyit jar melygarazsban es a valto szoftveren is tobbszor lett modositva az evek soran.
Aki nem jar ilyen helyeken annak lehet hogy sokat kibir, de a gyenge kivitelezesu mechtronika es hogy egy rossz akku eseten a valto el tudja egetni a kuplungokat nem a hosszu gondtalan hasznalatot vetitik elore.
Sokaig szemeztem Seat Leon 1.4TSI+DSG ill VW touran ugyanilyen motoru kombinaciojaval es tobbszor is atturtam a forumokat, de a vege az lett hogy hasznaltan garancia nelkul nagyon rizikos tud lenni a dolog.
Az 1.5TSIbe elvileg ugyanez kerult, az eTSI-t nem tudom.ui.: Nem gondolom hogy a tobbi gyarto szarazkuplungos automataja jobb lenne. Sot a hyundai ill. renault forumok alapjan egyertelmuen nem az.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #212165 üzenetére
Nem nagyon kell ide statisztika, szaraz dsg-nel a kuplungok surlodofelulete elkopik hasznalattol fuggo de olyan 200k km kornyeken mar varhato. Ennek a csereje kb 450k.
Ezen kivul meg elofordul a mechatronikai egyseg hibaja, ami szinten kb 450k-s moka.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk nálam -még - nem esett szét a DSG, de 60-65e kilométer után kezd megjelenni 3>2 visszaváltásnál egy rántás az esetek nagy részében. Az viszont nem egyértelmű, hogy ez a váltó hibája, vagy a lágyhibrid rendszer "erénye". Vitorlázásból való éledésnél is kezd egy minimális ütés lenni, de ott még nem feltűnő. És mintha valami hasonlót írt volna Szada85 is a másik topikban.
Poloban, kb. 40-45e kilométerig nem volt gond, de kicsit butább volt az 1.0 TSi mellett.Mindenesetre magamnak ilyet nem vennék, ha van más opció is. Inkább egy hagyományos automatát részesítenék előnyben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #212174 üzenetére
Próbáld újra kalibrálni, hátha működik a diag nélküli módszer
-
őstag
válasz rbalint88 #212120 üzenetére
ami feljött, mint opció:
- Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC
2 liter szopóbenzin mint a Mazda, és 12 éves technika mellé, gondolom ki van forrva már mint állat. Ennek ellenére a negyedik facelift után még egészen vállalhatóan néz ki. Nyilván nem 2023-as szint, de azért nem kell a falnak menni tőle. Kérdőjeles a mérete, főleg a hátsó sorban.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
-
őstag
oké, ezzel a lendülettel a Mitsubishi-t elvetettük
nincs annyi időnk, hogy mindent megnézzünk
holnap jön egy Sportage, egy Tucson meg két CX-5
utána okosabb leszek“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
AssAssynn
őstag
válasz Vismajor01 #212159 üzenetére
Tegnapi témához visszatérve, nézegettem a spritmonitor-on a fogyasztásokat, és amíg a sima Priusra ilyen 5,2 litert ír, addig a Prius +-ra meg 5,8-at inkább. Mi indokolja ezt a többletet a Plus esetében?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #212184 üzenetére
Szabad, inditani mindig benzinnel fog de aztan atvalt magatol gazuzemre. A szurot kell cserelni 20/25 ezrenkent ami megvedi az injektort az esetleges kosztol. A gyertyakat erdemes gyakrabban cserelni mert a gyujtasi homerseklete magasabb a mint a benzinnek (ezert is indit mindig benzinnel).
Az oktanszama magasabb (105-108) a gaznak igy az egeshoje is, a motor hutese legyen rendben. Viszont ha az ecu ismeri a magasabb oktant akkor erosebb lesz gazzal a kocsi.
Kevesebb lesz a karosanyag kibocsatas, a motorolaj is tovabb birja. A szelepkenes-rol ellentetes tezisek vannak, van aki szerint kell van aki szerint nem...#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
válasz Vismajor01 #212189 üzenetére
A Prius+ a sima Priushoz képest 3cm-el szélesebb, és 8,5cm-el magasabb és 70-45kg-al nehezebb. Ezt annyira nem érzem vészesnek, mint amennyire érzékelteted.
[link]"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
-
tibbike01
őstag
Ma délután megnéztem ezt a Lexust, nagyon csikolt és hát el kell mondanom, hogy nagyon meggyőzött! A beltér nagyon király, az ülést jól be tudtam állítani, jó minőségű anyagok voltak, full csend az utastérben, pont elég magas, széles..stb DE a csomagtartó vicc, az akku pakk miatt kb használhatatlan így szomorúan otthagytam, ha nagyobb lett volna a csomagtartója elvittem volna próbakörre.
Továbbra is csapongok, 4es Oktáv, Arteon, hibrid-cvt vonalon
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Ilyen kevés éves futásnál azon szerintem sokkal többet lehet spórolni, ha a szervizre nem kell sokat költeni. Erre a prius mondjuk jó lehet. Még 3-4l fogyasztáskülönbség sem rontja le a TCO-t úgy, mint egy húzósabb alkatrészcsere.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest