- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kenguru99 #213800 üzenetére
5 jegyű számláló előnyei, Wartburg nekem is ilyen legalább a tizedes nem zavar be, traktoroknál üzemóra még cifrább tud lenni (némelyik csak egészet mutat, másik tizedest, harmadik meg talán percet mutatja az óra után két számjeggyel...). Egyik eladott gépünknél nem sikerült leolvasni a tizedesvesszőt, az óra amúgy nem számol a látottak alapján, lásd diagram. Olyan is van, amiben órát cseréltünk (motorban új hüvely-dugó tiszteletére, plusz eredetije nem számolt ennek sem), ott a régi állás km-ként van bejegyezve, a következő műszakin új órával üzemóra állásként, és utóbbit már nem rajzolja és nem is írja ezen a fülön a JSZP, csak a régebbit
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
-
addikt
2018-as Lexus NX csomagtartójába beférne egy bicikli egyben, a bicikli vagy az autó sérülése nélkül?
És ha ledöntöm a hátsó ülést?
Hibrid és négykerekes, ez azért fontos info mert elvileg mindkét tulajdonság által kisebb lesz a csomagtér (legalábbis az UX esetén így van).A mostani CT-mnél ez gondolom esélytelen.
-
tibbike01
őstag
Azt tudja valaki, hogy egy személy lehet több járműnek is az üzemben tartója?
-
addikt
válasz dellfanboy #213807 üzenetére
-
JackFeryll
őstag
válasz Manitou #213814 üzenetére
Swift 1-be lazán befér 2 országúti kivett kerekekkel álló helyzetben. Ford Ka-ba kivett kerekekkel befér 2 DH bringa. Innentől szerintem bármibe befér bármi kerék nélkül az meg azért nem ördöngősség, persze az kényelmesebb ha a hátsó kerék bent tud maradni és akkor nem kell figyelni a váltóra meg a koszra.
-
olajbogyo
aktív tag
Szia!
Nekem legutóbb a kugámat egy kereskedő vette meg. Ennél egyszerűbb, és gyorsabb autóeladásom még nem volt. Nagyon korrekt volt az illető, és ráadásul a végén jobban is jártam, mert 7,3 ért kínáltam az autót, de adtam volna hozzá, az eredeti gyári alufelnis téli kerékszettet is ennyiért. Ő neki nem kellett a téli garnitúra, ezért elvitte 7,1 ért az autót, majd én külön eladtam még a garnitúrát 300eFt ért, vagyis összesen 7,4 ér elment a járgány. Ha eladom ezt is ami most van, megpróbálom megint kereskedőnek eladni. Megspóroltam a rengeteg elmeháborodott, csak próbaköröket róni akaró magánemberkék tömkelegét. No meg azokat is, akiknek az volt a legfontosabb kérdése, hogy teletankkal adom e el az autómat?!!! Azért nem leányálom magánemberkéknek sem az eladás......Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
kerxy
senior tag
Sziasztok!
Korábban kérdeztem, hogy 1M HUF körül milyen autót ajánlotok, azóta még nem kerestem jobban utána, most viszont ismerős által jött egy ajánlat, és hozzáértők véleményére lennék kíváncsi.
Adott egy 2006-os, első tulajos Ford Focus (DA3) benzines autó 130.000 valós kmerrel, amit 500e HUF-ért el tudnék hozni. Muszaki most volt rajta, viszont már rozsdas alul, főleg az alváz és a kuszobok rozsdasodnak, motorikusan teljesen rendben van.
Szerintetek megéri egy ilyenbe invesztálni? Kb 3-4 évig használná feleségem, kb városon belül, évi 5 ezer km alatt, viszont nem tudom, hogy a korroziot mennyire egyszeru orvosolni. Én laikusként úgy látom, hogyha 200-300e HUF még rámegy, akkor sem feltételneül rossz vétel, de azért azt sem akarom, hogy szétessen alattunk.
Előre is köszi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kerxy #213817 üzenetére
Pár gondolat ömlesztve:
-alváz nincs, padlólemez/hossztartók/futómű/bölcső? +nem mindegy, min látsz korróziót, öntvényen full mindegy, lemez cuccokon számít
-karosszériás nélkül ne vegyél rozsdás autót (kivéve, ha magad hegeszted ki )
-ajánlatot szorozd kettővel, mindig van valami nem látszó feladat amitől drágább lesz az eredeti tervnél
-amíg nincs szétvágva, nem tudod azt sem, valójában mekkora a baj
-csinálja meg az eladó/vigyétek el általad választott lakatoshoz
-normális állapotú ára alatt szabad csak megvenni
-készülni kell más javítandókra is, kipu-ajtók-sárvédők stb minden jobban "igénybe volt véve", mint a kortársak átlag állapota alapján feltételeznéd -
kerxy
senior tag
válasz molnarpeter #213818 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Árban szerintem bőven a normál ára alatt van, képeket sem láttam még róla, előtte gondoltam elméleti síkon járom körbe, utána valami szakival nézném meg természetesen. Ha van Óbudán ajánlott lakatos, jöhet privátban
A biztonság is szempont azért, szóval ha ennyire necces egy karambolnál, akkor mondjuk lehet, hogy elengedem.
-
Manitou
addikt
válasz JackFeryll #213815 üzenetére
Régi Nssan Almera sedanba 3-an beültünk + 3 bicaj meg csomagok mentek az autóba. 1 merevvázas 26er, egy 140mm fully 26er + egy 170mm Fr fully gép.
De a sedan civic-embe is megjátszottuk már a 3 fő + 3 bicajt (1db 26er merev + 1db 26er 150mm fully + 1db 29er merev. )
Mindent meg lehet oldani, csak akarni kell[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
1millió környékén milyen autót szoktatok ajánlani átlagos vidéki felhasználásra?
Apóséknak kellene valami gép, ő Audi A4-et szeretne, de nem igazán találni belőle értelmeset. Benzines kellene.
-
Bdanyy
addikt
válasz Manitou #213823 üzenetére
Egyszer pár éve a szervizben megkérdeztem, hogy ki lehet-e venni az első kereket ha kocsiban viszem (nagyon kényelmetlen lehajtott üléssel vezetni, mert nem tudom miatta hátratolni teljesen az ülést), de nagyon meglepődött hogy ilyen eszembe jut, mert az elállítja a féket, elkopik a zár stb. Aztán azóta nem is foglalkoztam vele, de lehet bevállalom a kockázatot a kényelemért és megnézem legközelebb
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #213827 üzenetére
vidékre horgászni részemről inkábbegy ignác mint egy a4 teljesen nem egy kat., de 1 milláért a4? sz.pni akar vagy A-B-be eljunti viszonylag problémamentesen?
-
syC
addikt
Üdv Urak.
Szerintetek egy 400+ ezret futott a6 c7 bitdi motoros eszköz, mennyire zsákbamacska, ha igazolhatóan volt rajta vezérlés + porlasztó + olaj / váltóolaj csere a közelmúltban? Mennyivel rosszabb választás lehet mint egy "papíron" 250 ezret futott ( értsd: valszeg visszatekert) ugyan ilyen példány? Vagy úgy is kérdezhetném, hogy mi az ami még el tud romlani az autón és viszonylag "zsebbe nyúlós"?•
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #213829 üzenetére
+1, inkább szerényebb legyen, de várhatóan kisebb problémahalmaz.
Lancia Musa pl. -
kerxy
senior tag
válasz molnarpeter #213822 üzenetére
Köszi, megnézem őket !
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #213531 üzenetére
Maradt az i30 és a mazda 3 versenyben, de az utóbbit kezdem elengedni. Nem tudja valaki hogy honnan jön a mazda felár?
Ma is levettek egy 2014eset és feltették 300 ezerért többért, 5.4 millióért. Egy olyan kocsiról beszélünk, ami újonnan volt 6 millió azzal a felszereltséggel. Cserébe pl az i30 is annyi volt 2014ben, most viszont 2018ast kap ennyiért az ember. De példának ott az 1es bmw, 9-10 millióba is került újonnan 2014-ben, most olcsóbb mint a 3as mazda.
Értem, hogy a mazda árat emel folyamatosan és átment a felső szegmensbe, de ettől még a régi autók nem lesznek minőségibbek. Én vagyok teljesen logikátlan vagy az eladók? -
#TOTTI
őstag
válasz tobias88888 #213835 üzenetére
Felértékelődnek, most a szívómotorok és a tartósság veri fel az árat bizonyos típuskonál, na meg a várható alacsony üzemeltetési költségek. Én elfogult vagyok mondjuk a Mazda felé.
-
syC
addikt
válasz dellfanboy #213833 üzenetére
Nem, illetve itt még kérdés (nyilván mindenkihez) hogy a "sima 1 turbós" 245 pacis verzió tényleg sokkal megbízhatatlanabb-e?
•
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tobias88888 #213835 üzenetére
Megbizhato es olcson uzemeltetheto. A szethullo Hyundai es Bmw motorok ellen ez eleg nyomos erv...
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
Szerintem pedig a kodo design a “ludas”.
A régebbi Mazdákra abszolút nem igaz az elszállt árazás, pedig a rohadást már az újabbakra is rásütötték.
Egyszerűen olyan brutál jól néznek ki a kodo Mazdák (kívül-belül), hogy nehéz nem megvenni őket, ha van rá pénze az embernek.
Pl. a legújabb Mazda 3 egy bármilyen más kompakt autó mellett úgy néz ki, mint Margot Robbie a Zámbó család mellett.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz vzsryl #213844 üzenetére
hagyjuk mar, miert ne lehetne menet kozben hozzanyulni a kijelzohoz, ha egyebkent csomo minden mast is onnan vezerelsz. nem tamogatom ezt a 90-es evek beli begyoposodest. ott a tavolsagtarto tempomat, ott a savtarto, ott a holtter figyelo, miert ne kereshetnek uj cimet, vagy zenet a touch screenen?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #213845 üzenetére
Tudomásom szerint ezek a biztonságtechnikai funkciók az esetleges balesetek megelőzése céljából vannak az autókban, de javíts ki, ha tévedek. Tehát nem alkalmasak önvezetésre és nem azért rakták bele, hogy menetközben elvonhasd a figyelmed a kényelmi funkciókkal.
Én félreállok, vagy megkérem a mellettem ülőt arra, hogy keressen új címet. Ezt ugyanígy elvárom minden jármű vezető, közlekedésben résztvevő embertől. Az a legdurvább, hogy nem csak én várom el, hanem a hatóságok is. 90-es, vagy 2020-as évektől függetlenül.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Cheesy
őstag
Sziasztok! 3M a keret, családi autót szeretnénk vásárolni. Mivel nem járnánk rendszeresen több száz km-t, benzinesre gondoltam de kellő erőtartalékkal, ne kelljen szét hajtani. 1.8-2.0 literesre gondoltam. Jellemzően ilyen keret esetében 10+ éves autó jöhet szóba, itt már azért rá is kell költeni ha megvesszük. Szívünk csücske lenne a Volvo, de nem tudom mennyire lenne betegágy?
www.vakbelmutet.hu
-
ph_5.5
aktív tag
válasz tobias88888 #213835 üzenetére
Pár napja fb Kia csoportba feltettek eladásra egy 2014-es kombit. Dieselt. Valami 5.5 milláért. Írták neki hogy ez picit túlárazott. Én másként fogalmaztam- belinkeltem a 2014-es új árát. 5.2 milla volt fullosan. És leírtam hogy értem én az inflációt, de azt senki ne felejetse el hogy ha egy 120-150ezret futott autót fel akarunk javítani egy 0 km-es autó szintjére és kicserélünk minden félig kopott vagy nagyon kopott dolgot, akkor az új autó ára felett találjuk magunkat.
Az adminok törölték az összes hsz-t, mert a fórum szabályzata bla bla...
A lényeg- azt hiszem sosem fogok sem Kiát sem Hyundait venni, mert folyamat csak a hiábakt látom a csoportban. Mármint 1-2 éves autók szérihibásak. Apró vackok amik százeres kiadásokkal járnak... de hogy mennyirejó a Kia. A fenéket. Esélyes ha más fórumba belépek akkor ott is hasonló gondok lehetnek az elmúlt 10 év autóival... de a Kia nem normálisan sok hibával fut. (motorok, kormánymű, nulla festés...) Nekem 5 milláért ne akarjanak 10 éves autót eladni.
Mazda- szépek. Meg nem urbán legend a rozsda. Én azt is kerülném. Tudom most nem segítettem sokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen