- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bencefica13
csendes tag
Sziasztok!
Nézelődtünk élőben is az elmúlt pár hétben SUV vonalon, de a CX-5-n kívül nem igazán jött be egyik se, meg maga a nagyobb autó koncepció se fogott meg, feleségem talán kicsit jobban. Viszont azon gondolkodtunk, hogy lehet maradnánk kompaktabb vonalon és spórolnánk is pár milliót, városban furikázáshoz és 2-3 heti 100km-es round trip-hez valószínűleg meglennénk így is.
Konkrét kérdés, van esetleg valaki, aki 1 gyerek mellett kb kényelmesen használ VW Golf-ot? Amennyiben jól olvastam, a 7es széria talán még jobb is mint az új 8as és ki is néztem egyet, ami egész szimpatikusnak tűnik, de azért hozzáértőbb vélemény nélkül még nem mernék lecsapni rá.
Van esetleg bárkinek véleménye, vagy gyakorlati tapasztalata?
Nagyon köszi! -
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Van valakinek saját tapasztalata a VW féle száraz DSG-vel? Az oke, hogy mindenhonnan az jön, hogy nem jó konstrukció és könnyen hibásodik, de van valakinek vele tapasztalata?
Eddig 2 véleményt tudtam kitúrni a fórumba, az egyik szerint 180ezernél kellett rákölteni (de nem teljes felújítás) a másik szerint 80ezer km van benne és eddig hibátlan.
Bármi más?
-
őstag
válasz hellomi #213200 üzenetére
a CX5 rövidebb úgy cirka 15 centivel, így kényelmesebben elfér a garázsban, benzines, így nem nyírja ki az ovijárat, nem 7 üléses, mint a Kodiaq amit soha nem használtunk 3-nál többen, és ami a legfontosabb: piros (Soul Red), ellentétben a Kodiaq-al, ami szürke volt.
és a csere után még maradt lóvé a beltéri ajtók cseréjére is, nem mellesleg
ami hiányozni fog, az az automata váltó, a memóriás ülések és a tetőablak
ami meg eddig nem volt a Skodában, de most lesz, az a HUD, a holttér-figyelő, a 360 fokos kamera rendszer, az elektromos csomagtér ajtó és a sávtartó.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz bencefica13 #213201 üzenetére
Ket gyerekkel hasznalunk eGolfot. Utaster elegendo, csomagternel a hosszabb utakra kell egy tetobox, amugy az is boseggel eleg. Ha mar csak sport babakocsit vagy semmilyet nem hasznaltok, akkor abszolut nincs csomagtarto para. Hozzateszem mi kompakt modon pakolunk, sogoreknak ugyanigy ket gyerekhez Sharan van es az is mindig tele
A kinezett peldany nekem nagyon tetszik, nagyon jo a szin, felszereltsegben meg egy keyless es panoramateto lehetne, de ez is parade. Led fenyszoroja nagyon jo.
-
-
válasz rbalint88 #213206 üzenetére
én mondjuk eléggé megtanultam pakolni, 4hónapra való holmi kettőnknek egy kia pro ceedbe
Kettőnk civil+melós ruhája, ruhaszárítóval, vasalódeszkával, vasalóval, indukciós főzővel, számítógéppel...
A legútóbbi insigniás úton 4napra mentünk és telerakta a csomit. Szerintem esküvőtől az Oscar gáláig bárhova lett volna ruhája
Elötte Ausztriába meg a tipo csomiját tömte tele
Az i30 kombival múltkor velem együtt 5 ember elfért, csomiban 4 ember cucca befért simán még a rolló alá (4napra mentek repülővel)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz f4lcon #213199 üzenetére
köszi, kíváncsi vagyok majd a tapasztalatotokra a szívó benzintől még én is ódzkodok kicsit, tekintve, hogy mindig turbós autókat használtam (ceed 1.6 crdi, octavia 1.5 tsi manual és golf 1.5 tsi automata), de mivel én tényleg csak közlekedésre használom az autót talán nem zavarna ez a lomhaság. mindegy, lassan el kellene kezdeni az üléspróbákat, mert egyelőre csak elméleti vásárló vagyok (és igazából most épp meg sem vagyk győződve róla, hogy biztosan kell-e nekem autó )
szerk: nekünk kell a csomagtér, szerintem raktam be képet korábban, hogy pakoltuk tetőig az octaviát meg a golfot is amikro leugrottunk 2-2.5 hétre a haciendára horvátokhoz én is biztos vagyok benne, hogy egy pickupot is metöltenénk ketten ha az lenne a verda.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz tibbike01 #213215 üzenetére
16k km-t tettem bele új korától, nekem semmi kifogásom nem volt, illetve nyilván egy új autó esetén probléma se jött elő. nem tudom van-e különbség a sima tsi és az etsi automatája között, de ez nagyon szépen tette a dolgát. a start stop rendszer is remek volt a mild-hybrid miatt, alig érezted, hogy indult az autó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szabonagyur
félisten
válasz tibbike01 #213215 üzenetére
Amugy mivel vagy elorebb ha beirja most neked 10 ember hogy nala jo volt a szaraz DSG? Rokonnak is volt gond vele 60e km korul, alkatreszt csereltek benne azota jo megint, bar akkor nem volt ekkora az orom hiszen utszelen hagyta az auto oket.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tibbike01
őstag
válasz szabonagyur #213217 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy 10 ember beírja, hogy nála jó volt a száraz DSG, hanem hogy kiderüljön, hogy mik a tapasztalatok. Már eltelt jópár év és lement jópár ezer km ezzel a konfiggal. Jó lenne tudni, hogy meddig bírja, milyen a javítás...stb.
bandus: köszi!
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz tibbike01 #213218 üzenetére
Csak ez nem ennyire egyszerű.
1 éve amikor autót kerestem felmerült a száraz DSG-s vásárlás, akkor kérdeztem a VW topik szakiját, aki igazából annyit írt, hogy ha ismert az előélete és ott normálisan használták akkor egy adott km-ig igazából jó lehet. Van pár tényező ami kimondottan rövidíti az élettartamot, ha jól rémlik pl. a parkolóházas használat volt az egyik, meg talán a vontatás.
Na most amit én ismerek DSG-s autó sosem vontatott és mivel olyan helyen járt ahol nincs parkolóház ezek nem voltak tényezők, 60e km-nél mégis tréler vitte haza.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
MM
őstag
válasz BigBlackDog #213192 üzenetére
4-es Oktáv + Galaxy S21 vezeték nélküli AA + vezeték nélküli töltéssel ez már egyáltalán nem áll fenn, valószínűleg ezt szoftveresen kezelték már. Több órás úton is stabil a kapcsolat.
Az más kérdés, hogyha túlmelegszik, akkor nem tölt, de amint visszahűl akkor újra, összességében alig merül pár %-ot több óra alatt. Folyamatos egész napos úton én is inkább kábelezek, de anélkül is kiválóan működik, eszembe sem jut hogy kábelezzek ha pl. 4 x 2 órát megyek országon belül kisebb megszakításokkal.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
-
válasz Morris #213219 üzenetére
Erdekes temakor igazabol. A DSG 19 eve van a piacon, ugye jottek a sztorik, hogy igy meg ugy tonkremegy. Eloszor is helyen kell kezelni a dolgokat:
1) Ez egy robitizalt kezi, tehat a kuplung es kettostomegu csere elkerulhetetlen, hasznalattol fuggoen*
2) Sajnos soha nem fogjuk tudni hogyan volt hasznalva, a kritikusabb pontok:
- *Tobbszor lattam, hogy taxisok, vagy csak random emelkedon autohold es fek nelkul allnak, ilyenkor a DSG csusztat, de mivel emelkedon all, nem eleg az ero es csak tartja az autot, kozben a kuplungtarcsa meg kapja az ivet.
- Emlitve volt a melygarazs, bar kotve hiszem, hogy valaki kilometerek szazait tenne meg igy, de valoban a DSG eleg koran kettesbe valt, vagy akar bizonyos esetekben abban is indul el. Ilyenkor padlogaznal is 1100-as fordulaton csusztat, tudok olyan helyeket, amikor itt az auto keptelen a gyorsulasra, annyira meredek, de nyilvan extrem eset. Emiatt annyira nem aggodnek, ennel vannak sokkal rosszabb dolgok, amiket a valtoval tenni lehet.
- *Tolatas-elindulasnal nem varja meg a user, mig megall az auto es ugy valt D-R kozott, ezt nem szereti a szerkezet, bar mar tobbszor csinaltam, eddig nem lett baja.
3) A 7 sebesseg verzionak sokkal megbizhatobb a mechatronikaja elmondasok alapjan
4) Ebben a topikban emlekeim szerint senkinek nem volt gondja DSG-vel, Qru ceges autoja volt talan a csucstarto 300k+ hiba nelkul, de ezt majd pontositja.
5) Elvetve volt 1-2 beszamolo furcsasagokrol szaraz DSG-nel, pl. nemreg BBD emlitette, hogy visszavaltasnal rantast tapasztal.Ennek tukreben szerintem ugy illik merlegelni, hogy kuplung/DMF-re legyen tartalek egyebkent is, ez vonatkozik egy kezi vagy egy hagyomanyos automatara is.
Kaptal esetleg valaszt a szerviztol?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #213225 üzenetére
Olajos hatos dsg, 282k km. A DMF-nek mar kezdett hangja lenni de amugy nem volt vele gond. Sokat mentunk vele varosban es melygarazst is latott azert eleget.
Jah es ezt ugy, hogy vegig markakerbe vt hordva tehat valoszinukeg soha nem vt cserelve benne az olaj. Bar a szervizkonyv szerint egyszer csereltek benne Haldex olajat. Csak hogy ez nem 4motion vt. Szoval vagy melle.X-elt vagy lehuztak a flottas cegunket.
A.7-es olajosba csak kb 50k km ment. Nem volt azzal sem gond, ennyi meter alatt. Sokkal gyorsabban valt D->R kozott es vissza is. Illetve elozeskor is batrabban valt vissza. A 6-os nem volt ilyen jol programozott. Ott elozeskor sokszor athuztam inkabb S-be.
Cegnel vannak szaraz 7-es dsg-s Scalak, de azok annyira ujak hogy nincs erdemi tapasztalat veluk. Eddig egyszer vezettem jon megy teszi a dolgat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Hát Kamiq-ot nem láttunk, mert azt mondta az eladó, hogy már nem férnek hozzá De majd jövő héten. Egyszer ültem benne, akkor nem tünt puritánnak, ellentétben a Scala-val, amit meg tudtunk nézni. A csomagtartó elég picinek tűnik, de most egy Insignia kombink van, lehet nem azzal kellene összehasonlítani
Az ülései meglepően kényelmesnek tüntek, szerintem picit jobbak, mint a Kia-é. Ami viszont nagyon meglepett, hogy milyen nagy hely van hátul benne. 192 cm vagyok, de bőven elfértem magam mögött. (Nyilván a csomagtartó az, amivel kisebb, mint egy Octavia). Viszont belül nem tűnt olyan modernek, ez számomra csalódás, viszont ez nyilván felszereltség kérdése. Amibe ültünk az egy 1.0-s alapfelszereltséges model volt, viszont az ára is.Qru: Egyik haveroméknak Kamiq-juk van, szintén 1.5-s benzines motorral és azt mondta, hogy jól megy. Simán viszi a 150-et, még a 170-t is, valahol ott fogy el az ereje. Amire nekem kell, arra ez a teljesítmény jó, bár továbbra is hihetetlen számomra, hogy 1.5-tel meg tudja csinálni az autó.
cappa72: igen, hétfő délután már Volvos videókat nézegettem, mert láttam 1 szem V60-ast (az újabbak közül) 10M alatt De most megint egy használt Superb-val szemezgetek... Az azért mégis csak Superb...
MIndenesetre a jövő héten visszamegyünk a kereskedésbe megnézni a Kamiq-ot is.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #213229 üzenetére
Kollégámnak 1.5TSI Kodiaq van. Szerintem bőven jól mozgatja azt is, pedig az egy tank. De csalóka a dolog, mert “csak” 1,5 tonna a verda. Kis motor = kisebb tömeg.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tibbike01
őstag
válasz aero. #213225 üzenetére
Fb csoportban eddig ez a 3 komment jött a száraz DSG tapasztalatra.
Ha bárkinek van saját vagy barát/munkatárs/szomszéd tapasztala a száraz DSG-vel az írja meg pls.
Vegyes felhasználásra (50-50város pálya) egyszerűen nem tudok jobb konfigot elképzelni a pár éves autók körében, mint az e-Tec 1.5TSI DSG. Mazda, Peugeut, Ford...stb közelélben sincs.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz tibbike01 #213231 üzenetére
Van családban 2 autóban is, igaz, vacsiújan kerültek hozzánk. Én egyébként megnézném, mit tudnak vele Oroszlányban v más (el)ismert csipszesnél kezdeni, mert, a váltóprogramot is megírják a gyáritól "kedvezőbb karakterisztikájúra".
Nekem 2.0 tdi mellett van az olajos, és, lényegesen megnyugtatóbb a lelkemnek, hogy nem-gyári programmal nem ejti be a fordulatszámokat, nem kapcsol el alacsony fordulaton, sőt, odafigyelve akár folyamatosan 1600-2200 közt tartható a fordulat városban, országúton is. Tehát szvsz megéri a váltót piszkálni. LA-chipet v valami más szakit érdemes megkérdezned a száraz DSG tupírról
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz TrollBalint #213229 üzenetére
Egy 1,2- es 64 lovas, szívó benzines autóval is mentem óra szerint 175- öt, 1,25 84 lóval 180- at, 1,4- 100 lóval 190-et...
Szóval egy 1,5 T nek siman kell ezeket vinnie, az más kérdés, hogy mennyit fogyasztEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
footy
addikt
válasz tibbike01 #213231 üzenetére
Nem kotekedesbol, de amugy ha szerinted a legtobb helyrol az jon, hogy a szaraz kuplungos DSG nem jo konstrukcio, akkor az veletlen? (A 6-7 sebesseges olajoshoz pedig nem sok koze van ugyhogy arrol hiaba is olvasol)
Lehet persze talalni mindig kiveteleket, de ez nem garancia ra hogy nalad is hibamentes lesz.
En mar tobbszor nekifutottam mert az 1.4-1.5TSI+DSG kombonak mert sokfele jo bodekba rakjak, de ha atolvasod a nemet forumokat, az ujabb szaraz DSG-k sem lettek sokkal jobbak mint a regiek, ugyhogy ezert elengedtem a dolgot.Nalam 1.2Puretech+EAT6 van mindket autoban es maximalisan elegedett vagyok veluk.
Nincs kuplug, nincs kettostomegu, csak olajat kell cserelni.
Ha full Casco tipus vagy akkor pedig toyota hibridet vegyel.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bandus #213214 üzenetére
üléspróbánál készülj fel, hogy már gyárilag is kicsit kemény(ebb) a tömése a szivacsnak (a németesen "kemény" Kodiaq-hoz képest is annak találtuk) és, hogy van az ülésben hely, azaz az oldaltartást nem 80 kilós ropikra tervezték (mint én) hanem emberekre.
először egy használtban ültem, és azt hittem, hogy egy 130 kilós ember használta és kiülte. de voltunk szalonban is, és a vatta új sem sokkal különbözik[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
TrollBalint
addikt
válasz kisza25 #213233 üzenetére
Nem a végsebesség a lényeg, hanem ha pályán megyek 130-135-tel és előzni kell, akkor ne az legyen, hogy érezhető ideig tart, mire felgyorsul úgy az autó, hogy az előttem lévő, kb. 120-125-tel menő 2-3 autót meg tudjam előzni. És akár tudja ezt kis emelkedőn is.
Már csak azért sem tudok tartósan 150-nel menni, mert többnyire nem egyedül vezetek, hanem a feleségem mellettem ül és jelzi, ha már egy ideje nehéz a lábamhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tibbike01
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #213229 üzenetére
Van 1.0 tsi Sacala az varosba boven eleg, az 1.5 tsi meg mar palyan is boven vallalhato kategoria. Egy nagyobb bodet ia elbirna az a motor erzesre.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Morris
veterán
válasz footy #213234 üzenetére
Az első komment az oldalon nagyjából mindent szépen le is vezet. Nem lehet általánosítani. Van sok szar, van sok jó. Ha tényleg annyira rossz lenne, akkor kivezették volna, ahogy a láncos vezérlést.
De nem. Módosítottak rajta és továbbra is elérhető. Olyan hű de sok tapasztalat nincs vele. Ha sok a méter az autóban, akkor az pályán ment, ergo nem lett kínozva a váltó. Ha kevés, akkor vagy város, vagy nagyon ritkán hosszú utak. De ezt meg nem tudod kideríteni.
Szóval nincs rá egyértelmű képlet.
Szar a száraz DSG? Miért, az olajos nem kotlik meg? Honnan tudod, mondjuk egy 160k-t futott olajos dsg-nél, hogy cseréltek e 60k-nként olajat? Sehonnan.Nem vagyok ellene egyik váltónak sem. Én is ezeket nézegetem. Kénytelen vagyok, mert ebben a kategóriában 200Nm-ig nincs más. Egyszerűen a kínálati oldal siralmas ebből a szempontból.
Értem én, hogy szar a száraz DSG. De miért szar? Hol van egy hiba arány táblázat?[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz footy #213234 üzenetére
Köszi a linket, itt pont hogy dicsérik a száraz DSG-t
Mit dem Auto einschl. DSG bin ich die 5 1/2 Jahre insgesammt so zufrieden gewesen, das ich den Wagen 04/2015 gegen einen Sportsvan 1,4 TSI DSG einngetauscht habe.
Összességében annyira meg voltam elégedve az autóval, beleértve a DSG-t is 5 és fél éven keresztül, hogy 2015/04-ben kicseréltem az autót egy Sportsvan 1.4 TSI DSG-re.
Mein Golf 5 1,9 TDI 105 PS 7 Gang DSG - 185.000 KM in 4 Jahren ohne Probleme.
Az én Golf 5 1.9 TDI 105 LE 7 sebességes DSG - 185 000 KM 4 év alatt gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz TrollBalint #213236 üzenetére
Dehát nem is mehetsz itthon 130-135- nél gyorsabban, hova akarsz onnan gyorsulni
A párom még az 1,4 100 lovas i30- ba is inkább hátra ül, ha autópályan megyünk valahova😇
Szóval értem, hogy legyen tarcsi, mondjuk az a váltó kiosztásától és a motor karakterétől/autó súllyától is függ 1ló/10 kg nagyjából elég szokott lenni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz TrollBalint #213229 üzenetére
mi olyan hihetetlen ezen, a kamiq az egy kb fabia meretu suv. nekem nem okozott semmilyen nehezseget 200+-szal kozlekedni az 1.5 tsi-vel, talan 214ig neztem meg egyszer.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
footy
addikt
válasz Morris #213239 üzenetére
Figy szerintem nem veletlen, hogy a kinai nepharagra arrafele 10 evre hosszabbitottak a garit es a legtob ujabb modellnel mar wandleres valtot alkalmaznak/tak. (USA modellek szinten zenesz. Ha europaban nem lenne idiota a szabalyozas akkor ide sem kellett volna)
A lancos vezerles pont jo pelda mert abbol is sikerult 2(3?) generacion keresztul kb 10evig ugyanazzal a problemal arulni a motorokat
Az olajos DSG-nel azert nem hatrany hogy az olaj huti a kuplungot es nem sporoltak a feszultsegszabalyzo elektronikan. A szervizkonyv jo kiindulo adat lehet az olajcserekhez. Fejlettebb orszagokban ki is szoktak tolteni. (es nem egy rekesz sor araert utolag)
Tablazatot csinalhatsz ha hozzafersz az adatokhoz es sok az idod en ezt passzolom.213240 tibbike01
olvasd at a tobbik kommentet es erdemes kiszurni azokat is akik nem tudjak hogy milyen valto van az autoban[ Szerkesztve ]
-
hellomi
tag
válasz tibbike01 #213237 üzenetére
Akkor tessek, tapasztalat.
VW Passat B6, 6os olajos DSG, 430k km volt benne eladaskor, mar nem valtott a vegen olyan szepen mint fiatal koraban, kb 4-5 alkalommal volt benne olaj cserelve, mire az auto 10 eves lett, nem lett tulzasba vive, baja semmi nem volt soha.
VW Golf 6, 1.6TDI 7es szaraz DSG, ujonnan veve, 4 evesen 252k km, forgalomban, az ut kozepen dobott egy hatast, trailer vitte el, megallt a valto alattam, mechatronika csere, plusz ha mar szet volt szedve, ugyis szarra voltak kopva, a kuplungokat is csereltek, javitasi dija 2017ben kb 5-600k HUF volt, markaszervizben, bar teljesen pontos osszeget nem tudok fejbol mondani, de nagysagrendileg ennyi volt.
Skoda Octavia 3, 1.6TDI 7es szaraz DSG, most van benne 190k km, egy jo baratomek hasznaljak, ujonnan vett auto, eddig semmi baja.
VW Passat B8 1.6TDI 7es szaraz DSG, 240k km, szomszedom hasznalja, ceges auto volt naluk, ujonnan vettek, 4 evesen megvette o a cegtol, azota is sajatkent hasznalja, tehat rajta kivul mas nem vezette meg az autot uj kora ota, semmi baja a valtonak, bar mar sokkal lassabban valt mint ujkoraban, en beulve melle erzek egy minimalis rantast 2-3-4es fokozatok kozott, o nem erzi, mert hozzaszokott mar.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
hellomi
tag
válasz tibbike01 #213247 üzenetére
Egyebkent irtad, hogy 10 evre tervezel venni autot, ami erteke kb 10M HUF, na most ha atlag evi 20k km-t mesz az autoval, es mondjuk a legtobb helyen olvashato kb 200k km korul kell kuplungot, mechatronikat cserelni benne, az azt jelenti, hogy mire eladnad, lehet kb baja a kocsinak. De meg akkoris, ha nalad jon elo, szamolva durvan megemelkedett javitasi koltseggel, mondjuk 700k, az 10 evre leosztva havi 6000ft-os tobbletkoltseget jelent. Ez a legrosszabb ami tortenhet. Cserebe ezeknek az autoknak az ertektartasa annyival jobb egy franciahoz kepest, hogy boven visszahozza a kulonbseget.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs