- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a DeepCool misztikus hűtője
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi hangfal építés
- Hobby elektronika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #181169 üzenetére
Nem írtam le még sehova azért nem tudhatsz róla.
Sztori röviden. Jött a vevőjelölt, hogy érdekli az autó, de előbb menjen átvizsgálásra. Be lett jelentve Juhász Jenőhöz a kocsi. ott megállapították, hogy 4 évesen 178k km-nél cserés a vízpumpa. Bumm 150k huf. Vevő benyelte még így is, én meg jól jártam. Mondjuk nekem kicsit átverés szaga volt a dolognak az átvizsgálás részéről.
(#181186) batai15: Lehet azért jó pár hibriddel vontatni. Az Outlander PHEV-el majdnem két tonnát húzhatok. Az Auris meg 300 kilót tud max.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
-
Gaben92
őstag
Lengyel hegesztők esete. Eldurrant egy éve kb egy DCDC konverter az egyik hajómon aztán a kollégák találtak egy köteg hegesztőpálcát a kapcsok között (880V-os hálózat). Aztán szóltak a lengyel hegesztők pár napra rá, hogy lehet otthagytak pár pálcát, figyeljünk majd rá. (Az már más kérdés, hogy ki se nyithatták volna a szekrényt...)
De amúgy énis gondolkodtam rajta, hogy valam ilyesmi nem ártana nekem sem “jobb a biztonság” alapon mert az enyémben is van már 160k.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gaben92 #181204 üzenetére
A legolcsóbb egy BT-os vagy WiFi-s obd-s kütyü. Az enyémben sincs még egy vízhőfok visszajelző sem, ehhez képest, nem csak fokra pontosan tudja mennyi a vízhőfok de még az olaj és a beszívott levegő hőmérsékletét is megmondja pontosan.
Északon hajózol? Azért az kemény meló...
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
Én azt érzem, hogy az új- és használtpiac nagyon fejre fog állni a következő években. Iszonyatos túltermelés van, nyáron hazafele Dingolfingben százával álltak a BMW-k a gyár udvarán. Most keresgéltem a VW Golfokat, 22e €-ért árulják a Comfort feletti felszereltségű 1.5-ös zsír új autókat kereskedők (rendes ára 30e € feletti), mert ugye megjött az új Golf, és 2-3e €-val olcsóbbak csak az 1 éves használtak.
És hamarosan ráállnak a németek is az e-autókra, letarolják a piacot, közben a dízel itt már lassan szitokszó, szívó benzinest már csak kb. Korea kínál, és szerintem a turbós benzines is ki fog kopni. Mindez megfejelve egy szép kis gazdasági visszaeséssel vicces dolgokat fog produkálni...
Egyszerűen fogalmam sincs, milyen autót vegyek. Megnéztem a VW-ket, de ezrével vannak használtak, néztem a többi német márkát is, de a dízel nem játszik, benzinesből meg kb mindegy, mit veszek, kb. ugyanannyiba kerül. A 6-8 évesekben sem hiszek, ha valami beszarik, itt nem tudom "okosba" megjavíttatni, és "párezret" rákölteni egy 10e €-s autóra nem annyira jó üzlet.
Javasolták itt az Auris Hibridet, utánanéztem, és a 3-4 évesek 50e km alatti futással 17-19e € körül mennek. Ezeknek az új ára 26-28e € körül volt, tehát az értékvesztése évi 3e € körül van az első 3 évben. A 6-7 évesek 100e km felett 12-13e € körül mennek, tehát abban az időszakban is 2e € körüli az értékvesztésük. 6-7 év alatt veszítenek az értékükből 14-15e €-t. Utána már kevesebbet, de 6-8 éves autót nem vennék.
Azt kezdem látni, hogy teljesen mindegy, hogy újat veszek, vagy 2-3 évest, alig kisebb az értékvesztése a kocsinak 3-6 éves kora között (évi 2e €), mint 0-3 éves kora között (évi 3e €), ráadásul az első 3 évben még garanciális is.És ha most más típusra vetítem ezt az alsó-középkategóriában, nagyjából ugyanez a képlet. Persze, vannak nüansznyi különbségek, de elég ijesztő látni, hogy ha az ember relatíve új (5-6 évnél fiatalabb) autót akar venni, akkor maximum a magas felszereltségnél vagy a prémium kategóriánál van 1-2 éves hatalmas áresés, de amúgy mindegy, hogy újat vesz az ember, vagy használtat. Mivel hitelre veszi 2% alatti kamattal, gyakorlatilag kifizetnie sem kell, csak az értékcsökkenést kell "elszenvednie". És számoljunk csak: ha az ember új autóba ül, évi 1000€-val kerül többe az értékcsökkenése, mintha 3 évesbe. Az évi 300e Ft. Egy 9+ milliós autó áránál ez a különbség "semmi", főleg, hogy az autó garanciális.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
amit te nagy mennyiségnek látsz a gyár udvarán, lehet csak 1-2 napi termelés vagy még annyi sem
comfort golf meg sose volt 30 ezer euró, max a listaár, de abból lejön vagy 20-30% a vw nálolyan dolgokra csoidálkozol itt rá ebben a kis esszében ami mindig is így működött
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #181207 üzenetére
Suzukit ne mondd, asszonynak vettünk egyet 6 éve újonnan, ha meglesz az új autó, adjuk is el. Értékvesztése 6 év alatt nagyjából 300e Ft lesz. Elképesztő.
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
Túl racionálisan, és túl sokat számolva állsz hozzá ha élvezni is akarod. Egy ideig kell számolgatni, de egy idő után már nem éri meg. Ahogy a statisztikai szabály is szól kb.: bizonyos százalék felett már nem éri meg tovább pontosítani-számolgatni, hanem ki kell választani a döntősökből ami tetszik vagy alkalmi vétel.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
dj79
senior tag
válasz pit stop #181210 üzenetére
Nálunk is szóba került a fiatal (2-3 éves) használt autó, de nem éri meg. A számolgatás a várható fenntartási költségek és az értékvesztés alapján régóta a plug-in hybrid felé visz, csak ugye ott a kezdeti költség erősebb. Pár éven belül kiderül, merre megy az autózás és hová fejlődik a technika, de addig a lehetőségekhez mérten kiélvezem a turbó benzines autót és nem foglalkozom a matekkal.
-
_q
addikt
Én is hasonlóan racionálisan állok az autócserével kapcsolatban. Kiválasztottam 2 autót, összehasonlítottam számokban mit jelentene 5 éves távlatban. Szerencsére már látom a célt.
A te eseted annyiból más, hogy te eleve el is veted az 5 évnél idősebb autókat, ami egyrészről nehezebb döntés elé állít az értékvesztés miatt, másrészről ahogy írod is kb. mindegy mit választasz, mert nagyjából a vége ugyan az lesz. Szerintem a kérdés annyi, hogy mennyit szánsz rá és mi tetszik. Pár éves autók esetén túl sok számítás szerintem nem szükséges még. Idősebb autók esetén már más a helyzet.
Ma próbáltam egy toyota corolla 1.8 hybridet. G astra után gondolhatod mekkora a különbség. Aurist akartam, de mivel nem volt, a hajtás azért meg tudtam nézni így is. Szerintem a corolla-val igen jól járnál. Ha autópályázni is akarsz akkor a 2.0 hybrid több mint elég szerintem.
Nekem már csak egy a problémám. 3.8 alatt nincs auris megbízható forrásból auris
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz pit stop #181210 üzenetére
Ahogy mondod. Én ugyan elfogadom, hogy LuckyL-nek van igaza, de bennem a "szalonból kihozod és buktál 20%-ot" elv él, viszont itt nagyon nem ezt látom a valós számokból. Hanem inkább azt, amit fentebb leírtam. Amivel viszont együtt jár a kérdés, hogy minek venne bárki néhány éves használtat, ha alig többért vehet újat is.
Amúgy igazad van, és mivel svájci bicskát akarok két merőben ellentétes használatra (város+pályázás), csak a saját helyzetem nehezítem.
-
Gaben92
őstag
Igen, valami ilyesmire gondoltam én is, csak ezeket a HSD-ket nem mindegyik szereti. Meg lusta is vagyok foglalkozni vele.
Ahh, kevés vagyok én a hajózáshoz. Jégtörőkhöz - legfőképp dízel-elektromos, és dízel-elektromos-hybrid - csinálok mindenféle automatizálást. Leginkább a hajtómű vezérlését, hybrid rendszert, energiaelosztást, szóval mindent ami ahhoz kell, hogy menni is tudjon és ne csak áram legyen meg meleg víz. De most talán - ha megnyerjük a tendert - lesz egy melóm ahol én csinálom még az ECU-t is a hajó nagy dízeleihez. 1200kW hengereként, és van neki 9.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
őstag
ez a 20% bukás új autón akkor volt, amikor ész nélkül hozták ki az új kisautókat 0-ás hitelre és sokan szabadultak volna tőle, mikor rájöttek hogy örökre törleszteni fogják
illetve természetesen a 20+ millás kategóriában, meg a csodás francia/olasz "premiumok"nálcryptot minden termékemért elfogadom
-
Tin
veterán
Még az se számít, hogy mennyit szánsz rá, mert megveszed az autót hitelre, mondjuk 5 évre, és befizetsz valamennyi kezdőt. Ha megtartod az autót 5 évig, a törlesztő elenyésző, a végén pedig eladod amennyit ér, és csak az értékvesztést realizálod. 2% hitelkamat mellett teljesen értelmetlen kifizetni a kocsit, eladni meg bármikor el tudod. Erre mondtam, hogy csak az értékvesztés számít igazából.
A 6-8 éveseket azért zárom ki egyébként, mert 5 év használatot feltételezve 11 éves autót itt kint már nagyon nehéz lenne eladni. A szervizelés meg itt elég drága, bejön egy nagyobb javítás, és bukod, amit nyersz az értékcsökkenésen.
Igen, a 2.0 Corolla hibrid már elég pályára is, ez volt az eredeti terv is. Pontosabban az eredeti egy Avensis kombi volt, szívó 1.8.
-
Tin
veterán
válasz LuckyL #181216 üzenetére
Oké, de az én fejemben attól még ez élt, és írtam feljebb is, hogy igen, meg is lepődtem, hogy nem ez a szitu. Kb értékvesztéssel kell számolni a használati idő alatt, semmi mással (az árkülönbséget a hitel fedezi).
Értékvesztés: 2014-es Swift GLX, sérülésmentes, 60e km. Újkori ára 6 éve 2.75M volt. Szerinted mennyiért menne el most? Vagy az előző autó, amit eladtam, a Corolla Verso, 1.75M-ért vettem 9 évesen, 5 évvel később pár hete 1.35M-ért ment el.
-
őstag
na így már oké, értem a 600 ezret
a swift eleve jó választás a kicsi értékvesztés és alacsony ár miatt, plusz ment évi 10e km-t
ha ellenpéldát akarsz nézz meg mondjuk egy szintén 5 éves passat dízelt, 200e km futássalegyébként a swiftes példánál maradva, ha korrigálnád a számítást az inflációval vagy a hitelkamattal amit kifizettél 6 év alatt, azért már lenne 30% körüli az értékcsökkenés
ez pedig ha belegondolsz teljesen reális
legalábbis én mindig úgy szoktam fejben gondolkozni hogy kb 200 e km és max 10-12 év (amelyik hamarabb bekövetkezik) az az érték amíg autó az autó, utána csak a gondok vannak
ennek a harmadát "elkoptattátok" a swiftból és el is vesztett annyit az értékébőlcryptot minden termékemért elfogadom
-
Tin
veterán
válasz LuckyL #181219 üzenetére
Persze, ez csak nominálisan ennyi, és le is írtam pár hete a Corollás példánál, hogy ha mindent hozzáveszek (szervizelés és tankolás), hova jön ki a fenntartási költség. Nem véletlenül írogattam itt is az értékcsökkenést és a fogyasztáskülönbséget, mert ez is mind számít, és baromira függ a használattól. Itt kint a gépjárműadó, illetve a biztosítás cascoval is 3x annyi, mint otthon, így második autót fenntartani drágább, mint használt helyett újat venni.
Nekem az volt a meglepetés, hogy nincs is kezdetben 20% árcsökkenés. Bennem ez nagyon megmaradt, de ebben igazad van. -
humax
senior tag
sziasztok
Szabad autót vasorloni Magyarországon Operatív Linzig alapján?
mire kell figyelni? van benne átverés? stb
esetleg itt a fúrom bán valaki foglalkozik vele?
vagy egy megbízható cég aki ezzel foglalkozik
KöszönömElnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
Gaben92
őstag
Mondtam is főnökömnek, hogy ez az első alkalom, hogy drukkolok annak, hogy veszítsünk. Villannyal szívesen foglalkozok, de az a dízel... pfhujj... Viccen kívül: Imádom ezeket a motorokat de rohadtul nincs kedvem ECU-t írni hozzájuk...
Na meg hajóval kicsit macerásabb a tesztút....
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Dare2Live
nagyúr
Én új autónál nem számítok áresésre. Jövőre minden hengerlekapcsolásos turbo, mild hybrid, hybrid lesz ezek nem olcsó dolgok. És még így se biztos el tudja autógyártók nagyja kerülni a CO2adót. Ami elég durva legyen csak a flotta átlaga 110gram. Ami a 90%nak jelenleg nagyon nem megy. Dráguló technika, fejlesztések, CO2 adó hát ebből nem tudom hogy lenne áresés.
Autóiparban jelenleg átlagosan 5-7% haszonkulcs van. "centrum/termelés" ha nem veszik az adott terméket nem csökkenti az árat még 10%al, hogy minden legyártott autón plusz vesztesége legyen hanem visszavágja a termelést. Németeknél 8h helyett járnak 4hba melózni, moon meg kidobálják a munkaerőt.
Ez az új piac. Persze ha vmi raktáron van és kell pl kiskernek/importőrnek a pénz ki lehet fogni extra akciókat.használt piac megy az új autó árak mellett. Ha új autó árak emelkednek akkor az a használtat is magával huzza. Persze ha vmi brutál gazdasági válság lesz tömegesen bedölő hitelekkel, kényszerértékesítésekkel az agyonüti a haználtpiacot.
más: MOon is iszonyat ára lett a szervíznek. Kia Ceed első szervíz 70.000Ft. Venga első szervíz 50.000Ft. Nem lepne meg ha németeknél is hasonló áron menne egy első szervíz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #181202 üzenetére
A mai napig gyenge pontja, de legalábbis Aurisig bezárólag biztosan. Valami úgy magyarázta nekem, hogy elkopnak a lamellák és nem tudnak már elég vizet szállítani. Abból látja, hogy lényegesen megemelkedik a fordulat. Mondtam neki, hogy én figyelem a vízhőmérsékletet folyamatosan és semmi rosszat nem tapasztaltam a legnagyobb melegbe sem. Azt mondta erre, hogy az semmit nem ér, úgyse fogom észre venni. Kicsit ezért is volt érdekes nekem ez az átvizsgálás, mert állítólag már csak hetei voltak hátra a vízpumpának ahhoz képest még csak 90 fok felé se ment soha a hőmérséklet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #181226 üzenetére
Azért ez nekem erősen sántít.
Amúgy - csak a miheztartás végett - a motor vagy az inverter vízpumpája lett cserélve? Mert ha az iverteré akkor azt tényleg nem veszed észre a vízhőfokon és ha jól rémlik visszahívás is arra volt.
Engem nem tudom mennyire érintenek ezek a dolok mondjuk, mert a P3/Auris inverter elpukkanása sem jellemző a CT-re. Arról mondjuk tudom, hogy amiatt mert az összes CT az erősített invertert kapta már.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
dj79
senior tag
válasz Gaben92 #181227 üzenetére
Itt az a gond, hogy ez az átvizsgálósosdi már rég nem arról szól, amiről kellene. A csepeli kereskedés elindult egy nepperi úton, ami nem feltétlenül jó. Sikerült felépíteniük valamit az elmúlt években, viszont egyre inkább úgy tűnik, hogy kihasználva a piacvezető szerepüket mostanság a profitmaximalizálás a cél. Többek között miattuk is emelkedtek a priusok árai, meg nyilván csak az a jó, amit ott vesznek meg az emberek .
-
Tin
veterán
válasz Dare2Live #181225 üzenetére
Jol osszefoglaltad, ez valoban gond lehet. De az is, ha hosszabb tavon nagyobb leallasokat kell csinalniuk, mert idovel akkor az gyarbezarasokhoz vezethet, es igy tovabb - csak, ahogy az elozo valsag alatt volt. 1-2 evnel tovabb nem lehet fenntartani a csokkentett termelest mindenhol.
Valoszinuleg az eloremutato technologias autok hasznalt ara nem fog akkorat esni, mint a regieke. Fentebb irta valaki, hogy mekkora a kereslet a megbizhato szivo benzinre, erre nem is gondoltam, de valoszinuleg igaz, hiszen egy japan benzines a vilagbol kimegy, es tizenevesen is siman auto - az mas kerdes, hogy jelenleg, szinte ujkent meg oskori technologia mar.
En eloszor az egy eves Avensiseket neztem, osszehasonlitva egy uj Corollaval, eg es fold a ketto. Viszont 10 evesen az Avensis valoszinuleg kisebb penzbol fenntarthato lesz, mint egy 1 evvel fiatalabb Corolla.
Brutal valsagra en sem szamitok. De ha belegondolsz, 2008-ban akkora bukta volt, hogy mindenki evekre visszafogta a termeleset, szinte megallt a gazdasag evekre, majd a kovetkezo evtizedben 150%-on kellett porgetni mindent, hogy a valsag alatt kesleltetett beruhazasokat megis megcsinaljak - mert mindenki kivart. Most kb. arra szamitok, hogy visszalassul a gazdasag a "normalis" szintre, ami persze lassulas/visszaeses az elozo evekhez kepest, de valojaban inkabb csak racionalizalas. Mert azert lassuk be, az se normalis, hogy az ember par evente uj autot es tevet vesz, evente okostelefont cserel, es igy tovabb. Ez igy csak szemet-termeles.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #181227 üzenetére
Nekem sem volt kerek a történet, de mivel eladtam így nem érdekel már túlzottan
A motor vízpumpáját mondta. Az Aurisnál már nem volt visszahívás semmire. Legalábbis nekem nem dobott semmit a hivatalos Toyota oldal alvázszám alapján. FL utáni Auris is szinte már mind erősített invertert kapott.
(#181228) dj79: Valahogy nekem is ez volt az érzésem az egésszel kapcsolatban. Nem mellesleg nagyon durva összeget elkértek egy 15 perces átvizsgálásért. Rádugta a gépet, mért egy fordulatot, körbemérte a kocsit, megemelte, nem rozsdás ennyi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
Szerintem is eléggé durván fel verték a hibrid piacot ... Nem beszélve arról hogy ahogy nézem a márka szervíz árak is eléggé drágák a hasonló kategóriás kocsikhoz képest ,szóval így lehetne számolgatni de talán már mindjárt nincs is akkora előnye egy 4 milliós aurisnak mondjuk egy 3 milliós autóval szemben ... Akárhogy is nézem a Prius kinézete réteg termék,auris meg tényleg nem sokkal nagyobb mint a 206 kombim . Szóval kezd kicsit vicces lenni a használt hibrid piac.
-
batai15
félisten
-
batai15
félisten
[link] na ez baszo .. lenne most ennyi pénzem , venném meg fele . Szedán parti vagyok ,de ez az egyik autó aminél ez nem számít.
-
-
batai15
félisten
válasz Kickass #181239 üzenetére
Igen . Lassan futószalagon hordják be a kocsikat .nem baj ,csak kezdenek elszállni az árak . Szervíz árakkal egyetemben .. én meg mondom őszintén most láttam egyik embernek összes folyadék meg szűrők stb gyertya csere 130 körül volt asszem .. bwt kezdi nyaldosni a prémiumok szerviz költségét..
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #181239 üzenetére
Igen. Nyáron beszéltem velük néhányszor.
Egyszer volt egy számomra érdekesnek tűnő prius2, ami úgy került fel hirdetésbe, hogy rajta volt a holland rendszám.
Fent volt még egy holland oldalon is a hirdetés, így elég könnyű volt összehasonlítani az adatokat, a képeket és az árakat....[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Én úgy látom, hogy az ő áraikhoz lövi mindenki a sajátját, ezért tart ott a dolog, hogy 15 éves priusokat 1,8m-ért próbál random szerencseJóska kirakni a piacra és a hirdetések 80 százaléka hónapok óta ugyanaz a hahu-n.
Csak ők megtehetik, mert a pruspápa meg eliteautó meg hű meg ha, átlagBéla meg nem annyira, mert az övé az egységsugarú vevőjelöltek szerint biztosantekert-motorhibás-árvízkáros, ha nem Csepelről van.Az árrésről annyit, hogy vállalható, tekintve azt, hogy behozzák, cégre veszik, honosítják, üzemeltetik a telephelyet, fejlesztenek etc. A problémám nem is ezzel volt. A holland oldal segítségével össze tudtam hasonlítani a képeket, ugyanis ott egy kicsit több, jó minőségű fotót találtam az autóról, jóval őszintébb volt a leírás.
-
Baltincs
tag
Sziasztok!
Olyan "gondban" vagyok, hogy van egy 1.6os benzines IV-es golfom 144ezer km-rel, mely amint jön a gyermek, már most tudjuk, hogy kevés lesz. Ezt a csodát eladnám, isten tudja mennyiért, és nagyon nagyon rettentően maximum (mindennel együtt) 3,5 millióért szeretnék egy nagyobb autót, amiben ha még egy poronty megörvendeztet minket a későbbiekben sem kezdjük majd vakargatni a bal fülünk tövét.Naponta megyek 20-30 km-t, kéthetente(néha hetente) kb 140 km autópályán, amikor megyünk anyósékhoz.
Benzinest szeretnék mindenképp, neadj isten hibridet, de azt ennyiért el is engedtem. A lényeg nekem a csomagtér, illetve a minél nagyobb biztonság. Rendszeresen szervizeltető ember vagyok, ami nem tetszik hangban, vagy érzésben, egyből viszem, inkább legyen vakriasztás, mint komolyabb probléma. Ettől függetlenül nem szeretném, ha időnként az egész gatyám rámenne egy kisebb konfliktusra.Egy 10 évig legalább nem szeretnék ezután autót cserélni, így ez is egy szempont.
A kombik valahogy szubjektíven sajnos nem az én világom, ami nagyon tetszetős, arra meg használtan se tudnám kicsengetni az eladók által kívánt összeget, a VW Golf Sportsvan.
Úgyhogy ha tudtok segíteni, miben érdemes nézelődnöm, megköszönöm. -
-
Tin
veterán
Irtam par hivatalos Toyota kereskedesnek, es ajanlatot kertem egy total standard (közepes) felszereltsegu Corolla Touring Sports hibridre. Annyi kikotesem volt, hogy 1 honapon belul szeretnem atvenni az autot.
Sajnos csak 3 honapon belul tudjak hozni.
Vicces az autoipar, ami nem akar engedni a haszonbol, ezert nem termel felesleget, cserebe keptelen is kielegiteni az igenyeket.
-
Doki16
addikt
Nem megy rossz irányba, de nagyon max 3,5-ért nem fog értelmes Auris TS-t kapni. Ennyiért leginkább francia és olasz extaxik vannak. Őrületes mázli kell, hogy ennyi pénzért kifogj egy jó példányt.
Az már más kérdés, hogy megéri hosszabb távra kiadni érte többet, mert 10 év alatt a kisebb fogyasztás és az olcsó fenntartás visszafogja hozni azt a fél milliót amennyivel többért már találni korrekt autót.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gitáros topic
- Robotporszívók
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- BMW topik
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest