- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #180450 üzenetére
Ha ilyen sokat mész és kell az erőtartalék akkor dízelben gondolkoznék első körben inkább. Passatban a 2.0 TDI amúgy is jó konstrukció (szvsz jobb választás mint egy korai TSI).
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #180450 üzenetére
Én is azért írtam, hogy nem nagy eresztés a benzinmotor, de bőven használható. De ahogy korábban is megjegyeztem a dízellel az igaz. 140 van 170 lovas verziót érdemes belőle keresni. Ha kell a nagyobb erő akkor a 170-es értelemszerűen. Nekem a 140 is bőven elég volt, de nem vagyunk egyformák. A te felhasználásodra bátran veheted a gázolajos verziót.
B7-nek nem volt faceliftje (legalábbis én úgy tudom). A B6 utódja elég erősen. Pl. modellév váltásnál (2010) már a B6-ot is szerelték a B7 belsejével.Szerintem egy abszolút szerethető kocsi. Nagy csomagtér nálam mindent elnyelt amit bepróbáltam. Vittem vele gond nélkül két darab 90*200-as matracot is, de még fél kanapé is befért a csomagtartóba
Én ajánlom, mert a CFFB-vel már egy egészen megbízható konstrukció. Persze 200k km felett már várható lesz a DPF felújítás vagy csere, de ez nem jósolható meg igazán pontosan, mert az is számít, hogy korábban hol használták.Közvetlen konkurense a Suberb, Mondeo, i40, A6(?), C5, stb.
(#180451) Qru: Nem lenne jobb választás D5-el? Olyan jó hangja van
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
A volvo v60 egy nagyon szep, am ennelfogva kevesbe praktikus auto. Cuccolos autonak es allandoan negy fot utaztatni nem igazan alkalmas sajnos. Hatso labter is kicsi es a csomagtarto is eleg vicces meretu az auto kulso mereteihez kepest. Helykinalatban a focushoz van kozelebb, mint a mondehoz, sot lehet a focushoz is alulrol kozelit par parameterben. Lifestyle kombi, na
-
Nem tetszik , legalábbis az eleje nagyon nem.
Doki16 & Qru
Köszönöm, akkor listára teszem a dízel verziókat is.
Azt néztem hogy sok példány DSG váltóval szerelt, gondolom célszerű az olajban "áztatott" kivitelt keresni , ezek mennyire megbízható konstrukció? Mire kell oda figyelni kipróbálás esetén?
Nem vagyok nagy automataváltó fan , de nem vettem meg ha véletlenül lesz .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #180456 üzenetére
Nalunk 3 eve van egy d3 automata, 115ezerrel kerult hozzank, most van benne kb 150e km, eddig nem panaszkodott semmire a varosozastol. Hetente-kethetente van direkt beiktatott hosszabb ut, de azert mar erzodik, hogy kezd megbudosodni, szerintem lassan erik egy DPF csere... de az tuti, hogy nem erre a napi 2x6-10km-re van kitalalva a dizel. Sok varosozashoz erdemes lenne d6 phev-et venni es a varosozast megoldani villannyal, amennyire csak lehet.
Luck Dragon: 2.0tdihez csak olajos dsg volt. Kettostomegu is van benne es az keszul is halni 200ezertol... de lehet erezni, ha csereerett mar.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #180457 üzenetére
Igen, DSG-ből csak olajos (szerencsére minden erősebb VW-ben az van, a szárazkuplungos csak 250 Nm-ig van). B6 2.0 TDI van nálunk DSG-vel, ha nem gyilkolták és volt benne cserélve az olaj 60 ezrenként akkor elég tartós ez a váltó.
Arra figyelj, hogy ne váltson rántva se hidegen, se melegen. Ha érzetre nyúlósan vált akkor már meg van égve benne a kuplung, azt ott kell hagyni.
Illetve mivel a DSG nem automata váltó, hanem egy robotizált kézi váltó, ugyanúgy van benne kettős tömegű lendkerék mint a manuális váltókban. Ez kopó alkatrész és a cseréje nem olcsó mulatság...#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz aero. #180462 üzenetére
Nem tudom. Hatso legzsak azert nem, mert isofixes speci gyerekulesek lesznek hatul, es amelle felesleges (sot, valoszinuleg veszelyes). 8-12 het, nekem igazabol tokmindegy, mikor jon meg.
Ja, meg 3 zonas klima sem lesz, hogy a gyerekek ne csesztessek.Fene, de, lesz, mert az resze az L&K-nak alapbol. Majd leszigeteloszalagozom.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
A VAG csoportban van gyerekzár. Pl a q7ben ha megnyomom akkor a gyerek hátul ki is tekerheti a gombot akkor sem történik semmi mert nem csak az ablakot és a zárat reteszeli hanem a klímát is. Nemtom Skodánál mi van de szerintem legalább hasonló.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #180462 üzenetére
A WLTP miatt.
"Ideje azonban rábökni a start gombra, hogy életre keltsük a 280 lóerős turbómotort. Ezen a ponton egyébként érdemes megjegyezni, hogy az új, WLTP szabványok miatt a gyáriaknak hozzá kellett nyúlnia ehhez az erőforráshoz, így a jövőben papíron csak 272 lóerőt nyújt majd"
[link]emvy: Gratula!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
Kicsit tanácstalan vagyok...
1.5 Ecoboost (Ford) 160LE
vs.
1.5TSI (VW) ACT, 150LEEzek úgy nagyjából azonos megbízhatóságnak örvendenek?
Egyikről ezt olvasom, a másikról azt... hozzá nem értő lévén folyamatosn nő a para-faktorom...Vagy évi 10-15 ezer km-nél tökmindegy?
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz MunezXBK #180470 üzenetére
Kkenguru effektus-t, egyesben rángató motor. Aztán szoftverfrissítés után vagy jó, vagy nem.
(a régi 1.4 Polo Classic-nál is szenvedtem a kuplunk/géz játékkal)
De azt is, hogy jó és takarékos motor.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #180475 üzenetére
Lehet. Én a tapasztalatom írtam le.
-
Dare2Live
nagyúr
Új autónál törzskönyvet hogy kapja meg az ember? Nem volt hitel. Postázzák vagy nekem kell vmit csinálnom?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
kb 14.5 helyett kb 11?
4 kerék nélkül "gyenge" 2.0TSIvel, DSGvel fullfull L&K ~10misi. Superb ebben a passat kategriában ár/értékben nagyon jó. Dehát nincs mit tenni... asszony rövid autót akart...
szerk: Nekünk meg megjött a Venga. Szeptemberi rajta a gumi valszeg az egyik utolsó ami lejött a szallagról. Feleségem egyenlőre nem akarja vezetni lehet ez lesz az enyém yarissal fog járni... bazz vehettem volna SuperBet is... mondjuk az nem hányás álló.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #180469 üzenetére
Új autó lenne? Én biztosan az 1.5 TSi-t választanám. Mondjuk használtban is Néha nem hiszem el, hogy milyen keveset fogyaszt. 1700 kg a kocsi és jelenleg 4,5 az átlag benne. Sima benzinesként is alig nagyobb neki
Az Ecoboost többet eszik és 20k km után motorcserés(#180477) Luck Dragon: Kérdezz bátran, nekem volt B7 és viszonylag sok infót összeszedtem róla. Ha bármiben tudok akkor segítek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
nagyúr
válasz Doki16 #180486 üzenetére
Igen, új. Konkrétan VW Touran vs. Ford S-Max.
Ne ijesz'gessen kend az Ecoboost 20k utáni cseréjével (azért látom a szmájlit is), mert egekbe szökik megin' a para-faktor...
Egyelőre S-Max áll nyerésre idehaza (családi kupaktanács). Azért durva ilyenekről dönteni, nehéz mindent, és még ráadásul racionálisan is átgondolni, megfontolni.
(Természetesen a döntés a miénk, viszont a motorokról, megbízhatóságról, élettartamról kb. annyi közünk van, mint a nyúlnak az esőkabáthoz - viszont szívesen elolvasom a motorokhoz tartozó infókat, egyik, másik oldalról egyaránt)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Doki16 #180489 üzenetére
Iiiigen, emlékszem, mert ide is linkelték Tsebacsi esetét.
@(#180490) focvis
Igen, az S-Max talán nagyobb, belsőleg kényelmesebb (hacsak nem a VW esetén valaki ErgoActive üléssel kéri) az első üléseknél.
A második sorban már megosztó a dolog a kényelmet illetően. Főleg, mert a jelenlegi Maxi egyértelműen kényelmesebb a Touran-nál és az új S-Max-nál is.
Szóval affenetuggya'... ez olyan dilemma, amiből lesz dilemholnap is...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
aktív tag
válasz LZs?! #180346 üzenetére
Re. Leaf
Megköszönve a lehetőséget mondtam nekik, hogy nem.
Az ár/érték arány ugye az első perctől nem adta ki nekem, önmagában pedig nem igazán hoz/hozott lázba a 'drótos petróleum' életérzés.
De igazából két motívum dominált, és mindkettő pszichés:
1) A tudat, hogy véges élettartammal bír a vas (?), amit még nyomatékosít is a kijelző; valahogy nem nagyon tudtam elvonatkoztatni az In Time mozifilm alapkonceciójától...
Tudom, hogy valahol minden műszaki cikk véges, de másként kényelmetlen/körülményes egy döglödő belsőégésű motor, mint egy leélt akksipakk, pl. egy benzines, ahol végnapok ténye megmutatkozik a nyálkás hűtőfolyadékban, a foltos blokkon és a keresztülégett katalizátor miatt benzinszagú kipufogóban, még mindig elmegy annyit, mint új korában...
2) A kényszer, hogy folyton toppon legyek a töltöttség állapota felől; túl sok tervezést és alkalmazkodást igényelne. A 'reggel-este megyek, éjszaka töltöm' felálláshoz én túlságosan rendszertelenül autózom.
Azért 70-80km rengeteg, ha csak elugrom a boltba, de nem sok, ha este beugrom a városba és már előtte megyek napközben. Persze vannak a nyilvános töltők...már ha ott éppen van, ahova megyek...és éppen szabad.
Lehet, hogy én még nem nőttem fel ehhez fejben...nekem még a mobilom is úgy és ott van töltve, amikor/ahol rámjön.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #180492 üzenetére
Szerintem neked is valami Plugin lenne a megfelelő. Ott a 30-40km elektromos bőven elég boltba/városba ugrálni, de hosszútávra ott a belsőégésű motor. Ha meg nincs kedved vagy időd mindig tölteni akkor használod hibrid módba és megoldja magának a töltést
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #180493 üzenetére
Az alap felvetes az volt, hogy max 1M-s benzines helyett a leaf nem eri meg 2,5-ert. Na most en nem tudok normalis pluginrol lassan 5M alatt se, az foleg nem hozza vissza az arat soha ebben az osszehasonlitasban. Felreertes ne essek, nekem is egy plugin lenne az idealis jarmu, de cegesben meg messze van, maganban meg a kezdobefektetes nem terulne meg. A kornyezeti oldala is ehanyagolhato, alig jarunk a varosban a sajattal.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #180494 üzenetére
Igen tudom, hogy mennyi volt az ár. Csak egy hangos gondolkodás volt ha majd egyszer oda kerül a sor, hogy normális áron lesznek, akkor értelmes választás lenne a kollégának. Opel Ampera a legolcsóbb, de még az is 3,5. Viszont a legolcsóbbat nem is venném meg
Ahogy mondod, jelenleg sehogy nem adja ki megtérülés szempontjából egy plugin. De nem csak tisztán gazdasági okokból vesz autót az ember
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Coyot
őstag
válasz Doki16 #180495 üzenetére
"Ahogy mondod, jelenleg sehogy nem adja ki megtérülés szempontjából egy plugin. De nem csak tisztán gazdasági okokból vesz autót az ember"
Hát nem tudom, de szerintem kevesen vannak akik gazdasági érdeken felül is mérlegelhetik az autó vásárlást. Tudom persze a sok behozott bmw, de van egy olyan gyanúm, hogy nem véletlenül van irdatlan mennyiségű suzuki meg G astra minden parkolóban. Nálunk a ház előtt rendszeresen parkol pl 24 helyből 6 gastra.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #180496 üzenetére
Én nem az Astrákrak meg Focusokra gondolok, amik 15 évesek. Hanem az olyan hülyékre mint aki én is vagyok. Nagyon jól tudom, hogy a Mitsu árából egy új Vitara is könnyen kijött volna és akkor nem 5 éves autóval járnék
De vagyok annyira bolond, hogy megszállottan érdekel a villanyautózás és jelenleg még mindig ez a legelérhetőbb számomra. És nem vagyok ezzel egyedül, mert elég sokan vagyunk már a PHEV csoportbaÉrdemes elolvasni Csíkos legutóbbi cikkét. Leírja, hogy most van először életében olyan autója amiben van klíma és légzsák. Ő meg veteránozott sok pénzért. Mindenkinek van valami kattanása. Az emberek nagyon nagy százalékának az autó csak egy közeledőedény vagy négy kerekű esernyő. De van egy kis réteg akinek a kocsi egy hobbi. Kinek a V8, kinek a 200kW DC. És ez ebben a szép
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #180495 üzenetére
Most gyorsan számoltam egyet a saját felhasználásomat figyelembe véve:
- havi 30 e. Ft (29,6) üzemanyag-megtakarítás (9,3 benzin helyett 4,9 dízel, az áramot nem számolom, mert nem fizetek érte)
- havi 4 e. Ft gépjárműadó
- havi 200 Ft parkolás
Szumma: havi 34 000 Ft megtakarítás. (Cigire 40-et költök - ennél nagyobb ökörség persze kevés van.) Ettől nem lesz beljebb az ember.Ha valaki sokat parkol, neki jobban kijön a matek. Illetve ami a nagy kérdés; mi lesz a budapesti dugódíjjal; a zöld rendszámra milyen kedvezmény jár majd?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs