- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
- iPad topik
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lenko
aktív tag
Csak az egyszeresét, végül bíróságra kellett volna járni, nem ért annyit az egész...
Az általuk adott sablon is 2 értelmű volt, fejlécben előleg szerepelt, azonban a leírásban végig fogalalóról votl szó. Ügyvéd szerint az a releváns ami a megfogalmazásban van.Az embereknek fáj az igazság!
-
w333
félisten
Az 1.4 (90Le) G Astra szerintem sem megy jól más a váltó és az áttételezés, a kis Golf 4 a 75 lóval jobban megy, nem értem miért de jobban megy
Most 2.0i Vectra van de ez sajnos nem városba való hanem pályára, baromi hosszú a váltója városban alig bírom berakni 4 -be mert kéri vissza a 3 -ik fokozatot, pályán viszont kellemes 5 -ben alig forog többet 2200 -t 130km/h -nál !
(#147382) vzsryl
Egyetértek a Leon a legszebb !
Persze élőben alaposan meg kell ezt vizsgálni értek hozzá szóval ezzel nem lesz gond, illetve ami alkatrész kell hozzá szinte mindent ki tudok cserélni
Ha kell akkor valahogy teszek még hozzá pénzt mert nagyon kéne egy ilyen Leon
(#147384) molnarpeter
Persze 1.6 lenne a jó de ilyen max. 600k -ért olyan ritka mint a fehér holló !
Opel -t nem nagyon akarok a régi Vectra az még össze volt rakva de ezek az újabb Opelek, hát minőségben elég messze vannak a VW csoportól !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
amargo
addikt
Én is hasonló dilemmában volt, hogy milyen autó legyen. Ellenben nem akartam a nyakamba venni egy több százezres problémát, meg a dízel kerregő hangját se tudnám megszokni.
Amennyire megtudom állapítani ezzel a 180L bőven van tartaléka a kocsinak. Továbbá mivel ez turbós, ezért 2200-tól konstans meglódítja, 4600-4800-pedig "tolja keményen" és bár elég finomra hangolták a turbót, de az autó megy elég rendesen, nyilván nem verseny autó. Ellenben kér is enni ez a motor az 1.4 T vel 8,5-re hozzák ki, ez kb +1 liter.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Igen kombim van. Az 1.4 T bol van 120 és 140 lovas. Nekem 1.6 T van, amiből 170 és 180 lovas van. Azért egy ekkora kasznit mozgatni kell. Kettős tömegű t nem tudom megmondani, hogy van-e benne, utána nézek. De igen egy turbó felújítás, csere itt is pénz, de az alkatrészek nem annyiba kerülnek. A c5 nekem is tetszett, de inkább a J mellett tartottam ki. Eddig bevált nálam az opel
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Johnny_vT
senior tag
A piac beárazza a rossz konstrukciókat
Igazából bármit megvehetsz a benzines vonalon amibe szorult legalább 140-150 lóerő. 2.0 és 2.4 Accord 7.gen, Mazda 6 1. vagy ha belefér 2.gen (rozsdára vigyázni!), Volvo V70 esetleg V50 (szintén csak sorötös motorral, az a tuti!), Avensis kombi, Auris, Astra kombi, Focus II-III.
Csak hasra ütve. Kicsit írd körül jobban. Mekkora hely kell? Mekkora távokat jársz hétköznap? Mennyire vagy érzékeny a fogyasztásra? Mennyire bírod a szervizszámlákat?
(#165956) Mágus2
+ megfőtt hengerek a remek hűtés miatt[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Qru
MODERÁTOR
Subaru Legacy kombi a 3.0i motorral megbízható és 245 ló...
#nincsbennetarcsi
-
Johnny_vT
senior tag
4-6 km elég szarul fog esni a kocsinak bármilyet is veszel
Én is ennyire lakom és épp ma reggel mondta a szerelőm, hogy sikeresen kinyírtam (vagy magától kimúlni látszik?) az F Astrám egyik-másik befecskendezője. Pedig egyszerű, pici 1,6 szívó. Ja, és emiatt mostanában már 12 litert fogyaszt kifejezetten takarékos autózással
Bicikli vagy robogó nem játszik? Vagy gyakoribb kirándulások?Most vettem 2.4-es benzines S60-at, ehhez alapfeltétel volt az életmódváltás. Most már csak nagy esőben és nagy hidegben autózok, minden más esetben biciklivel járok munkába. Plusz új hobbim is lett, aminek köszönhetően 1-2 hetente megyek majd egy nagyobb kört is vele vidéken. Jól jár a benzinkút, de jól jár a motor is.
Szóval szerintem ha szigorúan ilyen pici távokra használnád, akkor vagy olyan hibridet vegyél, ami tudja ezt a távolságot tisztán elektromosan, vagy járj el gyakrabban otthonról, hogy ne zakkanjon meg a motor. Dízelre fokozottabban igaz ez.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Xero
nagyúr
Na szedjük sorban: Az érzés hamar elmúlik. Nem másnak, hanem magadnak veszed az autót, így Te kezeled az indexet is. Az enyém érdekes módon működik. Kopkopkop
Az olcsó fenntarthatóságot úgy gondoltam, hogy egyrészről karosszéria elemek hegyekben állnak, jó minőségű OEM alkatrészek pedig tényleg bagóért vannak. Íme egy kiragadott példa egy mezítlábas 206-ossal szemben:
Jó szerelőt ha nem ismersz, akkor kapásból itt a forumon van egy, akiknek a családja ipari szinten űzi az ilyen és sokkal fiatalabb BMW-ék életben tartását művészi szinte. Ha erre adnád a fejedet, talán megéri Vele konzultálni előtte. De nem kell megijedni, egyszerűen ezek a motorok ilyenek, cserébe ha megadsz nekik mindent kivisznek a világból, miközben két olajcsere között megcsipegetnek pár decit. Na bumm.
-
szőröscica
addikt
Ez range extenderes elektromos auto. Villannyal fut, hut, csucssebesseget es legjobb gyorsulasat is a villanymotorral eri el. A benzinmotor csak akkor kapcsol be, ha lemerult, vagy ha te beinditod, hogy tartalekolj az akkuval.
Nagyon jol megy, 370Nm nyomatekod van azonnal, gondolkodas nelkul. Egyeduli negativum autozas kozben, hogy nagyon alacsony az eleje, mindenhol leer, minden fekvorendoron szo szerint lepesben trukkozve kell atkelni vele.
Csak ketten vagyunk meg baratnommel, eddig mindent belesakkoztunk, amit kellett. Kicsi ugyan a csomagtarto, de legalabb jol pakolhato, mert otajtos.
-
szőröscica
addikt
Hibridnek irjak, mert szar a hahu, de a forgalmiba nem az van irva.
Meretben visszalepes. Hatul nagyon szuk. Elol ebbol nem sokat erzel, de keskenyebb az auto, neha a konyoklon megutjuk egymast baratnommel. De ez barmilyen kisebb autonal elofordulna. A felhasznalt anyagok gyengebb minoseguek, minden muanyag es a bor is legalabb egy kategoriaval olcsobb benyomast keltenek. De! Az Ampera nem zorog, nagyon jol ossze van rakva. A BMW bizony meg-meg zorrent es nyoszorgott rossz uton.
Ez abbol is adodhat, hogy ujabb konstrukcio es sokkal merevebb a kaszni, ezt erezni is, ha katyuba mesz, nem remeg bele az auto.
A BMW futomuve sokkal jobb volt. Az Ampera kenyelmes, elfordul, ahol el kell, de semmi sportossagra osztonzo nincs benne. A BMW 160-rol satufekezve is irto stabil volt, elmeny volt atfuzni egy-egy kanyargosabb szakaszon, de kozben megsem razott.
Szorakoztato elektronikaban korabol adodoan az Ampera jobb, de vezetessegito rendszerekben a BMW viszi a primet. Az Ampera fenyszoroi csak gyertyalangok a BMW kanyarkovetos xenonja utan, nincs esoerzekelo sem, tavolsagtarto tempomatrol pedig ne is almodj.
Az Ampera jobban megy, sokkal dinamikusabb a villanymotor miatt. Es nagyon halk minden temponal.
-
-
Johnny_vT
senior tag
Hát ha már ennyi ideig senki nem válaszolt, akkor benyögöm, hogy tudomásom szerint pont a 105 lovas a legjobb, legmegbízhatóbb változata ennek az 1.9-esnek. Aztán akinek személyes tapasztalata van az majd pontosít / javít
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
nagyúr
Ha szíjas a vezérlés, akkor annak intervalluma van, egyes gyártóknál 100e más gyártóknál még 120 vagy 150e km (vagy 6 év). A láncos vezérlésre nem szoktak megadni intervallumot, azt akkor cseréled amikor megnyúlik, csörög. A szíjas vezérlésnél feszítőgörgőket is kell cserélned és ha egy körön van a vízpumpával akkor érdemes azt is, mert az új szíj megfeszítésénél a régi vízpumpa megnyekkenhet és csöpögni majd folyni fog, aztán lehet szétkapni újra. Ha külön szíjon van akkor nem mindenki szokta cserélni a vezérléssel együtt, én igen, jobb a békesség, nem szoktam kivárni amíg tönkremegy és az út szélén hagy. Termosztátot én nem cseréltem még egy autómon se
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Láncosnál ha nem csörög, akkor teljesen felesleges cserélni. Ha meg szíjas, akkor tapasztalatom szerint legtöbbször nem elég annyit mondani, hogy vezérlést szeretnék cserélni, mert minden szerelőnek mást jelent A hondámban a márkaszerviz anno csak szíjat cserélt vezérlés csere címszó alatt, még feszítőgörgőket sem, pedig az nagyon alap kéne legyen. A vízpumpát se cseréli mindenki, ha nem mondod... Szóval külön mondani kell, vezmű. szíj, görgő, pumpa, generátor szíj.
-
Johnny_vT
senior tag
Volvo V70 II (2000-2007)? Már a 170 lóerős 2.4-es majdnemalap motor is jól repíti. Hatalmas nagy, a fotelei olyanok, hogy soha nem akarsz belőle kiszállni. Az árszinted alatt hozzájuthatsz már és motorikusan állatira megbízhatóak ezek az öthengeresek. Több infó ezen a blogon. Facebook-csoportokban sokszor hirdetnek csoporton belül, némileg piaci ár alatt is.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Akkor létezik V50 is
A Focus II-vel közös padlólemez és kábé azonos méretek, de Volvo kényelem és minőség. Kizárólag az öthengeres motorokkal szabad venni (itt is megvan pl. a 140 és 170 lóerős 2.4 benzin, mint a V70-nél), a többi a Fordtól származik és nyűgös tud lenni.
Szerk.: Elfelejtettem, hogy mennyi a kereted. A V50 újabb konstrukció, ezért még az ára is magasabb kicsit sajnos :/
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
DanielLong
senior tag
Igen, én kb 10%-ban használom csak városban, úgyhogy nekem a mostani dízelbotrányos időszak nagyon is kapóra jött. Neked ugye nem lenne praktikus a dízel, benzinesből nem tudom mennyi van. Anno nézegettem a H Astrát is, de édesapám F Astrája után komolyan mondom a belső anyagokat tekintve inkább visszalépésnek éreztem. Persze a fenntartása és megbízhatósága ragyogó, azt nem tagadom.
A V50 egy ideig befutónak tűnt, de aztán jobban megnézve és sok véleményt olvasva arra jutottam, hogy a V50 (2008-9-es évjárat) egyáltalán nem nagy ugrás egy Focushoz vagy H Astrához képest. Ráadásul a minőségére is sokan panaszkodnak. Volvo motoros darabot találni meg nem könnyű, anno amikor néztem, egy darab 5 hengeres dízel volt eladó az országban...Tudom, ezzel nem segítettem most neked, de azért leírtam a véleményem.
-
pècsimunkás
addikt
A 2,0 l nem tudom milyen , de az 1,6 Ti-VCT egèsz jól megy . Öcsèmnek ezzel a motorral szerelt kombi Focusa van . Szereti nagyon . Megyek vele èn is nèha , ès nem szoktam szidni , mondhatnám tetszik ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
-
Richard!
addikt
Nem kell ezt túlgondolni. A szervócső az kb pár 10 ezres tétel, a beázás egy 5000 Ft-os Volvo motorburkolattal orvosolható. Egyedül a rozsda ami kicsit nagyobb tétel. De azt is csak egyszer kell megcsináltatni.
Ennek ellenére még mindig ajánlom!Ma kezdődik életed hátralevő része!
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs