- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Steam Deck
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- iPad topik
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz batai15 #181949 üzenetére
Fél liter nem elhanyagolható? Hát na, az én futásommal számolva (évi 18k) a fél liter az konkrétan 90liter, ami ~36k évente. Ha ez nem elhanyagolható, akkor mi? Kollégám is vett egy hibridet 6m-ért és most el van telve a 4,4-es fogyasztástól, hát na... hasonlítsuk össze egy 2 literrel többet fogyasztó benzines autóval, ami 3,5M-ba kerül. Azt a 2,5M különbséget 17 év alatt hozza vissza az én futásommal... ennyit számít a fogyasztás, tényleg szép leírni a 2 litert, de na...
-
nagyúr
válasz diegho #181952 üzenetére
Pont most vagyok túl a hibrid vs. nem hibrid matekon, nagyjából 1 millió forint a hibrid felára egy azonos szinten felszerelt, azonos futásteljesítményű, azonos kasznijú autó esetén. Egy Corolla vagy Auris esetében nagyjából 100 000 km alatt hozza be ezt a felárat az én számításom szerint. Aki legalább 30% város szinten, annak biztos megéri, nem véletlen, hogy a taxisok például imádják.
Egy 6 millió hibridet viszont nem egy 3,5 milliós autóval vetsz össze, ott a futásteljesítmény, szolgáltatások, stb. terén is bőven lesznek eltérések...
A hibrid az elektromos autók fejlődésével egyre értelmetlenebb lesz, de persze mindig vannak, akik megmondják, hogy az a legjobb, mert csak.
Hogy a jövő mit hoz, az egy más kérdés. De mi a mában élünk. Jelenleg pedig az elektromos autó még mindig kompromisszum és magas a felára. A hibrid pedig egy nagyon vállalható középút annak, aki városban is közlekedik és kis fogyasztást akar.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
batai15
félisten
válasz diegho #181952 üzenetére
Azt írtam hogy 2000kmen sem elhanyagolható.
Csak lehet félre érthető,nem akartam hogy fillér baszo címet kapjak . Ugye sokan úgy mondják leszarom mennyit eszik .hát nekem havi 50 a gázolaj ,számít plusz 5 10k is.
Amúgy 130 ekm városba durván 1000km ,bár elmegy szerintem átlagos használatnak .
Mint írtam aki felhívott annak a faterja taxis ,2.2 dcat ami nem jó mint a másik kettő ,és bele ment 600 ezer km akkor inkább a kettős tömegű, fap sinylik meg ,a motor megfelelő olaj csere melett nem .[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok. Visszatérnék az A3-as témára. Ilyet, vagy ezzel hasonló méretű autót vennék, 2014-es körüli gyártásút.
Ezekre az igényekre kellene vennem jövő nyárig: Napi kétszer 11 km munkába járás, ami 12 perc alatt megvan: 2 perc alatt fenn vagyok az autópályán, ott 8 percet megyek, utána még 2 perc a munkahelyig. (nem melegszik fel a motor teljesen, mire felérek a pályára - és még ne is panaszkodjak, kis benzines Polo-m van, az etéren jó)
Néha megyek vásárolni stb, ezek is 5 perces mutatványok. Szóval sokszor, kis távokra kellene. Nagyon ritkán 500 km haza. Éves 10ezer km, max 15 ha hétvégi kiruccanásokat gyakrabbá teszem.
Ausztriában jóval szigorúbbak az előírások, minden évben van vizsga és nem engedik át a vizsgán a kocsit ha bármilyen tökéletlenséget találnak, rögtön cseréltetik az alkatrészt.
Tehát nem engedhetem meg azt, hogy ne újszerű autót vegyek. Egyébként kb 5 évre kellene egy ilyen A3, Golf, Astra (esetleg Corsa?) méretű hatchback, utána kinövöm, családom lesz, stb. Akkor majd nagyobb méretűre lesz szükség, de most egy ilyen tökéletes lenne. Most 2007-as Polo IV van, első autó, az túl kicsi, túl gyenge a motor, és azt mondják hogy tuti át sem menne az ausztriai vizsgán egy ilyen "öreg" autó.
Szóval venni kéne egy kicsit nagyobbat és újabbat. Úgy gondoltam, hogy egy 3-6 év közötti autót vennék, és lesz kb. 8-10 éves amikor majd eladom.
Az Audi A3 tetszik a legjobban, mondjuk egy 1.4 TSI motorral, elmondottaitok alapján dízelt nem érdemes erre a használatra, ráadásul azok lehet, hogy jobban értéket vesztenek majd az 5 év használatom alatt, ha több nagyvárosból kitiltják majd, bár én vidéken tartózkodom.A3 tetszik leginkább dizájnra, kívülről és a belső tér is. Mechanikai szempontok szerint viszont nem tudom, más autókhoz képest milyen szintet hoz. Ami biztos, az az, hogy sokallom az árát. Ilyen korú A3-at ha szerencsém van megúszom 4M-ból. Én ennyit nem szeretnék költeni, csak ha nagyon muszáj. De ez a kiindulási alap. Néztem Golfot, Seatot, az a helyzet, hogy olcsóbbak, de annyival nem, "csak" kb. 10%-kal, max 20. Ha az egyik 3,5M a másik 4, akkor már inkább az A3-at veszem meg, mert jobbnak tartom, kivéve ha kapok olyan információkat hogy a másik ebben vagy abban jobb.
Igazából 2,5M-ból jó lenne megúszni az egészet, csak az a kérdés, hogy miben lenne érdemes kompromisszumot kötnöm ahhoz, hogy azt a 4M-t letornázzam 2,5-re. Idősebbet venni, esetleg olcsóbb márkát. De idősebb esetén az már egy másik, öregebb széria lenne, ami elvileg nem sikerült annyira jól, és többet kellene majd rákölteni.
Nekem a Fordok is tetszenek, meg de megint csak dizájn alapján (és ár alapján) tudom ezt mondani, nem tudok elég sokat a megbízhatóságokról. Elvileg rohadnak. Kérdés, hogy nem adom-e el én azt hamarabb, mintsem hogy az ilyen rozsdásodás, rohadás félék előfordulnának, hiszen mint mondtam, kb 5 évre kellene. Mazda 3 szintén tetszik, Volvo V40 is bár az már az A3-mal egy árkategória.
Honda Civicről jókat hallok, de nem ismerem.
És akkor még ott vannak más autómárkák hasonló méretű kínálatai. És még azon is elgondolkodtam, hogy mi lenne, ha egy másik Polo-t vennék, egy újabbat. Kicsivel nagyobb, kicsivel erősebb. És az idei 2019-es kerül annyiba, mint egy 5 éves A3, gondolom még jó darabig van rá garancia. Viszont 5 év múlvára az A3 lehet, hogy nagyobb részét megtartja az értékének abból, amennyi most.Ötletek? Kiindulási pontok? Mi az, amit jobb, ha kizárok, mert ez vagy az a baj van vele?
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Azért hasonlítom össze, mert az egy reálisan megvásárolható autó ma egy itthoni átlagfizetésből, a 6 milliós pedig nem az. Valamint, ha az egyetlen érv a 6 milliós mellett a 4,4 literes fogyasztás, mert ez esetben ez volt az egyetlen érv, akkor már érthető is az összehasonlítás.
-
nagyúr
válasz Citroware #181958 üzenetére
Saját vélemény:
-Enged el a 2014-es évszámot ilyen összegeknél. Nem a gyártás éve és a futott km, hanem az állapot legyen a fő szempont.
-Az A3-asban az a felár, hogy Audi. Ha tetszik, akkor szubjektív ok, de ebben egy topiclakó sem fog tudni segíteni. Azért készülj a drágább a szervizelése szerintem...
-Nagyon nagy a szórás árban. Döntsd el mennyit szánsz rá, és persze legyen némi tartalék, hiszen kelleni fog téli gumi (esetleg felnistől), meg bármikor beüthet ilyen szinten egy drágább javítás.
-Adott célra, adott feltételek mellett amúgy viszont már nézelődhetsz keveset futott szalonautók terén is, 3-3,5 millió körül Renault Clio, Peugeot 208, Ford Fiesta, kicsivel drágábban Toyota Yaris is opció. Itt nyilván az a kérdés, mi a fontos számodra, inkább jobban felszerelt, esetleg nagyobb autó, vagy kisebb, de új.
-Én a Mazdák terén mindehol extrém rozsdásodást látok, ha Ausztriában ingázol vele, mindenképpen egy extra alvázvédelmet kalkulálj az árba, illetve ha veszed, alaposan nézd meg, mennyire rohad. A Skyactive motorjaik az eddigiek alapján megbízhatóak, tartósak, szóval a célra egy Mazda 3-as nem rossz választás.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz diegho #181959 üzenetére
De ő 6 milliót adott ki érte, és mint írtam, Toyotán belül is nagyjából egy millió a hibrid felára azonos kaszni / felszereltség terén.Tehát egy 5 milliós másik autóhoz lehet mérni akkor a 6 milliós hibridet.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
addikt
Igen, tudom, hogy az A3-asban felár a márka, a konszernen belül a Seathoz és a VW Golfhoz képest. De nemcsak a márka. A belső tér szebb, jobb látványra és érzésre. Kívülről pedig dizájnra nekem jobban tetszik. Ráadásul az úton a futása simább. (ezeket egy online összehasonlítóból szedem). Nekem ezek az előnyök így megérik azt a plusz 20%-ot árban. Ha mondjuk közel 1M-val lenne olcsóbb, tehát 4 helyett 3-ból kijövök, akkor azt mondom hogy akkor már inkább talán azt veszem az A3 helyett.
De egyébként 2,5M lenne nekem az irányár leginkább. Csak fontos, hogy minél kevesebbet kelljen szervizbe vinni, mert az Ausztriában rohadt drága. Inkább veszek egy alapból drágább autót ha minél inkább megúszom hogy ezt vagy azt kelljen cserélni, csinálni rajta.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz diegho #181959 üzenetére
Értem én ha egy Dacia sanderoval veted össze soha nem éri meg egy Auris/Corolla hybrid.
De te meg azt értsd meg, hogy a korrekt az az, ha azonos tipust felszereltségel számolsz. Itt egy misi a difi. Városban az 1misit 100.000km alatt behozta. Vegyesben mondjuk 125.000km alatt. Innen lehet kalkulálni kinek éri nem éri meg.
Nekem tuti nem, de aki 25-30.000km+t fut ott teljesen reális azaz megéri. Ha annyit mennék én se egy 1.6os szívot vettem volna hanem kifizettem volna a dizel/hybrid felárat.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
diegho
nagyúr
-
-
diegho
nagyúr
válasz SaNyEe #181968 üzenetére
Olvasd el az elejét az egésznek és megérted. Egy konkrét példát hoztam, ahol az autót vásárló csak azzal indokolta a jóval drágább hibridet minden mással szemben, mert az keveset fogyaszt. De mivel fogalmad sincs a konkrét szituációról, ezért véleményt sem tudsz nyilvánítani róla, az, hogy mégis megteszed meg nem az én bajom/hibám/butaságom, kinek hogyan tetszik
-
MM
őstag
Sziasztok!
Feleségem Nissan Micráját cserélnénk nagyobbra (2011-es, 3 hengeres), az alábbi okok miatt:
- legyen kicsit nagyobb az utód (második autó, többnyire 2 gyermeket hurcolászna vele + esetileg 1 felnőttet)
- legyen kicsit biztonságosabb (függönylégzsák, újabb tervezés)
- igényesebb beltér
- jobb menetkomfort (menjen jobban, és legyen csendesebb autópályán)
- maradjon meg a kicsit magasabban üléspozíció és a jó kilátásEgyébként nagyon szereti, nem is cserélnénk le, de tényleg kellene egy nagyobb.
Hét közben agglomerációban ide-oda (1-2km - 15-20km utak), illetve ~2 hetente 4-500 km,-es út, ilyenkor pálya/országút is játszik.Első sorban újban gondolkozunk, max. 5M szánnánk rá, hosszabb távra megmaradna. (Micra 2014-től van meg), a magas üléspozíció miatt valami kicsit SUV játszana.
Láttam sokat volt ajánlva az SX4-SCross, illetve a Vitara is. Utóbbi jobban tetszik, előbbi egyáltalán nem, de néztem pár tesztet, ami szerint kicsit csendesebb/igényesebb belül.
Viszont felmerült még a faceliftes 2008-as Peugeot, amiből kicsivel 4M felett elérhető a 110LE 1,2 turbós benzines újonnan, mint kifutó modell. Ez tetszene is, a csomagtere is nagyobb az előző kettőnél, van-e esetleg gyengeség, vagy ajánlanátok-e esetleg mást?
[ Szerkesztve ]
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz diegho #181969 üzenetére
Elolvastam korábban képzeld és egész addig nem is kívántam rá reagálni, amíg ki nem szökött a 2 éves törött kiához hasonlítjuk dolog.
Értem, hogy Egy Auris HSD-nek is 4 kereke van meg a 3.5M Ft értékű-es 2 literrel többet fogyasztó szívóbenzinesnek is ugyanúgy 4 kereke van, a kettő között a párhuzam itt kb be is fejeződött. Lehetne egy 50ezer forintos Trabihoz is hasonlítani ennyi erővel, nem? [a sarkítás szándékos]Azonos felszereltség, formavilág mellett érdemes nézni a difit, úgy korrekt, s nyilván mindenki helikopter, aki hibridet vásárol Egyrészt tisztábban jársz vele (kiváltképp phev-vel), sokkal komfortosabban jár, mint a sima benzines, általánosan jobban felszereltek egységnyi felárért cserébe. Drágább? Nyilván .. oszt? Majd futás közben vissza is hozza, közben meg kényelemben vagy.
-- end of transmission --
-
_q
addikt
válasz diegho #181952 üzenetére
Mind a két autó új autó vagy használt? Én most épp használtan nézek 4 millió körül hybridet és már is nem akkor a különbség, ami simán bejön. Tehát ha egy nem túl régi prius 3 vagy auris-t nézünk, az nem sokkal drágább mint egy hasonló benzines, nem muszáj 6 millióért venni hibridet.
-
CactuS
Arcképgyáros
Csak ez a felár meglesz eladáskor is. De legegyszerűbb megnézni a HSD Aurisokat és a sima benzines darabokat.
Plusz ha nézel felszereltséget is (Automata, digit klíma, tempomat, stb), akkor nem lesz annyi.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
_q
addikt
Hogy kerek legyen a történet, én nem csak az üzemanyag költséget vettem figyelembe, hanem az elromolni képes, ismert hibák miatti szervizköltséget egy turbo benzines(2.5M) autót és egy hibrid (4M) között.
A kalkulációm úgy nézett ki, hogy évi 10-15 ezer km, 70% város, többi országúti használat lenne. 150 ezer km-t futott autók esetén 5 év alatt számításba jöhető szervizköltségekkel együtt számoltam. Azzal nem számoltam, hogy mennyi lenne az eladási ár (pedig ez szerintem a hibrid felé tolná a mércét). Csináltam egy optimista és egy pesszimista becslést. Ha a hibrid pesszimista becslést vetem össze a turbo benzines optimista becslésével, akkor 500 ezer Ft-al lett drágább a hibrid 5 év után. Ha mind a kettő esetén optimista becslést végeztem, akkor durván 100 ezer Ft-al jött ki kevesebbre a hibrit, ha pedig mind a kettő esetben pesszimistán számoltam, azaz minden ismert hiba miatti szervizköltséget feljegyeztem ami egy 200-250 ezer km-t futott autó esetén előfordulhat, akkor 500 ezer Ft-al jött ki kevesebbre a hibrid autó fenntartása.
Emellett vannak a hibrid felszereltségéből adódó komfortbeli különbségek és egyéb pénzben nem, életvitelben viszont mérhető különbségek.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #181976 üzenetére
Úgy hogy 5 évre tervezek vele nagyon max 6 . Tehát egy 200 ezret futott kocsiban lesz durván 400 ami elvileg a legtöbb dizelnek normálisan használva még elmegy ,ha meg nem minimum 0 leszek egy benzinhez képest ,de ha azt számolom hogy egy benya is kopik akkor még mindig olcsóbban jövök ki.
Ez egyébként a legkedvezőtlenebb forgató könyv ,erősen rajta vagyok hogy a 2 munka helyből csináljak egyet ,meg redukáljam a km-et valamelyest ,vagy még jobban keressek hogy jobban jöjjek ki .
Értem én hogy új autó lenne a legjobb választás ,de sokszor át gondoltuk az autó cserét ,a pug abban a korban van amikor a piaci ára lassan semmi ,és jövőre majdnem rá lehet majd költeni ennyit. (Fényezés , új gumik )
Igy is némi segítség veszek igénybe ,ami nem fog rosszul esni ,mert jövőre babát akarunk ,meg lagzit bár ez nem nagy létszám lesz ,meg még házra is kellene lökni 1 milliót . ,És még maradni is kellene hogy be nullazzam ki magunk . új autó ,tehát egy darabig nem jöhet szóba ,akkora hitelt nem merek be vallalni .Szóval ez az én helyzetem nem egyszerű . A p2 nagyon részegen tudna be jönni ,meg ettől még az 1.4 D Corolla is sokkal fickosabb ,a p3 már egy felessel is tetszik de az messzi van még.Ha már 2 munkám van meg havi van hogy 400 órát is dolgozik az ember legyen az igényeknek leginkább megfelelő kocsi ,ha már az e clast el engedtem ,majd talán pár év múlva lesz egy szám íze szerint kinéző autó.
Corolla legalább tetszik ,méretileg is oké , fenntartás is .[ Szerkesztve ]
-
válasz Dare2Live #181965 üzenetére
Ok 1M a különbség új korukban, 4-5 év év múlva is 1M-el többet kapsz érte, mert ha nem akkor értékvesztést is hozzá kell dobni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #181985 üzenetére
A hszem lényege annyi lett volna, hogy legalább uazt a tipust nézzük, hasonló felszereltséggel és ne egy használt/törött vagy pl új Sandero TCOval vessük össze a Corolla Hybridet.
Ezért nem új árból indultam ki hanem az 4-5éves hasznaltbol.
ha újnál nézzük akkor hahu alapján 5.3tól indult az 1.6 comfort sedan és 7től a hybrid sedan.Persze itt még sok minden belejátszik pl felszereltésge 99% nem tökéletesen azonos. Aztán ott a CVT. (De az kinek előny, kinek isnteverés.)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
szőröscica
addikt
Sziasztok!
A paromnak keresunk elso autot, kb. negy modell maradt fent a szuron kulonbozo okokbol. Ford Fiesta Mk7, Opel Corsa D, Honda Insight, Mercedes A-osztaly.
Az elso harom tudom, hogy nem egy ordoglakat, de a Mercirol semmit nem tudok. Mennyire megbizhato egy benzines ezekbol a masodik generacios A osztalyokbol (2005-2010 kozottiek kb)? Van valami jellemzo nyugjuk? -
őstag
válasz batai15 #181984 üzenetére
ha tényleg 14 órát dolgozol egy nap, abba hogy fog beleférni, amikor a kocsid kiesik napokra, meg 1-2 havonta szervizbe kell vinni?
ja meg egy 200 ezret futott dízelre rákölteni 2-300 ezret, az kb telejsne normál kiadás bármikor
ez baromi jól hangzik hogy elmegy 400 ezret, csak azt nem kalkuláod bele, hogy közbe ráköltöd a vételárát 3x alkatrészre, illetve áll akár heteket a szervizbenem fikázni meg beszólni akarok, de aki napi 14 órát dolgozik (minden nap, ünepnap is-a heti 100 csak így jön ki), annak legyen már havi 70-80 ezer ft-ja egy új autóra
vagy ha nincs akkor ott valami nagy hiba van...
ha meg nem vállalkozó, akkor adjon a cég cégeset[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz szőröscica #181988 üzenetére
Négy autó, három osztály. A Fiesta és a Corsa racionális döntés, az Insight nem rossz, az A osztályt viszont szvsz kerüld. Drágán fenntartható...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
retesz147
addikt
Sziasztok!
Testvéremék szeretnének új (???) autót vásárolni.
Segítségemet kérték, de sajnos igazából nem tudtam nekik igazán tanácsot adni ebben az új szegmensben. Kisvárosi használat (napi 10-30km), néha-néha egy egy hosszabb út, évi max 10e km és ha megbízható az autó, akkor 10+ évre terveznek vele, amikor is 100-150e km lesz benne. Későbbiekben akár napi ingázás is szóba jöhet kb 120km odaa-vissza, melyben fővárosi forgalom+országút van benne.
2 autót néztek ki.- Volvo XC 40 T3 Automata R-Design (viszonylag fullos felszereltség)
- VW T-Roc 1.5 TSI ACT DSG (ez is fullos R-line felszereltséggel)Sajnos egyik autó motorjáról se nagyon találtam komolyabb infókat infókat.
A Volvo nagyobb, de kb. pont azzal a nagysággal drágább is. Amit találtam róla, hogy ez a motor szomjas (8-10l/100km).Félek a 3 hengertől,
A VW-nál pedig a korábbi TSI-ről nem olvastam jókat, erről az új 1.5 TSI-ről nem nagyon találtam semmit és még a 7 fokozatú DSG is homály (bár arról találtam 1-2 infót, hogy ez nem az a "világból kimenő" automata, de nyilván egyik se).A keresésük leszűkült erre a 2 autóra.
Ti melyiket ajánlanátok? Melyikbe mi lehet a buktató?
Mindkettő megvásárolható, vagy az egyik teljes kapufa, vagy mindkettőtől meneküljünk?Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13 eu dev...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #181988 üzenetére
Mk2 A Class az teljesen vállalható. Előbb vennék azt mint egy Insight-ot, pedig tudod, hogy a felkelő nap volt a jelem az oviban. Kollégámnak az volt, ismerős gépezet.
1.5-ös benzines kicsit iszákos 8-9 litert simán bever városban cserébe elég tartós (dízelt meg ne vegyél). A csomagtérajtó hajlamos a rohadásra (volt rá visszahívás), az elektromos központi zár hajlamos megmakkani és a villanyszervó is hajamos meghalni: ha az egyik irányba könnyebb tekerni a kormányt mint a másikba akkor inkább hagyd ott, kb 150k-s történet (vagy alkudd bele). Ha világít az ESP lámpa akkor a kornányszögjeladó halt be az is tipikus hiba.
Mivel láncos a vezérlés, érdemes hidegen meghallgatni ha csörög akkor csere.A cvt váltósokat messziről kerüld el ha nincs igazolva a rendszeres olajcseréje.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
A fogyasztas szamara nem tetel, ez az auto velhetoen 5 ezer km-nel tobbet nem nagyon fog jarni evente. Kis tulzassal esernyo helyett kell, ha a napi 60km-es korunket valamilyen okbol nem tudjuk egyutt megcsinalni.
A legfontosabb az lenne, hogy ne megutalja, hanem megszeresse az autovezetest, szoval a megbizhatosag az elsodleges - ne kelljen minden honapban valami tomitescsere vagy hibakod miatt szervizbe szaladgalni vele. Es persze mivel nobol van, ezert a kulso es belso design is fontos, ha nem tetszik neki, ki van zarva (igy esett ki pl. a Jazz es a Yaris) - ellenben a jozan esze a helyen van, az 1-es BMW-rol le tudtam beszelni.
Koszi a valaszt, bevesszuk akkor a keresesbe ezt a modellt is, igazabol nekem is tetszik, es a tervezett 1.5-1.8 kozotti vetelar korul azert egesz megvigyazottnak tuno darabok is akadnak. -
diegho
nagyúr
válasz szőröscica #181995 üzenetére
Bravo nem tetszik neki? Tudom kicsit nagyobb, de a csajoknak be szokott jönni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen