- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Monitor hiba topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, elöl-hátul nyitott difi, középen meg egy elektrohidrauliks tengelykapcsoló ami 10-90%-között tudja válzotatni a nyomatékot az első és a hátsó tengely között. Ettől "komolyabb" rendszert max egy Audiban kapsz. Ott van torsenes Quattro hajtás de egy Audinak a fenntartása kicsit több mint egy Suzukié.
Ha kell a felező akkor Subaru Impreza:
#nincsbennetarcsi
-
Amit Qru írt a fenntartásról az nagyon igaz! Sajnos nem olcsó az audi allroad fenntartása. De én feltétlen híve vagyok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
blackydan
senior tag
Sziasztok,
Kis családunk maga mögött hagyná az eddig használt 2003-as megane-t és elkezdenénk keresni az utódot.
Ami alapján keresnünk kéne:
-3-3.5 millió környéke
-Feleségem szeretne automata váltósat, de talán rábeszélhető kézire is szóval jól jönne mindkét opcióra tipp.
-benzines vagy dízel nekünk mind1 (céges autóm dízel és azzal is ugyanúgy elvagyunk mint a benzinessel)
-jó lenne, ha csak 100-120 ezer km lenne benne
-évi 10 ezer km körül mennénk vele város + országút, megfontoltan vezetünk a gyerekek miatt sebességeket betartva és figyelve mindenre.
-fogyasztás nem annyira számít
-tudom minden autót szervizelni kell de ne legyenek egetrengető hibái
-nem vagyunk márkahűek és a francia autókkal sincs semmi bajunk, kinézet is kb mind1. Mi használatra vesszük a kocsit és nem divatozásból 😅
-tempomat kéneMinden ajánlást előre is köszönünk!
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Akkor a Pinin kilőve. Az gyakorlatilag a japán Lada Niva. Kényelmetlen kicsi bután pattog az úton rohadt sokat fogyaszt a drágábbik benzinből és a terepjárási képességei sem kiemelkedőek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nsgeri
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni élményautó ügyben. 2 millió körüli keretet szánnék a projektre, egy olyan autót szeretnék ami főleg hétvégente, kirándulásokra, hosszabb utazásokra használnék, tehát fontos lenne, hogy akár 4 felnőtt elférjen benne és pár csomag is. Elsősorban benzines manuális váltós autókat nézegettem, de automatától se riadnék vissza feltétlen. Ami nagyon bejönne az egy e46 325i vagy 330i az M54-es motorkódúak touring kaszniban. Szembesültem a kínálat szűkével akarom mondai hiányával ezért is érdekelne, hogy mit tudnátok mondani, érdemes e várni hátha befut egy megfelelő vagy nézegessek más típust és ha igen akkor miket.
Nagyon köszönöm a segítséget előre is! -
rbalint88
addikt
válasz soldi3r #180211 üzenetére
mondjuk a négyszemélyes élményautó fogalmát nem nagyon értem, mert amikor a sofőr élménykedik, a többiek csak sikongatnak és összehányják magukat
de az E39 szerintem már túl nagy élményautónak, az E90-es széria jobban közelíti az optimumot ebben az irányban. csak abból nem lesz 2M-ért értelmes, főleg benzinesben. -
8th
addikt
mod: Aki nem értené ebben mi a poén: néhány éve ellepték a csoportot a suhogós joggongos makkos cipős "üzletemberek" akik minden lelakott kint ingyen elhozható osztrák német romhalmazra lecsapnak majd itthon arany áron meghirdetik várva a megfelelő balekra vadászva. Szemrebbenés nélkül bármilyen bontószökevényre odaírják, hogy rozsdamentes állapotban és, hogy a motor jó a váltó jó stb... közben a hirdetéshez feltöltött képeken látszik, hogy lukas a küszöb és a kerékívet is zabálja a rozsda. A kocsit hátulról fotózva sűrű élénk kék füst jön a kipufogóból és hasonló apróságok. De joa ato. csere.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
dj79
senior tag
Sziasztok!
Nos, nőnek a gyerkőcök, így a külön-foglalkozások miatt lassan kellene vennünk egy négykerekű esernyőt a Golf mellé, kizárólag megyeszékhelyen való közlekedés a cél, amivel szép lassan ki is fogom nyírni a technikát, ezért valami kisköbcentis faék egyszerű cuccra gondoltam.
Csak a járműre szánt keret kb 600e lenne, 5 ajtós kell mindenképpen.
Első körben, yarist, htp fóbiát meg 1.0 corsát nézegettem, a faceliftes punto 2 rozsdásodási hajlamával nem vagyok tisztában.Szerintetek milyen életképes alternatívák vannak még ebben az ársávban?
-
molnarpeter
nagyúr
+VAG topik összefoglaló. A Skoda 1.4 hengerfejes szeret lenni, az 1.4 16V alá nem adnám, vagy esetleg a nagyobbak, akár egy szívó dízel, mert a benzinesek nem a kis fogyasztásukról ismertek. Ibiza és Polo ugyanez. Ha nem 500 méteres utak lennének, akkor az SDI is vállalható (nincs turbó, nincs kettőstömegű, egyszerű adagolós motor), 5 liter körül elmegy.
-
soldi3r
veterán
válasz molnarpeter #180223 üzenetére
Az SDI-nel igazabol nem gond a rovid tav sem, inkabb, hogy evi 30-40 ezret mar lefutottak.
E30 (oo=[][]=oo)
-
dj79
senior tag
Edzett vagyok, sorolom az okokat:
Peugeot 206 benzin, első szériás
Clio 2, 1.5dci societe
Megane 1 ph2 benzin
Peugeot 307 HDI, első szériás, siemens rendszer
Megane II kombi benzin, első szériás.Voltak apró technikai jellegű apróságok és fennakadások az elmúlt 15 évben, mondjuk azt. Na de ha tényleg ennyire rumli a HajTéPős, akkor passzolom.
-
-
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Továbbra is nyűglődöm. Kellene tanács, most hogy tisztázódtak a dolgok mára.
- A keret 1.3 millió forint + esetkeg átírás, de jobb lenne azzal együtt 1.3Meséltem már itt,hogy ismerősnek van egy 2005-ös Astra kombija, 115ezer km-el, jól felszerelten, amit pont ennyiért adnak. 1.8 benzin, automata, napfénytető.
Ma reggel megnéztem kicsit tüzetesebben, mert pont összefutottunk és hát kicsit csalódtam. Ilyen régifajta kormányzárat használ, ezért a kormány full kopott, belül kicsit össze vissza van verve az autó. (szállításra is használja, ezért is akar másikat,mert ez nem túl jó arra). Kívül is van rajta egy két parkolási sérülés, amit Pesten könnyen össze lehet szedni.
Pro: Ismert előélet, jó motor és váltó, műszakilag oké, téli - nyári gumiszett + felnivel, kevés km-t.
Kontra: Külső és belső állapot némileg leharcolt, ha nem is vészesen.Én azért szeretem ha normálisan néz ki az autó, így kicsit csalódtam.
Javasolnátok pár típust, amit nézegethetnék alternatívaként a fenti összegért?
- max 1.3 millió
- agglomerációból bejárni 2 gyerekkel
- ne legyen Mazda és Ford, mert azok most voltak.
- mindegy,hogy benzin vagy diesel
- 2005 utáni mondjukNézegettem pár V50-es Volvot, tetszenek, de ilyen 300k km-n túl. 1.6D nem tudom mennyire gáz már akkor.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz BigBlackDog #180234 üzenetére
Az 1.6D nem az 1.6HDI? Van a cégben egy C4 1.6HDI 90 lovas... igaz,hogy még csak 110ezer van benne, da nagyon jól fogyaszt és jól megy. Amúgy itt van egy 2literes diesel V50. Nem tűnik rossznak.
Jazz kicsi... most egy Mazda 2, így elég a kis autókból.
Amiket így nézek az B6 Passat, V50 Volvo (eddig ezek tetszenek legjobban), VW Golf kombi...A francia autókig még nem jutottam, de nem lenne rossz egy megane kombi 1.5 dci sem. Csak kicsit fázom a francia autóktól.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #180234 üzenetére
Miért, mi a baj az 1.6D-vel?
Focusban meg ajánlott motor.V.Stryker De, az az 1.6 HDI
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboldi #180239 üzenetére
+8th, dj79 - szeretnék nagyobb autót, hogy érezzek magam körül valami kasznit. És néha jön velünk a két kutya, amelyikből egyik öleb, a másik kevsébé. Méretben monjuk ilyen Golf vagy Focus, Astra kombi típus. Passat kombi félék még beleférnének és tetszik is. De kisebbet már nem szeretnék, elég volt.
Volt Mondeo kombim...na az faxa volt. Bedobtam hátra a babakocsit, aztán meg kellett keresnem. Viszont már nem kell annyi hely sem. Valahol a középutat keresem.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #180244 üzenetére
tudom, hogy Ford, de C-max nem játszik? Mindent is tudnak, amire szükséged lehet (mondom ezt egy golf V kombi tulajaként, ahol szintén rugdalják a háttámlát )
2 gyerek + kutyák mellett a beltér jelenlegi állapota ne érdekeljen, úgyis nagy munka lesz rendben tartani - vagy veszel egy kicsit leéltebbet és nem fog érdekelni)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OpenMediaVault
- Warhammer 40.000
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen