Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sur1G
aktív tag
válasz Integrale #145751 üzenetére
Nálunk van két Mazda 3. Az első 2006/11 havi első tulajai vagyunk, sehol 1 rozsdapötty nincs rajta, még felületi se. A másodikat most vettem 2007/12 havi Németországi, felemelte a szerelőm, megnézte, leszedte a kerékjárati íveknél található takaró elemeket is és szerinte nincs semmi rozsda rajta (bár ezen csodálkozott, lehet kapott valami védelmet, vagy télen nem használták). Gyári fényezés, látszanak a gyári ponthegesztések. Én úgy gondolom, hogy amennyiben vigyázol rá és nem hagyod fél évig rajta a sós lét stb... akkor semmi gond nincs velük. Én egy új autónál inkább ezt az aggódást választanám, mint a dízeleknél és a kis turbós benzineseknél lévő sok húzós hibát.
Nem neked akartam címezni, sry!
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Figyeljetek már, használ itt valaki autót úgy, hogy a saját cége U]bérli?
Azt olvastam többször itt a fórumban, hogy milyen jó a céges tartós bérlet (operatív lízing), mert az áfát vissza tudja igényelni a cég. Én viszont azt hallottam egy könyvelőtől, hogy a bruttó bérleti díj áfáját kizárólag a céges használat arányában lehet visszaigényelni, és minden egyes utazásra vonatkozóan útnyilvántartást kell vezetni a céges és magánhasználat elkülönítésére. A munkahelyre és hazajárás nem minősül céges használatnak.
Ergó nekem ebből az jön le, hogy ha nem kifejezetten és vezetett módon a cég érdekében használod a bérelt autót, akkor semennyi áfát nem lehet visszaigényelni.
-
freelanced
addikt
válasz tikshow #145746 üzenetére
Mennyire éri meg dieselt venni használtan? Mármint javítás szempontjából? Abszolút laikus vagyok jelenleg csak azt mesélte valaki,hogy elvileg van ami elég drága ha elromlik illetve hogy többet kell költeni rá. Ebben van igazság?
Tényleg olyan jó ez a kis Saxo? Még is csak francia..
És a Swiftről mi a vélemény? Illetve a III-as Golfról?
Köszönöm?
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
lenko
aktív tag
válasz freelanced #145758 üzenetére
G3-ból csak ilyen GT-t érdemes venni, az ára miatt gondolom kiesett...
Az embereknek fáj az igazság!
-
őstag
válasz Sur1G #145753 üzenetére
Egyébként ami nekem az innen onnan szerezhető infókból lejön az nem az hogy minden mazda rozsdál, hanem az hogy meglepően sok és meglepően hamar (pl közvetlen tulajtól hallottam hogy mazda 5-öse rozsdál). Azt tényleg nem tudom hogy miért van. Lehet hogy bizonyos használatot még bír, bizonyosat nem (mennyire sózzák pl az utakat). Vagy nagyon hullámzó a rozsdavédelmi színvonal.
De engem halálra idegelne egy nyolc évesen rozsdáló autó.
De motorügyileg teljesen igazad van. Lassan már suzuki se lesz szívó motoros (bár a fene egye meg az 1.4t suzuki kifejezetten jó benyomást keltett bennem tesztvezetéskor) . A mazda 2 literesét nagyon szeretném...
-
concret_hp
addikt
hátha spórolok valakinek 1 felesleges kört, amit a netrisk kiad egyből papírt, hogy megbízást adtál biztosítás kötésre, na az az okmányirodában nem jó...
vagy fullba vagy sehogy :D
-
szőröscica
addikt
válasz concret_hp #145762 üzenetére
Nekem ket autot is atirtak vele siman, nem kellett az allianzos kotveny.
-
őstag
válasz concret_hp #145762 üzenetére
nem a megbízás kell, hanem a biztosítás részleteit is tartalmazó ajánlat
Debrecenben gond nélkül elfogadják ezt évek ótaa megbízás (meghatalmazás), az a netrisknek kell, hogy szerződni tudjon a nevedben a biztosítóval
cryptot minden termékemért elfogadom
-
tikshow
addikt
válasz freelanced #145758 üzenetére
Egy bot egyszeru auto, kb, mint a swift, de azert egy kicsit stilusosabb. A fenntartasa szerintem ugyanott van. Nyilvan nem kell a dizelhez ragaszkodni, de a keretedbe kb a teljes hahu kinalat belefer.
-
őstag
válasz szőröscica #145765 üzenetére
nekem volt allianzos autóm két éve ráadásul éves díjfizetési gyakorisággal és a netrisken keresztüli felmondást simán elfogadták, rendben visszautalták az időarányos díjat is
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Lokids
addikt
válasz LuxusGSM #145768 üzenetére
És mire alapozod? A Corsa is állat gép. Ráadásul abban gyárilag van sperr, nem kell bele utólag venni, mint a seatba. De a seat is baszó és 5 ajtós.
Kár, hogy ami mo-n van 1 db az fekete. Feketét meg féláron se vennék.[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Mauzes
őstag
Egyre inkább lejövök a SUV vonatról, hadd dobjam be, most min évődöm:
Ha újonnan kb. ugyanannyiba kerül egy Auris Touring Sports 1,8 Hybrid Trend Active, és egy Octavia Style 1,4 TSI DSG-vel; ti melyiket vennétek és miért?
Nekem a hibrid hajtás nagyon szimpatikus, jobban is fogyaszt, kevesebb elromló alkatrész, és ennek a változatnak a csomagtere is teljesen oké.
Az Octavia viszont, ugyan nem prémium, mégis csak nagyobb, erősebb, és valahogy olyan "autószerűbb".
-
nagyúr
válasz Mauzes #145771 üzenetére
Ha sokat városozol, akkor Auris, egyértelmű. Ha bármi más, sok csomag, vagy a tetszési index is benne van, akkor Octavia. Én oktávot vennék, ismerősnek ilyen van, 2x vezettem (igaz rövid távon) de engem megvett kilóra, és ő is imádja, előtte corollája volt!!!!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mauzes
őstag
válasz #94529552 #145773 üzenetére
Hm, ez érdekes, hogy ennyire szarnak mondják. Mondjuk ez az első verzió, amit több tesztben is lehúztak (bár nem ennyire), a mostani meg ugye kicsit továbbfejlesztett: [link], itt pl. pont nagyon dicsérték.
Az Octavia-t amúgy én is jónak gondolom, de egy kicsit azért fáj, hogy ugyanannyit kell kiadni érte, mint egy hibridért, amit bitangul fel is extráztak.
Kornel: a Niro olyan fél misivel lehet drágább kb, viszont a csomagtartója kicsinek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Ezekről a Jettákról mi a vélekedés? Nem egy szépségdíjas autó, de ebben már vélhetően szíjas 1.4 TSI dolgozik, a fenntartása nem eget rengető összeg és a 150 ló is megmozdíthat már 1300 kilót. Ahogy elnézem, ezeket nem forgalmazták itthon, mind behozott autó (mármint mindhárom a hahun ) A hétfokozatú sebességváltó alapján sanszos, hogy szárazkuplungos DSG van bennük.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz freelanced #145766 üzenetére
Fapad az összes, és ez az 1 motor jó csak, a többi felejtős, a te szempontodból.
Nem GT-ben is akad ezzel a motorral (aminél hátul dobfék van, rosszabb ülésekkel, nincs elől+ stabrúd, többnyire elől van csak el. ablak, vagy nincs is+klíma is csak elvétve), de úgy még annyi sincs mint GT-ből, aminek 99%-a nyilván kintről van. (Régen is felvetette a pénz a Magyar embereket. )[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Lokids
addikt
Szerintetek ezt mibe kerülne behozni?
https://www.autoscout24.com/offers/seat-leon-cupra-r-2-0-tsi-gasoline-blue-47c6283c-56af-1e30-e053-e350040a88f3?cldtidx=3
Németeknél tudom, hogy van piros rendszám, de osztrákoknál hogy működik?
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Szajo
őstag
1milla környékén milyen benzinest ajánlatok ami megbízható, viszonylag keveset fogyaszt (9l alatt) és azért egy klíma, elektromos ablak vab benne mininum?
-
HookR
addikt
Ez már igen közel áll a célkitűzéshez (benzines kombi, bézsbelső, panorámatető). Paramétereit tekintve leginkább a fekete szín és a kerékméret hibádzik. Vajon el lehet adni a 18"-as felniket, keresik ezt használtan (a képeket elnézve legalább az egyiken van horzsolás)?
Szorgalmasan tekerték bele a métert is. Cserébe majd 2 év gyári garancia van még rá. Vélemény?[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Mauzes
őstag
Szép ez az i40, amit HookR talált. Érdekes, hogy ugyanolyan évjáratra rászűrve (ugyan kevesebb van belőle), átlagosan sokkal kevesebbet futott példányok vannak i40-ből, mint mondjuk Passat vagy Octavia. i40-nel nem utaznak, vagy mi?
Amúgy i40 vs. Passat vs. Mazda 6 vs. Mondeo? 2-3 éves használt példányokat nagyjából hasonló tulajdonságokkal és hasonló áron lehet találni.
[ Szerkesztve ]
-
HookR
addikt
válasz rbalint88 #145792 üzenetére
Megfeneklettem a döntést illetően. Újra és újra, különböző aspektusból körüljárva a kérdést mindig odajutottam, hogy a szempontok egyensúlyát a B7 Passat és az I40 kombi képviseli. Előbbinek kielégítő a hangszigetelése, jobban tetszik a konzervatívabb, időtállóbb formavilága és belsőtere, valamint részletmegoldásaiban is kiérleltebb modell benyomását kelti. Cserébe a szóba jöhető benzines motorok (1.4, 1.8, 2.0 TSI) közül egyik sem ajánlható nyugodt szívvel és a DSG váltó is problémás. A Hyundaiban ott az egyszerűbb, tartósabbnak ígérkező hajtáslánc (szívóbenzin, nyomatékváltó), az összes objektív szempontnak megfelel, cserébe van benne egy adag távol-keleti ízlésvilágot tükröző túldizájnoltság, ami szvsz kevésbé lesz időtálló és ami a legnagyobb szívfájdalmam, a kombi puttony felől autópályatempón a szélzaj tolakodóbb a kívánatosnál. Erre mondjuk filléres megoldás a füldugó használata
Ha kicsit szélesítem a horizontot, akkor lassan képbe kerül a VII-es Golf kombi is, szíjas benzines motorral, de abból még csak a kevésbé felszereltek érhetőek el 4m-ig. Bézsbelsős, panorámatatős változatra félő, hogy fél-egy évet várni kellene. Személyesen ezt még nem nyílt alkalmam kipróbálni, de a tesztek alapján az a benyomásom, hogy a B7 Passat-éhoz hasonlóan jó a hangszigetelése és a csomagtere is csak minimálisan marad el tőle (a litereknél sokkal érdekesebb a betüremkedő üregek nélküli, lehajtott üléstámlával értendő tényleges szélesség/mélység/magasság).
Illetve kacér gondolatként felmerült a V70 is, de ott a kiváló hangszigetelés, otthonos belső és a valamivel nagyobb csomagtartóért (a kerékjárati ívek közti szélesség bő 10 cm-rel nagyobb a másik hároménál) cserébe ~200 kg-nyi súlytöbblettel, az ebből fakadó fogyasztásnövekedéssel és a panorámatető hiányával kell fizetni. Arról nem is beszélve, hogy nem könnyű kifogni a kívánatosan szép összeállítású (itt üt vissza a prémiumokra jellemző egyedi konfigurálhatóság), bézs beltérrel megkímélt, benzines példányt.Úgy vagyok vele, hogyha nem sikerül dönteni, akkor döntsön a felhozatal! Legyen az, amelyikből hamarabb fennakad a rostán megfelelő példány... és ez most érdekesnek tűnik.
Nem, évi 10-15e km a jellemző.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mauzes #145794 üzenetére
Egyedül a futóműve nem az igazi az i40-nek. Mentem egy pár keveset futottal, és az volt a benyomásom, mint az octaviamnal, jó a futómű de lassan cserélni kell majd a dolgokat, mert már nem olyan pontos minden benne.
Az összehasonlítás végett az i40-ekben 30 000km-ig volt, az octaviamban meg 160 000km van. Itt azt mondtam, hogy nem kérem, inkább a vw csoport, azok legalább raknak rendes vasakat a bódé alá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #145798 üzenetére
A póló ruhadarab, nem autó, a golf egy sport, a passat meg egy szélrendszer. A Phideon már autó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen