Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
válasz runner 125 #146351 üzenetére
Lehet, hogy már öreg vagyok, de az XC60 belseje nekem nem jön be.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #146308 üzenetére
Nekem is épp most keltették ezek fel az érdeklődésém.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #146335 üzenetére
Megnéztem a méreteket (kellett már egy kis frissítés), tényleg nem kiugróan nagy. Szerencsére a különbséget belül is érezni. (összekeverni is könnyű hátulról a régi S60 -al, a TC -n is poénkodtak egyszer ezzel, ha jól rémlik) Ami meglepő, hogy az új S60, de főleg a V60 mennyivel nehezebb. A közel 1700 kg -os V60 -at vajon mennyire dinamikusan mozgatja a 163 ló?
S80 és kijelző: a lebegő konzollal össze lehet hozni bármilyen egyéb fejegységet? Már mint ami esztétikusan illeszkedik a műszerfalba.[ Szerkesztve ]
-
RocknRoller
aktív tag
sziasztok,
1.6 fsi (85kw) +6-os váltó kombóról van valakinek tapasztalata, hogy mennyire megbízható/nem megbízható konstrukció?
MK5 golfot szeretnék venni ilyen motorral. PDTDI-t nem merem bevállalni a turbó, kettős tömegű, PD elemek és részecskeszűrő miatt.
Már jó pár ilyen golfot megnéztem, de mindegyiknél volt valami zörgés alaphelyzetben a műszerfalnál, két félét tapasztaltam, az egyik mintha műanyagok csiszolódnának egymáshoz egy zötyögős úton haladva (csak itt egy helyben állt az autó alapjáraton) a másik meg mintha ventilátor ciripelne szintén a műszerfal felől. az ilyeneket kerüljem helyből v viszonylag kevés pénzből orvosolni lehet?Illetve az mitől lehet, hogy lefelé automata mind a 4 ablak, de felfelé már nem?
Az igaz, hogy ha az ablakmosó folyadék szintje alacsony az autóban, akkor nem megy a fényszórómosó ?
[ Szerkesztve ]
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
HookR
addikt
válasz Acheron #146354 üzenetére
"S80 és kijelző: a lebegő konzollal össze lehet hozni bármilyen egyéb fejegységet? Már mint ami esztétikusan illeszkedik a műszerfalba."
Ebben a V70-esben a gyári kijelzőt érintő képernyővel és Android box-szal okosították fel - youtubeAmúgy érdemes meglesni a korábban linkelt vásárlási tanácsadót, sok érdekesség kiderül belőle. Volvo dízelek sem makulátlanok. Van külön V60-asról is.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
runner 125
nagyúr
válasz #03969024 #146352 üzenetére
Lassan 10 éves modell, való igaz h klasszikus, funkcinális Volvo belső jellemzi, bár megfelelő szín - anyaghasználattal szerintem mutatós még most is:
Az alubetéteteket szeretem, sokat fiatalít egy belsőn, a kamufától kivagyok és mellette öregít is. Manapság már egész jó (nem karbon..) fóliák, VTN bevonatok elérhetőek a piacon, pár ezresből el lehet tüntetni. Használtautónál a színösszeállítás mindig némi kompromisszumra késztet, ugyebár.
Acheron
Mondtam, h nem nagy. Fotókról annak tűnik, noh meg számozását tekintve az ember azt hinné, h 7-es BMW, S Mercihez közeli méret, de bőven alattuk van.
Csak érdekességképp, a 8. gen Accord 4725mm hosszú, 1840mm széles. A mos futó Mazda 6 már 4870mm hosszú és 1840mm széles. Az S80 pedig 4851mm hosszú és 1861mm széles.
Biztosan észrevehető a nagyobb tömeg, de ott van a 400Nm nyomaték.
Nem, abba nem lehet betenni utólagos 1-2 DIN-es fejegységet. A gyári zene különösen jó már alapfelszereltség mellett is, max. USB okosítás kellhet.
Mondom ezt úgy, h a HR-V-ben uDimension zene van.HookR
Az általad linkelt videó csak a 2012-től gyártott V70/S80-nál működhet, előtte liftes kijelzőt alkalmaztak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gzbotii
veterán
válasz RocknRoller #146355 üzenetére
FSI motrok koxolodasat tudtommal meg a TFSI-ben sem sikerült megoldani.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
HookR
addikt
válasz runner 125 #146357 üzenetére
"Az általad linkelt videó csak a 2012-től gyártott V70/S80-nál működhet, előtte liftes kijelzőt alkalmaztak."
Az valóban trükkösebb. De nem példa nélküli:
- Ez szintén android box-os megoldás.
- Itt navigációt építettek be az eredeti kijelző helyére.
- Ebben meg egy Lenovo S939-es okostelefont.[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
veterán
válasz RocknRoller #146355 üzenetére
Rossz a híre az FSI motoroknak.
A sógornőm 12 évig használt egy A3 1.6 FSI-t, most ősszel adták el, csak a kötelező karbantartást kérte, főleg városban használta, időnként autópálya.
Lemerült az akksi, mikor 2 hónapig nem használta. -
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #146351 üzenetére
Szép kégli, látom mellette már nem is futotta neki D5-re...
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #146351 üzenetére
Nagyon kellemes lehet második kerületben egy ilyen házikó
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #146357 üzenetére
Igen, az megvolt, hogy az 5 -ös "párja" volt anno - picit feljebb pozicionálták a modelljeiket, de valójában a hetesnek nem is volt Volvo megfelelője.
Ki kell azért próbálni, mire elég ez az új motor. Az tetszik, hogy kisebb löketből hozták ki ugyanazt a teljesítményt, mint a korábbi 163 lovas, de azért 150 kg többlet súly az nem kevés, még ha + 60Nm próbálja is ezt kompenzálni. Ez a D3 - D4 kavar sem egyszerű,ha jól tudom a 2011 -es D3 (2.0, 163 Le) lett 2012 -ben D4, A D3 nevet pedig a 135 lovas verzió kapta, de pl a Hahun a D3 -nál 5,1, a D4 -nél 4,5 l vegyes fogyasztás hoz konzekvensen (és mindkettőt 163 lovas 2 literes 5 hengeresnek jelölve), mintha ez két külön motor lenne (lehet hogy az is?). Mintha lett volna erről is egy TC cikk anno, de nem találom.
Tud esetleg valaki olyan oldalt mondani, ahol az egyes típusok (nem feltétlenül csak Volvo) nyomaték - lóerő görbéit össze lehet vetni?(#146359) HookR: Ez az android box -os megoldás pöpec, remélhetőleg nem csak ciril betűs verzióban elérhető
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #146364 üzenetére
a 2.0 D3 5henger (1984 cm3) nagyon jó, unokatesómnak az van V60-ban. fejedet nem tépi le, de értelmesen megy, 170 felett kezd kifogyni a szuflából, ott azért már érződik, hogy csak becsületből dolgozik, de már nem kívánja a hajtást. országúton lepadlózva szépen megindul, automata is elég jól reagál a kickdownra. ha nem te akarsz lenni az autobahn ura, akkor bőven elég. a váltó terhelhetőségét figyelembe véve akár még egy chipet is megkockáztatnék rá.
sajnos ezekben az évjáratokban a benzinesek (T4, T5) Ford 2.0 ecoboostok, amik nem rosszak, de 4 hengeres csak. T2, T3 az meg 1.6 ecoboost, na az szar is. V40-ben a T4 is csak 1.6, 180 lóval.
az újabbakban, 2014-től van a saját fejlesztésű 4 hengeres dízel (1969 cm3), az fut d3, d4, d5, d6 (hybrid) néven is, 150 lótól kezdve. asszem a még fordos alapokon nyugvó v40-ben van a psa hdi 1.6 is (d2), a nagyobbakban még nincs az új, saját kisdízelből, ha egyáltalán lesz olyan és nem csak benyás 1.5T. -
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #146365 üzenetére
Köszi a leírást! Ez nagyjából elég is lehet nekem. Az elvétve fordul elő, hogy 170 fölé hajtom (de ha jól látom, 220 -ig ez is elmegy, ha nagyon muszáj). Ami számomra fontos, hogy pályán az óra szerinti 140 - 150 tempó még kényelmes legyen, 110 - 120 közötti utazótempón jól fogyasszon, 80 - 120 között pedig nagyon jól gyorsuljon (utóbbi talán a legfontosabb, elég gyakran sietek, és valahogy mindig megtalálnak a "márpedig engem nem előzöl meg" és "majd és mutatom, mennyivel lehet itt menni" sutyerákok )
Benzinesben egyszerűen nincs választék az én paramétereimmel az újabb Volvokból, S60 pl 4,5 -nél kezdődik a Hahun - és piros...
Btw, a hétvégén kb 500 km -t letekertem a kis 122 lovas, V40 -el. Egész kellemes kis autó, nagy kár, hogy annyira szűk nekem, mert simán kiegyeznék vele. Erre is állnak a fent leírtak - nem egy fejletépős gyorsulás, a kormányt sem akarja kicsavarni a kezedből, de nagyon jól húz minden fokozatban. Javarészt pályázva (óra szerint 140) + Budapest és kis vidék 9 literes fogyasztással volt meg. Ha azt nézem, hogy az 1.4 Auris ugyanennyit benyakal, akkor teljesen korrekt. Bár a forgalmiban csak 1340 kg súly van bejegyezve, a gyári oldal szerint 1554 kg. Tippre azt mondanám, hogy a V60 a cirka 150kg plussz súllyal, de 41 ló és 180Nm plusszal dinamikusabban kell menjen - de persze ezt ki kell próbálnom.
Vagy nagy türelemmel kivárok egy jónak tűnő 205 lóerős D5 -öt.(#146366) Atomgeszi: Ilyesmit, igen.
Az adatbázis lehetne kicsit frissebb, pl a fenti V60 a linkelt oldalon még nincs meg, sajnos.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz runner 125 #146351 üzenetére
Köszönöm, neked is meg a kollégának is.
Az xc70 tetszik, de ez az öthengeres (akkor ok) vagy a francia 4 hengeres?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #146363 üzenetére
S60 D5, S40 D5 és XC60 D5 volt meg, hát engem mind nagyon meggyőzött a maga kategóriájában.
#nincsbennetarcsi
-
ADAM1337
nagyúr
VW touareg-ből a 2.5 3.0 literes dizlik mennyire ajánlott modellek ?
2004-2007 ig vagy ameddig az a széria tartott.Egyik ismerösöm eladja és most újította fel totál fékrendszert mindent cserélt rajta.
Amúgy nem vásárló listás dolog, de így megérné.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #146368 üzenetére
XC70-et nem szereltek 2.0 PSA motorral ( itt nem merték bekockáztatni.. ), ebben mindvégig a 2.4-es diesel volt jelen, miután kijött az új saját fejlesztésű, kisebb löketű kétezres 5 hengeres, az váltotta a 2.4-est.
Potenciál itt is bőven megvan, 200 lóra simán húzható, teljes biztonsággal.
Index-en van egy srác, ő már bőven 250.000km fölött jár a 2.4 D5 60-asával, ami gyárilag 185 lovat tudott, most 235LE és 470Nm, ráadásul automata.Qru
Aljas mód, mikor megjelent az új 2.0 5 hengeres dieseljük, iszonyúan felárazták a régi 2.4-es konfigok árát. S80-nál majdnem 2.000.000ft-tal került újonnan többe a régi motor.
HookR
Jahm, ismerős vidik, ezen köröket lefutottam már én is pár éve yt-n, sőt, az első tervem nekem is az volt, h beszerzek egy liftes monitort és felokosítom hasonlóképpen. Ebay-en találtam Canada-ból, meg is rendeltem, de aztán fizetés után cseszett feladni, de legalább a paypal kártérített, így maradt egy kínai, de azóta is remekül működő, gyári ergonómiába hibátlanul illő alternatíva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok! A most újonnan kapható akár 1.2-es, akár 1.4-es VW Jettákról van tapasztalata a kedves fórumozóknak? Egészen korrekt árom meg lehet vásárolni.
-
ADAM1337
nagyúr
-
őstag
válasz runner 125 #146372 üzenetére
Köszi, akkor az az xc70 pöpec
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #146381 üzenetére
Nah most már utána járok, amit elhúztak mézes madzag milyen motoros.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ADAM1337 #146370 üzenetére
2.5 V6 és a 3.0 TDI-vel is bele lehet nyúlni a kakiba rendesen...
"A 2.5 V6 TDI lássuk miért a sok rossz tapasztalat: VP44 adagoló valóban gyenge, elégtelen tranzisztor hűtés miatt bármikor eléghet az adagoló vezérlője, szelephimbák gyenge anyaga, túlzott vezérmű tengely kopás, kartergáz szűrő eltömődés miatti olaj szivárgás (mindenhol) és a sok elhanyagolt karbantartás bármilyen drága hibát okozhat.
Mindegyik generációra jellemző, ha gyenge minőségű üzemanyagot kap, a magas nyomású szivattyú kivégzi az egész üzemanyagrendszert (szó szerint az egészet, a tanktól a porlasztókig).
2.7, 3.0 motorok vezérműláncainak hibája, vagy nem megfelelő karbantartása az egész motor végét jelentheti. Maga a karbantartás nem egyszerű és nagyon drága, mivel ki kell venni az egész hajtóművet."mod:
alázógyík: Haver is ezért adta el S60-át, mert 250k-s ajánlatott kapott a váltófelújításra.
S60 D5 5 gangos geartronic.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
9 misi körül milyen sportautókat lehet venni? Egy ismerősöm valami Mini Cooper S-t nézett, hogy teljesítményben, árban, nem talál jobbat.
Valami ötlet? -
nagyúr
válasz z123456789 #146388 üzenetére
A Mini Cooper S nem sportautó
GT-86? Mustang? Camaro?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
-
z123456789
addikt
válasz Tsebacsi #146389 üzenetére
Jaja, ezt mondtam én is neki. Bár már így is istenes szintre jutottunk a(z 1.4) fabia ültetés ötlettől.
Minit meg tudja venni baráti kedvezménnyel dealertől. Amiket írsz, alap árban is túllépik ezt. :S(#146390) Integrale
Mazda nem játszik neki, Spider szintén drágábbra jönne ki neki. Meg szerintem az sem tetszik neki. De megemlítem, hátha.Köszi nektek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146388 üzenetére
Új vagy használt?
Újként csak a GT86/BRZ páros fér bele vagy az MX5.
A Cooper az egy erős hothach nem sport autó.
#nincsbennetarcsi
-
freelanced
addikt
Üdv !
A családba keresünk 700-900 ezer között autót.
Szívem szerint 100 ezret félreraknék szervízre hátha szükség van rá.
Ilyen áron milyen lehetőségeink vannak? Mit ajánlanátok?
Főleg városi használatra lenne, illetve kisebb távokra (100km), néhanapján pedig nyaralásra. Benzin motort preferálnánk.
Egyéb óhaj sóhaj egyelőre nincs.
Köszönöm előre is !
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
szőröscica
addikt
válasz freelanced #146395 üzenetére
A legtobben G Astrat, Meganet, Focust javasolnak majd, azok a racionalis valasztasok, nem losz melle veluk.
En ettol fuggetlenul megneznek egy kesoi evjaratos, jol felszerelt (napfenytetos, digitklimas, stb) E36 Touringot 318i vagy 320i motorral. Tisztaban kell lenni vele, hogy rohadhat, es kevesbe biztonsagos mint a fentebb irt autok.
-
#03969024
törölt tag
válasz runner 125 #146372 üzenetére
Nem lehet, hogy az adók miatt drágább a 2.4-es motor?
Egyébként, bárki bármit mond, az amcsiknak van igaza: A lökettérfogatot semmi sem pótolja! -
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #146387 üzenetére
Akkor meg már Q7 6.0 TDI, annál a 3.0 V6 van megszorozva 2-vel, nem az R5
ADAM1337: A 2.5 R5 motor alu blokkos, csak egy bevonat van a hengerekben, nincs hüvely. Ha elkopik az a hajszálnyi réteg, drága mulatság rendberakni. A vízpumpa kialakítása miatt a víz és az olaj össze tud folyni - elégtelen kenés, olaj ráég a hűtőrendszer egyes részeire (utóbbiról tudnék mesélni, szerencsére csak egy előkamrás motorral történt). A 3.0 V6 TDI karbantartása jóval több lehet hosszú távon, mint egy kisebb motoré, de nem érinti olyan fatális és alapvető konstrukciós probléma, mint a 2.5 R5-öt. Bezzeg a régi 140 lovas 2.5 sor 5 a régi A6-ban jó volt még, bár csak azt fejlesztették volna tovább
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz molnarpeter #146399 üzenetére
Köszi az infót, akkor még akkor se próbálnék rá ha 2.5-es és jó árat mondanak rá.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autós topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest