Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szőröscica #145501 üzenetére
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
runner 125
nagyúr
válasz #94529552 #145504 üzenetére
Ezt statisztikák, tesztek és nepperek is alátámasztják.
A 2.4-es D5 blokk mind a mai napig az egyik legjobb diesel konstrukció minden tekintetben (megbízhatóság, járáskúltúra, fogyasztás, teljesítmény, szervizigény, stb..)Míg az N45 betegágy, olvass utána.
Szóval, abszolút nem helytelen kijelenteni azt, h a D5-tel olajfogyasztásos és kb. más egyéb problémái sem lesznek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#94529552
törölt tag
válasz runner 125 #145506 üzenetére
Olvass utána inkább te, hogy van-e ami elromlott ezekből. Ha nem kapta meg a törődést, bármikor bekrepálhat, akár gyűrűtörés és bármi komolyabb dolog is előfordulhat nála. A másik, hogy még a jósok is tévedhetnek.
-
Atomgeszi
veterán
Ha már Volvo
2.4T (200Le) Geartronic váltóval mik a tapasztalatok? Sokat nem látok az utcán.. De hátha valaki.. -
Helmoras
őstag
Sziasztok!
A jelenlegi uj honda jazzrol mi a velemenyetek?
-
#94529552
törölt tag
válasz runner 125 #145509 üzenetére
Ok, azt tudtam, hogy volvós (meg talán hondás is)vagy. A Murphy törvény szerint, ami elromolhat.... 1 db a sok eladott közül nem sokat számít a statisztikákban, de ott is csak akkor jelenhet meg, ha márkaszervizben javíttatod.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #145512 üzenetére
Hagyjuk már ezt, jó? Olyan, hogy valami nem romolhat el ilyen nincs. Most mi értelme ezen rugózni itt?
Ha jól emlékszem nálad is voltak/vannak gondok, meg másoknál is, és drága a javítás, te magad írtad. Akkor meg? Ennyi.
Hogy miért vette, az nem volt kérdés, az a magánügye mindenkinek .[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #145517 üzenetére
Ok, ha olvastad, tudod, hogy olyan pékek voltak csak itthon, akik egy gatlot és egy szilentet sem tudtak, vagy akartak kicserélni, és egy fogaslec feszítő helyett komplett kormánymű cserét emlegettek.
A szilent miatt meg hátsó híd cserét.
Ez mindent elmond szerintem, szerencsére azóta találtam egy helyet, ahol dolgozni is akartak, nem csak kifogásokat keresni.
Amennyiben azonban ezeken kívül volt bármi bajom, akkor az nekem is új, de várom a részleteket akkor -
runner 125
nagyúr
válasz Atomgeszi #145508 üzenetére
A 200 lovas 2.4T alatt szerintem még 5 sebességes automata van. Nem tartozott a legjobb automaták közé, az utód 6 sebességes már megbízhatóbb. Bár emlékeim szerint a T5 automatáknál is korlátozva van a nyomaték az első 2 fokozatban pont a váltóra való tekintettel, ezt a kategóriát ezért jó kézivel venni.
Helmoras
Kicsi esélyt látok arra, h valamit elbaltáztak volna a típuson. Becs.nepper is árulja őket szépen, TC-n esetleg kérdezz rá, sok tapasztalat nincs még vele itt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Atomgeszi
veterán
válasz runner 125 #145523 üzenetére
Így van, 5 sebességes. Automatahoz ragaszkodna a tulaj jelölt, akkor inkább 6,seb,ha bizonytalan az előélet?
Ahogy néztem spritmonitoron 10 átlag a fogyi, az nem olyan vészes. Gázt hogy bírják ezek vajon?[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz #94529552 #145507 üzenetére
Azért ne keverjük. Ha nem kapta meg a törődést, bármi megadja magát idővel. Nem kétlem, hogy a Volvo motorokban is volt / van hibás (ezt anno a Volvo szervizben dolgozó szerelőnk is megerősítette), de statisztikailag nagyon jó, strapabíró motor. Én 180e km -el vettem D5 -öt, 360e -el adtam el - soha semmilyen motor problémám nem volt, az autó soha nem hagyott ott - igaz, én törődtem vele, rendszeresen. (csak zárójelben teszem hozzá, hogy a belső tér alapján az a 180 inkább 300e lehetett, amikor megvettem, de ez csak később tudatosult bennem).
Mindemellett egy nagyon élhető, erős motor, az öt henger miatt olyan hanggal, amit négyhengeres még csak közelíteni sem tud... Egy biztos, ha dízel autót keresnék, ma is a Volvo öt hengeresei között szemezgetnék[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Atomgeszi #145524 üzenetére
Hatgangost nem nagyon fogsz talani benzinesben rendes volvo motorral (5henger), a tobbseg negyhengeres ford ecoboost, az se rossz, de na. Meg van a 3.2V6 szivo, ami nem tudom sajat vagy kulsos motor, de nem bajos es van a T6, ami meg 15+ fogyasztasu.
Nem tudom mennyit szan a projektre az illeto es mire hasznalna, de ha hatgangos automata a szuro feltetel, akkor baratkozzon a dizellel. 2003 utanibol alig van (elado) benzines nagy volvo. -
#94529552
törölt tag
Hagyjuk már ezt a sértegetést, és személyeskedést(pont egy moderátortól furcsa az ilyen szabálysértés,), ez egy fórum, ahol mindenki leírhatja a saját véleményét, ha tetszik neked, ha nem.
Egyébként ha olvastad volna amiket írtam, látnád, hogy én nem mondtam egyikre se hogy rossz motor, csak hogy nincs olyan, hogy valami nem romolhat el.
Én is mondhatnám, hogy sztem lehet te nem értesz hozzá, és te osztod itt az észt a guglis és fórumos írások alapján, de inkább nem veszem fel a kesztyűt, és nem személyeskedem, szóval hagyjuk egymást békén, és csak a témáról írjunk inkább.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Nem igaz, nem kezdtem semmit, és senkit nem sértegettem, csak véleményt írtam. A szakmaitlanságot nem tudom mi alapján pont te döntenéd el?! Nem írtam semmilyen szakmai dolgot vagy leírást oda, hogy mérlegelni kelljen. Sőt, nem mondtam rosszat egyik technikára sem, és nem szidtam egyiket se, mint itt szokás.
Kornel Gratulálok hozzá![ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Sráczok!
2 "veszekedés" között meg tudnátok mondani, hogy az első generációs Mazda6-ot (SportKombi) melyik benzines motorral érdemes vásárolni?
Keret: 5000€Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #145526 üzenetére
Igen, való igaz.. Lehet ebből várás lesz még egy kicsit, nem sietnek sehova.
(#145527) rbalint88 Köszi, jegyeztem az adatokat!
-
Pokskill
tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!!!
Még annyi, hogy én mint naív első autós, mennyire kell félni egy 1.8-as VVTi Celicától?
Mert mondjuk nem a legolcsóbbat venném a piacról, meg tudom ki kell fogni, de számíthatnék alkatrész téren sokkal nagyobb költségekre mint egy másik autónál ebben az 1-1.5 milliós kategóriában?
Mert hallottam olyat is, hogy széria hibás és 250.000 km-nél megadja magát a motor."Sosem az erősek, mindig a kitartóak műveltek nagy dolgokat."
-
BigBear
senior tag
válasz Pokskill #145540 üzenetére
Az, hogy szériahibás, és 250000 körül meghal a motor konkrétan hülyeség. Viszont valóban lehet probléma a motorral, nem a Toyota büszkesége. Ha nem figyeltek oda rá, ha nem a belevaló olajat kapta, számíthatsz olajfogyasztásra. Ez viszont jellemzően orvosolható, gyűrűzéssel, tömítések, szelepszárszimmeringek cseréjével, ami után már rendben lesz.
A Toyota garanciában jó sokáig cserélte vagy javította ezeket a blokkokat. Nagyjából 2005-ig volt jellemző ez a hiba.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #145362 üzenetére
Megveszem az I30- at . Mindenben megegyeztem a kereskedèssel !
1,6 135le , 2016.12.
Annyi lenne a kèrdèsem , hogy tudnom kell esetleg valami extrát esetleg a GDI motorról ?[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #145545 üzenetére
Mivel közvetlen befecsis, a kokszosodás esetleg lehet gond.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #145547 üzenetére
Ez mit jelent ? Mire figyeljek ? Hogy lehet elkerülni ?
Diesel is lett volna ennyièrt , de azt nem akartam , a napi 2x8 km munkahalyi ingázáshoz .
Èvente 4x-5x megyek haza nèmetből , akkor jó lenne , meg itt lènyegesen olcsóbb a gázolaj , de , a sok rövid táv miatt a dieselre igazán nem is gondoltam .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen