- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- RAM topik
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz i-sti #143476 üzenetére
Azert jo nagy a merites Egy H astra es egy Passat, azert nem egy kategoria.
Kb mindegyikböl lehet jot kifogni amugy szerintem. A H astrabol az 1,7 es dizel kenyelmesen belefer ebbe az arsavba, jol fogyaszt, kasztni mereteihez eleg az ereje is, olcso a szerelese es eleg problemamentes a motor. Ez egy ilyen biztonsagi jatekos valasztas de J astra vagy Insignia is beleferhet a 2ezres dizellel, azok sem különösebben problemasak.
Amugy a bmw/audit sem kell egyertelmüen leirni. 2007 töl azert lehet talalni a4 est is pl a 2 ezres dizelell, szerintem az is jo, vagy a 320d is egy nagyon jo motor, ha a szeria betegsege javitva van (motorban valami pillangoszelepet le kell dugozni es utanna nagy baj ott sem lehet), vagy 325d is akar összejöhet, az meg megint csak egy nagyon jo motor. Bar teny, hogy ezek mind sokkal nagyobb futassal lesznek (vagy visszatekerten), zürösebb az elöeletet megtippelni....de attol meg biztosan lehet jot kifogni. Kerdes, mik az igenyei, mennyire hajlando a nagyobb kenyelemert/teljesitmenyert rizikozni vagy többet fizetni.
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #143582 üzenetére
Esetleg Duster, vagy kombi Logán, Lodgy.
LODGY Exception
4 150 000 Ft-tól
MEDIA NAV Evolution navigációs és multimédia rendszer
Bőr kormány és bőr sebességváltó gomb
Tolatóradar
Első és hátsó elektromos ablakemelő
Sebességszabályozó- és korlátozó
Modularitás csomag[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
addikt
válasz i-sti #143583 üzenetére
Na a Dacia az, amit meghagyok azoknak, akiknek tetszik és bíznak benne.
htomi85:
Figyelemebe veszem akkor ezeket is!
(#143586) molnarpeter:
Előre láthatóan 10 évig mindenképpen. Legalábbis bízom benne.
(#143588) kornelka:
Főleg úgy, hogy a Suzukival és az Opellel is csak jó tapasztalatunk van.
Bár van a döntést befolyásoló helyzetben olyan is, aki a Dustert isteníti.
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #143476 üzenetére
Végül a választás egy Citroen C5 sedánra eset.
2011 vagy 12 nem tudom pontosan, elfelejtettem.
163 lovas hatos kézi dízli.
210 ezer kmrel.
Bőrbelső, Hydractiv felfüggesztés, parkoló szenzorok elől, hátul, napfényrolók hátul 3db.
Dupla klima.
Észrevételek eddig, hogy keményebb a kuplung mint egy átlagos autónál.Lenne pár kérdésem.
1) Ez a Hydractive vagy mi a neve jó cucc? Kell félni tőle?
2) Miért van a C5-ön elől 6 parkoló szenzor és egy 2011 B8-on csak 4?
3) Miért van a C5-ön napfényroló hátul és egy 2x annyiba kerülő B8 (mind kettő használt árát figyelembe véve, 8k vs 15k) nincs?Novum Forum Siculorum
-
válasz i-sti #143715 üzenetére
1., Az utolsó széria már eléggé kiforrot volt, aszondják'
2., Pontosabb és mert nem VAG?
3., Mert az első tulaj megrendelte bele.Acheron: A6-7-8, BMW összes, Range Rover, Jaguar, Chrysler, Dodge, Bentley, Jeep, Alfa Giulia és Stelvio és ... Iveco van egy kakukktojás is, VW Amarok.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz i-sti #143906 üzenetére
Nyilván, de az eddigi hsz-aidból ez látszik is, hogy érdekel a dolog.
De elárulom, az emberek 90-95%-a csak beül az autóba, és hajtja.
Pont nem érdekli, hogy szétesik-e az autó, vagy majd csak a következő tulajnal.
Turbot pár tízezer km alatt ki lehet nyitni, ha hidegen is tolják neki, és tulhevülve azonnal leállítják.
Lehetne csinálni egy felmérést, hogy hányan kímélik a turbós autóik turbojat pl.
Ezzel nem azt mondom, hogy nem kell turbosat venni, csak használtan mindenki kalkulálja bele, hogy benne van a pakliban, hogy olyan dolgokat cserélni kell majd, ami egy szivoban nincs is. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #144672 üzenetére
G4 GTD nem volt, a GTI is csak felszereltségi szintet jelentett szinte. Wiki szerint:
Zudem gab es nie einen GTD beim Golf 4. Diese Variante wurde GTI TDI genannt.
Motorenpalette für diese Ausstattungslinie:
Golf GTI: 1,9 l TDI 81 kW (Verteiler-Einspritz-Pumpe)
Golf GTI: 1,9 l TDI 85 kW (Pumpe-Düse)
Golf GTI: 1,9 l TDI 96 kW (Pumpe-Düse)
Golf GTI: 1,9 l TDI 110 kW (Pumpe-Düse) -
-
őstag
válasz i-sti #159549 üzenetére
én inkább olyat vennék furgonból amit az adott terheléshez méreteztek, tehát jelen esetben akkor egy kicsi jumpert
plusz kisteherautónál olyan kedvező a finanszírozás hogy hülyeség használtat venni véleményem szerint
legalábbis, ha komoly a cég és nem 1-2 évre tervez az autóvalcryptot minden termékemért elfogadom
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #159841 üzenetére
Neked nem dizel Audid van? És úgy tudom vásárhelyi vagy - ott nem sok japán autó van. Ergo nem is értenek hozzá, alkatrész is necces
Amúgy ja, drága a második generáció. Egy Accord olyan áron lehet jobb választás lenne[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #159846 üzenetére
Alkatrészekkel én főként bontottra gondoltam - kell egy lökős, egy sárvédő, stb.
Szakértelem lehet megint a szűk keresztmetszet.
Pl ahol most lakok, XIII - Újlipót. kb 100m-ként parkol egy Honda (főként Jazz és Accord). Itt azért sokkal másabb a felhozatal.Kis rohangálós benzinesnek Yaris nem játszik? Ha minden másra ott a
MastercardAudi, akkor vennék egy olyat, városba pont jó, rövid, nem sajnálod, bírja és egy Jazz árának feléért már kapni.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz i-sti #159897 üzenetére
A mostani széria már jó.
20éve mondják Mazda értékesítők.Amúgy emiatt nem feltétlen kell lemondani róla, csak az első kör alváz, üregvédelem legyen. És én ezt nem értem. Mert ok egy cink fürdő az drága. De 7l dinitrol gyárban nagy mennyiségben vásárolva gépi felhordással azért nem döntené romba Mazdát.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #159912 üzenetére
Igen.
Fabia (mk1) 1.4i: 75 Le@5000 & 126 Nm@3800 és 1075 Kg így a 0-100: 13,8s.
Jazz (mk2) 1.2i: 90 Le@6000 & 114 Nm@4900 és 1045 kg így a 0-100: 12,5s.Ebben a Jazzben az előző generációhoz képest már egy sokkal korszerűbb motor van de egyrészt konstrukciójából, másrészt karakteréből fakadóan forgatni kell, hogy menjen (16V és a Vtec hangolás miatt). Az előző Jazz-ben az volt a mutatvány, hogy szívóbenzines létére már 2800rpm-nél leadta a maximális 110 Nm-es nyomatékát ami ideális városi autóvá tette, nem kellett pörgetni üveghangon, hogy haladjál is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen