- Dell notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
_ak_
addikt
Sziasztok újra!
Feleségem melóhelyén lenne egy eladó Almera 2004 1.5 benzines, ferdehátú. KEKKH-en is leinformált 188e-s kmóra állással. 102e kmig pecsétezett szervizkönyv, J-s rendszám. Képek és elmondás alapján rendben van mindene. 2012 óta évi 10-11 ezer km került bele. 830e a kikiáltási ára.
Ez kb. jó ár érte? Mert ha igen, akkor lehet, hogy a napokban meg is nézzük valamikor, hogy mennyire férek be, ha igen, akkor foglalóznánk is.
Bár pont az utóbbi napokban döntöttem el, hogy egy Focusunk legyen, de ilyen árban ennyire klappolót biztos nem lehetetlen találni, de azért keresni / kivárni kell és ahogy olvasom, azért nem annyival jobb, hogy heteket várjak rá.
Let's begin, de gozaimasu!
-
mihione
őstag
válasz vzsryl #146856 üzenetére
Az biztos hogy komolyabb viszont nem tartjak az arukat az alfak...145 most neztem nagyon olcsok lettek,147 esekbol is van boven ennyiert.A dizeleket adjak tobbert abbol tenyleg necces lehet.
Majd meglatjuk mit hoz a jovo,egy kettot megnezegetek ami jonak tunik aztan kiderul mire lehet szamitani.Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
Integrale
veterán
válasz mihione #146859 üzenetére
147 amennyivel komolyabb autó a 145-nél, annyival drágább is a kopó alkatrészek cseréje, pl futómű.
TS motorokat mostanra szétrúgták, az Amore tagság sem jelent semmit, maximum annyi előnyöd származik, hogy megtudod, ki rúgta szét az autót. (tisztelet a kivételnek) Sok olyan van, aki, hú nagyon megy, felrak egy videót is róla, aztán hidegen tiltás, zörög, de jó az úgy, majd a locsolópénzből megcsináljuk Jövőre!
És nem egy ilyen, hanem tömegesen.
Dízelekkel jársz a legjobban, akármelyik 1.9 jó lehet, főleg ha pályázol is. Havi 1000-1500 beleugrik pályán a TS 145-be itthon, bírja, de 4500 130-nál, az 4500.
600-ért viszont, jó dízel 147-et nem fogsz találni, akkor inkább vegyél egy olyat olcsón, aminek szar a futóműve, lendkereket kell cserélni, szakadt a belseje, törött a szélvédő, szar a váltó stb, (a lényeg az akart lenni, hogy a kaszni és a motor legyen jó) egy ilyenhez garantáltan olcsóbban hozzájutsz, alkatrész van hozzá bőven, viszont a jó és a fentebb vázolt közötti különbözetből gatyába rázod, és tudod, hogy jó.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
mihione
őstag
válasz Integrale #146860 üzenetére
Nem merek dizelt venni,mert ott ha turbo vagy porlasztocsucsok szarok akkor horribilis osszeg mire remdberakom.kintrol behozott autokrol mi a velemeny?
Amit mondtal az is jarhato ut,de ugyanezt az opciot benzinesben is eltudom kepzelni.[ Szerkesztve ]
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
nagyúr
válasz szőröscica #146838 üzenetére
Sajna nem ugrott ra. Ugy alapbol nemet markak, illetve vw konszern tagjai ki vannak love nala. T25 ave mellett a mazda6 ami utan nagyon erdeklodik. Abbol mennyi lehet egy epkezlab peldany? 1.3-ig van esely jot talalni?
Mondjuk en a rozsda miatt probaltam lebeszelni rola...
-
nagyúr
válasz diegho #146863 üzenetére
Akkor jol gondoltam, hogy jo mazda6-oz 1.5-2M kell. Nem hisz nekem.
Egyebkent sok mindent ajanlottam mar neki, de berogzott fasságai vannak, nemet, francia, olasz, vw konszern, volvo mind kilove Mondhatjuk ugy is, hogy japan vas kell. Bar a fordokra is ranezett mar, mondeo mk3 tetszik neki, mk2 focus nem.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #146863 üzenetére
Az egy méltatlanul elítélt autó, pedig egész korrekten össze van rakva, biztonságos, hatalmas, kényelmes, nem rohad, viszonylag megbízható, olcsón fenntartható és facelift előttiből 1.3M-ért már nagyon szépeket lehet lőni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
leslieke
Jómunkásember
Üdv, 6 millió körüli áron melyik SUV éri meg újonnan?
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #146870 üzenetére
Ezt a manualisvalto hivoseget sosem ertettem. Egy avensisbe, ami utazoauto, abszolut nem huliganos, minek kell a gulyaskavaro palca azt nem ertem akkora vezetes elmenyt ad es a pocse is hosszabb lesz tole ket centivel... na mindegy. 2.4 meg szinten megall 10l alatt, de legalabb van kis erotobblet, ha kellene. Spriccmonotoron is meg lehet nezni, baratsagos a fogyasztasa. Egy literert nem szopnek a gyurubajos, vanyadt 1.8-cal.
De mar megkaptam parszor, hogy hedonista burzsuj kcsg vagyok, szoval ha mas is uy latja, hogy az en gondolatmenetemben van a hiba, akkor elfogadom
-
_ak_
addikt
válasz szőröscica #146858 üzenetére
Holnap meg is nézzük, ha le tudjuk tornászni 770 környékére, azzal elégedett lennék.
Bár egy Almerás rokonnal mennék megnézni, de ha esetleg tudtok egy Nissan szervizt, ahol rá tudnak nézni, akkor oda is elgurulnánk vagy igazából bármelyik márka szervíz jó erre?Let's begin, de gozaimasu!
-
Manitou
addikt
Szerintem kicsit drága.
Koleganőm 2006-os első gazdás almerája 560-ért ment el tavaly, abban valós 220e volt. (úgy hogy előtte egy évvel rá kellett költeni 300ezret )
szeintem 650-700 lehet a reális ára ha tényleg tiptop
Persze felszereltség se mindegy milyen, ha a legmagasabb felszereltség akkor még reális is lehet a kb 800e[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz leslieke #146869 üzenetére
Hasonló helyzetben mint én. De nem ártana tudni hogy mire (hány fő, mekkora utak, milyen üzemanyaggal menőt, manuális vagy automata).
Amin én most gondolkoztam:
hyundai tucson (ennyiért full alap, maga az autó szuper, de az 1.6-os moci ehhez vérszegény, automata a legdrágább dízelek kivételével duplakuplungos, én félek tőle)
kia sportage (mint a tucson, amelyik jobban tetszik)
honda hrv (ha automata kell akkor felejtős, a benzines a cvt-hez gyenge és vinnyog folymatosan, dízelhez nincs automata)
suzuki vitara (valószínűleg megbízható technika, szivóbenzines, kopár belső, van hagyományos automata)
suzuki scross (kicsit nagyobb, turbobenzinesek, itt is van hagyományos automata)
seat ateca (normális motorral itt is nehéz 6 milla alatt maradni, itt is duplakuplungos automata)Ami kiesett:
-mazda rozsda miatt (és cx-3 kicsi, cx-5 drága, mondjuk mazda 3-on elgondolkoztam de az nem suv)
- nissan renault turbó benzinestől való félelem miatt (nem biztos hogy racionális, de ez van)
- peugeot 3008 nagyon tetszik, de kicsit drágább és itt is félek a turbó benzinesüktől (de automata hagyományos ami nálam plusz)Ami közeljövő:
opel crossland x és új peugeot 2008 (nálam peugeot benzinesen elszállt az opel, az összes többi peugeot dolog jöhetett volna)
Kis hyundai suv ami idén jön (szerintem kia nero méret körül lesz, de majdnem biztos vagyok benne hogy sajna duplakuplungos automatával)
mitsubishi asx utód (eclipse vagy mi, csak cvt automata)Szóval nálam éppen az scross 1.4t automata a nyerő (csomagpolitika miatt kényszerből 4wd-vel, ez a legfőbb hátrány nálam, nekem felesleges).
-
Manitou
addikt
válasz Tom1939 #146879 üzenetére
Nem nagyon van ára. A 2. generációs almera már nem japán gyártású. 2000-ben még egy adagot gyártottak japánban belőle, ekkor volt a modellváltás. Nem is olyan megbízható, mint az első generációs. És igen, előfordulhatnak vele gondok. Az i30 egy jobb autó. Én azt mondom hogy van az az ár amiért megéri az almerát is megvenni, de az nem 800e.
Az 1,1 miliósok egyrészt vagy túlárazottak, (életben nem fogja eladni annyiért, max árulgatja) vagy magasabb felszereltségű, pl ESP is van benne, és emiatt a magasabb ár. -
footy
addikt
válasz sasa134 #146849 üzenetére
A 7G DSG hasznaltan elegge orosz rulett.
Az 1.4 tsi-t 2013-tol en batran ajanlanam. (viszont csak kezivel)
A VAG 1.8TSI nem tul jo hiru, ha visszakeresel itt a fourmban magus is irt rola.
A mazda 6 jo gep, csak a kategoriahoz kepest gyenge a zajcsillapitasa.
A CRV-t nem ismerem, de ha alapvetoen automatat keresel, akkor passzolnam a hondakat.
Az E61-ben eleg jo a ZF valto, a benzines motorok kozott viszont eleg konnyu betegagyat kifogni, erdemes vasarlas elott motorkodot kerni es utananezni. Altalaban a TU(technische uberarbeitung/technical upgrade) jelzesu motorokat erdemes keresni. -
sasa134
addikt
válasz footy #146882 üzenetére
Nagyon köszönöm a reszletes valaszt. bakker, tenyleg nem egyszerű jó és relatíve erős benzineset venni...Hihetetlen. Nem vagyok dízel-ellenes, sőt úgy tűnik, jobb és tartósabb dízel konstrukciók léteznek lassan mint benzinesek.Egyetlen komoly aggályom velük kapcsolatban az, hogy nem tudom mit hoz a jövő. Itt nálunk már napi szinten hallani arról, milyek város vagy városrész akarja kitiltani a dízeleket, illetve milyen külön sarcot akarnak kivetni rájuk stb. Ez nyilván a későbbi eládhatóságukat is nagyban befolyásolja. Szóval leginkább emiatt gondolkozom benzinesben...De nem egyszerű. Nézegettem Avensis 1.8 automatákat...Elég vágyölő autónak tűnik, meg az a belső.. Ehh. Értelmes Volvot sem látok benzineset, V70/XC70 gyakorlailag csak dízel motorral létezik itt.
Szóval eddig ott tartok , hogy 7es Golf variant 1.4 TSI kézivel, vagy automata Mazda 6 2l szívó. (kapja be a Honda, hogy tojik Európára és nincs új Accord..)Avanti Roma
-
footy
addikt
válasz sasa134 #146883 üzenetére
K-Astra nem fer bele? 1.4 turboval hagyomanyos automataval, szerintem teljesen vallalhato. Tsebacsi is hasonlo parameterekkel keresett mint te es az Astrara esett a valasztasa. A Mazda szerintem 2.0-val automataval verszegeny lesz, inkabb 2.5-tel dinamikus, de az a biztos hogyha te kiprobalod.
Az Accordbol az elozo automata allitolag nem volt tul jo, a fordulatszamot altalaban olyan tartmonyban tartotta ahol bugott a motor. (mar ha lehet hinni az adacnak)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Kerdest?
Kia Sedona lesz a kivalasztott gep.
Van ketto lehetseges peldany. Mindketto Kia certified 1 ev es 16k km full garancia es 7 ev vagy 160k a fodrabra.
Van egy 2015 os majdnem full extras 75k km-rel vagy egy majdnem full fapad 2016-os 30k-val. Mindketto ceges volt es ugy lett beszamitva egy ujjba.
Amit most megveszek az marad 10 evig. Vegyem a tobbett futottat?
-
Manitou
addikt
válasz Tom1939 #146885 üzenetére
Akartam én is ilyen almerát venni, konkrétan a koleganőmét, de elmentem egy próbaútra és nem jött be. Váltója olyan volt mintha egy moslékos tálban kavargatnék , nagyon lötyögős, nem ehhez vagyok szokva, de gondolom meg lehetett volna ezt is szokni. 1,5-ös 98 lovas változat volt az övé, nem egy rakéta. Nekem van egy előző szériás almerám ami 1,4-es 87 lovas, de érezhetően jobban megy az enyém.
Ha megnézed mennyiért mennek a francia/olasz kocsik akkor ott is simán találsz nem egy olyat ami évjáratban stimmel az i30-al, mégis fele annyiért adják, talán nem véletlenül. A piac úgyis beárazza ezeket.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Manitou #146893 üzenetére
Az enyémnek nem ilyen a váltója, egy ujjal pakolászható, bár igaz hogy nem egy feszes, de pontos.
98 lovas, mindenki csak a lóerőt nézi, a váltó fokozat kiosztását már nem. Fabia 1,2 htp is marha jól ugrik, pedig csak 64 le... Aztán leesik hogy 90/3000 rpm miatt van... Nekem 4-ben forog annyit... Ezert lomha. Ha haladni akar az ember forgatni kell sajna, ez van. Az előző széria nem tudom hány kg, de az megvan hogy valami 1,5 csillagra tört anno, lehet hogy konnyebb. Sajnos a hosszú váltó+1200 kg-os önsúlya ezt eredményezi. Félre értés ne essék, nem istenitem, gyengének tűnik, sztem pályán már hangos is, Focus mk1 ebben jobb, de amiket azokból láttam azok jobban rohadnak, drágábbak is. Almera nem francia, renaultnak lett közé a Nissanhoz oké, de mire összeházasodtak addigra az N16 már kész volt. Faceliftbe nyulhattak bele Max. De maga a motor is és a váltó is japán tervezés azt olvastam. Sok nyűgről egyik Nissan klubban se meséltek benya esetében, csak a tipikus japán baja lehet általában, nyelestengely... Az viszont tré. -
Manitou
addikt
válasz Vesztor87 #146894 üzenetére
Nem olyan könnyű az 1-es sem, az enyém 1120kg., ennek ellenére a töréstesztje valóban rossz. Tudom a váltó áttételezése nem valami jó, azért is lomha a 2-es.. Nem a váltás könnyedségével volt a bajom, hanem hogy össze-vissza mozgott az egész, nem volt olyan pontos patent , mint amit vártam volna A váltó az renault úgy tudom. Lehet facelift előttiben még nem.
Koleganőmének olyan volt, hogy kompletten ki kellett cserélni a lámpákat 9 éves korában + komplett féket kellett cserélni rajta, ( ezen modjuk néztem egy nagyot) meg ilyen elektronikus kínja volt, hogy égett benne a légzsákvisszajelző, és azt kellett kiszedni belőle, az se volt olcsó. Illetve az imo szokott még vackolni ezekben (neki ez a hiba mondjuk nem jött elő), erről több tulaj is panaszkodott. Vezérműlánc is mintha kicsit hamarabb hajlamos lenne megadni magát a kelleténél. Viszont jól fogyaszt a 2-es is, nagyon jó ülések vannak benne és tényleg viszonylag jó áron lehet hozzájutni a konkurenciához képest. -
_ak_
addikt
válasz Manitou #146877 üzenetére
Köszi, ezek fényében nem is voltunk sokat a kocsi mellett. Kiderült, hogy volt egy apró koccanása amiért kicserélték az első lökhárítót, kapott új utángyártott lámpákat, de gyanús volt az "új" motortartó gumibak is. Itt-ott jól látható módon javították a rozsdát, valszeg még szép jégesőt is kaphatott. Belülről sem tűnt jobbnak. Nem mintha adtam volna érte akár 700-at is, de annyiról már hallani sem akart.
Más. Szerintetek, az mennyire ésszerű. hogy ha kimaxolom a limitet, de cserébe mondjuk vinnék egy ilyen Focust?
diegho
Amúgy egész jól elférek egy Almerában, a magasággal nincs baj, mögém nyilván senki, nekem inkább oldalra lehetne egy picit több helyem. Azt hiszem, hogy te is erre gondoltál, így már jobban értem.Let's begin, de gozaimasu!
-
Vesztor87
senior tag
válasz Manitou #146895 üzenetére
Hm, érdekes amúgy, akkor tényleg majdnem egy súlycsoport. Tényleg elbénázták ezt a váltó áttételt, azt utálom hogy a fülem alapján városban nyugodtan 4-ben vagyok, de pl egy körforgalomban 25-30-al jövök ki, ott volt már úgy hogy padlóztam hirtelen hogy majd most átlépek a másik sávba, de kb. itt semmi nem történik. Jó, elindul, de nem ugrik egyátalán. Vissza kettő padló, akkor viszont megy, csak hát na... van hangja. 110-120-nál van az a határ ahonnan nem szeretem jobban nyomni, ott 3000-3300 körül forog, na ott elég mélyen dörmögő hangja van, azt hosszú távon nem szeretem.
Lánc nyúlással ahogy olvasgattam inkább akkor van gond, ha az olajcserét nem tartják be, legalábbis nem sok esetben volt gond. Ellenben mondjuk egy opellel, ahol 150-200k körül lehet szépen cserélni, mert annyit bír a lánc. A nats, a lopásgátló tud vicceskedni, ha merül az akku az megszivathat, jah
A többiről nem hallottam még, más nem említett ilyet.
A jó fogyasztást mondjuk országúton klíma nélkül hosszú távon lehet hozni, nekem is voltak 5,5 környékiek, mostanság inkább 6,5-7,2 közt volt, többet pályáztunk is, meg jobban is hajtottam szerintem. Na meg voltak hidegek is nemrég (legutóbbi tankolásom vmi 550km környéke volt, aztán mivel nem sokat mentem mostanában... legutóbb valamikor február elején tankoltam)._ak_: Focus mk1 jó gép, főleg az 1,6-al, eleve magasabb építésű mint az Almera, de 1 milla.... az nagyon drága.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen